Jump to content
antuan

Μόνιμα Αναμένω Βεντιλατερ

Recommended Posts

Posted (edited)

Έχω ένα golf 5 1.6 fsi και εδω και μια εβδομάδα παρατήρησα ότι το βεντιλατερ του ψυγείου δουλεύει μόνιμα.

Από την στιγμή που θα ανάψω το αυτοκίνητο και έως ότου το σβήσω θα δουλεύει στο φουλ και μετά για κανα 5λεπτο πιο ήσυχα.

Επίσης έκανα δοκιμή το a/c για να δω ότι λειτουργεί. και την πρώτη φορά δεν άναψε ενώ ανάβανε λαμπάκια θερμοκρασίες κλπ. δεν έβγαζε αέρα από πουθενά.

το ίδιο ίσχυε και για σκέτο αέρα.αλλά αφού έσβησα και ξανά άναψα την μηχανή πήρε μπρος κανονικά το a/c

Γενικά έχω γνώσεις πάνω στα ηλεκτρομηχανολογικά

Οπότε εάν έχετε να προτείνετε, πείτε το

Ευχαριστώ

Edited by antuan
Guest πανος-gti
Posted

μηπως καμια ασφαλεια του βεντιλατερ καηκε κ του αιρκοντισιον τσεκαρε τις.

γενικα ελεγξε ασφαλειες η κανενας θερμοστατης κολλησε πιθανον.

Posted

Της ασφάλειες της τσεκαρα όλες και κλείνουν κύκλωμα.

Διάγραμμα για τα ρελε δεν μπορώ να βρω.

Μπορεί κάποιος να μου πει που μπορεί να είναι το ρελε του βεντιλατερ?

Posted

Το βεντιλατέρ παίρνει δύο φίσες μία με ρεύμα (+-) που λογικά είναι εντάξει αφού δουλεύει (έστω και μόνιμα) και μια φίσα απο το σχετικό εγκέφαλο.

Αυτή τη φίσα τσέκαρε (βγάλτη-βάλτη) γιατί αν χάσει επαφή με τον εγκέφαλο μην ξέροντας αν χρειάζεται να κάνει κάτι δουλεύει. Αν έχεις και πρόσβαση σε vag-com τσεκαρέ το.

  • Like 1
Posted

Τελικά σήμερα το πρωί δεν επερνε μπροστά το μοτέρ(η μίζα δούλευε)

το έβαλε ο μηχανικός στο διαγνωστικό και έβγαλε πρόβλημα στη αισθητήρα θερμοκρασίας νερού και διακοπή παροχής από τη μπαταριά.

Δηλαδή η μπαταριά κάποια στιγμή δεν έδωσε το απαιτούμενο ρεύμα στον αισθητήρα,με αποτέλεσμα να δουλεύει μόνιμα το βεντιλατερ.

Αλλαγή μπαταρίας χρειάστηκε τελικά.

Posted

το ειχα παθει και εγω φιλε αυτο στο vgti και εβγαλα τους πολουσ για 10 λεπτα και μετα ολα οκ...4 χρονια απο τοτε κανενα προβλημα.....

Posted

Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα το καλοκαίρι.

Μια το έκανε και μια όχι μέχρι που άναψε λαμπάκι μηχανής, το διαγνωστικό μου έδειξε αισθητήρα G62.

Δεν τον άλλαξα, έσβησα το σφάλμα και από τότε είναι ΟΚ.

Posted

Εχει τυχει σε ενα φιλικο συνεργειο παρομοι θεμα με ενα tiguan 1.4 τσι και το θεμα ηταν σε ενα καλωδιο που κοπηκε επειδη δεν εχει ανοχες πανω απο το σαζμαν...σαν ζημια ειναι αστεια.αλλα καλο ειναι να το δεις αμεσσα γιατι μπορει να καει το βεντιλατερ και μετα θα πληρωνεις πιο πολλα μαμησιατικα...

Posted

μετά από μια εβδομάδα το ξαναεκανε τελικά είχε πρόβλημα ο αισθητήρας θερμοκρασίας

Posted

Εμένα δεν είναι μόνιμα αναμένο το βεντιλατέρ αλλά ανάβει για λίγο κάθε 2-3 λεπτά αφότου ζεσταθεί.Σήμερα πήγαινα πολυπ ήρεμα με εξωτερική 15, είναι φυσιολογικό?Τσέκαρα παραφλού είναι γεμάτο, τσέκαρα και θερμοκρασία μηχανής με obd φτάνει μέχρι 89 και μετά ανάβει, μια φορά πήγε 90.

Posted
μετά από μια εβδομάδα το ξαναεκανε τελικά είχε πρόβλημα ο αισθητήρας θερμοκρασίας

Εγώ τον άλλαξα πριν από κανένα δίμηνο και από τότε εντάξει.

 

Αν το κάνεις μόνος σου πρέπει να ξερής ότι πρέπει να διαγράψεις την βλάβη με το VCDS μετά την αλλαγή για να σταματήσει να το κάνει.

Posted

Εχω ενα seat leon 1.5 tgi.Μου ξεκινησε το βεντιλατερ να δουλευει  συχνοτερα απτο κανονικο στη μεγαλη σκαλα,μετα απο δυο ωρες οδηγησης δουλευει ασταματητα.Γνωριζει κανεις συμπτωματα?

Posted (edited)

Έλεγχος στα ρελέ του βεντιλατερ πολύ πιθανών να έχει πρόβλημα κάποιο από αυτά 

 

Edited by OMINUS
Posted

Το δουλεψα 2 μερες και δεν ακουγεται το βεντιλατερ(υψηλη σκαλα).Η θερμοκρασια ειναι φυσιολογικη στους 90,το παγουρι φυσιολογικη σταθμη.Τα ρελε εννοεις αυτα που ειναι στην ασφαλειοθηκη? Η εχουν καποια κοντα στο βεντιλατερ?Βασικα εχω ακουσει οτι τα καινουργια βγαζουν πολλες βλαβες στα ηλεκτρικα τους,δλδ διαβαζουν κσι πολλες λανθασμενες ενδειξεις.Δε ξερω αν παιζει ρολο και η μπατσρια σε αυτο.

Posted
23 hours ago , kitsos men said:

Το δουλεψα 2 μερες και δεν ακουγεται το βεντιλατερ(υψηλη σκαλα).Η θερμοκρασια ειναι φυσιολογικη στους 90,το παγουρι φυσιολογικη σταθμη.Τα ρελε εννοεις αυτα που ειναι στην ασφαλειοθηκη? Η εχουν καποια κοντα στο βεντιλατερ?Βασικα εχω ακουσει οτι τα καινουργια βγαζουν πολλες βλαβες στα ηλεκτρικα τους,δλδ διαβαζουν κσι πολλες λανθασμενες ενδειξεις.Δε ξερω αν παιζει ρολο και η μπατσρια σε αυτο.

Συνήθως τα ρελέ είναι στον χώρο του κινητήρα (συνήθως) 

 

Βέβαια θα πρέπει να δείς κάποιο σχέδιο με το όλο κύκλωμα του αυτοκινήτου για το που είναι ακριβώς.

 

 

Posted (edited)

Αν και εχουν περασει χρονια απο το τελευταίο ποστ, ποσταρω κι εγω την εμπειρια μου μπας και σωσουμε κανεναν.ελΕμενα μου αναβε βερντιλατερ χωρις λογο και παραλληλα εκανε μουρλιες και το ac, δεν λειτουργουσε καθολου η αναβε μονο του κλπ και τελικα βρηκα μονος μου το τι εφταιγε.Οι θερμοκρασιες ηταν κομπλε και ουτε εχανε νερο.Τελικα κινεζοπηγη (ραδιοφωνο) που εγκατεστησα εxει ενα εγκεφαλακι  can bus το οποίο προκαλουσε αυτες τις μουρλιες. Το ξεφισωσα το φύσηξα λιγο το ξανακουμπωσα και ολα καλα. 

Vw polo gti 6r. 

Να ξερετε γενικα οτι πολλες φορες οτι σχετίζεται με τη πλεξουδα πισω απο το ραδιόφωνο μπορεί να κάνει γενικες μουρλιες οπως πλαφονιερα , μοναδα ac , κλπ . και κανενας μαστορας δε θα το σκεφτει. Ολοι κατευθειαν αλλαζουν θερμοσταστη , αισθητήρα θερμοκρασίας η δε ξερω γω τι αλλο. 

Edited by pipis13

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.