Jump to content
spiroskok

Υποψήφιος Αγοραστής 1.6 Fsi '04

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Καινούργιος εδώ στην παρέα σας θα ήθελα πρώτον να με συγχωρέσετε αν θα ρωτήσω πάλι κάποια πράγματα και δεύτερον θα ήθελα να με βοηθήσετε για τα παρακάτω:

Εχω σκοπό να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο 1,6 FSI του 2004.

Θα ήθελα να με βοηθήσετε τι να προσέξω. Που "πονάει" το συγκεκριμένο μοντέλο ή τι προβλήματα έχετε αντιμετωπίσει.

Επίσης θα ήθελα να μου πείτε αν μπορώ να βάλω cruise control μιας και δεν έχει.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την φιλοξενία και ελπίζω να γίνω μέλος της παρεας σας με ενα vw!

Link to comment
Share on other sites

Να προσέξεις την κατανάλωση λαδιού! Τα πρώτα και ειδικά τα 1600 είχαν μεγάλο θέμα με αυτό. Να βάλεις των πωλητή να γκαζώνει δυνατά και να ελέγξεις με τα μάτια σου αν βγάζει γαλάζιο καπνό απο την εξάτμιση.

Επίσης θα πρέπει να ξέρεις ότι αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο θα πρέπει να βάζεις βενζίνη 100 οκτανίων γιατί με την απλή υπάρχει μια μεγάλη αύξηση των πιθανοτήτων να σου καεί ένας ευαίσθητος αισθητήρας ( ο ΝΟx) που κοστίζει κοντά στα 400 ευρώ + εργασία.

Cruise control μπορείς να βάλεις αλλά αν δεν έχει trip computer θέλεις και εγκέφαλο τιμονιού.

Μέση κατανάλωση το αμάξι έχει εντός πόλης κοντά στα 10λ/100χλμ και εκτός γύρω στα 7λ/100χλμ αν δεν το πιέζεις.

Πόσα χιλιόμετρα έχει αυτό που κοιτάς?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον φιλε αν το θες για μεσα στην πολη αλλα και για να του δινεις που και που γκαζιες μεχρι 200 km/h ειναι γαματο.Πολυ χαμηλες καταναλωσεις μεσα στην πολη αλλα και οταν το τρεχεις.Το κακο ειναι οτι δεν τραβαει πολυ πειραγμα (οπως εμαθα και μεσω του club).Παντως ειναι αθανατο και πολυ γερο οπως αλλοστε ολα τα vw!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Paul_Fsi,

Σε ευχαριστώ για την ταχύτατη απάντηση. Δλδ μόνο 100 οκτανίων θα μπορώ να βάλω?? Στις μέρες μας ειναι απαγορευτική! Ασε που είχα στο μυαλό μου να κοιτάξω και τίποτα σε υγραέριο....

Σχετικά με τα χλμ ειναι στα 95,000.

Το cruise control μηπως ξέρουμε πόσο κοστίζει?

Φίλε Kiriakoslp,

Σε ευχαριστώ και εσένα γιατην άμμεση απάντηση. Η χρήση του αυτοκινήτου θα ειναι και για μέσα στην Αθήνα εννοείται αλλα και για αρκετά ταξίδια μέχρι την Θεσσαλονίκη λόγω ιδιαίτερης πατρίδας της γυναίκας. Δεν το θέλω για να το "πειράξω" απλα θέλω ένα αξιοπιστο αμάξι.

Edited by spiroskok
Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισες στην παρέα μας.

Ο διακόπτης του cruise control έχει 74 € καινούργιος στην ΚΑΡΕΝΤΑ

Link to comment
Share on other sites

Για την χρήση που το θες είναι ιδανικό και ανθεκτικό! Και για ταξίδι είναι ιδανικό με φυσιολογικές ταχύτητες. Μέσα στην πόλη απλά θέλει ομαλή οδήγηση για να έχεις σωστή κατανάλωση γιατί με το παραμικρό ανέβασμα πάνω απο 3000 αρχίζει να ρουφάει βενζίνη. Αν βρεις ένα πρατήριο που να έχει καλή Αμόλυβδη τότε μπορείς να βάζεις απο εκεί. Απλά θα πρέπει να βάζεις μια στις τόσες και λίγη 100αρα να καθαρίζει. Γενικά θέλει προσοχή στα ξεκινήματα με κρύα μηχανή να μην ξεκινάς αμέσως αλλά να το αφήνεις 1-2 λεπτά να ζεσταίνεται γιατί εκεί είναι πιο επικίνδυνο να κάψεις τον αισθητήρα που ανέφερα παραπάνω.

Μιας και τα χιλιόμετρα είναι 95000 να ελέγξεις το βιβλίο service οτι έχει αλλάξει ιμάντες μπουζι κλπ και δες και την συμπεριφορά της ανάρτησης. Το cruise control πέρα απο τον διακόπτη αν θέλει εγκέφαλο τιμονιού θα σου βγει πάνω απο 200 ευρώ (σε αντιπροσωπεία μπορεί να σου πουν οτι δεν γίνεται αλλά πολλοί το έχουν κάνει).

Πολυ χαμηλες καταναλωσεις μεσα στην πολη αλλα και οταν το τρεχεις.

Δεν το λες και χαμηλές μην τρελαθούμε... Απλά είναι καλά για τα κιλά του. Διάφορα άλλα πετάνε στην πόλη έχοντας την μισή κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τι γινεται τελευταια?πολλες ερωτησεις για αμαξια.... πειτε με οπως θελετε αλλα πιστευω οτι μερικες απο αυτες ειναι μουφες!και αυτα μπορει να ειναι και να ρωταει το cruize για ξεκαρφωμα.μη με φατε και καλα κανουμε να απανταμε σε ολους σοβαρα αλλα γενικα να το εχετε στο πισω μερος του μυαλου σας

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τι γινεται τελευταια?πολλες ερωτησεις για αμαξια.... πειτε με οπως θελετε αλλα πιστευω οτι μερικες απο αυτες ειναι μουφες!και αυτα μπορει να ειναι και να ρωταει το cruize για ξεκαρφωμα.μη με φατε και καλα κανουμε να απανταμε σε ολους σοβαρα αλλα γενικα να το εχετε στο πισω μερος του μυαλου σας

Καλή σου μέρα και καλά κάνεις και προειδοποιείς..... και συγνώμη για τις ερωτήσεις αλλα αν δεν ρωτήσεις δεν μαθαίνεις...

Για την χρήση που το θες είναι ιδανικό και ανθεκτικό! Και για ταξίδι είναι ιδανικό με φυσιολογικές ταχύτητες. Μέσα στην πόλη απλά θέλει ομαλή οδήγηση για να έχεις σωστή κατανάλωση γιατί με το παραμικρό ανέβασμα πάνω απο 3000 αρχίζει να ρουφάει βενζίνη. Αν βρεις ένα πρατήριο που να έχει καλή Αμόλυβδη τότε μπορείς να βάζεις απο εκεί. Απλά θα πρέπει να βάζεις μια στις τόσες και λίγη 100αρα να καθαρίζει. Γενικά θέλει προσοχή στα ξεκινήματα με κρύα μηχανή να μην ξεκινάς αμέσως αλλά να το αφήνεις 1-2 λεπτά να ζεσταίνεται γιατί εκεί είναι πιο επικίνδυνο να κάψεις τον αισθητήρα που ανέφερα παραπάνω.

Μιας και τα χιλιόμετρα είναι 95000 να ελέγξεις το βιβλίο service οτι έχει αλλάξει ιμάντες μπουζι κλπ και δες και την συμπεριφορά της ανάρτησης. Το cruise control πέρα απο τον διακόπτη αν θέλει εγκέφαλο τιμονιού θα σου βγει πάνω απο 200 ευρώ (σε αντιπροσωπεία μπορεί να σου πουν οτι δεν γίνεται αλλά πολλοί το έχουν κάνει).

Δεν το λες και χαμηλές μην τρελαθούμε... Απλά είναι καλά για τα κιλά του. Διάφορα άλλα πετάνε στην πόλη έχοντας την μισή κατανάλωση.

Καλή σου μέρα και σε εσένα.

Μία στις τόσες δεν με πειράζει η 100αρα αλλα για κάθε βδομάδα πχ ειναι να σε τρομαζει!!!

Απ'ότι μου έχει πει έχει κάνει όλα τα service σε εξουδιοδοτημένο συνεργείο και μιας και το ανέφερες θα κοιταξω να δω τι έχουν αλλαχθεί.

Δλδ υγραέριο δεν παίζει σε αυτούς τους κινητήρες?

Για 1.4 tsi Σε παιρνει ?

Δυστυχώς γιατί το έχω βρεί σε σχετική χαμηλή τιμή.....

Καλωσόρισες στην παρέα μας. Ο διακόπτης του cruise control έχει 74 € καινούργιος στην ΚΑΡΕΝΤΑ

Μια χαρά δεν ειναι απαγορευτικό!!! Σε ευχαριστώ αλλα σχετικά με το trip computer που ειπε ενας φίλος παραπάνω τι ειναι ακριβώς αυτο που μετράει τα χλμ ανάποδα κλπ?

Οι ερωτήσεις λίγο άσχετες αλλα μεχρι στιγμής μονο μοτο....... καταλαβαινεις

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρωσω οτι εχει καδενα και οχι ιμαντα εκτος αν ο φιλος Paul_Fsi εννοουσε τους υπολοιπους ιμαντες.

100αρα εγω εβαζα στην αρχη μεχρι τα 13.000χλμ μετα δεν ξαναεβαλα και δεν ειχα προβλημα.(βεβαια τωρα εχω 38.000 και δεν εχω κανει πολλα για να ειμαι αξιοπιστος χρηστης).Μπουζι αλλαζει καθε 60.0000 αλλα εσενα αφου ειναι του 04 τωρα ειναι η ωρα για αλλαγη γιατι υπαρχει και το χρονικο οριο(καθε 4 χρονια ή 60.000).Λαδι βαζεις μονο οσα εχουν την προδιαγραφη VW 504 και αυτα ειναι τα 5-30

Edited by takpanos
Link to comment
Share on other sites

Μετά από το Golf II GTI 16V που το είχα παρέα μου τα τελευταία 20 χρόνια (ήταν αστέρι το άτιμο), αγόρασα το Golf V 1.6 FSI Sportline.

Το αγόρασα και εγώ μεταχειρισμένο πριν από έξι μήνες, μοντέλο 2005 με 88000 Km

Το πρώτο πράγμα που μου έκανε θετική εντύπωση ήταν το στιβαρό αμάξωμα και τα κρατήματα που παρόλο τα φτιαξίματα που είχα στο παλιό μου Golf, δεν είχαν καμία σχέση με αυτό εδώ (θα μου πεις με 20 χρόνια εξέλιξης τι διαφορετικό θα έπρεπε να περιμένω).

Ένα δεύτερο θετικό είναι η κατανάλωση αφού πριν με 50 λίτρα έβγαζα γύρω στα 360 Km στην πόλη ενώ με αυτό φθάνω τα 500 Κm.

Ένα κόμπιασμα βλέπω από τις 3200 στροφές μέχρι τις 4000, αλλά βελτιώθηκε αρκετά με την χρήση 100αρας βενζίνης.

Δεν μου αρέσει ο θόρυβος κύλισης αλλά αυτό οφείλεται στα 17αρια ζαντολάστιχα (δεν μπορείς να τα έχεις όλα).

Κάτι άλλο αρνητικό δεν έχω να προσάψω μέχρι στιγμής, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος για την δουλειά που το χρειάζομαι.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτό ψάχνω, να ειναι αξιοπιστο, να μην έχει ιδιαίτερες βλάβες , οικονομικό και στο δρόμο σταθερό.

Μετα σέρβις τι γίνεται?

Τωρα θα μου πείς ανάλογα τι χρειάζεται. Ναι εντάξει αλλα στο περίπου τις τιμές...

Και κάτι άλλο που θα ήθελα να ρωτήσω μιας και υπάρχει προσφορά έχει βάλει κανείς σας υγραέριο? Απλα αν μπαίνει και πόσο κοστίζει έτσι για να υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού.

Και πάλι σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και για τον χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τα κάνω μόνος μου έτσι από μεράκι.

Τα αναλώσιμα ανταλλακτικά πάντως είναι φθηνά.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα..

Σύμφωνα πάντα με τον πωλητή το αυτοκίνητο δεν καίει λάδια (ελαχιστα βασικά μου είπε) και ότι μπορώ να το πάω σε οποιοδήποτε συνεργείο να το τσεκάρω.

Ελπίζω να ξέρετε κάποιον για να τον επισκεφθώ με το αμάξι και να ξέρω ότι θα μου πεί την αλήθεια...

Κάθε προσφορά δεκτή.

Κάτι που επίσης ήθελα να ρωτήσω νομίζω ότι μου είπε ότι έχει clima? Αν ναι αυτό ειναι μόνιμο? οικονομικό? ή ειναι σαν το air condition που μπαινοβγαίνει?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα..

Σύμφωνα πάντα με τον πωλητή το αυτοκίνητο δεν καίει λάδια (ελαχιστα βασικά μου είπε) και ότι μπορώ να το πάω σε οποιοδήποτε συνεργείο να το τσεκάρω.

Ελπίζω να ξέρετε κάποιον για να τον επισκεφθώ με το αμάξι και να ξέρω ότι θα μου πεί την αλήθεια...

Κάθε προσφορά δεκτή.

Κάτι που επίσης ήθελα να ρωτήσω νομίζω ότι μου είπε ότι έχει clima? Αν ναι αυτό ειναι μόνιμο? οικονομικό? ή ειναι σαν το air condition που μπαινοβγαίνει?

Καλημερα!Καταρχην θα σου λεγα να κοιταξεις για κανα tsi αλλα απο οτι καταλαβα το συγκεκριμενο το εχεις βρει σε καλη τιμη.Για ελεγχο ας απαντησουν τα παιδια απο αθηνα αλλα να το πας και σε μηχανικο και σε φανοποιο μην εχει 'φαει' καμια τρακα.

Οσον αφορα το clima ειναι καλυτερο απο το απλο Air condition και μια βασικη διαφορα τους εινια οτι τι clima αυξανει ή μειωνει ττην ενταση μονο του αναλογα με το ποτε θα ΄φτασει' στην επιθυμητη θερμοκρασια που εχεις ζητησει.

Link to comment
Share on other sites

.

Οσον αφορα το clima ειναι καλυτερο απο το απλο Air condition και μια βασικη διαφορα τους εινια οτι τι clima αυξανει ή μειωνει ττην ενταση μονο του αναλογα με το ποτε θα ΄φτασει' στην επιθυμητη θερμοκρασια που εχεις ζητησει.

Aκριβώς! Πειράζεις μονο τη θερμοκρασία και κάνει τα υπόλοιπα μόνο του. Το a/c μπορείς να το ανοιγοκλείνεις κατα βούληση. Το χειμώνα πχ δεν χρειάζεται να δουλεύει για να χεις ζέστη παρα μονο αν βρέχει για να μην θαμπώνουν τα τζαμια. Οπότε πατας το econ και δουλεύει σαν καλοριφέρ αλλά συνεχίζει να ρυθμίζει αυτόματα κατανομή, θερμοκρασία και ανεμιστήρα εφόσον ειναι στο auto...,

Link to comment
Share on other sites

Το έχω (1.6 FSi Sportline) από τον Ιανουάριο του 2004, με 115.000 χιλιόμετρα, χωρίς να πειράξω πάνω του το παραμικρό και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, καλό πάτημα στον δρόμο, κρατήματα που σου δίνουν αίσθημα ασφάλειας. Στα μειονεκτήματά του το υποχρεωτικό της χρήσης 100άρας βενζίνης και ο σχετικά υψηλός (για τα δικά μου αυτιά) θόρυβος του κινητήρα στις υψηλές στροφές -όπως τουλάχιστον περνάει στην καμπίνα, ενώ στο ρελαντί και στις χαμηλές ξεχνάς ότι έχεις βάλει μπροστά.

Αν το μάθεις στο πόδι σου και ρίχνεις καμιά ματιά στο trip computer, στα ταξίδια είναι αρκετά οικονομικό. Με 100άρα βγάζω πάνω από 800 χιλιόμετρα σε ανοικτό δρόμο, με δυο άτομα (συν αποσκευές), χωρίς όμως ζορίσματα πάνω από τις 4.000 στροφές ή 120χμλ/ω (εκεί φαίνεται το εξάρι κιβώτιο, που ήταν μπροστά από την εποχή του για τα δεδομένα της κατηγορίας).

Προσέχοντας το, με συνέπεια στα σέρβις, χωρίς πειράγματα και βάζοντας πάντα 100άρα βενζίνη από συγκεκριμένα πρατήρια, μάλλον κατάφερα μέχρι πρότινος να είμαι από τους λίγους που δεν τους είχε απασχολήσει το θέμα του αισθητήρα αζώτου (Nox). Από ότι διαβάζω στο φόρουμ είναι το ευαίσθητο σημείο του -ελέω FSi και κακής ποιότητας καυσίμων και μάλλον συχνά συμβαίνει να είναι το πρώτο πρόβλημα που βγάζουν τα μεταχειρισμένα, όταν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες σβήνουν την ένδειξη και αποφεύγουν την αλλαγή του, προφανώς λόγω υψηλού κόστους (ανταλλακτικό και εργασία μου πήγε περίπου 500 ευρώ).

Πάντως, χωρίς να το έχω οδηγήσει, θα κοίταγα για ένα TSi.

Edited by Gadgetakis
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Δλδ ειναι αναγκαίο να βάζω (αν πραγματοποιηθεί η αγορά) 100άρα πάντα?

Το λέω επειδή ειναι λίγο όχι πολύ :) ακριβή??

Για υγραέριο προφανώς ούτε κουβέντα....

Link to comment
Share on other sites

Το ιδανικό είναι να βάζεις πάντα 100άρα. Αλλά όπως σου είπα και παραπάνω αν βρεις κάποιο καλό πρατήριο με καλή αμόλυβδη μπορείς να βάζεις κανονικά. Μόνο που η μηχανή αλλάζει λίγο ήχο γιατί προσαρμόζεται στην απλή ο εγκέφαλος και υπάρχει και μια πιθανότητα να ακούς πυράκια στις μεσαίες στροφές.

Υγραέριο μπαίνει κανονικά υποθέτω. Εχω δει σε passat 1.6 που είναι το ίδιο μοτερ. Απλά πρέπει να ξέρεις ότι ένα καλό κιτ υγραερίου ξεπερνάει τα 1000 ευρώ και η τιμή του πλέον δεν βοηθάει στην απόσβεση εκτός και αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα το χρόνο. Επίσης κυκλοφορούν και κιτ υδρογόνου όπου η επέμβαση στο μοτερ δεν είναι τόσο εκτενής ούτε χρειάζεται παράλληλους εγκεφάλους κλπ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Δλδ ειναι αναγκαίο να βάζω (αν πραγματοποιηθεί η αγορά) 100άρα πάντα?

Το λέω επειδή ειναι λίγο όχι πολύ :) ακριβή??

Για υγραέριο προφανώς ούτε κουβέντα....

Από την εμπειρία μου πάνω στο αυτοκίνητο, νομίζω ότι η 100άρα είναι υποχρεωτική και ίσως το ουσιαστικό μείον αυτού του συστήματος (FSi)... Βέβαια, με το προβλεπόμενο καύσιμο και καλές (συγκριτικά με τα δεδομένα της γενιάς του) καταναλώσεις έχεις και καλά (επίσης στα μέτρα του δυνατού) τραβήγματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Μία απο τις επόμενες μέρες ευελπιστώ να έρθω και εγώ στην παρέα σας έχοντας με την σειρά μου ένα VW.

Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά.....

Edited by spiroskok
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.