Jump to content
ghort

Το Dsg Τα Παιξε Στα 20,000Χλμ

Recommended Posts

Εχουμε και λεμε! Εκει που πηγαινα χαλαρα βλεπω να αναβοσβηνει εκει που γραφει την ταχυτητα που εχεις στο dsg ενα μικρο γερμανικο κλειδι. Δηλαδη αναβοσβηνε μια ο αριθμος 3 πχ αν ειχα 3η και μετα το κλειδι. Ο κινητηρας κομπιαζει οταν παταω γκαζι σαν να μη συνεργαζεται με το κιβωτιο. Αυτο αναβοσβηνει και οταν ειμαι σταματημενος και το χω στο P ή στο N.

Αυτα εγιναν χτες. Παμε στο σημερα.

Μολις γυρισα απο Καρεντα το βαλανε στο διαγνωστικο και εχει βγαλει διαφορα σφαλματα τα περισσοτερα εκ των οποιων ειναι οτι εχει προβλημα στο υδραυλικο συστημα του DSG στην υδραυλικη του πιεση και ιστοριες για αγριους. Το αμαξι μενει μεσα θα στειλουν το log στη Γερμανια για να παρουν απαντηση Δευτερα Τριτη για το τι ειναι το προβλημα. Δηλαδη περαστικα μου. Ξεκιναει γολγοθας για μενα οπως φανταζεστε θα του κανουν πειραματα δοκιμες και μαλακιες λοιπες μεχρι να παρουν αποφαση να αλλαξουν το Mechatronic ή και το κιβωτιο ολοκληρο. Κλασσικα πραγματα. Και παλι περαστικα μου και μακρια απο σας παιδια. Ευτυχως ειμαι σε εγγυηση αλλα η στεναχωρια μου δεν περιγραφετε με λογια.

Το αμαξι οπως καταλαβατε ειναι το τερας αξιοπιστιας Polo GTI.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε τι να πω συλληπητηρια φροντισε να εισαι εκει οταν θα στο φτιαξουν και να δεις την απαντηση απο τη γερμανια με τα ματια σου.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοίξω κι άλλο θέμα, το γράφω εδώ:

Εμένα πέντε-έξι φορές ως τώρα (έχω 25000 χλμ) με "άφησε¨το dsg σε αλλαγή από D σε S. Έκανε σαν να έχει νεκρά, δεν ανταποκρινόταν στο γκάζι (ενώ στην οθόνη φαίνονταν ότι κατέβαζε σχέση) και μετά από 7-8 δευτερόλεπτα (δεν ξέρω ακριβώς, αιώνας μου φάνηκαν) επανήλθε. Δεν άναβε καμία ένδειξη, ούτε το διαγνωστικό έβγαλε τίποτα.

Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο;

Hougolf, είχες πρόγραμμα; Έκανες υπερβολικά πολλές γρήγορες εκκινήσεις;

Edited by geologist
Link to comment
Share on other sites

Geologist πας και ΕΣΥ για mechatronic μάλλον . Δεν φταει ούτε αν κανείς απότομες αλλαγές ούτε εκκινησεις ούτε αν έχεις προγραμμα ! Είναι καθαρά θέμα ελατωματικου mechatronic

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Περαστικά Γιώργο...

Ευχαριστω ρε Αλεξ. Οχι φιλε geologist το αμαξι ειναι απολυτως μαμα. Γενικα δεν το τρεχω πολυ. σε φισιολογικα. Εκκινησεις πολυ σπανια για το λογο ακριβως να μην το ζοριζω. Στη δουλεια μου παω στο D και χαλαρος.Και σιγουρα στα 21,000χλμ που εχω δε δικαιολογειται να παθει κατι τετοιο οσες εκκινησεις και οσο σκισιμο και αν τρωει. Σκατα ολα. Και μονο που σκεφτομαι πως θα το στερηθω κανα μηνα τουλαχιστον τρελαινομαι.

Link to comment
Share on other sites

Αν και φανατικος οπαδος του DSG και των σειριακων κιβωτιων γενικοτερα νομιζω πως το επομενο αμαξι μου δεν θα ειναι πια αυτοματο. Το σιχαθηκε η ψυχη μου απο χτες βραδυ που με αφησε ετσι στην ψυχρα ακριβως στον ενα χρονο λειτουργιας.

Link to comment
Share on other sites

τιποτα το 7αρι ειναι μουφα,το 6 dsg δεν εχει κανει κιχ!!!σε προβληματα,απλα πρεπει να τους ταρακουνησουμε με κανα γραμμα στη γερμανια με παραπονα και κανα κερακι μην δειτε καμια ασπρη μερα στα 1.4 και μπει 6αρι

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το Golfάκι σου μια χαρά ήταν αυτόματο...εγώ το έχω σιχαθεί το χειροκίνητο!

Ναι ρε Αλεξ αλλα το ρημαδι και το tiptronic του golf αλλαξαμε εγκεφαλο κιβωτιου στα 100,000χλμ. Καλο χρυσο ξεκουραστο το αυτοματο αλλα το χειροκινητο ειναι πιο απλο και δε χαλαει ετσι ρε φιλε δεν εχει εγκεφαλους transformers και μαλακιες να σε αφηνουν συξυλο στα 21,000χλμ γαμω το κερατο μου. ακομα δεν εχω ηρεμησει. Αντε να δουμε αυριο μεθαυριο θα εχουν απαντησει απο Γερμανια τι βλαβη ειναι αυτη με την υδραυλικη πιεση του κιβωτιου να ξερω τι με περιμενει και τι ειναι να αλλαχθει. Οταν μαθω θα ενημερωσω.

Link to comment
Share on other sites

Το mechatronic είναι ένα ηλεκτρουδραυλικο σύστημα , οι αλλαγές αλλα και η συμπλεξη του συμπλεκτη γίνονται απο υδραυλικη πίεση που δημιουργείται απο ηλεκτρικό κινητήρα . Αν πχ τα έπαιξε το μοτερακι (china) δεν έχεις πίεση άρα ούτε συμπλεξη και ούτε αλλαγές . Αν είχε καλύτερους προμηθευτές η VW ...βέβαια ένα τέτοιοι όπλο δεν θα έκανε 18.000 αλλα 22.000

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

to 7ari βγαζει 100000 κλμ χωρις θεμα?μονο αλλαγη λαδιων?ενημερωτικα ρωταω απτην εμπειρια σας?

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή λαδιων σύμφωνα με την VW δεν χρειάζεται , δεν καταπονειται το λάδι το ίδιο με το DSG 6 γιατί εκει το λάδι ζεσταινεται απο τον συμπλεκτη . Αλλα καλο θα ήταν στο 7 αρι να γίνει μια αλλαγή λαδιου . Ναι γτ να μην βγάζει 100.000 ; Πρόσφατα είδα ένα σε αγγελία με 110.000 και ζήτησα να ΔΩ το book service κανένα πρόβλημα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδη στη αρχη σε όλους έλεγαν ότι και στο 6αρι δεν απαιτείται καμία συντηρηση υπάρχουν ανθρώποι και ειδικα ταριφες με 200.000 χλμ χωρίς να έχουν αλλάξει ποτε τίποτα. Υπάρχουν πολλοί σε ξένα φόρουμ.

Ακόμα και εδω μέσα υπάρχουν άνθρωποι με dsg που κάνουν τις αλλαγές τους κανονικά και έχουν πολλα περισσότερα απο 100.000 χλμ.

Σε κάθε περίπτωση είναι μη σου τύχει.

Link to comment
Share on other sites

Το 6αρι χρειάζεται το λέει το βιβλίο εργασιών . Το 7αρι είναι lifetime . Αλλα αν βρω πως αλλάζει σίγουρα θα του κάνω μια αλλαγή .

Εγω πάντως όπως φοβάμαι τώρα για το 7αρι θα φοβομουν και για το 6αρι γιατί και τα δυο έχουν mechatronic , είναι μη σου τύχει .

Απλα το 7αρι έχει ξηρό συμπλεκτη κ βγάζει κ εκει θεματακι

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εχω νεα. Οπως πολλοι απο εδω ευστοχα ειπατε η διαγνωση ηταν αμεση. Αλλαγη mechatronic (στην εγγυηση προφανως). Μονο που το ανταλλακτικο δεν υπηρχε Ελλαδα οποτε παραγγελια απο Γερμανία σε 4-5 εργασιμες. Αρα το αμαξι θα το χω τελη της αλλης βδομαδας...

Ευχομαι να ημουν μονο εγω ο γκαντεμης και να μην εμφανιστει σε αλλο GTI...Και σε κανεναν γενικα. Μακρια. Και ελπιζω να μη βγει και ο αλλος εγκεφαλος ελλατωματικος σε κανα χρονακι παλι...

Edited by hougolf
Link to comment
Share on other sites

Δεκαπενταύγουστος στην Αθήνα, δεν πάμε μια βόλτα με το Πολάκι;

Αμ δε!

Βάζω μπρός, αφήνω φρένο, τίποτα! Ούτε μπρος, ούτε πίσω.

Αναβοσβήνει η ένδειξη P ή Ν, ανάβει και το πορτοκαλί λαμπάκι του κινητήρα (όχι το EPC) και ..τέλος.

Βγάζω κλειδί, ξαναδοκιμάζω, τα ίδια. Βγάζω πόλο μπαταρίας, αφήνω 10 λεπτά, τα ίδια.

Χιλιόμετρα 2800. Εντάξει, δεν το κινώ πολύ. Είναι του κουτιού!

So what?

Ούτε που θέλω να φανταστώ τη συνέχεια.Ρυμούλκηση, διάγνωση, μαλακίες, γερμανίες, επισκευή(?).

Ωραία αγορά έκανες λέει η γυναίκα μου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω νεα απο το προβλημα και δεν ειναι καθολου καλα. Λοιπον, με παιρνουν χτες οτι ηρθε το mechatronic και το εβαλαν επανω και......μαντεψτε. Κανει τα ιδια και συγκεκριμενα παλι αναβοσβηνει το γερμανικο κλειδι στη θεση των ταχυτητων στο MFD και βγαζει λεει προβλημα γενικα και ειδικα στην 5η....και τωρα μαντεψτε τα νευρα μου που αυριο θα το ειχα και μου λενε θα δουμε. Στειλανε παλι γερμανια τα δεδομενα και περιμενουν. Τους λεω και επιμενω οτι φοβαμαι πως εχει γινει μαλακια με το update που κανανε στον εγκεφαλο και να τους πουν να κανουν επαναφορα στο αρχικο προγραμμα και λεει μονο απο γερμανια μπορει να δοθει τετοια εντολη και οτι θα ειναι το επομενο πραγμα που θα τους προτεινουν!!! πως το βλεπετε?? αυριο τουλαχιστον θα μου εχουν ενα A1 για αμαξι αντικαταστασης και αυριο θα απαντησει και το εργοστασιο ποια θα ειναι η επομενη κινηση. Αν δω πως τραβαει θα το τραβηξω μαλλον και εγω πλεον για αλλαγη ολοκληρου του κιβωτιου η και καινουργιου αυτοκινητου λογω ελαττωματικου που εχει βγει αυτο γιατι πειραματοζωο αμαξι δε γουσταρω.

Link to comment
Share on other sites

Hougolf μην τον τρομοκρατεις τον άνθρωπο δεν παθαίνουν όλοι ότι επαφές όταν αλλάζουν mechatronic απλά σου έτυχε ! Το update δεν φταει γτ το έχουν και άλλοι, έχει μηχανικό πρόβλημα , λογικά θα σου αλλάξουν κιβώτιο

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, το mechatronic είναι ο εγκέφαλος του κιβωτίου (ECU) ή η ίδια η ρομποτική μονάδα πάνω/μέσα στο σασμάν;

Το ερώτημά μου ουσιαστικά είναι αν είναι εύκολη επισκευή ή λύνουν το μισό κινητήρα! (όσο πιο πολλά πειράζουν τόσο τα σκατώνουν, από πείρα μου)

Edited by sopon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.