psou1983 Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Καλησπέρα! Την τρίτη λογικά θα παραλάβω το νέο μου μτχ Golf Gt. Η πρώτη μου δουλειά θα είναι να του κάνω σέρβις οπότε, θα πάω προς τη Φρατζή για τα αναλώσιμα και μετά σε συνεργείο. Επειδή δεν έχω το βιβλίο ξέρετε τι λάδια προτείνονται για το συγκεκριμένο μοτέρ και πόσα λίτρα παίρνει; Επίσης, έχουμε κωδικούς για: 1. Φίλτρο λαδιού 2. Φίλτρο αέρα 3. Φίλτρο καμπίνας 4. Τους 2 ιμάντες που έχει Προδιαγραφές μπουζί και υγρών φρένων; Βαλβολίνες για το dsg; Έχετε κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί κατά νου; Θα κοιτάξω αν έχουν αλλαχτεί οι 2 βαλβίδες που διάβασα πως την ακούν εύκολα καθώς επίσης και οι πολλαπλασιαστές. Πιθανότατα θα το πάω και σε ένα εξουσιοδοτημένο για να δούμε αν έχει περασμένη την τελευταία έκδοση λογισμικού ο εγκέφαλος. Υπάρχει τρόπος να το δω εγώ άραγε; Ευχαριστώ τα μέγιστα. :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 (edited) Φιλτρα Βενζινης WK 69 ΜΑΝΝ Λαδιου HU 712/6 x MANN Μηχανης C 35 154 Καμπινας CUK 2939 ή CU 2939 (το Κ ειναι με ενεργο ανθρακα ,σαφως πολυ καλυτερο ) Λαδια αυστηρα 5-30 που να τηρουν τις προδιαγραφες της vw Πανε σε mobil 1 5-30 esp formula , Παιρνει 3.6 λιτρα με το φιλτρο αρα αγοραζεις 4 λιτρα . Το dsg 6 αλλαζεις βαλβολινες καθε 60.000 απο οτι ξερω ,Τι τυπος κτλ θα μας πει καποιο μελος που εχει. 80 ευρω εχουν οι βαλβιδες αν μπορεις αλλαξετες να εχεις το κεφαλι σου υσηχο ... Ποσα χιλιομετρα εχει ? Παιρνεις ενα απο τα ομορφοτερα Golf ....! και με το ποιο αξιοπιστο dsg ! Edited February 29, 2012 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted February 29, 2012 Author Report Share Posted February 29, 2012 Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση! Παρήγγειλα ήδη λάδι και μπουζί: http://www.g-market.gr/ProductDetails.aspx?product=1ea5d606-de7d-44c0-ba6d-48507c367bb6&Code=002791%20005&Description=Mobil%201%20ESP%20Formula%20SAE%205W-30%205lit. & http://www.g-market.gr/ProductDetails.aspx?product=83a842e0-1d57-45d1-a9d4-aa18f0c63bd3&Code=011%2005758&Description=NGK%20PZFR6R%20%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%AF To αυτοκίνητο έχει 58.000χλμ αλλά θα κάνω σέρβις με το που θα το παραλάβω! Όσο αφορά στις βαλβίδες θέλω να δω πρώτα αν είναι οι τελευταίες εκδόσεις ή η παλιά που χρήζει αντικατάστασης... Βρήκα και τα υπόλοιπα στο g-market οπότε θα κάνω μια συνολική παραγγελία από εκεί! Λογικές τιμές και δωρεάν μεταφορικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Τα μπουζί αν μπορείς ακύρωσε τα και αγόρασε τα από την αντιπροσωπία γιατί βγήκαν βελτιωμένα με μικρότερο διάκενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted February 29, 2012 Author Report Share Posted February 29, 2012 Ενδιαφέρον! Υπάρχουν και στο εμπόριο με κάποιον κωδικό ή είναι διαθέσιμα μόνο στην αντιπροσωπεία; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Προς το παρόν μόνο στην αντιπροσωπία νομίζω. Δες εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=51185&view=findpost&p=490336 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 (edited) Τις βαλβολίνες του dsg δεν ξέρω κατα πόσο θα τις βρεις εύκολα εκτός vw (σαν διαθεσιμότητα εννοώ, οτι υπάρχουν είναι σίγουρο) Θα χρειαστείς και ενα φιλτράκι για το dsg. Δες εδώ την διαδικασία αλλαγής, έχει μια φασαρία Επίσης ιμάντα έχει εναν, τον εξωτερικό. Δεν έχει χρονισμου, οι tsi έχουν καδένα... Edited February 29, 2012 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Ιμάντες έχει δύο. Έναν για κομπρέσσορα κι ένα για δυναμό - a/c. Αν έχεις λεφτά άλλαξε και τεντωτήρες καδένας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Σωστά, 2 έχει! Ακύρωσα τα μπουζί και μίλησα με αντιπροσωπεία. NGK PZFR6R8EG (VW 03C 905 601A) χ4 λοιπόν. Εν τω μεταξύ δε μπορώ να τα βρω και σε κανένα μαγαζί εκτός vw. Εξού και η τιμή που ξεφεύγει. Κομμάτια να γίνει όμως, μια φορά στιε 60.000χιλ δεν είναι τραγικό. Ξέρουμε τον αναγνωριστικό κωδικό πλαισίου για τα Golf 5 GT; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Ok, γράψε λάθος για τους ιμαντες. Αυτόν του κομπρεσορα κάθε πότε τον αλλάζουμε; Βαλβολίνες και φίλτρο βρήκες τελικά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Τον αριθμό πλαισίου τον γράφει στο παρμπρίζ και στο καρτελάκι στην κολόνα της πόρτας του οδηγού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Δεν το έχω παραλάβει ακόμη γι αυτό ρώταγα για το πλαίσιο... Το βρήκα όμως από τον έμπορο. Τη δευτέρα θα έχω το λάδι και τα φίλτρα με την acs και αύριο θα πάω από vw για να πάρω το σετ μπουζί, βαλβολίνες για dsg και το φίλτρο. Ίσως πάρω και το περιβόητο καθαριστικό "γενικής χρήσης" της VW. Για ιμάντες & τεντωτήρες όπως επίσης για βαλβίδες θα περιμένω μέχρι να το πάω για σέρβις να δούμε αν έχουν αλλαχτεί ή όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Αν βάλεις το καθαριστικό να φροντίσεις να αλλάξεις το φίλτρο βενζίνης πριν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Οι ιμαντες και οι τεντωτηρες δεν χρειαζονται αλλαγη σε τοσα λιγα χιλιομετρα . Φιλος με gt τα αλλαξε στα 100 και παλι προληπτικα ...δεν υπαρχει προβλημα ....πολλοι εχουν ξεπερασει τα 100 ετσι ...Αντε με το καλο να παραλαβεις το εργαλειο σου . Καλη επιλογη το g-market πολυ αξιοπιστο και εγω απο εκει ψωνιζω τα παντα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Πολυ καλη επιλογη λιπαντικου φιλε.Οσον αφορα ομως το φιλτρο λαδιου και βενζινης προσωπικα προτιμω να αγοραζω τα εργοστασιακα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 (edited) Χτες αλλαξα φιλτρο λαδιου. ΠΙΣΤΕΨΕ με το ιταλικο(οπου και αγορασα) με γερμανικο ειναι ΚΟΠΙΑ..5 ευρω διαφορα. Edited March 1, 2012 by GIANNIS_KAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Οι τιμές των εργοστασιακών είναι χειρότερες και από αυτές φαρμακείου. Γιατί να μην πάρεις από γνωστές εταιρείες τα αντίστοιχα όταν είναι φθηνότερα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 (edited) Ρε παιδια νομιζω οτι το παρακανετε λιγο ....... 58000 Κμ εχει τοα αμαξι , οχι 158000 !! , εσεις του τα αλλαξατε ολα , ενταξει καλο ειναι ενα προληπτικο service αλλα οχι και ιαμντες - καδενες - τεντωτηρες - πολλαπλασιαστες - βαλβιδες Ν75&149 - τουρμπινες - διαφορικα και σασμαν (γιατι σε λιγο και εκει σας βλεπω ... ) . Ξεχασατε και το δισκο-πλατο. Εγω εχω 114000 Κμ και μολις τωρα μου εβγαλε καδενα (μαλλον , ιδωμεν) και στα 110000 Κμ τρομπα νερου. Τα λοιπα συν το χρονο . Φιλε μου εσυ σε αυτα τα χιλιομετρα μπορει να φτασεις μετα απο τρια η και περισσοτερα χρονια ( στο ευχομαι εκει που εχει παει η βενζινα ) οποτε γιατι απο τωρα σε ολα αυτα τα εξοδα ?? Ξανασκεψου το λιγο , περιμενε να ερθει και η αμαξαρα σου (καλοριζικο και καλοταξιδο) να το χαρεις και τα αλλα σιγα - σιγα , ........................... φεεεεεεεεεεετα !! Αααα και να θυμασαι , οτι και να κανεις και ολοκληρο να αλλαξεις το μοτερ την πιθανοτητα να σου τυχει κατι δεν την μηδενιζεις , εγω εχω δει εδω βαλβιδες σε λιγοτερα απο τα μισα τα δικα μου , πολλαπλασιαστες το ιδιο , δισκο-πλατο το ιδιο , κλπ ............... γιαυτο σου λεω ξανασκεψου το Τωρα μολις βρηκα και αυτο , http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35452&st=20 για κοιτα στο #35 Edited March 1, 2012 by manbag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 (edited) Οι τιμές των εργοστασιακών είναι χειρότερες και από αυτές φαρμακείου. Γιατί να μην πάρεις από γνωστές εταιρείες τα αντίστοιχα όταν είναι φθηνότερα; Διοτι στην περιπτωση μου δε γλιτωνω τιποτα ιδιαιτερο απο τη διαφορα τιμης και κυριως διοτι τα φιλτρα μπορει μεν να φαινονται κοπια οπως λεει και φιλος παραπανω αλλα πολλες φορες μονο μεχρι εκει φθανει η ομοιοτητα τους.Που να δεις διαφορες ροικοτητας που μερικες φορες εχουν....δεν ρισκαρω για 5 ευρω διαφορά μια φορα το χρονο που αλλαζω λαδια. Edited March 1, 2012 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Δε νομίζω πως αλλάζω κάτι περιττό..! Στα 60Κ πρέπει να γίνουν μερικές εργασίες.. Μπουζί, λάδια, φίλτρα και βαλβολίνες dsg είναι υποχρεωτικά. Άσε που θέλει και λάστιχα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία (έχω βρει Continental με 500€).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 (edited) Για φίλτρα πάρε mann απ' έξω για να μην πληρώνεις της αντιπροσωπίας. https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=1&ktlg_01_fzart=1&ktlg_01_fzkat=0&ktlg_01_mrksl=51&ktlg_01_mdrsl=89&ktlg_01_modsl=12&ktlg_subpage=02 Edited March 1, 2012 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 2, 2012 Author Report Share Posted March 2, 2012 Για φίλτρα πάρε mann απ' έξω για να μην πληρώνεις της αντιπροσωπίας. https://www.mann-hum...ktlg_subpage=02 Αυτά παρήγειλα, ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 2, 2012 Author Report Share Posted March 2, 2012 Πήρα και τα μπουζί! 230€ για: 4 μπουζί, 6 λίτρα βαλβολίνες dsg, φίλτρο dsg, τσιμούχα dsg & καθαριστικό κινητήρα vw. Άουτς! 134€ πήγαν τα λάδια και τα φίλτρα. Σύνολο 364€ μόνο τα υλικά. Ελπίζω το άλλο Σάββατο που θα το πάω για σέρβις να μην προκύψουν άλλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babisr21 Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Πήρα και τα μπουζί! 230€ για: 4 μπουζί, 6 λίτρα βαλβολίνες dsg, φίλτρο dsg, τσιμούχα dsg & καθαριστικό κινητήρα vw. Άουτς! 134€ πήγαν τα λάδια και τα φίλτρα. Σύνολο 364€ μόνο τα υλικά. Ελπίζω το άλλο Σάββατο που θα το πάω για σέρβις να μην προκύψουν άλλα... Ετσουξε λιγο η τιμη για τα υλικα..Να δουμε ποσα θα σου παρουν οι ταλιμπαν για την εργασια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...