VASILISTFSI Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 (edited) Καλησπέρα σας μήπως γνωρίζεται πόσο κοστίζει αλλαγή ιμάντα σε Passat 2.0 TFSI μοντέλο 2006 κωδικός κινητήρα BWA και σε ποιά χιλιόμετρα; Edited March 11, 2018 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 Καλησπέρα σας μήπως γνωρίζεται πόσο κοστίζει αλλαγή ιμάντα σε Passat 2.0 TFSI μοντέλο 2006 κωδικός κινητήρα BWA και σε ποιά χιλιόμετρα; Στο golf gti με τον ίδιο κινητήρα στο βιβλίο των σερβις λέει αλλαγή κάθε 180.000 χλμ. χωρίς όριο χρονικό. Στην αντιπροσωπεία αν ρωτήσεις θα σου πουν ότι καλά είναι να γίνεται αλλαγή στα 90.000 χλμ. ή έξι χρόνια. Το κόστος υλικά και εργασία είναι περίπου 450 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted March 26, 2012 Author Report Share Posted March 26, 2012 Φίλε μου διάβασα το εγχειρίδιο αλλά λέει 120000 χλμ όπως και να έχει συμπλήρωσα 6 χρόνια και σίγουρα χρειάζετε αλλά και 450.... και αλλαγή λαδιών και και.....ευχαριστώ πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 (edited) Για τα χρονικά όρια ξέρουμε την επίσημη θέση της vw; Στο manual δεν βρήκα κάτι. Έχω μοντέλο 2006 2λιτρό με 84,000 χλμ. Να πάω φέτος για αλλαγή; Για τα 450 ευρώ τα θεωρώ πολλά. Στην αντιπροσωπεία το set που βάζουν είναι της Contitech. Kοστίζει 210ε. http://www.saveltrad...uemart&Itemid=1 Επίσης εδώ έχει και το σετ της contitech, αν είναι το ίδιο, στα 150ε, βέβαια λέει για 2.0FSI και όχι TFSI αλλά νομίζω είναι το ίδιο, χωρίς να είμαι 100% σίγουρος. http://www.carettas.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=22&category_id=61&option=com_virtuemart&Itemid=129 Εργασία κυμαίνεται από 80ε σε εξειδικευμένο μέχρι 120-140 το πολύ σε αντιπροσωπεία. Άρα λογικά το ΜΕΓΙΣΤΟ κόστος πρέπει να ειναι 350ε Θα αλλάζατε και αντλία νερού; Edited March 26, 2012 by man25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted March 30, 2012 Author Report Share Posted March 30, 2012 Περιμένω αύριο μια τιμή μαζί με αλλαγη λαδιών και τα συναφή θα σας ενημερώσω άμεσα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted March 31, 2012 Author Report Share Posted March 31, 2012 Τελικά το κόστος μαζί με λάδια έιναι 400ευρώ πάλι καλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted April 7, 2012 Author Report Share Posted April 7, 2012 Θα ήθελα να διευκρινήσω πως το κόστος είναι γύρω στα 400 με αλλαγή λαδιών αλλά στα 2.0 με 150 και 200 άλογα γίνεται στα 180000χλμ και όχι στα 12000 όπως σε όλα τα άλλα μοντέλα το ίδιο και με τα μπουζί στα 90000χλμ καιόχι στα 60000χλμ χρονικός περιορισμός υπάρχει για τα μπουζί στα 6 χρόνια για τα δίλιτρα και στα 4 χρόνια για τα υπόλοιπα φυσικά για τον ιμάντα νομίζω πως τα 6-7 χρόνια είναι καλά για να αντικατασταθεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 8, 2012 Report Share Posted April 8, 2012 Σωστός ο Βέλγος!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostatis Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 (edited) παιδια εμενα το Passat 2.0 TFSI μοντέλο 2006 εχει 70,000 πρεπει να κανω αλλαγη ιμαντα δηλαδη? ποια ειναι η επισημη θεση της vw για τα χρονικα ορια που λεει παραπανω ο φιλος? και απο λαδια castrol 5-30 ή θεωρειτε κατοια αλλα καλυτερα οπως FUCHS? Edited June 15, 2012 by apostatis9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sot_ts Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 Παιδιά καλησπέρα, επειδή οι αντιπροσωπείες και τα συνεργεία θα με τρελάνουν, μήπως ξέρει κάποιος να μου πει αυτός ο θόρυβος που ακόυγετε για 2-3 δευτερόλεπτα κατά την εκκίνηση από που μπορεί να προέρχεται και που οφείλετε; Τον συγκεκριμενο θόρυβο το κάνει μονο στην πρωινη εκκίνηση (οχι παντα) και στη συνέχεια δουλευει κανονικά. Οι εκτιμήσεις ποικιλουν. Οι αντιπροσωπειες εκτιμουν οτι φταιει ο ρυθμιστης εκκεντροφορου(φυγοκεντρικό) και το κόστος επισκευης περίπου 1000 ευρω. Προσπαθώντας να τους εξηγήσω ότι δεν ειναι δυνατον στα 45000 χιλ. να σκαει τετοιο προβλημα μου προτειναν να μην χρεωσουν εργατικά και να πληρώσω μονο τα ανταλακτικα, περιπου 600 ευρω(σε ολες τις αντιπροσωπείες μου το προτείναν!. Σε μη εξουσιοδοτιμενα συνεργεια εκτιμούν οτι φταιει η καδενα(ταυτιση αποψεων) και δεν υπαρχει περιπτωση να υπαρχει βλαβη του ρυθμιστη εκκεντροφορου. Κοστος επισκευης σε αυτη την περιπτωση 500 ευρω. Τελικα τι πρεπει να κανω; ποιον πρεπει να εμπιστευθω; Στο παρακατω link μπορειτε να δειτε και να ακουσετε το προβλημα που εχω .http://youtu.be/OSmiGuBlAUE. Αν μπορείτε να βοηθησετε θα σας ημουν ευγνωμων. Δυστυχως τα λεφτα της επισκευης ειναι πολλα και δεν υπαρχουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterMindD Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 Επειδή είμαι 15 ημερών απο μεγάλο σέρβις,δε θέλω να σε στενοχωρήσω φίλε σοτ_τς αλλά είσαι για αλλαγή συστήματος καδένας και εσπευσμένα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sot_ts Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 το ζητημα είναι αν ειναι μονο καδενα και ολα τα παρελκομενα αυτης ή περιλαμβάνει και το ρυθμιστη εκκεντροφορου που μονο αυτο σαν ανταλακτικο στοιχιζει 420 ευρω περιπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazofonias Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 (edited) κοιτα εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52651&pid=500234&st=0entry500234 παλι ομως μερικες φορες θα στο ξανακανει αυτο το θορυβο που και που. θα πρεπει να το δεχθεις ψιχολογικα οτι ετσι ειναι τα Tsi. Edited July 27, 2012 by El-Xamint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterMindD Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 Καλη τυχη φιλε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sot_ts Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 Ευχαριστώ για τις ευχες, θα τις χρειαστώ. Το ζήτημα είναι πως θα καταφέρω να μειώσω το κόστος της επισκευής δεδομένου ότι το πρόβλημα δεν οφείλετε σε κακή χρηση του αυτοκινήτου και το αυτοκίνητο έχει μονο 45000 χιλιόμετρα. Τελος παντων θα δουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sot_ts Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 να ρωτισω και κατι τελευταίο: Θεωρείτε ότι ειναι σωστο να αλλαχτεί όλο το σύστημα της καδενας συμπεριλαμβανομένου και του ρυθμιστή εκκεντροφόρου όπως ισχυρίζονται στις αντιπροσωπείες ή όλα τα υπόλοιπα εκτός αυτού όπως σκίζονται όλα τα μη εξουσιοδοτημένα που έχω πάει λεγοντας μου ότι θελουν να σου τα παρουν επειδή δεν σου χρώνουν τα εργατικά; Δεν ξερω τι να κάνω μιας και το κοστος μόνο του ανταλακτικού είναι 400 ευρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkalimer Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 και αν δεν αλλαχτεί η καδένα χρονισμού τι μπορεί να γίνει απο αυτόν τον θόρυβο 2 δευτερολέπτων ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dartaholics Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 Αυτο που μπορει να συμβεί είναι κάποια στιγμη να τη πάρεις στο χέρι και να σε αφήσει στο δρόμο. Απο την άλλη το ίδιο συμβαίνει και στα peugeot που φοράνε καδενα. Εγω στο 207 που είχα απο τη πρώτη μέρα ακουγόταν ένας ηχος 2 δευτερολέπτων ειδικα όταν το έβαζα μπρος κρύο. Απο τότε πέρασαν 5 χρόνια και δεν μου έβγαλε ποτε τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkalimer Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 (edited) Εγω πάντως ρε παιδιά που ρώτησα τον μηχανικό μου, μου είπε ότι τον γνωρίζει τον θόρυβο αυτόν (το κάνει και το δικό μου) και μου είπε ότι είναι μια βαλβίδα λαδιού στο φίλτρο η οποία ανεβάζει την πίεση του λαδιού (κάτι τέτοιο τέλος πάντων) και το κάνει μόνο το πρωί όταν είναι κρύο και το κάνει για 2-3 δεύτερα μέχρι να ανεβάσει πίεση το λάδι. Μου είπε να μην ανησυχώ και την έχει παραγγείλει ήδη αλλά σαν ανταλλακτικό υπάρχει έλειψη στην Kosmocar .... Δεν είναι απο καδένα χρονισμού μου είπε πάντως... να αρχίσω να ανησυχώ μόνο όταν το κάνει συνέχεια... Edited August 6, 2012 by JKalimer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dartaholics Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 Το βιβλίο του αμαξιου λέει χαρακτηριστικά "μετα απο την εκκίνηση του κρυου κινητήρα ενδέχεται να παρουσιαστούν για σύντομο χρονικό διάστημα αυξημένοι θόρυβοι λειτουργιας, επειδη πρώτα πρέπει να σταθεροποιηθεί η πίεση λαδιού στα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων. Αυτο είναι φυσιολογικό και δεν αποτελεί αιτία ανησυχίας". Τώρα αν συνεχίζεται και ακούγεται ο ηχος και αφού γίνει η εκκίνηση για μεγάλη διάρκεια τότε σίγουρα υπάρχει πρόβλημα. Αλλα θεωρω ότι μόνο τότε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted October 31, 2012 Author Report Share Posted October 31, 2012 Φίλε μου δεν ξέρω εάν σε πρόλαβα αλλά έάν έχεις την οικονομική δυνατότητα καλό θα ήταν να αλλάξεις τον ιμάντα απο την άλλη δεν σε πιέζει και τίποτα στην αντιπροσωπεία λεφτά θέλουνε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Στο βιβλιαράκι όπου θεωρούντε τα service, γράφει ότι ο ιμάντας για τα 2.0TFSI πρέπει να ελεγχθεί για 1η φορά στις 90.000χλμ και μετά να γίνεται έλεγχος κάθε 15.000χλμ. Η αλλαγή του πρέπει να γίνει μόνο αν μετά τον έλεγχο θεωρηθεί ότι έχει αλιωθεί. Αν όλοι οι έλεγχοι δείξουν ότι δεν χρειάζεται, τότε πρέπει να ελεγχθεί στα 180.000χλμ. Χρονικά τώρα, ποιό είναι το μέγιστο, δεν το θυμάμαι. Αλλά το γράφει το βιβλιαράκι. Εγώ πάντως άλλαξα τον ιμάντα μου στις 90.000χλμ και στα 3 χρόνια και ήταν σαν καινούργιος!!! Τζάμπα λεφτά!.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Το μέγιστο χρονικό όριο για την αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού είναι 7 χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής του αυτοκινήτου προφανώς και όχι της κυκλοφορίας του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostatis Posted July 17, 2013 Report Share Posted July 17, 2013 (edited) Εχω κι εγω passat 2.0tfsi με 84000χλμ του 2007 Πως ειμαστε σιγουροι οτι η ιμαντες θελουν αντικατασταση στις 90000χλμ; Βασιζομαστε σε αυτο που θα πει ο μηχανικος; Τα μπουζι ποτε θελουν και τι κοστος; Edited July 17, 2013 by apostatis9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostatis Posted July 17, 2013 Report Share Posted July 17, 2013 Στο δικο μου βιβλιο λεει ελεγχος 90000 και μετα καθε 30000 και 180000 αντικατασταση αλλα δεν λεει πουθενα για 7 χρονια Ο ελεγχος ειναι καλο να γινεται σε αντιπροσωπεια η και σε συνεργειο εκτος Τι ειναι πιο αξιοπιστο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...