Jump to content
menegsp

1450 Χιλιομετρα Σε Polo Gti Και Μου Εβγαλε Ενδειξη Για Χαμηλη Σταθμη Λαδιων!

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους κ ζητω συγγνωμη αν επαναλαμβανω το ιδιο topic γιατι ειδα οτι πανω κατω εχει ξανασυζητηθει το ιδιο θεμα...παρελαβα τον προηγουμενο μηνα το Polo GTI μου απο την Καρεντα. Μεχρι τωρα το εστρωνα με εναν οδηγο που ειχα διαβασει μεσα εδω στο site που αναφερε συχνα πυκνα να κανουμε ανοιγματα μεχρι τις 4.5Κ στροφες αφου ειχαν ανεβει κανονικα οι θερμοκρασιες μοτερ κ λαδιων..επειδη δεν ειχα την υπομονη να ξαναβρω το post κ να το αναρτησω κ εγω αν καποιος το εχει δει ας μου κανει την χαρη να το κανει για να δουν ολοι περι τινος προκειται... γιατι βραζω απο τα νευρα μου αυτη τη στιγμη για να ψαχνω παλι..γι αυτο κ ζηταω συγγνωμη κ παλι αν ξανα ανοιγω παρομοιο θεμα.... αφου εβαλα εμπρος το αμαξι μου για να παω βολτα ειδα να μου βγαινει μηνυμα για ελεγχο των λαδιων μου λογο χαμηλης σταθμης εχω κανει μολις 1450 χιλιομετρα...ευτυχως που ειναι βραδυ κ δεν μπορω να παω τωρα στην καρεντα γιατι θα γινοταν ο 3τος παγκοσμιος πολεμος...θελω λοιπον να μου πειτε οσοι ειχατε αντιστοιχο θεμα τι κανατε πως κινηθηκατε κ τι τους ειπατε για να ειμαι ενημερος κ να γνωριζω κ εγω τι πρεπει να τους ζητησω κ τι να περιμενω να κανουν...απ'οτι ειδα στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου οταν βγαινει αυτο το μυνημα με το συγκεκριμενο σηματακι το αμαξι μαλλον πρεπει να εχει καψει 1 λιτρο λαδιου...

Παρακαλω θελω συγκεκριμενες απαντησεις ωστε να λυσω το προβλημα μου το συντομοτερο δυνατο...

Σας ευχαριστω για το χρονο σας εκ των προτερων...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου σχεδον ολοι οι κατοχοι με polo gti το ιδιο προβλημα εχουν και δεν φταιει το στρωσιμο σου!

Και εγω tsi εχω και ο εστρωσα τελειως επιθετικα και δεν καιω σταλα λαδι!

Καλα ξεμπερδεματα

Link to comment
Share on other sites

http://seatclub.gr/forum/index.php?topic=15779.0 τελικα το βρηκα τον οδηγο δεν ηταν απο εδω μεσα ηταν απο random search στο google που μου το εβγαλε....αυτο ακουλουθησα αλλα το θεμα ειναι οτι τον βρηκα οταν ειχα ηδη κανει τα πρωτα 800κ σαν τη κυρια....
Link to comment
Share on other sites

http://seatclub.gr/f...p?topic=15779.0 τελικα το βρηκα τον οδηγο δεν ηταν απο εδω μεσα ηταν απο random search στο google που μου το εβγαλε....αυτο ακουλουθησα αλλα το θεμα ειναι οτι τον βρηκα οταν ειχα ηδη κανει τα πρωτα 800κ σαν τη κυρια....

και ξαναλεω δεν παιζει ρολο το στρωσιμο γιατι και στο seatclub αν πας υπαρχει θεμα για καταναλωσεις λαδιου του FR/CUPRA που φορανε ολοιδια μοτερ με το GTI σου. Εκει πολυ το εστρωσαν επιθετικα και αλλοι σαν κυρια ολοι καινε λαδι! Το ιδιο και εδω οι κατοχοι GTI ,δεν ειδες οτι υπάρχουν 2-3 θεματα σχετικα με το Polo GTI που καιει λαδι?

Εγω ποτε το πηγαινα σαν κυρια στο στρωσιμο ποτε σαν τρελος ....

Στο manual του κατασκευαστη λεει μεχρι τα 1500 χμ σαν κυρια αλλαγες κατω των 3000 και μετα τα 1500 σκισημο μεχρι τον κοφτη

Δεν φταις εσυ που καιει λαδι,προς θεου ...Ουτε να πας να κανεις τριτο παγκοσμιο στην Καρεντα ουτε αυτοι φταινε!

Οσο για τον οδηγο στρωσιματος και εγω κατι παρομοιο εκανα με αυτα που λενε στο seatclub

Link to comment
Share on other sites

Ωραια αρα τι κανω? προσθετω λαδια κ ελπιζω οτι μεχρι να στρωθει το μοτερ θα σταματισει σιγα σιγα να καιει τοσο η το παω αυριο στην αντιπροσωπια???

Link to comment
Share on other sites

Ωραια αρα τι κανω? προσθετω λαδια κ ελπιζω οτι μεχρι να στρωθει το μοτερ θα σταματισει σιγα σιγα να καιει τοσο η το παω αυριο στην αντιπροσωπια???

Χωρις να θελω να σε απογοητευσω δεν θα σταματησει αλλα μακαρι να σταματησει...Φυσικα και να πας στην αντιπροσωπεια απλα μην κανεις τσαμπουκα

Link to comment
Share on other sites

Ωραια αρα τι κανω? προσθετω λαδια κ ελπιζω οτι μεχρι να στρωθει το μοτερ θα σταματισει σιγα σιγα να καιει τοσο η το παω αυριο στην αντιπροσωπια???

πηγαινε στην αντιπροσωπεια οπως εκανα εγω.θα σου πρηξουν τα παπ@#$ια να πηγαινεις το αμαξι καθε 1000χλμ να το μετρανε ποσο καιει. θα στο κανουν 2-3 φορες και μετα θα σε παρουν τηλ και θα σουν οτι ειτε φταινε τα ελατηρια ειτε τα πιστονια(οπως ειπαν σε εμενα) ειτε οτι θα σου αλλαξουν κινητηρα.εσυ τοτε κλασικα θα νευριασεις...απο κει και μετα δεν ξερω τι θα κανεις. εγω το πρωι παω σε δικηγορο γιατι δεν προκειται να δεχθω να μου αλλαξουν πιστονια σε καινουργιο αμαξι να μου λησουν την μηχανη δηλαδη και μετα να ζω με τον φοβο για το τι αλλο θα μου βγαλει το αμαξι. λες και ειναι σιγουροι αυτοι οτι φταινε τα πιστονια...ε ρε με κατι πουστ*&^ες που μπλεξαμε!!!

επισης θα σου ελεγα να μην συμπληρωσεις λαδι μονος σου γιατι εγω που το εκανα μετα δεν με πιστευαν οτι ειχα συμπληρωσει!!λες και ηθελα να μου ανοιξουν το αμαξι...απλα τραγικοι.και οταν θα σου ελεγχουν καθε φορα το αμαξι να ζητας το χαρτι που λεει οτι μπηκε το οχημα σου και ελεγθηκε και ελειπε λαδι με την υπογραφη του υπευθυνου του συνεργειου για να εχεις και αποδεικτικα στοιχεια.δεν ξερεις τι απατεωνες ειναι αυτοι

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

να πας στο Δικηγόρο αλλα για να παρεις πισω τα λεφτα σου οχι για λυση του προβληματος μιας και το προβλημα δεν λυνετε! Διεκδικησε τα λεφτα σου και παρε κατι αλλο!! Γιατι και κινητηρα να στον αλλαξουν στην Γερμανια στο εργοστασιο παλι λαδι θα καιει!

Φίλε menegsp διαβασε εδω μερικα link μιας και βλεπω οτι δεν εψαξες

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=47052

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=50617

http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,29708.0.html

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με τον ισχυον νομο δυσκολα παιρνεις τα λεφτα σου πισω αφου για να γινει αυτο πρεπει η εταιρεια να μην δεχθει να σου επισκευασει το αμαξι η να στο αντικαταστησει

Link to comment
Share on other sites

Αν το έχεις κάτω από 6 μήνες το αυτοκίνητο, αν και είναι ξενέρωμα αυτό που θα σου πω, πήγαινε για αναστροφή πώλησης. Είναι γνωστό το πρόβλημα, το έχει ένας αρκετά μεγάλος αριθμός από κατόχους Polo GTI, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις αποδεικτικά στοιχεία για την αξίωση σου.

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με τον ισχυον νομο δυσκολα παιρνεις τα λεφτα σου πισω αφου για να γινει αυτο πρεπει η εταιρεια να μην δεχθει να σου επισκευασει το αμαξι η να στο αντικαταστησει

και τι σκεφτεσε να κανεις ενω δεν υπαρχει λυση?? γιατι να κανεις ολο αυτο το τρεξιμο για μια αλλαγη μοτερ στα κεντρικα απο ''εμπειρους'' που παλι θα καιει λαδι?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους κ ζητω συγγνωμη αν επαναλαμβανω το ιδιο topic γιατι ειδα οτι πανω κατω εχει ξανασυζητηθει το ιδιο θεμα...παρελαβα τον προηγουμενο μηνα το Polo GTI μου απο την Καρεντα. Μεχρι τωρα το εστρωνα με εναν οδηγο που ειχα διαβασει μεσα εδω στο site που αναφερε συχνα πυκνα να κανουμε ανοιγματα μεχρι τις 4.5Κ στροφες αφου ειχαν ανεβει κανονικα οι θερμοκρασιες μοτερ κ λαδιων..επειδη δεν ειχα την υπομονη να ξαναβρω το post κ να το αναρτησω κ εγω αν καποιος το εχει δει ας μου κανει την χαρη να το κανει για να δουν ολοι περι τινος προκειται... γιατι βραζω απο τα νευρα μου αυτη τη στιγμη για να ψαχνω παλι..γι αυτο κ ζηταω συγγνωμη κ παλι αν ξανα ανοιγω παρομοιο θεμα.... αφου εβαλα εμπρος το αμαξι μου για να παω βολτα ειδα να μου βγαινει μηνυμα για ελεγχο των λαδιων μου λογο χαμηλης σταθμης εχω κανει μολις 1450 χιλιομετρα...ευτυχως που ειναι βραδυ κ δεν μπορω να παω τωρα στην καρεντα γιατι θα γινοταν ο 3τος παγκοσμιος πολεμος...θελω λοιπον να μου πειτε οσοι ειχατε αντιστοιχο θεμα τι κανατε πως κινηθηκατε κ τι τους ειπατε για να ειμαι ενημερος κ να γνωριζω κ εγω τι πρεπει να τους ζητησω κ τι να περιμενω να κανουν...απ'οτι ειδα στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου οταν βγαινει αυτο το μυνημα με το συγκεκριμενο σηματακι το αμαξι μαλλον πρεπει να εχει καψει 1 λιτρο λαδιου...

Παρακαλω θελω συγκεκριμενες απαντησεις ωστε να λυσω το προβλημα μου το συντομοτερο δυνατο...

Σας ευχαριστω για το χρονο σας εκ των προτερων...

Ειχες τσεκαρει την βεργα οταν το πηρες? Δεν αποκλειεται να ηταν χαμηλη η σταθμη απο το εργοστασιο.....

Link to comment
Share on other sites

και τι σκεφτεσε να κανεις ενω δεν υπαρχει λυση?? γιατι να κανεις ολο αυτο το τρεξιμο για μια αλλαγη μοτερ στα κεντρικα απο ''εμπειρους'' που παλι θα καιει λαδι?

μακαρι να μπορουσα να παρω τα λεφτα μου πισω αλλα οπως σου ειπα αυτο γινεται μονο στις παραπανω περιπτωσεις.θα προσπαθησω μηπως και μου κατσει μεσω καποιας επισκευης η αντικαταστασης να μην καιει λαδι.αν καιει και τοτε δεν υπαρχει αλλη επιλογη απ το να τους κηνυγησεις με σκοπο να παρεις τα λεφτα σου.εννοειται πως θα το ζητησω πρωτα απ ολα αυτο

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ανοιγα με τιποτα μοτερ tsi με 1450 km επειδη καιει λαδια.Θα του εριχνα ενα 30αρι ορυκτο λαδι και θα το εσκιζα για 1000km.

Link to comment
Share on other sites

Μην προσθέσεις λαδια αστο να το κανει η αντιπροσωπία.

Λες "εχω διαβάσει για το συγκεκριμένο πρόβλημα" το ήξερες και πριν την αγορά ή μετά τα διάβασες;

Link to comment
Share on other sites

ανοιγμα εννωεις να λυθει το μοτερ ή ανοιγμα να πατήσεις στον δρομο?

Εγω από τα πρωτα χμ οταν ημουν εθνικη μεχρι 3500 γινονταν οι αλλαγες ειδικα στα πρωτα πρωτα χμ μεχρι 3500 και παντα στο manual oxi sto D

μετα αργοτερα το πηγαινα χαλαρα αλλα παντα εκανα ανοιγματα μεχρι τα 3500 και φυσικα κραταγα την σχεση οταν ηταν να κοψω ρυθμο ... Μετα τα 1000 εφτασα τις 4000 στροφες παντα γραμμικα οχι αποτομα και μετα τα 1500 ολο το ευρως των στροφων(κοφτη)

Στην περιπτωση των δικων σας μοτέρ δεν φταιει το στρωσιμο που καιει λαδι .....

Να σημειωσω οτι στο στρωσιμο μεχρι τα 1600 μου τσιμπησε την μιση περιοχη του Α στην βεργα..ποσο ειναι αυτο? 30ml? Στα 1650 εγινε αλλαγη λαδιων με Mobil 1 ESP 5W30 και μεχρι τα 3500 που ειμαι σημερα δεν εχει καψει καθολου...

Link to comment
Share on other sites

Ανοιγμα μοτερ εννοω να λυθει.

Τωρα μην συγκρινεις τον tsi 160 .O cave φοραει πιο σκληρα ελατηρια και αυτο κανει την διαφορα.Εκει την εχουν πατησει οι γερμαναραδες.

Κορμος με επιστρωση nicasil -ελατηρια απο σκληρο ατσαλι-λαδι 5-30 long life +οδηγηση σαν κλωσσα = τα ελατηρια δεν πατανε ποτε και εχουν διαρροη.

Link to comment
Share on other sites

Ανοιγμα μοτερ εννοω να λυθει.

Τωρα μην συγκρινεις τον tsi 160 .O cave φοραει πιο σκληρα ελατηρια και αυτο κανει την διαφορα.Εκει την εχουν πατησει οι γερμαναραδες.

Κορμος με επιστρωση nicasil -ελατηρια απο σκληρο ατσαλι-λαδι 5-30 long life +οδηγηση σαν κλωσσα = τα ελατηρια δεν πατανε ποτε και εχουν διαρροη.

πολυ σημαντικες πληροφοριες Αντώνη!!!!Αυτο συμβαίνει όπως το ειπες

Γιατι ομως ενω ο tsi 160 εχουν δει οτι ειναι οκ πανε και βαζουν πιο σκληρα ελατηρια στα εμβολα?

Link to comment
Share on other sites

Ειχες τσεκαρει την βεργα οταν το πηρες? Δεν αποκλειεται να ηταν χαμηλη η σταθμη απο το εργοστασιο.....

Ναι την ειχα τσεκαρει κ ηταν Full στο λαδι κανονικα οπως επρεπε...

Μην προσθέσεις λαδια αστο να το κανει η αντιπροσωπία.

Λες "εχω διαβάσει για το συγκεκριμένο πρόβλημα" το ήξερες και πριν την αγορά ή μετά τα διάβασες;

Το ηξερα για το συγκεκριμενο προβλημα αλλα ειχα δει οτι αφορουσε τα πρωτα πρωτα Polo GTI αφου μετα ειπαν οτι διορθωθηκε...κ στο κατω κατω λες ενταξει μετα απο 1 χρονο θα το εχουν παρει χαμπαρι στη Γερμανια δε γινεται να το αφησουν ετσι... Anyway εγω τωρα το πρωι θα παω απο την Καρεντα να δω τι θα μου πουν κ θα σας πω...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον πηγα παιδια στην Καρεντα μου προσθεσαν 1 λιτρο λαδι μιας κ οταν τραβηξε την βελονα ο μαγκας ο μηχανικος μονο η μπιλια ηταν λιγο βρεγμενη....του ειπα οτι εχω στεναχωρηθει με το γεγονος οτι εχει ρουφηξει τοσο γρηγορα τοσο λαδι κ μου ειπε το γνωριζουμε το ζητημα κ οτι προσπαθουν στο εργοστασιο να βρουν λυσει με καινουργια ανταλλακτικα...κ του ειπα οτι δεν θελω να ανοιξουν καινουργιο μοτερ για διορθωμα γιατι απλα ειναι καινουργιο κ ειναι ανεπιτρεπτω αυτο...του λεω αν εσυ επαιρνες καινουργιο αμαξι κ σου τυχαινε η περιπτωση μου τι θα εκανες? κ μου λεει δεν θα ειχα κανενα προβλημα να μου το φτιαξουν...κ του λεω ναι το λες επειδη δουλευεις εδω...

περα απο αυτα εβγαλε φωτο την βελονα για τα λαδια μαζι με τις πινακιδες κ την αδεια κυκλοφοριας για να τα στειλει στο εργοστασιο να το δουν κ θα εχω απαντηση μεσα στην εβδομαδα μου ειπε...κ αν τυχον μου καψει παλι τα λαδια να παω να μου βαλλει αλλα μεχρι να μαθουμε τι θα μας πει το εργοστασιο...τον ρωτησα επισης κ για τον οδηγο που εχω αναρτηση παραπανω για το στρωσιμο που αναφερουν στο seat club κ μου ειπε το παιδι οτι τα μοτερ ειναι στρωμενα οπως ερχονται τα αμαξια απλα για τα πρωτα 1000 χιλιομετρα καλο θα ειναι λεει να μην πιανουμε κοφτες κ οτι πλεον απο τα χιλιομετρα που εχω μπορω να το δουλευω κανονικοτατα το αμαξι..τωρα απλα θα το εχω το αγχος καθε 2 εβδομαδες να κοιταω τα λαδια....

Ανοιγμα μοτερ εννοω να λυθει. Τωρα μην συγκρινεις τον tsi 160 .O cave φοραει πιο σκληρα ελατηρια και αυτο κανει την διαφορα.Εκει την εχουν πατησει οι γερμαναραδες. Κορμος με επιστρωση nicasil -ελατηρια απο σκληρο ατσαλι-λαδι 5-30 long life +οδηγηση σαν κλωσσα = τα ελατηρια δεν πατανε ποτε και εχουν διαρροη.

θα αρχισω λοιπον κ εγω σημερα εντατικη θεραπεια στα ελατηρια μου θα τα περιποιηθω με το παραπανω...=μου καιτε λαδι εσεις??? με το που ανεβασουν θερμοκρασια μοτερ+λαδια που σε ποναει κ που σε σφαζει...θα τα κανω εγω πουπουλο απο το γκαζι που θα φανε αν ειναι να καιει αφου θα μου τα προσθετουν δωρεαν...αν ειναι να φανει το προβλημα θα το κανω να φανει για τα καλα....

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

Ανοιγμα μοτερ εννοω να λυθει.

Τωρα μην συγκρινεις τον tsi 160 .O cave φοραει πιο σκληρα ελατηρια και αυτο κανει την διαφορα.Εκει την εχουν πατησει οι γερμαναραδες.

Κορμος με επιστρωση nicasil -ελατηρια απο σκληρο ατσαλι-λαδι 5-30 long life +οδηγηση σαν κλωσσα = τα ελατηρια δεν πατανε ποτε και εχουν διαρροη.

Εγώ συμφωνώ με όλα αυτά. Αλλά έχω μια απορία, οι γερμαναράδες δεν το ξέρουν αυτό? (ώστε να λένε στους αντιπροσωπους και αυτοί στους πελάτες να "σκίζουν" τα αυτοκίνητα και να μην τα χαϊδέυουν γιατί θα έχουν πρόβλημα)

Η τουλάχιστον πιστέυω ότι θα έβγαζαν μια οδηγία ότι όταν αλλάζουμε ελατήρια τότε το στρώσιμο πρέπει να γίνεται με αυτόν τον Χ τρόπο.

Μου κάνει εντύπωση. Ίσως όμως οι γερμανοί να ξέρουν ότι κάποια στιγμή (π.χ. 10-15.000 χλμ) θα σταματήσει να καίει (πολύ) λάδι επειδή καααποια στιγμή θα πατήσουν τα ελατήρια?

Κανένας απο όσο έχω διαβάσει δεν έχει αναφερθεί σε μέτρηση συμπίεσης στον κινητήρα. Αν τα ελατήρια δεν έχουν πατήσει η συμπίεση δεν θα είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή άρα θα δικαιολογείται η αλλαγή.

Η οδηγία των γερμαναράδων ότι άμα καίει πάνω από 0.5 lt στα 1000 χλμ τότε αλλάζουμε ελατήρια. Τι διάολο μπακάληδες είναι? δεν μετράνε τίποτε? και αν χάνει απο τους οδηγούς βαλβίδων? διότι έχω διαβάσει ότι πολύς κόσμος μετά από αλλαγή ελατηρίων/κινητήρων πάλι πρόβλημα έχει.

Θα ήταν ευτυχία να μην μας αντιμετώπιζαν σαν !@#$!@#%$ και να έβγαζαν αν μη τι άλλο μια ενημέρωση σχετικά με το πρόβλημα.

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Εγω αλλη απορια εχω.Πως μια τοσο μεγαλη εταιρεια ενω γνωριζει το προβλημα που υπαρχει δεν εχει βρει ακομα μια λυση η εστω απο το τι προερχεται.Επισης πως μια τοσο μεγαλη εταιρεια δεν εστειλε εστω ενημερωση σε ολους κατοχους του συγκεκριμενου μοντελου που να λεει οτι εχει παρατηρηθει αυτο το προβλημα και οτι προσπαθουμε να βρουμε λυση (εννοειται και πως ξερουν τι λυση αλλα προφανως μας κοροιδευουν μηπως και την βγαλουν φθηνα).Ρωταω ακομα γιατι δεν προχωρουν σε ανακληση των ελατωματικων μοντελων , μια κινηση που θα εδειχνε οτι καθε αλλο παρα μεγαλη εταιρεια ειναι και οχι κανα καφενειο (θα μου πειτε γιατι αν σου δωσουν καινουργιο ξερεις οτι δεν θα καιει?).Αυτο που ξερω ειναι οτι πριν καποια χρονια η οπελ ειχε προβλημα με τις κρεμαριερες στο κορσα.ετυχε να ειναι κατοχος ο αδερφος ενους κορσα και του εστειλαν γραμμα οτι εχει παρατηρηθει αυτο και αυτο να μεταβειτε στην αντιπροσωπεια για αντικατασταση κρεμαριερας με καινουργια αχετα εαν ειχε προβλημα η δικια σου η οχι.Βεβαια θα μου πειτε αλλο κινητηρας αλλα το παραπονο μου ειναι γοατι μας αντιμετωπιζουν στις αντιπροσωπειες σαν κακομαθημενα μυγιαγκιχτα και σαν ενοχλητικους?Εχω βαρεθει να ακουω τι φραση, ελα μωρε λιγο λαδακι θα καιει, λες και τρωμε απο πανω τους.Πραγματικα δεν ξερω τι να πω.Τελος να πω οτι υστερα απο το τηλεφωνο που με πηραν για αλλαγη πιστονιων και το βρισιμο που εφαγαν με ξαναπηραν σημερα και μου ειπαν οτι ενημερωσαν το εργοστασιο και εντος της εβδομαδας θα μου πουν τι να κανουμε.Αυτα απο εμενα με μεγαλη λυπη μου..

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Το ηξερα για το συγκεκριμενο προβλημα αλλα ειχα δει οτι αφορουσε τα πρωτα πρωτα Polo GTI αφου μετα ειπαν οτι διορθωθηκε...κ στο κατω κατω λες ενταξει μετα απο 1 χρονο θα το εχουν παρει χαμπαρι στη Γερμανια δε γινεται να το αφησουν ετσι... Anyway εγω τωρα το πρωι θα παω απο την Καρεντα να δω τι θα μου πουν κ θα σας πω...

Οπότε είσαι συνυπεύθυνος.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε είσαι συνυπεύθυνος.

Κατσε, τι λογικη ειναι αυτη?Γιατι ειναι συνυπευθυνος?Επειδη του αρεσε το συγκεκριμενο αμαξι και τι αγορασε?Του ειπε κανεις οτι παρε το αμαξι αλλα να ξερεις οτι ειναι προβληματικο και θα σου καιει λαδι?Πλακα μας κανεις?Εχει καταντησει χειροτερο και απο το rx8 που οι αγοραστες ξερανε οτι καιει λαδι οχι γιατι εχει προβλημα αλλα γιατι ετσι φτιαχτηκε.Εαν και τα δικα μας φτιαχτηκαν ετσι να μας το ελεγαν να μην τα παιρναμε.Μηπως ο παραπανω φιλος να ζητησει και συγνωμη που το αγορασε?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.