mixalakis1988 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Χαιρετω ολο το vw club!! Θα ηθελα πολυ την βοηθεια σας.. ο πατερας μου εχει βρει να αγορασει ενα passat cc απλα θα ηθελα να με βοηθησετε τι να προσεξουμε κυριως στα μηχανικα μερη εννοω καποια προβληματα που εχετε προσεξει και εχετε παρατηρησει!Το μοντελο ειναι 2008 και αν γνωριζετε τι euro ειναι 4 η 5?Γενικα ολες οι συμβουλες ευπροδεκτες!!Ευχαριστω για τον χρονο σας και μακαρι να πανε ολα καλα και να τα πουμε απο κοντα σε καποια συναντηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalakis1988 Posted August 13, 2012 Author Report Share Posted August 13, 2012 Ξεχασα να αναφερω και αν εχετε να προτεινετε καποιο καλο συνεργειο για τον περαιτερω ελεγχο στην Θεσσαλονικη..Κοιταξα τις συζητησεις σε αλλα θεματα απλα οι απαντησεις ητανε παλιες..αν υπαρχει τπτ καινουργιο περιμενω απαντηση!ευχαριστω και παλι!! ¨¨ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Το αμάξι είναι euro 5. Πόσσα χλμ έχει και σε τι τιμή το βρήκες και τι εξοπλισμό έχει? Είναι μαμά η έχει τίποτα εξτρά πάνω του? Αν και σαν αμάξι δεν έχει θέμα με το μοτέρ 1.8 tsi όπως η μικρες κατηγορίες 1.4 tsi (polo,golf) είναι ένα αμάξι που δεν θα σε κάνει να το μετανιώσεις για τα λεφτά που θα δώσεις. Αμα θέλεις την γνώμη μου πάρε με ΄δερμάτινο σαλόνι και να έχει μερικά εξτρά πάνω του. Αλλο αμάξι στην κυριολεξία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalakis1988 Posted August 23, 2012 Author Report Share Posted August 23, 2012 Το αμαξι ειναι του 2008 και εχει λιγα km για τα χρονια του.. Απο extra εχει ηλιοροφη,ζαντες 18΄΄ εργοστασιακες ιντερλαγκος καπως ετσι νομιζω λεγονται και sport αναρτηση..το μονο που του λειπει ειναι δερματινο σαλονι και RNS510..αυριο το παμε για ελενχο και αν ειναι ολα οκ προχωραμε σε αγορα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Καλή αγορά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalakis1988 Posted August 25, 2012 Author Report Share Posted August 25, 2012 Τελικα η αγορα ολοκληρωθηκε!! Το αμαξι ειναι φανταστικο με ολη την εννοια της λεξης!! καλα km σε ολους μας και να χαιρομαστε τα αυτοκινητα μας!! Θα τα πουμε και απο κοντα σε καποια συναντηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Το αμάξι λογικά είναι Euro4 .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Το αμάξι λογικά είναι Euro4 .. Euro 4 ειναι το octavia 5 1.8 tsi 2007 model 2008 Vw cc 1.8 tsi euro 5 (Μακάρι να ήταν Euro 4 τώρα θα το είχα υγραεριοκίνητο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Euro4 είσαι Γιώργο... BZB ήταν Euro4... ενώ τα μετέπειτα CDAA μοτέρ ήταν πλεον Euro5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makisg4 Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Euro4 είσαι Γιώργο... BZB ήταν Euro4... ενώ τα μετέπειτα CDAA μοτέρ ήταν πλεον Euro5 σωστος ο Σιμος... το γραφει και στην αδεια οτι ειναι euro4... που χαθηκες εσυ βρε ψηλε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Ένας αισθητηρας λ παραπάνω είναι και η διαφορά από euro 4 σε euro 5? Σε συνεργείο που ρώτησα και έδωσα και τον κωδικό μου bzb όταν κοιτούσα για να δω αν περνάει υγραέριο με είπαν ότι είναι euro 5. Στην άδεια μου πάνω δεν αναφέρει πουθενά τι euro είναι.. Εχω την καινούργια άδεια σε λευκό ψεύτικο χαρτί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Ένας αισθητηρας λ παραπάνω είναι και η διαφορά από euro 4 σε euro 5? Σε συνεργείο που ρώτησα και έδωσα και τον κωδικό μου bzb όταν κοιτούσα για να δω αν περνάει υγραέριο με είπαν ότι είναι euro 5. Στην άδεια μου πάνω δεν αναφέρει πουθενά τι euro είναι.. Εχω την καινούργια άδεια σε λευκό ψεύτικο χαρτί. Απ'οτι ξέρω ο bzb ειναι euro4. Μόνο οι κινητηρες που ξεκιναει ο κωδικός τους απο C είναι euro5. Κοίτα και αυτό το site με lpg όπου ο bzb αναφέρεται σαν euro4 http://www.ejconference2008.org/articles/diego-di-engine-with-direct-injection.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 Γιώργο, δεν έχει καμία απολύτως σχεση ο αριθμός των αισθητήρων λάμδα ως προς το αν ενα μοτέρ θα ειναι Euro4 ή 5, εκτός και αν το λές για να τα διαχωρίσεις. Πρακτικά πάντως, ο BZB (που φοράει τόσο το δικό σου όσο και το δικό μου), είναι τεχνολογίας Euro4... ενώ στα CDAA (παραγωγές από τον Νοέμβρη του 2009 και μετά αν θυμάμαι καλά για τα δικά μας) είναι προδιαγραφών Euro5... (και ναι ο CDAA είναι με διπλό λάμδα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Ένας αισθητηρας λ παραπάνω είναι και η διαφορά από euro 4 σε euro 5? Σε συνεργείο που ρώτησα και έδωσα και τον κωδικό μου bzb όταν κοιτούσα για να δω αν περνάει υγραέριο με είπαν ότι είναι euro 5. Στην άδεια μου πάνω δεν αναφέρει πουθενά τι euro είναι.. Εχω την καινούργια άδεια σε λευκό ψεύτικο χαρτί. Η ασχετοσύνη των ανθρώπων του συνεργείου σε γλίτωσαν από ένα έξτρα κόστος για το οποίο σύμφωνα με τις αλλαγές που ετοιμάζουν οι φωστήρες της κυβέρνησης δεν θα έκανες ποτέ απόσβεση. Συν το γεγονός ότι γλίτωσες από το άγχος αν θα άντεχε και στον χρόνο. Εγώ στη θέση σου θα τους έστελνα ένα δώρο στο μαγαζί ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Η ασχετοσύνη των ανθρώπων του συνεργείου σε γλίτωσαν από ένα έξτρα κόστος για το οποίο σύμφωνα με τις αλλαγές που ετοιμάζουν οι φωστήρες της κυβέρνησης δεν θα έκανες ποτέ απόσβεση. Συν το γεγονός ότι γλίτωσες από το άγχος αν θα άντεχε και στον χρόνο. Εγώ στη θέση σου θα τους έστελνα ένα δώρο στο μαγαζί ... Όλα γίνονται για κάποιον λόγο στην ζωή... Τώρα αυτό για την άνοδο της τιμής θα δείξει.. Φίλος μου με Saxo VTS με 10 ευρώ κάνει 180-200 χλμ.... Αμα βγει κιτ υγρού ψεκασμού για το αμάξι μας φορεθεί και δω ότι αντέχει στον χρόνο τότε προχωράμε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 Αμα ψάχνεις για οικονομία καυσίμου έχεις ήδη έτοιμη λύση Γιώργο... Είσαι σεταπ stage3... πας μια βόλτα από την APR Thessaloniki, σου περνάει έναν κώδικα που έχει έτοιμο. Σε ρύθμιση 100άρας θα είσαι στα ίδια ή και ελαφρά καλύτερα... και μέσω του cruise control όταν θα θέλεις οικονομία θα το ρίχνεις σε ρύθμιση 95άρας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 Αμα ψάχνεις για οικονομία καυσίμου έχεις ήδη έτοιμη λύση Γιώργο... Είσαι σεταπ stage3... πας μια βόλτα από την APR Thessaloniki, σου περνάει έναν κώδικα που έχει έτοιμο. Σε ρύθμιση 100άρας θα είσαι στα ίδια ή και ελαφρά καλύτερα... και μέσω του cruise control όταν θα θέλεις οικονομία θα το ρίχνεις σε ρύθμιση 95άρας Καλά δεν καίει του κερατά. Στα νορμάλ είναι στα 8 λίτρα και στα ποιο ωραία είναι στα 10-12.. Αυτός ο κώδικας stage 3 έχουμε ενημέρωση για τιμή? Εχει επιλογέα σαν το revo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 (edited) Αν έχεις cruise control τότε ναι... ο πιο καλόβολος τρόπος εναλλαγής προγραμμάτων Οι συνήθεις ρυθμίσεις ειναι για στοκ/95/98/100 και σε κάποια έχουν και πρόγραμμα για "παρκαδόρο" τα κόβει όλα. Για τιμή δεν έχω ιδέα, APR Thessaloniki στο φ/β και ρωτάς τον Νίκο να σου πει με μhνuματάκι Edited October 20, 2012 by yositosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted October 21, 2012 Report Share Posted October 21, 2012 συμφωνω με σιμο ειναι τελικα μεγαλη δουλεια να αλλαζεις προγραμμμα οποτε θες και να το γυριζεις καθε μερα οπου θες το βλεπω και απο τον αδερφο μου που φοραει ηδη ΑΠΡ με ολες τις ρυθμησεις στο cruise control μεγαλη μαγκια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...