Jump to content
nasos_ea

Ρεταρισμα Και Check Engine

Recommended Posts

Χθες βραδυ σε ανοιχτο δρομο, με πεμπτη στο κιβωτιο και στροφες λιγο κατω των 3.000 πατωντας το γκαζι το αμαξι ετρεμε ολοκληρο και δυσκολευοταν να επιταχυνει.Σε πιο ψηλες στροφες το προβλημα δεν υπηρχε.Πατησα το γκαζι μερικες φορες μεχρι που αρχισε να αναβει το check engine το οποιο παρεμεινε ανοιχτο.Σταματω, σβηνω τον κινητηρα, τον ξαναβαζω μπροστα και ολα οκ.Ουτε λαμπακι ουτε ρεταρισματα.Να πω οτι ειχα λιγη βενζινη, ειχε ηδη αναψει λαμπακι ρεζερβας ομως το ιδιο ρεταρισμα μου το εκανε και προχθες που η βενζινη ηταν λιγο κατω απο τη μεση.Σημερα το πρωι στην αντιπροσωπεια ο εγκεφαλος ειχε καταγραψει "διακοπες καυσης σποραδικα" στον τριτο κυλινδρο.Μου ειπαν να το παρακολουθησω κ αν το ξανακανει να το παω απο εκει παλι.Το μεσημερι εν κινησει μου αναβοσβησε το check engine κ εσβησε αλλα χωρις ρεταρισματα αυτη τη φορα.Παιδια εχει ξανασυμβει σε κανεναν;Εγω θεωρω κυριο υπευθυνο τη βενζινη.Παλαιοτερα ειχα προβλημα με λαμπακι κινητηρα χωρις ρεταρισματα κ τελικα εφταιγε η βενζινη.Απλα αυτη τη φορα το ρεταρισμα με φοβησε κ αναρωτιεμαι μηπως ο πολλαπλασιαστης ειναι στα τελευταια του.

Link to comment
Share on other sites

Δες για πολλαπλασιαστες(Εαν εχουν θεμα θελουν λιγακι πιεση ωστε να καταγραφει σφαλμα) και προληπτικα προμηθευσου το ειδικο χημικο της vw για καθαρισμο βαλβιδων και βγες σε εθνικη και καθε καμια 20 λιτρα βενζινη με ανοιγματα 3-4-5 αλλα και κρατα πολλες στροφες συνεχομενα (4500-5000) . Καπου ειχα γραψει για ενα φιλο μου με Gt με ιδιο περιπου προβλημα ...Τελικα μετα απο πολλα πειραματα ηταν οι πολλαπλασιαστες...

Αλλα μεχρι να φταοσυμε εκει αλλαξε Μπουζι ,Σκαστρα,Ν75 ,εκανε καθαρισμο πεταλουδας γκαζιου και εβαλε 2 φορες το χημικο της vw ...και εν τελη αλλαχθηκαν και ολοι οι πολλ/στες ...η αληθεια ειναι οτι ειχε πολλα χιλ>150.000 και το αμαξι με ολα αυτα ηρθε στα ισια του ουτε ρεταρισματα ουτε δονησεις ουτε "παιξιμο" οι στροφες στο ρελαντι και τελος και τα απανοτα check Engine. Να πω οτι εβαζε τα τελευταια 15.000 χιλ βενζινη απο σκοπια και βουλγαρια...εαν καποιςο μπορει να τα συνδιασει ολα αυτα ...

Μακαρι να ξεμπερδευεις γρηγορα και με λιγα $...

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου εφόσον ρετάρισε κατα 99.99% είναι πολλαπλασιαστής!!

Link to comment
Share on other sites

Σημερα μου το ξαναπαρουσιασε.Τελικα το ρεταρισμα δεν ειναι μονο στην περιοχη λειτουργιας του κομπρεσσορα αλλα σε ολο το φασμα, απλα στις υψηλες στροφες γινεται λιγοτερο αισθητο.Στο ρελαντι που το ακουσα η εξατμιση δεν ακουγεται καλα, σα να κανει διακοπες.Επισης ακομα μια φορα απλα μου αναψε λαμπακι χωρις ρεταρισμα.Ελπιζω να ειναι ο πολλαπλασιαστης.Αυριο ή απο Δευτερα θα παω αντιπροσωπεια να δουμε αν βγαζει διακοπες καυσης ξανα στον 3ο κυλινδρο

Link to comment
Share on other sites

Εμενα οταν μου εκανε το ιδιο ειχα προβλημα στεγανοποιησης στο ψευδοκαπακο. Αλλαγη ψευδοκαπακου + πολλαπλασιαστες+μπουζι+λαδια κλπ. γιατι ειχαν λαδωθει τα μπουζι συνολο 1250 ευρωπουλα.

Link to comment
Share on other sites

φιλε Νασο δεν θελω να παραξεγηθω αλλα η λογικη του ( αν θελει καθαρισμα σιγουρα το πουλαω) δεν ακουγεται ομορφο!!!!καταλαβαινω τα οικονομικα μας ζορια αλλα αυτη η ελληνικη νοτροπια ασ το πουλησω εγω και να το φορτωθει ο αλλος χωρις να το ξερει κιολασ ακουγεται ασχημο!!!!Δεν ειναι τιμιο ρε αδερφε!!!!Τελος παντων το ποιο πιθανο ειναι πολλαπλασιαστησ οποτε κανενα προβλημα...

Χωρις παρεξηγηση φιλικα παντα!!!!

Link to comment
Share on other sites

πολλαπλασιαστης.αφου λες οτι εκανε ο 3ος κυλινδρος διακοπες..τοτε βαλε τον πολλαπλασιαστη του τριτου κυλινδρου στον προτο να δεις αν θα καταγραψει μετα διακοπες στον πρωτο κυλινδρο.(η αριθμηση των κυλυνδρων γινεται απο τον καθρεφτη της μηχανης 1,2,3,4..)

Link to comment
Share on other sites

πολλαπλασιαστης.αφου λες οτι εκανε ο 3ος κυλινδρος διακοπες..τοτε βαλε τον πολλαπλασιαστη του τριτου κυλινδρου στον προτο να δεις αν θα καταγραψει μετα διακοπες στον πρωτο κυλινδρο.(η αριθμηση των κυλυνδρων γινεται απο τον καθρεφτη της μηχανης 1,2,3,4..)

Οι κύλινδροι δεν πάνε κατα σειρά

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33303&view=findpost&p=354659

Link to comment
Share on other sites

Εμενα οταν μου εκανε το ιδιο ειχα προβλημα στεγανοποιησης στο ψευδοκαπακο. Αλλαγη ψευδοκαπακου + πολλαπλασιαστες+μπουζι+λαδια κλπ. γιατι ειχαν λαδωθει τα μπουζι συνολο 1250 ευρωπουλα.

αντε το καταλαβαινω τα λαδια να αλλαξεις γιατι δεν αρεσε στα.μπουζι σου αυτο το λαδι.το ψευδοκαπακο που κολαει σε ολα αυτα;

και 1250 και μελος σε φορουμ με αυτοκινητα.....

Link to comment
Share on other sites

φιλε Νασο δεν θελω να παραξεγηθω αλλα η λογικη του ( αν θελει καθαρισμα σιγουρα το πουλαω) δεν ακουγεται ομορφο!!!!καταλαβαινω τα οικονομικα μας ζορια αλλα αυτη η ελληνικη νοτροπια ασ το πουλησω εγω και να το φορτωθει ο αλλος χωρις να το ξερει κιολασ ακουγεται ασχημο!!!!Δεν ειναι τιμιο ρε αδερφε!!!!Τελος παντων το ποιο πιθανο ειναι πολλαπλασιαστησ οποτε κανενα προβλημα...

Χωρις παρεξηγηση φιλικα παντα!!!!

Δεν εννοουσα οτι θα το πουλησω για να φορτωθει το προβλημα καποιος αλλος φιλε Γιωργο.Άλλωστε αν ειχα τετοιο σκοπο θα εβαζα το πωλητηριο αμεσως κι οχι το Καλοκαιρι.Εχω πουλησει αυτοκινητο με πολλα χλμ ριχνοντας αναγκαστικα την τιμη κι ας μου ελεγαν ολοι να τα ριξω.Δεν θελω να κανω τετοια που@@@ σε κανεναν.Απλα εννοουσα οτι θα το φτιαξω και θα το δωσω γιατι δε θελω στο μελλον παλι τετοια εξοδα.Ηδη εχω αλλαξει μερικες βαλβιδες και κρεμαγιερα κι ευτυχως που ειχα προνοησει να κανω επεκταση εγγυησης.Απο δω και περα ομως οτι χαλαει θα βαζω απο τσεπη μου και δεν το θελω.

sodimitris το εχω υποψιν μου αυτο.Το ειχαμε κανει με την αντιπροσωπεια και παλαιοτερα που μου εβγαζε διακοπες καυσης σε 1ο 2ο και τους ειχαμε κανει σκατζα με τους 3ο 4ο.Επειδη οπως ειπα παραπανω μου το ξαναπαρουσιασε το ρεταρισμα, μια απο τις επομενες μερες θα παω αντιπροσωπεια να δουμε σε ποιον κυλινδρο εχει καταγραψει διακοπες καυσης οποτε θα εχουμε καλυτερη εικονα αν το προβλημα εμφανιζεται συνεχως σε αυτο τον κυλινδρο.Θα ενημερωσω σχετικα.Ελπιζω παντως να φταιει η βενζινη οπως πριν ενα χρονο....

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

φιλε νασσο ειναι ο πλαπλασιαστης σου,επειδξ ολοι παμε μεσα στην vw μολις μασ κεγεται καπιος και παλι μας κεγεται ,θα πας σε ενα μαγαζι με ανταλλακτικα και θα παρεις εναν της valeo (οχι bosch),σου εστειλα ενα Link σε πμ να δεις πιον σου λεω.κοστος 35ευρω,επιειδης μπορεις να παρεις της beru με κοστος 28 ευρω αλλα σου πρωτεινω valeo.περιμενω νεα σου

Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχω ηδη εμπειρια απο παρομοια περιπτωση με διακοπες καυσης σε 1ο 2ο κυλινδρο και τελικα δεν εφταιγαν οι πολλαπλασιαστες αλλα η βενζινη (παροτι ο μηχανικος ελεγε με κλειστα ματια να τους αλλαξουμε) , θα το παρακολουθησω λιγο ακομα το θεμα.Χθες μιλουσα με φιλο για το θεμα, ο οποιος ειναι πολυ ψειρας με το αμαξι του και ο οποιος αλλαζει συχνα φιλτρο βενζινης και καθε φορα που το αλλαζει, αλλαζει και βενζιναδικο ωστε μετα απο την αλλαγη του φιλτρου να διαπιστωσει τι κατακρατησε το φιλτρο απο το εκαστοτε βενζιναδικο.Με ενημερωσε λοιπον για το βενζιναδικο στο οποιο τελικα εχει κατασταλαξει κι εκανα ενα γεμισμα.Δυο μερες τωρα δεν μου εχει παρουσιασει κατι το αμαξι.Εκκρεμει ακομα να το παω αντιπροσωπεια για να διαβασουν εγκεφαλο και να δουμε σε ποιον κυλινδρο εμφανισε διακοπες καυσης τη δευτερη φορα.Ισως γινει αυριο αυτο.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Ειναι πολυπλοκο το προβλημα δεν υπαρχει συγκεκριμενη/αμεση λυση.Δυστηχως τα 5 αρια και τα 6αρια εχουν θεμα και με πολλαπλασιαστες ,με καθαρισμο βαλβιδων .με αντλια υψηλης και οπως επισης διαβαζω προσφατα αλλαξαν και κωδικο στα μπουζι (αλλαξαν το διακενο κατι τετοιο).Αρα δεν μπορεις για κανενα λογο για ρεταρισματα ,λαγουδακια, check engine να πεις ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟ KAI ΤΕΛΟΣ!! .Πας αφαιρετικα ελπιζοντας να μην ανοιχεις καπακι...Αν ειναι απο βενζινη εισαι τυχερος αλλα οι περιπτωσεις αυτες ειναι οι λιγοτερες,

Υπαρχουν 30 θεματα στο forum για το ιδιο προβλημα με πανω κατω τις ιδιες παρενεργειες και βεβαια πως το αντιλαμβανεται ο καθενας ανοιγει ενα Τοpic αλλα το δια ταυτα ειναι το ιδιο.

1. Αλλαζουμε πρατηριο και φιλτρο βενζινης

2. Αλλαζουμε μπουζι.σταυρωνουμε μπεκ και πολλαπλασιαστες να δουμε αν θα βγαλει παλι διακοπες καυσης στους ιδιους κυλινδρους,μετραμε συμπιεση κυλινδρων(νομιζω)

3,Μετραμε πιεσεις εν κινηση (κοφτες κτλπ) για αντλια υψηλης

4.Ανοιγεις καπακι και τριβεις βαλβιδες η ριχνεις αφρο και παρακαλας να μην ποτε ξαναδεις το κιτρινο λαμπακι!!

Ο ΠΑΘΩΝ jim

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχω ηδη εμπειρια απο παρομοια περιπτωση με διακοπες καυσης σε 1ο 2ο κυλινδρο και τελικα δεν εφταιγαν οι πολλαπλασιαστες αλλα η βενζινη (παροτι ο μηχανικος ελεγε με κλειστα ματια να τους αλλαξουμε) , θα το παρακολουθησω λιγο ακομα το θεμα.Χθες μιλουσα με φιλο για το θεμα, ο οποιος ειναι πολυ ψειρας με το αμαξι του και ο οποιος αλλαζει συχνα φιλτρο βενζινης και καθε φορα που το αλλαζει, αλλαζει και βενζιναδικο ωστε μετα απο την αλλαγη του φιλτρου να διαπιστωσει τι κατακρατησε το φιλτρο απο το εκαστοτε βενζιναδικο.Με ενημερωσε λοιπον για το βενζιναδικο στο οποιο τελικα εχει κατασταλαξει κι εκανα ενα γεμισμα.Δυο μερες τωρα δεν μου εχει παρουσιασει κατι το αμαξι.Εκκρεμει ακομα να το παω αντιπροσωπεια για να διαβασουν εγκεφαλο και να δουμε σε ποιον κυλινδρο εμφανισε διακοπες καυσης τη δευτερη φορα.Ισως γινει αυριο αυτο.

Nasos p δεν μας λες και το βενζινάδικο που κατέληξε ο φίλος σου; Κάποιοι θα βοηθηθούν!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το αμαξι δεν εχει παρουσιασει ξανα ρεταρισμα.Το εχω ανοιξει και απο χαμηλες στροφες κ απο υψηλες και δεν εχεικανει κιχ.Δευτερα ή Τριτη θα παω για σερβις προγραμματισμενο οποτε θα κανουμε κι εναν γενικο ελεγχο.

jim75 γνωριζω την διαδικασια, ειναι οπως την περιγραφεις, γιατι οπως εχω πει και παραπανω εχω αντιμετωπισει ξανα προβλημα με check engine.Ειχαμε κανει ελεγχο πιεσεων, αλλαγη μπουζι, σκατζαρισμα πολλαπλασιαστων και αλλαγη πρατηριου κι ευτυχως εφταιγε η βενζινη.Το αυτοκινητο παρουσιασε το ρεταρισμα με βενζινη απο το ιδιο βενζιναδικο και με λιγη βενζινη μεσα και μαλιστα σε πολυ κοντινα διαστηματα, την ιδια μερα ή και την επομενη.Απο τοτε που αλλαξα βενζιναδικο εδω και τρεις μερες δεν εχει προβλημα.

pechlis μενω Πυργο.Δεν ξερω αν υπαρχει εδω μεσα μελος που να μενει εδω και θα μπορουσε να του φανει χρησιμο.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Τελικα πηγα σημερα για το προγραμματισμενο σερβις.Το βαλαμε στο διαγνωστικο να δουμε τι βλαβη ειχε καταγραψει πριν μερικες μερες που μου ειχε ρεταρει και ειδαμε οτι παλι στον 3ο κυλινδρο αναγνωρισε διακοπες καυσης.Βεβαια αυτο δε μου λεει κατι.Προς το παρον δεν κανω τιποτα διοτι δεν μου χει ξανακανει ρεταρισμα απο τοτε που εβαλα απο αλλου βενζινη.

Αυτο που με προβληματιζει και δεν ξερουν ουτε οι ιδιοι στην αντιπροσωπεια, ειναι ενα σφλαμα που βγαζει μονιμως κι εχει να κανει με τον εγκεφαλο τιμονιου.Το σφαλμα γραφει "εγκεφαλος τιμονιου-μη εγκυρο σημα J500.Ξερει κανεις τι ειναι αυτο;Εμενα δε μου αναβει καποιο λαμπακι ουτε εχω καποιο θεμα με το τιμονι.Μετρησαμε μπαταρια μηπως ειναι πεσμενη αλλα τη βγαζει οκ.Αν κι εδω που τα λεμε εγω πιστευω οτι θα χρειαστει συντομα αλλαγη γιατι τα πρωινα δεν παιρνει αμεσως.Καθυστερει λιγο..

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Παιδια επανερχομαι απλα για να ενημερωσω οτι απο τις 24/2 που καναμε το σκατζαρισμα των πολλαπλασιαστων και με βενζινη απο αλλο πρατηριο, δεν εχει κανει κιχ.Ουτε λαμπακι ουτε ρεταρισμα.Θα με τρελανει.....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε είχα το ίδιο πρόβλημα πριν 2 περίπου χρόνια.Από τις 2000 περίπου στροφές μέχρι τις 4000 το αμάξι κοιμόταν και άναβε check engine.Με το που πήγα στην αντιπροσωπεία,μου λένε πως ήθελε αλλαγή η βαλβίδα εισαγωγής.Αφού την αλλάξαμε,μετά από ένα 6μηνο περίπου ξανά το ίδιο πρόβλημα.Πάω πάλι και μου λένε βαλβίδα εξαγωγής.Το ίδιο έτυχε και σε 2 άλλους φίλους με TSI.Όπως φαίνεται θα είναι συνηθισμένο πρόβλημα για τον κομπρέσσορα.Πέρνα μία βόλτα από εκεί ή τον μάστορα σου,και ρίξτε μία ματιά στις βαλβίδες.Το πιθανότερο είναι να θέλουν καθάρισμα και όχι αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε, μαλλον εφταιγε ξανα η βενζινη.Το αυτοκινητο δεν εχει παρουσιασει τιποτα εδω κι ενα μηνα .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.