lancia16hf Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 καλησπερα,, θα ηθελα την βοηθεια σας. το αυτοκινητο μου (golf gti 1.8 2002 anniversary) μου κανει καποια ψιλλομπερδεματακια στις χαμηλες στροφες σαν να δινει και να κοβει γκαζι μονο του. δεν το κανει παντα και το κανει για λιγο,αν πατησω παραπανω γκαζι και ανεβασει λιες στροφες ειναι μια χαρα μετα. το χαμε βαλει στον εγγεφαλο και μας ειχε βγαλει βλαβει στην βαλβιδα οβερμπουστ. αλλαξα τοτε την Ν75 αλλα το προβλημα παρεμεινε.το ξαναβαζουμε εγγεφαλο πριν λιγες μερες και βγαζει βλαβει Ν249. μου πε ενας γνωστος ομως οτι για ολα αυτα μπορει να φταει και η σκαστρα(ανοιχτου τυπου της forge). οποτε εβγαλα την σκαστρα και εβαλα μια μαμα αλλα δεν ειδα βελτειωση και το προβλημα παρεμεινε. ρωταω μηπως εχει συμβει σε καποιον και εχει κατι να μου προτεινει. εαν δεν φταιει κατι αλλο και θελω βαλβιδα που μπορω να την βρω πιο οικονομικα? ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest πανος-gti Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 κλησπερα φιλε μου εγω ειχα ενα τετοιο προβλημα στο δικο μου ,δεν ανεβαζε πιεση κ ανακαλυψα οτι η ανοιχτη σκαστρα της μαρκας που εχεις μου δημιουργησε προβλημα μετα 1 χρονο κ μου εκαψε το maf sensor .μολις το αλλαξα κ εβαλα κλειστου τυπου forge σκαστρα εστρωσε.τωρα ισως στη δικη σου περιπτωση να θελεις αυτη τη βαλβιδα αλλα μην ψαχνεις εμποριου καλυτερα την γνησια να εχεις κ εγγυηση κ ησυχο το κεφαλι σου.αλλα καλου κακου ελεγξε κ το maf sensor μηπως καηκε κ στο μπερδευει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted September 18, 2012 Author Report Share Posted September 18, 2012 εβαλα την μαμα σκαστρα να δω μηπως προκαλει αυτη το προβλημα αλλα μια απο τα ιδια.. δεν υπαρχει τροπος να μετρηθει η βαλβιδα αν λειτουργει η οχι? μην την αλλαξω τσαμπα... αυτο με το bypass καλο ακουγεται αλλα δεν νομιζω να το καταφερω μονος μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted October 21, 2012 Author Report Share Posted October 21, 2012 Να ρωτησω κατι. Επειδη θελω να κανω κατι δοκιμες, εχει κανεις σκαστρα κλειστου τυπου απο gti 1.8 20v ? να την αγορασω εννοω. Και απο s3 1.8 μου κανει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted October 21, 2012 Report Share Posted October 21, 2012 καθαρισε την πεταλουδα μπορει να ειναι αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prisoner Posted October 22, 2012 Report Share Posted October 22, 2012 Σκάστρα είναι,δεν σου κρατάει πίεση!Ή πάνε στην εργοστασιακή (καινούρια) ή δες για Forge κλειστού τύπου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Να ρωτησω κατι. Επειδη θελω να κανω κατι δοκιμες, εχει κανεις σκαστρα κλειστου τυπου απο gti 1.8 20v ? να την αγορασω εννοω. Και απο s3 1.8 μου κανει! Εχω απο s3 αν θες, στειλε πμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 παιδια μετα απο πολυ ψαξιμο απο μηχανικο σε μηχανικο καταλαβα οτι οι πιο πολυ ειναι ασχετοι....πηγα σε μηχανικο της γειτονιας μου, σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο vw kai σε αντιπροσωπεια. το αμαξι απο τοτε που το πηρα εκανα ενα κομπιασμα στα χαμηλα(1000-1500 στρ.) και δουλευε την πιεση που σας ειπα.ο ενας με εβαλε να αλλαξω την ν75, ο αλλοσ την ν 249 και ο τριτος αφου τα ειχα αλλαξει τα προηγουμενα μου πε να αλλαξω μαφ. λες και μας περισσευουν τα ευρω.... ημουν ετοιμος για να αλλαξω και μαφ απλα εψαχνα να βρω φτηνο. εντελως τυχαια απο αναζητηση στο νετ, βρηκα τον γιωργο( microchips tuning) o οποιος απο το τηλ μου εδειξε οτι το ξερει πολυ καλα το αυτοκινητο.και μου λεει να μην αλλαξω τιποτα αν δεν δει το αυτοκινητο. παω λοιπον σημερα πρωι πρωι και με το που κουμπωνει το λαπτοπ στο αμαξι μου λεω οτι εχω πολυ πλουσιο μειγμα, τρελο αβανς και αφου καναμε βολτα ειδε οτι η πιεση που ζηταγε ο εγγεφαλος ηταν 0,65 μαξιμουμ. μετα ειδε αναλυτικα τον καθε αισθητηρα και ειδε οτι ολοι λειτουργουσαν κανονικα. αφου λοιπον ειδε οτι ολα τα περιφερειακα ειναι οκ ειπε να δει το προγραμμα του εγγεφαλου. απο το σημειο αυτο και μετα καταλαβαινω οτι δεν μπορει να επεμβει ο καθενας γιατι ειναι δουλεια του προγραμματιστη, αλλα ολες τις προηγουμενες μετρησεις δεν μπορουσε κανεις τους να τις κανει? ειναι ολοι τοσο ασχετοι ? και τις 2 βαλβιδες που αλλαξα ρωτησα 2 με 3 συνεργεια πριν τις αλλαξω και κανεις δεν εκανε μετρηση σωστη απο οτι καταλαβα σημερα. τελος παντον , για να τελειωνουμε με αυτο το θεμα, το προβλημα του αυτοκινητου μου ηταν οτι ο προην ιδιοκτητης ειχε βαλει καποιο ντεμο προγραμμα τις ρεβο με αποτελεσμα οταν αυτο ελειξε το αμαξι οχι απλα επανηλθαι στα κανονικα ορια,αλλα πηγε σε περιεργα νουμερα,( αυτο το κανει εσκεμενα η ρεβο μου πε ο προγραμματιστης για να σε κανει να αγορασεις το προγραμμα). τελικα του βαλαμε ενα προγραμματακι και το αμαξι ειναι πολυ καλυτερο τωρα. δουλευει 1.3 οβερ και 1 σταθερο( αν και εχω και μια μικρη απωλεια απο καποιο κωλαρο ),. παντως εμεινα πολυ ευχαριστιμενος απο τις γνωσεις του προγραμματιστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 Οντως ετσι ειναι με τα ντεμο της ρεβο, το ιδιο επαθε φιλος μου με λεον που μετα το ντεμο δεν πηγαινε βημα και χωρια αυτου δεν μπορουσε να βρει τι ειναι, η λυση ηταν αν δεν ηθελες προγραμμα να πας σε αντιπρωσοποια για αναβαθμιση, αλλα δεν ξερω τι χρεωνουν, ειχα σκοπο να βαλω προγραμμα εδω και καιρο.. αλλα με πηγε πισω το προβληματακι αυτο.μου πε και ο μαστορας να μου το επαναφερει σε μαμα κατασταση αλλα θα ταν πεταμενα λεφτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Ναι οντως θα ηταν πεταμενα λεφτα, Πως το βλεπεις τωρα με το προγραμμα? σε λιγες μερες θα ''στρωσει'' και θα πηγαινει ακομα καλυτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 Το αμαξι ειναι πολυ καλυτερα , δεν το συζηταμε. Αλλα λογο της απωλειας που εχω απο καποιο κολλαρο δεν δουλευει στο 100%. Θα ξαναβαλω και το ελευθερας παλι στο φιλτροκουτι και μαλλον θα ξηλωσω και τον καταλυτη. Συμφωνα με τα λεγομενα του προγραμματιστη θα δω διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 25, 2012 Author Report Share Posted December 25, 2012 απο οσο ξερω φιλε, το αμαξι εχει αλλαγεμενο down pipe και εξατμιση απο εκει μεχρι πισω. εχει ακομα τον καταλυτη πανω ομως και αυτο ελεγα να κανω τωρα που εβγαλα ακρη με το προγραμμα... να σε ρωτησω ,με την εξατμιση που εχω(χωρις καταλυτη βεβαια), ενα ελευθερο φιλτρο στο κουτι και το προγραμμα, ποσα αλογα θα ειναι περιπου το golfaki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 25, 2012 Author Report Share Posted December 25, 2012 Θεωριτηκα με 1bar σταθερο, και αν βγαλεις καταλυτη με το downpipe που εχεις 200-210 παρακατω οχι, θα μπορουσε να στο φουσκωσει και αλλο, αλλα ο καθενας εχει τα δικα του προγραμματα. Τι ζαντες φορας? η τριτη σου σπινιαρει? Καλοκαιρι θες ομως επιγοντως ιντερκουλερ, εκτος αν δεν εχεις πολες απαιτησεις και θα το πηγαινεις νορμαλ ολο το καλοκαιρι, αλλιως μετα τους 25-30βαθμους ενα πατημα και τα αλογα φυγανε!!! κοιτα αυτη τη στιγμη εχω και καταλυτη και δεν εχω και φιλτρο ελευθερας πανω. με 18αρες που φοραω δεν νομιζω να σπινιαρει η τριτη. και εχω και απωλεια πιεσης απο καποιο κολλαρο η σωληνακι. αμα βαλω το ιντερκουλερ μου πε πως θα μου το ανεβασει και λιγο. αλλα θα δω μεχρι τοτε. το θεμα ειναι οτι δεν ξερω τι ιντερκουλερ να βαλω.. διαστασεις δηλαδη ωστε να μαι κομπλε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 καλησπερα,, θα ηθελα την βοηθεια σας. το αυτοκινητο μου (golf gti 1.8 2002 anniversary) μου κανει καποια ψιλλομπερδεματακια στις χαμηλες στροφες σαν να δινει και να κοβει γκαζι μονο του. δεν το κανει παντα και το κανει για λιγο,αν πατησω παραπανω γκαζι και ανεβασει λιες στροφες ειναι μια χαρα μετα. το χαμε βαλει στον εγγεφαλο και μας ειχε βγαλει βλαβει στην βαλβιδα οβερμπουστ. αλλαξα τοτε την Ν75 αλλα το προβλημα παρεμεινε.το ξαναβαζουμε εγγεφαλο πριν λιγες μερες και βγαζει βλαβει Ν249. μου πε ενας γνωστος ομως οτι για ολα αυτα μπορει να φταει και η σκαστρα(ανοιχτου τυπου της forge). οποτε εβγαλα την σκαστρα και εβαλα μια μαμα αλλα δεν ειδα βελτειωση και το προβλημα παρεμεινε. ρωταω μηπως εχει συμβει σε καποιον και εχει κατι να μου προτεινει. εαν δεν φταιει κατι αλλο και θελω βαλβιδα που μπορω να την βρω πιο οικονομικα? ευχαριστω τωρα να σου πω οτι εχω το ιδιο θεμα.....σε εσενα ηταν το προγραμμα ε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...