Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
psou1983

Τελικά Αγοράζουμε Μτχ Golf Mk5 Gt 170 ?

Recommended Posts

Γεια σας και χαρά σας!

Έχω βρει ένα GT 05/2007 DSG με 58Κ χιλιόμετρα. Έγινε τεχνικός έλεγχος και το αμάξι πήγε και σε φανοποιό. Κρίθηκε άριστο. Όμως, με συμβούλεψαν κατόπιν πληροφόρησης που είχαν από την καρέντα πως έχουν πολλά προβλήματα με βαλβίδες,τούρμπο,καπάκια μέχρι και...σπασμένα μοτέρ. Διάβασα εδώ μέσα όσο μπόρεσα και δε βρήκα τραγικές αναφορές. Αυτό που μεταφέρθηκε πάντως ήταν πως "Τα περισσότερα Golf 5 GT έχουν ακινητοποιηθεί. Μιας και δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου κάποιο νήμα με αναφορές μετά από αρκετά χιλιόμετρα, ανοίγω το παρόν.

Αξίζει τελικά η αγορά του και είναι μύθος όσα ακούγονται ή όντως βγάζει σοβαρές βλάβες;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα αμα παρεις σοβαρα τι σου λενε απο την καρεντα προκοψες......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμα το γουστάρεις πάρτο και μην ακούς κανέναν..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aυτό το μοτό "Τα περισσότερα ΜΚ5 GT έχουν πλέον ακινητοποιηθεί" το άκουσα έτσι ακριβώς

όπως το γράφεις και εγώ από φίλο που γενικά είναι μέσα στο χώρο του αυτοκινήτρυ και στα

forums..

Aδυνατώ να το κατανοήσω αυτό όμως, καθώς ακόμη και για τα κομπρεσοράτα μοτέρ

που έσπαγαν λόγω software δεν έχουν γίνει κατα καιρούς αναβαθμίσεις διορθώσεις στο λογισμικό με αποτέλεσμα

μειωμένη ισχύ αλλά αποφυγή φθοράς ;

Edited by stakyrTSI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως η "πηγή" είναι ο ίδιος άνθρωπος; Πάντως την ώρα που μίλαγα στο τηλ και με συμβούλευαν να μην το πάρω πέρασε ένα από μπροστά μου και γενικότερα, βλέπω αρκετά στο δρόμο. Θα μιλήσω και σήμερα με κάποια άλλα συνεργεία για απόψεις. Επίσης, θα κοιτάξω για ασφάλιση μηχανικών βλαβών μέσω μιας εταιρείας.

Οι ιδιοκτήτες τι έχουν να πουν;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί να βάλεις το τόπικ στα προβλήματα ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως η "πηγή" είναι ο ίδιος άνθρωπος; Πάντως την ώρα που μίλαγα στο τηλ και με συμβούλευαν να μην το πάρω πέρασε ένα από μπροστά μου και γενικότερα, βλέπω αρκετά στο δρόμο. Θα μιλήσω και σήμερα με κάποια άλλα συνεργεία για απόψεις. Επίσης, θα κοιτάξω για ασφάλιση μηχανικών βλαβών μέσω μιας εταιρείας.

Οι ιδιοκτήτες τι έχουν να πουν;

To topic στο οποίο και δημιούργησες το θέμα σου το διάβασες καθόλου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω παντως εαν δεν ηταν η κριση θα αλαζα το fsi με ενα gt η tsi...

θα αλαζα ενα σετ πολαπλασιαστες με beru θα εκανα ενα service με τον αφρο

θα αλαζα n75 και σκαστρα και θα ημουν τζετ...

τα μοτερ αυτα ειναι καταπληκτικα ..απλα θελουν φροντιδα και προοδερμ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γιατί να βάλεις το τόπικ στα προβλήματα ;

Που αλλού θα μπορούσε να ενταχθεί ένα ερώτημα η απάντηση του οποίου είναι συνηφασμένη με τα προβλήματα που παρουσιάζει το αυτοκίνητο;

To topic στο οποίο και δημιούργησες το θέμα σου το διάβασες καθόλου.

Προφανώς, διάβασε την πρώτη δημοσίευση του νήματος.

εγω παντως εαν δεν ηταν η κριση θα αλαζα το fsi με ενα gt η tsi... θα αλαζα ενα σετ πολαπλασιαστες με beru θα εκανα ενα service με τον αφρο θα αλαζα n75 και σκαστρα και θα ημουν τζετ... τα μοτερ αυτα ειναι καταπληκτικα ..απλα θελουν φροντιδα και προοδερμ... ;)

beru ή valeo; n75 και σκάστρα ε; Δεν είναι μεγάλο το κόστος.

Θα ασφαλίσω το μπλοκ του κινητήρα πάντως με 130€/έτος. Με 290€/έτος κανείς αγοράζει πλήρη κάλυψη (μοτέρ,μετάδοση & ηλεκτρονικά).

Edited by psou1983

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οτι να ναι...

τι να πρωτοσχολιάσω

Edited by Mist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαζεις βαλβιδες N75-N249 (Oι τελευταιες εκδοσεις ανταλλακτικων δεν χαλανε !!)

Κανεις ενα Μινι service εαν χρειαζεται ....

Πολλαπλασιαστες Beru ...(Αν και εμενα οι μαμα κοντευω τα 50 δεν εκαναν κιχ)...

Και εχεις ενα μικρο θαυμα της μηχανικης...! Τα μοτερ ειναι κατασκευασμενα ωστε με log life service να αντεχουν ΤΟΥΛ 300.000Χιλιομετρα ...

Εχω φιλο με Gt με 180.000 και περα απο Συγχρονιζε δευτερας,Βαλβιδες δεν εχει αλλαξει τιποτα αλλο.

Κανε αλλαγες ανα 10.000 xlm εαν σε παιρνει οικονομικα με φουλ συνθετικο 5-30 η ακομα και καθε 15.000 και θα εισαι αρχηγος...

Για πες μας τιμη και εξοπλισμο

γιατι ειπε κανεις οτι οι beru δεν χαλανε?ρωταω....

Φιλε ειναι ποιο ανθεκτικοι εαν παρακολουθεις και το σιροκο κλαμπ που το προγραμμα παει συνεφφο ...θα διαπιστωσεις οτι οντως ισχυει αυτο .

Edited by thanos katsas

Share this post


Link to post
Share on other sites

πεστα ρε θανο!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σέρβις θα γίνει μόλις το παραλάβω σε δικό μου συνεργείο όπου δουλεύουν VW & Audi.

Το να αλλάξω 2 βαλβίδες και πολλαπλασιαστές δεν είναι τραγικό κόστος. Θα γίνει!

Για τον εξοπλισμό τώρα δεν ξέρω τι είναι στάνταρ και τι όχι αλλά είναι 3θυρο με 10 αερόσακους, dsg με f1, dual clima,bluetooth και διάφορα άλλα μπλιμπλίκια σε χρώμα σκούρο γκρι μεταλλικό.

Τιμή 12.500€ με νέα μπαταρία, σήμα, κτεο & μεταβίβαση δώρο.

Το πήγα βόλτα σήμερα και μου άρεσε πάρα πολύ!

Εντύπωση μου έκανε πως με ελάχιστο γκάζι δεν σήκωνε πίεση στο boost άρα δε δούλευε ο κομπρέσορας ή η τουρμπίνα (τα λέω καλά?). Αν ισχύει αυτό τότε, μέχρι να ζεσταθεί μπορεί να κινηθεί σε χαλαρούς ρυθμούς.Με το βύθισμα του ποδιού όμως το boost πήγαινε στο τέρμα και η επιτάχυνση γινόταν αισθητή..!

Με μια γρήγορη ματιά πάντως δεν εντόπισα ένδειξη για τη θερμοκρασία του κινητήρα, όντως δεν έχει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σέρβις θα γίνει μόλις το παραλάβω σε δικό μου συνεργείο όπου δουλεύουν VW & Audi.

Το να αλλάξω 2 βαλβίδες και πολλαπλασιαστές δεν είναι τραγικό κόστος. Θα γίνει!

Για τον εξοπλισμό τώρα δεν ξέρω τι είναι στάνταρ και τι όχι αλλά είναι 3θυρο με 10 αερόσακους, dsg με f1, dual clima,bluetooth και διάφορα άλλα μπλιμπλίκια σε χρώμα σκούρο γκρι μεταλλικό.

Τιμή 12.500€ με νέα μπαταρία, σήμα, κτεο & μεταβίβαση δώρο.

Το πήγα βόλτα σήμερα και μου άρεσε πάρα πολύ!

Εντύπωση μου έκανε πως με ελάχιστο γκάζι δεν σήκωνε πίεση στο boost άρα δε δούλευε ο κομπρέσορας ή η τουρμπίνα (τα λέω καλά?). Αν ισχύει αυτό τότε, μέχρι να ζεσταθεί μπορεί να κινηθεί σε χαλαρούς ρυθμούς.Με το βύθισμα του ποδιού όμως το boost πήγαινε στο τέρμα και η επιτάχυνση γινόταν αισθητή..!

Με μια γρήγορη ματιά πάντως δεν εντόπισα ένδειξη για τη θερμοκρασία του κινητήρα, όντως δεν έχει;

Γι αυτο μιλάμε να υποθέσω; Θερμοκρασία δεν έχει το gt αν όμως λες για το συγκεκριμενο αυτοκίνητο όντως, βλέπω οτι έχει τη μεγάλη Mfd και μπορείς να βάλεις το emfa της kufatec και να έχεις ψηφιακή ένδειξη για θερμοκρασία νερού + λαδιου + καποιες ακόμα ενδείξεις...

Θα σου έλεγα να δεις και αυτό πάντως, εχει xenon + οροφή, αισθητήρα για τα φώτα (υποθέτω και για καθαριστήρες) αλλά βλακωδώς το χουν καταχωρήσει σαν ημιαυτόματο και δεν βγαίνει στο search...

Γενικά θα σου λεγα να το πάρεις! Τσέκαρε ομως αν έχει αλλαχτεί το λάδι του κιβωτίου, στις 60000 θέλει αλλαγή άσχετα απ΄το τι θα σου πουν τα διάφορα τζιμάνια στις αντιπροσωπείες

Edited by and64

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γι αυτο μιλάμε να υποθέσω; Θερμοκρασία δεν έχει το gt αν όμως λες για το συγκεκριμενο αυτοκίνητο όντως, βλέπω οτι έχει τη μεγάλη Mfd και μπορείς να βάλεις το emfa της kufatec και να έχεις ψηφιακή ένδειξη για θερμοκρασία νερού + λαδιου + καποιες ακόμα ενδείξεις...

Βλεπω εκανες τα :sorcerer: σου πάλι Ανδρεα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστός! Το πρώτο είναι!

Όσο για το 2ο ωραίο φαίνεται και αυτό αλλά έχει 6 αερόσακους και όχι 10. Προτιμώ 4 παραπάνω από ξένον και ηλιοροφή. Άσε που έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην ξαναπάρω μαύρο αυτοκίνητο..

Βαλβολίνες θα αλλάξω έτσι και αλλιώς. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλεπω εκανες τα :sorcerer: σου πάλι Ανδρεα

xaxxa δεν ήταν δύσκολο Νίκο! dsg δεν υπάρχουν και πολλά στο car ;)

Σωστός! Το πρώτο είναι!

Όσο για το 2ο ωραίο φαίνεται και αυτό αλλά έχει 6 αερόσακους και όχι 10. Προτιμώ 4 παραπάνω από ξένον και ηλιοροφή. Άσε που έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην ξαναπάρω μαύρο αυτοκίνητο..

Βαλβολίνες θα αλλάξω έτσι και αλλιώς. :)

Αυτο το 10 αερόσακοι μου κάνει λίγο κάπως! Δλδ, οι 6 είναι στανταρ, +2 πλευρικους πίσω που ήταν εξτρα απ'οσο θυμάμαι, οι αλλοι 2 που είναι;;;

Τωρα για το άλλο, πρώτον θα συμφωνησω για το μαύρο! Εγω το πήρα τελικά γιατι δεν έβρισκα άλλο χρώμα στα λεφτά που ήθελα αλλά ήξερα προκαταβολικά οτι θα βλαστημήσω την ώρα και τη στιγμή!! Η οροφή αν δεν σε νοιάζει πάσο, απλά είναι απο τα πράγματα που δεν μπαίνουν μετά. Τα xenon μπαίνουν αλλάζοντας φανάρια όπως έκανα εγω, αλλά εργοστασιακά δεν είναι.

Βαλβολίνες + φίλτρο θέλει κάθε 60000 το κιβώτιο. Αν πάρεις τηλέφωνα αντιπροσωπείες, οι μισές θα σου πουν οτι δεν χρειάζεται!!!!! :rolleyes:

Edited by and64

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει 2 μετωπικούς, 2 πλευρικούς στα καθίσματα, 2 στα κολονάκια της πόρτας, 2 στα μπροστινά κολονάκια και 2 για τους πίσω. Σύνολο 10!

Ωραία θα ήταν να είχε και ξένον & οροφή αλλά μου έκανε και καλό deal για το παλιό μου.

Για σέρβις θα το πάω σε εξειδικευμένο μη εξουσιοδοτημένο (νομίζω). Στο τηλ που του μίλησα φάνηκε να ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε.

Ξέρουμε κωδικούς για τους aftermarket πολλαπλασιαστές & που μπορώ να τους προμηθευτώ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει 2 μετωπικούς, 2 πλευρικούς στα καθίσματα, 2 στα κολονάκια της πόρτας, 2 στα μπροστινά κολονάκια και 2 για τους πίσω. Σύνολο 10!

Ωραία θα ήταν να είχε και ξένον & οροφή αλλά μου έκανε και καλό deal για το παλιό μου.

Για σέρβις θα το πάω σε εξειδικευμένο μη εξουσιοδοτημένο (νομίζω). Στο τηλ που του μίλησα φάνηκε να ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε.

Οι αερόσακοι στις κολώνες είναι τύπου κουρτίνας, δεν μετράνε για 2 σε κάθε πλευρά επειδή λέει airbag στη μια και την άλλη κολώνα, αλλά για 1. Έτσι βγαίνουν 8 που λέω και γω πιο πάνω ;)

Εφοσον σου κάνει το ολο πακέτο το παίρνεις προφανώς, η απόφαση είναι δική σου!

Service και γω εξω το πάω σε συνεργείο που ασχολείται μονο με vag...

Edited by and64

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τον εξοπλισμό τώρα δεν ξέρω τι είναι στάνταρ και τι όχι αλλά είναι 3θυρο με 10 αερόσακους, dsg με f1, dual clima,bluetooth και διάφορα άλλα μπλιμπλίκια σε χρώμα σκούρο γκρι μεταλλικό.

Τιμή 12.500€ με νέα μπαταρία, σήμα, κτεο & μεταβίβαση δώρο.

Χωρις να θελω να υποτιμησω τα χρηματα το ποσο δηλαδη ...το αμαξακι που παιρνεις Αν οχι τσαμπα σε εξαιρετικη τιμη /αποδοση ...σκεψου ποσο εκανε καινουριο μονο...πριν 3 χρονια σε αυτα τα χιλιομετρα καποτε κατω απο 18 δεν το εβρισκες .... Ο φιλος μου τοσο το πηρε 17.000 ...με 45.000Χιλ (6 manual) -ηλιοροφη - Ατρακαριστο με πολλα εργοστασιακα extra(Αυθεντικο δερματινο σαλονι) ,Καινουριες αναρτησεις ,Navigation , gt sport... Και το εχει σκισει εχει γυρισει τη μιση ιταλια και βαλκανια...!

Το μολιβι ειναι απιστευτο χρωμα ...καλη αγορα φιλε ! Και πες στο service να σου κανουν και και εναν καλο ελεγχο Συσφηξης του συστηματος διευθυνσης !

Edited by thanos katsas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγκεκριμένα ποιο είναι;;

Οι αερόσακοι στις κολώνες είναι τύπου κουρτίνας, δεν μετράνε για 2 σε κάθε πλευρά επειδή λέει airbag στη μια και την άλλη κολώνα, αλλά για 1. Έτσι βγαίνουν 8 που λέω και γω πιο πάνω ;) Εφοσον σου κάνει το ολο πακέτο το παίρνεις προφανώς, η απόφαση είναι δική σου! Service και γω εξω το πάω σε συνεργείο που ασχολείται μονο με vag...

Δεν το ξερα αυτό! Χαζομάρα! Τότε τι γράφουν "airbag" εκεί;; Μούρη κ έτσι; Χαχα!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έχει 2 μετωπικούς, 2 πλευρικούς στα καθίσματα, 2 στα κολονάκια της πόρτας, 2 στα μπροστινά κολονάκια και 2 για τους πίσω. Σύνολο 10! Ωραία θα ήταν να είχε και ξένον & οροφή αλλά μου έκανε και καλό deal για το παλιό μου. Για σέρβις θα το πάω σε εξειδικευμένο μη εξουσιοδοτημένο (νομίζω). Στο τηλ που του μίλησα φάνηκε να ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε. Ξέρουμε κωδικούς για τους aftermarket πολλαπλασιαστές & που μπορώ να τους προμηθευτώ;

10 αερόσακους δεν έχει με τίποτα. Ή 7 έχει ή 9. Οι πίσω στο Golf 6 (λογικά και στο Golf 5) είναι εξτρά και όταν τους έχει υπάρχει καρτελάκι ραμένο πάνο στο πίσω κάθισμα με την επιγραφή "airbag".

http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/Golf_VI/highlights/safety.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...