giannhs1994 Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 (edited) ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ 24000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΗ-ΔΕΥΤΕΡΑ!!!ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΣΤΟ ΧΑΙΜΟ ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΕ...ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕ D...ΝΑ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΔΕΚΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ MERCEDES ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΠΤΑΤΑΧΥΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΑ 50000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Edited November 29, 2011 by giannhs1994 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ 24000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΗ-ΔΕΥΤΕΡΑ!!!ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΣΤΟ ΧΑΙΜΟ ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΕ...ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕ D...ΝΑ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΔΕΚΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ MERCEDES ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΠΤΑΤΑΧΥΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΑ 50000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ http://www.vagauto.com/mainclass.php θα πας σε αυτο το link και θα βαλεις τον αριθμο πλαισιου που ειναι στη αδεια του αυτοκινητου η στο παρμπριζ του αυτοκινητου σου και θα δεις ποτε ειναι η ημερομηνια παραγωγης και ποιο ειναι το TRANSMITION CODE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Εμένα,παιδιά,με ημερ. παραγωγής 10/03/2010 έχει κωδικό μετάδοσης: MGM. Εννοείται,όπως έχω γράψει και παλιότερα,πως αντιμετωπίζω όλα τα γνωστά προβλήματα με το dsg7. Περιμένω με αγωνία τις εξελίξεις,για οριστική επίλυση των προβλημάτων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Είμαστε πολύ κοντά σε ημερομηνία κατασκευής εξού και ο ίδιος κωδικός στο κιβώτιο (τουλάχιστον με το πρώτης τοποθέτησης για εμένα).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Το δικό μου έχει ημερομηνία παραγωγής 15-12-2009 και κωδικό MGK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Κάτι μου λεει οτι η σειρά MGx είχε το πρόβλημα μιας και οσοι το εχετε το προβλημα εχετε Transmision Code MGχ ο Πατροκλος ειχε ανεβάσει αυτό http://mawibg.com/Joro/VW_TransmissionCodes.pdf και αν δείτε MGM,MGK κλπ ήταν απο τα πρώτα που ειχαν μπει..... Και αν οντως αυτοι οι κωδικοι στα DSG ειναι μονο το Mechatronic με αλλες εκδόσεις Software τοτε μιλαμε καθαρα για θεμα ηλεκτρονικης διαχειρησης που προκαλεί το πρόβλημα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannhs1994 Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 (edited) Model Designation ---> golf 1.4 Model ---> GOLF Date of production ---> 28.10.2009 Model year ---> 2010 Sales type ---> 5K14G5 Engine code ---> CAXA Transmission code ----> LWZ Axle drive ---> 7A Interior trim code XT Roof color ---> 8E Exterior color / Paint Code ----> 8E / A7W Edited November 30, 2011 by giannhs1994 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitS.O.S. Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Το έχει κάνει σε κανέναν στην όπισθεν...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Το τρέμουλο? Εχω ακουσει μερικους που λενε οτι μολις το βαζουν στο R μετα απο παρκαρισμα τρέμει στην αρχή. Το κολπο ειναι πριν το βάλεις στο P το βάζεις πρωτα στο N βάζεις χειροφρενο αφήνεις φρενο τρώει ολο το ζορι το χειροφρενο και μετα βάζεις P... Εσενα φιλε mitsos τι προβληματα εχει το dsg7? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Transmission code MPP είναι το δικό μου. το εχει καποιος άλλος αυτόν το κωδικό και εχει κάποιο πρόβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitS.O.S. Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Το τρέμουλο? Εχω ακουσει μερικους που λενε οτι μολις το βαζουν στο R μετα απο παρκαρισμα τρέμει στην αρχή. Το κολπο ειναι πριν το βάλεις στο P το βάζεις πρωτα στο N βάζεις χειροφρενο αφήνεις φρενο τρώει ολο το ζορι το χειροφρενο και μετα βάζεις P... Εσενα φιλε mitsos τι προβληματα εχει το dsg7? Τρέμουλο στην δευτέρα αλλά και στην όπισθεν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Mπράβο και σε μένα στην όπισθεν το τρέμουλο υπήρχε από την πρώτη μέρα λειτουργίας του 2ου σασμάν που μπήκε στα πλαίσια της εγγυήσης... Το τρέμουλο στην 2α ήρθε με την πάροδο του χρόνου και των χιλιομέτρων.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitS.O.S. Posted December 26, 2011 Report Share Posted December 26, 2011 Πριν μια εβδομάδα πήγα το Golf μου για service και με την ευκαιρία ζήτησα να ελεγχθεί το θέμα του σασμάν και να μου πουν τι προέκυψε από τον έλεγχο... Το συμπέρασμα δυστυχώς μόνο ένα μπορεί να είναι... Η αντιμετώπιση του θέματος από το συνεργείο μου είναι για γέλια... οι άνθρωποι δυστυχώς νομίζουν ότι μιλάνε σε διανοητικά ανάπηρους... Είναι κρίμα για εταιρεία που θέλει να θεωρείται σοβαρή, να εκπροσωπείται από ανθρώπους που έχουν αναγάγει σε πάγια τακτική τους την υποτίμηση της νοημοσύνης των πελατών τους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 26, 2011 Report Share Posted December 26, 2011 Στο sciroccoclub μελος πήγε να του δουν το προβλημα με το τρεμουλο που ειχε στο DSG και του αλλαξαν τον πολυδισκο με βελτιωμενο!(Ειχε γραφτει και εδω σε προηγουμενες σελιδες οτι Ιανουαριο θα ερχοταν νεος πολυδισκος) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted December 27, 2011 Report Share Posted December 27, 2011 Nαι το διάβασα και εγώ...ο χρόνος θα δείξει και τα χιλιόμετρα αν πρόκειται όντως για νέο πολύδισκο ο οποίος θα είναι απαλλαγμένος από τα προβλήματα του παλιού σε συνδυασμό πιστεύω και με κάποια αναβάθμιση λογισμικού.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted December 27, 2011 Report Share Posted December 27, 2011 Δυστυχώς ακόμα η μαμά VW δεν έχει δώσει λύση στο πρόβλημα! Ας ελπίσουμε με το νέο έτος,να βρεθεί οριστική λύση! Καλή χρονιά,φίλοι μου,σ' εσάς και τις οικογένειές σας!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 27, 2011 Report Share Posted December 27, 2011 Καποιοι λενε οτι εχει βγει βελτιωμενος πολύδισκος! Καλό θα ήταν να κανεις μια βολτα απο την Αντιπροσωπεια να μαθεις τι παιζει..... εσυ stakyr που εχεις διαβασει το θεμα και στο αλλο φορουμ γιατι δεν πας να κανεις και εσυ την αλλαγη στον πολυδισκο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted December 27, 2011 Report Share Posted December 27, 2011 (edited) Γιατί δεν είμαι σε καμία περίπτωση σίγουρος οτι όντως είναι αναβαθμισμένος πολύδισκος. Επίσης η αλλαγή δεν είναι κάτι απλό καθώς θα πρέπει να διαπιστωθεί με μετρήσεις οτι έχεις πρόβλημα, να σταλούν οι μετρήσεις Γερμανία και από κει να δοθεί το οκ για αλλαγή. Σε κάθε περίπτωση περιμένω το ετήσιο service για να προβώ σε κινήσεις όσον αφορά το πολύδισκο αλλά και την τρόμπα νερού που σκούζει από τα 1000 πρώτα χλμ σχεδόν του αυτοκινήτου.. Μέχρι τότε ίσως έχουμε μάθει και κάτι πιο επίσημο για το DSG.. Y.Γ. Ακόμη θυμάμαι και ανατριχιάζω με το μπλέξιμο που είχα τραβήξει μέχρι την χωρίς ουσία τελικά αλλαγή του πρώτου σασμάν αλλά και μετά με τις "ζημιές" και παραλείψεις που ανακάλυψα στο αμάξι από τα τρελά μαστόρια του εξουσιοδοτημένου που είχα πάει. Edited December 27, 2011 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted December 28, 2011 Report Share Posted December 28, 2011 Γιατί δεν είμαι σε καμία περίπτωση σίγουρος οτι όντως είναι αναβαθμισμένος πολύδισκος. Πες τα αρχηγέ... Εκανα το ετήσιο service την περασμένη εβδομάδα και δεν υπήρχε ενημέρωση για καινούριο πολύδισκο. Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μου το είχε αλλάξει πριν 1 χρόνο άμεσα χωρίς να τους πω πολλά πολλά. Μάλιστα είχε αργήσει να έρθει το ανταλλακτικό λόγω αλλαγής του κωδικού οπότε ακυρώθηκε η πρώτη παραγγελία και έκαναν δεύτερη. Σε αυτό το service καταγράφηκε και πάλι το πρόβλημα ώστε μόλις έχουν την ανάλογη ενημέρωση να προβούν στην αποκατάσταση (οριστική) του προβλήματος. Μέχρι τότε καλά τρέμουλα.... Χρόνια πολλά σε όλους και την υγειά μας να έχουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Καλά νέα φαίνεται να φέρνει το 2012 καθώς όπως διάβασα σε γειτονικό forum φαίνεται οι αντιπροσωπείες να πήραν εντολή αλλαγής του πολύδισκου σε όσους έχουν σκορτσαρίσματα και τρέμουλα με νέο αναβαθμισμένο ανταλλακτικό. Για να δούμε τι θα δούμε στο 2ο ετήσιο σέρβις μας.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitS.O.S. Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 Αύριο θα πάρω τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού για να ελέγξουν ξανά το πρόβλημα... Αν συνεχίσουν να πουλάνε την τρελίτσα που πουλήσανε πριν 2-3 εβδομάδες στο service, θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 Το σκοτσαρισμα που αναφερετε επιδεινωνεται με την παροδο χιλιομετρων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 Ναι και περισσότερο το τρέμουλο με 2α και πολύ χαμήλες στροφές.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 ποτε σας εβαζε την 2α εσας? Εχω 5 μερες το αμαξι και εχω δει οτι την 2α την βαζει στις 1800 .Καποιος εδω μεσα ειχε πει οτι την βαζει στις 1200... Επίσης στο Manual Mode αν πχ αλλαξετε την 1η στις 3000 στροφες ή στις 2500 το κανει παλι το τρεμουλο ή το κανει μονο στο D και σε συγκεκριμενες στροφες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 (edited) Το τρέμουλο είναι σε D όταν η αλλαγή γίνεται περίπου στις 2000 στροφές και ιδιαίτερα οταν υπάρχει υψηλό φορτίο π.χ στροφή ή και ανηφόρα ή επίσης ανάγκη για απότομη επιτάχυνση εκείνη την στιγμή.. Επίσης σε εμένα (αλλά το έχω ακούσει και από άλλους) το τρέμουλο εμφανίζεται και στην όπισθεν. Edited January 9, 2012 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...