marios tsi Posted March 10, 2012 Report Share Posted March 10, 2012 Έχω ένα polo 1.2 tsi αγορασμένο 4/2011.Έχοντας κάνει μόλις 5600 χλμ είπα σήμερα να δω τη στάθμη τω λαδιών αν και η ένδειξη στο καντράν γράφει 24.400 χλμ ακόμη(έχω longlife).Τελικά διαπίστωσα ότι η στάθμη των λαδιών έφτανε στη μέση του σαγρέ κοματιού της βέργας και άρα έχει κάψει μισό με ένα λίτρο.Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως στο παραπάνω κομμάτι από το Α ωσ το Β είχε στην άκρη άκρη της βέργας λιιιιιιιιγο λάδι.Λογικά θα είχε ξεμείνει από όταν είχε ανέβει η στάθμη με τη λειτουργία του κινητήρα,όμως σήμερα δεν το έβαλα καθόλου μπρος.Τί μπορεί να συμβαίνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted March 10, 2012 Report Share Posted March 10, 2012 τα αυτοκινητα μερικες φορες ερχονται με λιγο λιγοτερο λαδι.μην σε ανησυχει.συμπληρωσε και δες απο δω και περα πως θα παει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 10, 2012 Author Report Share Posted March 10, 2012 τα αυτοκινητα μερικες φορες ερχονται με λιγο λιγοτερο λαδι.μην σε ανησυχει.συμπληρωσε και δες απο δω και περα πως θα παει Αυτό που λες το γνωρίζω,όμως όταν το είχα παραλάβει από την αντιπροσωπεία ο πωλητής μου είχε δείξει τα πάντα,ακόμη και πόσο λάδι είχε και θυμάμαι ότι ήταν γεμάτο μέχρι το Α.Αλήθεια αν έκαιγε παραπάνω λάδι δε θα έπρεπε να άλλαζε η ένδειξη για το πόσα χιλιόμετρα απομένουν μέχρι το σέρβις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 ελπίζω να μην περιμενεις να πας για σερβις τοτε που λεει η ενδειξη Εγω αλλαξα λαδια στα 1650 χμ και η ενδειξη δεν αλλαξε καθόλου .... χαχαχαχα Απλα μετράει αναποδα σε χμ και μερες και φυσικα αλλαζει αναλογα την χρηση και την θερμοκρασια λαδιου μονο αυτο κανει για υπολογισμους για να σου πει ποτε περιπου να πας για σερβις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 11, 2012 Author Report Share Posted March 11, 2012 (edited) Όχι βέβαια,δεν περιμένω να πάω τότε για σέρβις,αλλά έχω 1,5 μήνα μέχρι να κλείσει χρόνο.Επίσης δεν έχω φτάσει ακόμη ούτε 6.000 χλμ και γι'αυτό μου έκανε εντύπωση.Θα πάω αύριο να βάλω λάδι και θα το παρακολουθήσω από εδώ και πέρα.Αλήθεια,έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις που να καίνε λάδια?Γιατί εγώ είχα ακούσει περιπτώσεις που αφορούσαν μόνο τα gti. Edited March 11, 2012 by marios tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Σε τί στροφές το δουλεύεις και πώς έκανες στρώσιμο φίλε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 (edited) Όχι βέβαια,δεν περιμένω να πάω τότε για σέρβις,αλλά έχω 1,5 μήνα μέχρι να κλείσει χρόνο.Επίσης δεν έχω φτάσει ακόμη ούτε 6.000 χλμ και γι'αυτό μου έκανε εντύπωση.Θα πάω αύριο να βάλω λάδι και θα το παρακολουθήσω από εδώ και πέρα.Αλήθεια,έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις που να καίνε λάδια?Γιατί εγώ είχα ακούσει περιπτώσεις που αφορούσαν μόνο τα gti. Kαταρχήν ο κινητήρας πλησιάζει στη πρώτη του αλλαγή και τα διανυθέντα χιλιόμετρα (για έτος) είναι λίγα. Δε μου φαίνεται ανησυχητικό αλλά για πες μας ΠΩΣ τα έχεις κάνει αυτά τα 5.600Κm;;; σε ταξίδια με σχετικά "καλές" ταχύτητες (και στροφάρισμα) -όταν το έστρωσες μετά τα 1.500Κm- ή με χαμηλές ταχύτητες και cruising αποκλειστικά;;; Το έχω πει πολλές φορές σε άλλα threads με κάμποσες αναφορές σε posts μου, ότι ο τρόπος στρωσίματος και μετέπειτα χρήσεως του μοτέρ, σε κάποιες περιπτώσεις (και αναλόγως των αρχικών "ανοχών" μετάλλων του μοτέρ -έστω κι ελάχιστων πια λόγω προηγμένης τεχνολογίας χυτεύσεως-), εξακολουθεί να έχει κάποια σημασία... Edited March 11, 2012 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Kαταρχήν ο κινητήρας πλησιάζει στη πρώτη του αλλαγή και τα διανυθέντα χιλιόμετρα (για έτος) είναι λίγα. Δε μου φαίνεται ανησυχητικό αλλά για πες μας ΠΩΣ τα έχεις κάνει αυτά τα 5.600Κm;;; σε ταξίδια με σχετικά "καλές" ταχύτητες (και στροφάρισμα) -όταν το έστρωσες μετά τα 1.500Κm- ή με χαμηλές ταχύτητες και cruising αποκλειστικά;;; Το έχω πει πολλές φορές σε άλλα threads με κάμποσες αναφορές σε posts μου, ότι ο τρόπος στρωσίματος και μετέπειτα χρήσεως του μοτέρ, σε κάποιες περιπτώσεις (και αναλόγως των αρχικών "ανοχών" μετάλλων του μοτέρ -έστω κι ελάχιστων πια λόγω προηγμένης τεχνολογίας χυτεύσεως-), εξακολουθεί να έχει κάποια σημασία... Πιάσε κόκκινο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 11, 2012 Author Report Share Posted March 11, 2012 (edited) Λοιπόν,έχουμε και λέμε.Μέχρι τα 1.500KM όπως λέει το μανουάλι.Από κει και ύστερα άρχισα να κρατάω σιγά σιγά παραπάνω στροφές.Δηλαδή από τα 1500 μέχρι τα 3.000 άλλαζα ταχύτητα στις 3-4000 και από τα 3.000χλμ μέχρι τα 5000χλμ έκανα αρκετές αλλαγές μεταξύ 4.000 και 5.000 στροφών.Πιο πάνω δεν το έχω φτάσει.Τώρα σε ό,τι έχει να κάνει με ταξίδια,έχει κάνει κάνα 2 μόνο μεγάλες διαδρομές με σταθερή ταχύτητα,τα οποία ήταν πριν φτάσω τα 1.500 χλμ.Τώρα συνήθως κάνω τη διαδρομή από φλοίσβο μέχρι ανάβυσσο με τον τρόπο οδήγησης που περιέγραψα αλλά όχι με υψηλές ταχύτητες(140 max). Edit:Και κάτι ακόμη.Για να μη δώσω ένα κάρο λεφτά στο σέρβις βρήκα αυτό:http://www.automoto-eshop.gr/castrol-edge-5w-30-1l.html.Νομίζω πως κάνει,έτσι δεν είναι? Edited March 11, 2012 by marios tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 Λοιπόν πήγε τελικά ο πατέρας μου στο σέρβις το πρωί ενώ του είχα πει ότι θα τα παραγγείλω εγώ τα λάδια(συνεννόηση μπουζούκι) και του συμπλήρωσαν 400ml,ευτυχώς τσάμπα.Είδα όμως το δοχείο και το λάδι ήταν KOLBEN το οποίο συμφωνεί με τις προδιαγραφές,αλλά μου έκανε εντύπωση...Δε χρησιμοποιούν πια Castrol?Ή έβαλαν ό,τι να'ναι επειδή ήταν για συμπλήρωμα? Πάντως εγώ τελικά θα του αλλάξω λάδια και φίλτρο λίγο μετά το χρόνο κοντά στο καλοκαίρι αφού έτσι κι αλλιώς δεν έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 (edited) Λοιπόν,έχουμε και λέμε.Μέχρι τα 1.500KM όπως λέει το μανουάλι.Από κει και ύστερα άρχισα να κρατάω σιγά σιγά παραπάνω στροφές.Δηλαδή από τα 1500 μέχρι τα 3.000 άλλαζα ταχύτητα στις 3-4000 και από τα 3.000χλμ μέχρι τα 5000χλμ έκανα αρκετές αλλαγές μεταξύ 4.000 και 5.000 στροφών.Πιο πάνω δεν το έχω φτάσει.Τώρα σε ό,τι έχει να κάνει με ταξίδια,έχει κάνει κάνα 2 μόνο μεγάλες διαδρομές με σταθερή ταχύτητα,τα οποία ήταν πριν φτάσω τα 1.500 χλμ.Τώρα συνήθως κάνω τη διαδρομή από φλοίσβο μέχρι ανάβυσσο με τον τρόπο οδήγησης που περιέγραψα αλλά όχι με υψηλές ταχύτητες(140 max). Edit:Και κάτι ακόμη.Για να μη δώσω ένα κάρο λεφτά στο σέρβις βρήκα αυτό:http://www.automoto-eshop.gr/castrol-edge-5w-30-1l.html.Νομίζω πως κάνει,έτσι δεν είναι? Συγνώμη φίλε αλλά το... γ@@@@@ες! Μέχρι 3.000-4.000rpm ως τα 3.000Κm;;;;; Αφού δε βγήκε να σε "βρίσει" πάλι καλά! Μ' αυτό τον τρόπο όλοι νομίζουμε ότι κάνουμε καλό στο αμάξι (το έκανα κι εγώ παλιά προ 10ετίας με καινούρια αυτοκίνητα -μη νομίζεις ότι σου κάνω τον...έξυπνο!) αλλά...και "χα'ί'ρι" δεν είδα, αφού τα αυτοκίνητά μου ήταν πάντα πιο αργά σε επιδόσεις από ίδια άλλων ιδιοκτητών) Όμως το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ είναι ότι με τέτοια χρήση του μοτέρ, καθυστερεί το "στρώσιμο" των ελατηρίων εμβόλων και δεν υπάρχουν οι σωστές ανοχές στη στεγανοποίηση των εμβολοχιτωνίων. Πρέπει αυτά (ελατήρια/επιφάνειες εμβολοχιτωνίων) σε σύντομο διάστημα να αποκτήσουν την κατάλληλη "υφή". Αν αυτό ΔΕ ΓΙΝΕΙ, κατά την παλινδρομική λειτουργία των εμβόλων όπου αναγκαστικά "σκουπίζεται" το φιλμ ("κρούστα") λαδιού για να μη φτάνει στον θάλαμο καύσης, κάποια ποσότητα λαδιού "ξεφεύγει" στο...πυρ το εξώτερο! Δε λέω ότι το μοτέρ σου έχει πάθει κάποια ζημιά γιατί είναι σχετικά νωρίς αλλά φαντάσου να το συνεχίσεις αυτό μέχρι τις 8.000-12.000Κm!!! Λοιπόν, στα επόμενα δύο ταξιδάκια που θα κάνεις, θα μεταχειριστείς τον κινητήρα σου ως εξής: Θα ανεβάζεις ΓΡΑΜΜΙΚΑ (πιέζοντας σταδιακά αλλά αποφασισστικά το pendal γκαζιου -δε μιλάμε για σανιδώματα και "ξεσκίσματα"), μέχρι να φτάνει -ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΣΩΝ ΠΑΝΤΑ ΤΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ- τις 4.500-5.500rpm ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ ΕΚΕΙ (με 4η) 15secs, μετά θα "αφήνεις" και θα ξαναδίνεις μετά από 1-2 λεπτά! (πάντα γραμμικά). Σε ανηφόρες με 3η ας πηγαίνεις στιγμιαία και 5.500 ή κόφτη αν είναι νε περάσεις γρήγορα. Φυσικά θα το κρατάς εκεί ΠΙΟ ΛΙΓΟ (3secs). Πιστεύω ότι το μοτέρ σου θα "ανοίξει" και θα στρώσουν σωστά τα ελατήρια ΣΕ ΟΟΟΟΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ λειτουργίας του μοτέρ και θα πάψει να καίει λάδια. Το μυστικό είναι η ομαλά επιταχυνόμενη ταχύτητα εμβόλων που λειαίνει ομοιόμορφα και ΧΩΡΙΣ ΦΘΟΡΑ τα εμβολοχιτώνια (εσωτερικές επιφάνειες κυλίνδρων που "ξύνουν" τα έμβολα) Να φανταστείς φίλε μου ότι εγώ αυτά τα έκανα στο Fabia 1.2Tsi μου από τα 1.500Κm ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΔΕΝ ούτε κάψιμο λαδιού. (Φυσικά η μεταχείρηση αυτή είναι για στρώσιμο και μόνο. Μετά πάω όπως θέλω -έχω ταξιδέψει για πολλά Κm με... 2.800rpm- ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΥΘΕΙΕΣ απλά το "ξεκαπνίζω" ακόμα και κοφτάροντας με 3η ή τερματίζοντας 4η για κάποιες εκατοντάδες μέτρα, ώστε να καίγονται οι επικαθήσεις καυσίμου της "ψόφιας" οδήγησης της πόλης! Φυσικά να ελέγχεις τα λάδια σου συχνά, ώστε να δεις αποτελέσματα των όσω σου είπα! ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΘΕΙ Τ-Ι-Π-0-Τ-Α! Μόνο τα κρύα "ξεσκίσματα" και τα διαρκή κοφτιάσματα με σανιδώματα στα τέρματα επί ώρες ή "ξελιγώματα" μοτέρ σε...ντάλα 40 'C καλοκαίρι βλάπτουν! Η σταδιακή και χρονικά ελεγχόμενη ανάπτυξη στροφών μαζί με το σωστό ζέσταμα/κρύωμα ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Καλή συνέχεια!!! Edited March 15, 2012 by G.PET.VF34 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 15, 2012 Author Report Share Posted March 15, 2012 Μ@λ@κί@ στρώσιμο δηλαδή του έκανα........ Αυτά που λες δεν τα ήξερα αλλά τώρα που τα έμαθα θα το κάνω.Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...