Jump to content
Golf_mk1

Εργοστασιακα μπλοκε

Recommended Posts

Όχι φιλε μου κάνεις λάθος το GOLF V είναι μπροστιοκινητο δεν

είναι πισωκουνα μακάρι να ηταν βέβαια.

Μαμησιο με μπλοκε GOLF δυστυχώς από ότι ξερω δηλαδή δεν εχει βγει.

Link to comment
Share on other sites

Guest Drummer

Sorry φίλε serraios. Όπως είπα δεν ήμουν σίγουρος. ¶λλωστε στο μυαλό μου είχα το νέο σύστημα αναρτήσεων πίσω (πολλαπλών συνδέσμων) και τα μπέρεψα... popeye.gif

(Μακάρι το Golf να ήταν πισωκίνητο... :wub: )

Link to comment
Share on other sites

To PHAETON 3.2V6 είναι μπροστιοκινητο το 4.2 V8 είναι 4κινητο

Και τοW12 4κινητο. Και το ιδιο τοTOUARENG είναι μποστιοκινητο

Και όταν κάποιος τροχος σπινιαρη αυτόματα γίνεται 4κινητο.

B):baby::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

PE Παιδια στο Θεμα μας. Τι λετε τωρα για πισοκινητα και αλλα πολλα. ΤΟ Θεμα μας ειναι ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ.

Link to comment
Share on other sites

Oute ego ksero kapio montelo na forai bloke... Tha itan kai psilo axristo gia mesa stin poli pistevo ... Gia jeep ine kalo alla gia tin poli den nomizo oti voithai kai toso ... Antitheta ... Ase pou tha ixes pistevo kai megaliteri katanalosh sthn venzini. Isos oxi poli megaliteri katanalosh alla tha ixe kapia diafora ...

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα.... Τώρα θα σας στείλω...

Τα παλιά τουλάχιστον VW (σίγουρα τα 2, πιθανόν κάποια 3), φοράνε ένα μυστήριο διαφορικό, που το λένε κάποιοι "minislip". Το minislip λοιπόν είναι ελάχιστα, πολύ ελάχιστα μπλοκέ (λιγότερο απο 5%, νομίζω), αλλά φθείρεται πάαααρα πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα, άν κάποιος θέλει πολύ αυτήν την λειτουργία, θα πρέπει να λύνει το διαφορικό και να αλλάζει κάποια εξαρ΄τηματα κάθε 2-3 χρόνια (!!!!!).

Απο την άλλη, είναι σχετικά εύκολο με κάποια δαχτυλίδια να αυξηθεί αυτό το ποσοστό, με αρκετά εκτεταμένη μετατροπή μέχρι και σε 45%. Είναι κάποια ελατήρια που ρυθμίζουν αυτή την λειτουργία, προτίθεται ένα δαχτυλίδι πίσω απο το ελατήριο ή αντικαθίσταται το ελατήριο με σκληρότερο, και voila! Μπλοκέ σε Golf 2!

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η μοντιφιά μετράει πρακτικά για όλα τα volkswagen (τουλάχιστον μέχρι το 95) απο το '83 και μετά. Για Golf 2 ισχύουν τα παρακάτω...

Για τα 1.05-1.3: Σελίδα 98-00, κομμάτια 17,18,19.

Το 17 (tapered ring) είναι ένα μπρούντζινο οδοντωτό δαχτυλίδι το οποίο 99% θα βγεί σε κομμάτια, και αν βγεί ολόκληρο πιθανώς να μήν είναι πιά οδοντωτό. Αυτό πρέπει να είναι καινούριο.

Το 18 (thrust washer) είναι μιά ροδέλα που κάθεται πίσω απο το ελατήριο. Αν δεν κάνω λάθος (που μάλλον δεν κάνω), σε αυτήν την ροδέλα γίνεται η μοντίφα. Προστίθονται εδώ κάποιες ροδέλες ακόμα, οι οποίες αυξάνουν την προφόρτιση του ελατηρίου (19) και έτσι αυξάνεται το ποσοστό μπλοκαρίσματος. Όπως και να έχει, σε πιθανό άνοιγμα του διαφορικού για "επισκευή", αυτό (το 18) αλλάζεται επίσης οπωσδήποτε.

Το 19 είναι το ελατήριο. Θα μπορούσε κανείς να βάλει σκληρότερο, αλλά τα πράγματα έτσι δεν είναι και πολύ ελεγχόμενα. Απλά κανείς το αλλάζει με ένα καινούριο απο την αντιπροσωπία σε πιθανή επισκευή. Όσο μακρύτερο και όσο σκληρότερο ( :thumbsup: ) τόσο περισσότερο το μπλοκάρισμα.

Για 1.6-1.8 (και GTi): Σελίδα 99-00: Ακριβώς όπως και πρίν, μόνο που τα νούμερα είναι τα 19-20-21 αντίστοιχα.

Το συγκεκριμμένο σύστημα και την μοντιφιά την έχω δεί στο Volkswagen Sport Tuning for Street and Competition του Per Schroeder. ¶ν όμως έχω νεότερα απο πρώτο χέρι, θα είστε οι πρώτοι που θα το μάθετε...

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα.... Τώρα θα σας στείλω...

Τα παλιά τουλάχιστον VW (σίγουρα τα 2, πιθανόν κάποια 3), φοράνε ένα μυστήριο διαφορικό, που το λένε κάποιοι "minislip". Το minislip λοιπόν είναι ελάχιστα, πολύ ελάχιστα μπλοκέ (λιγότερο απο 5%, νομίζω), αλλά φθείρεται πάαααρα πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα, άν κάποιος θέλει πολύ αυτήν την λειτουργία, θα πρέπει να λύνει το διαφορικό και να αλλάζει κάποια εξαρ΄τηματα κάθε 2-3 χρόνια (!!!!!).

Απο την άλλη, είναι σχετικά εύκολο με κάποια δαχτυλίδια να αυξηθεί αυτό το ποσοστό, με αρκετά εκτεταμένη μετατροπή μέχρι και σε 45%. Είναι κάποια ελατήρια που ρυθμίζουν αυτή την λειτουργία, προτίθεται ένα δαχτυλίδι πίσω απο το ελατήριο ή αντικαθίσταται το ελατήριο με σκληρότερο, και voila! Μπλοκέ σε Golf 2!

Μήπως έχουν και τα Golf IV όπως και τα Polo 6n???

To λέω αυτό γιατί σηκωμένα αυτά τα αυτοκίνητα με την περιστροφή του ενός μπροστινού τροχού περιστρέφεται και ο άλλος και για να σταματήσει χρειάζεται να ασκηθεί αντίσταση στον τροχό. Αντίθετα σε ένα Audi 80 που επιχείρησα το ίδιο, όταν κινούσα τον ένα τροχό ο άλλος παρέμενε ασυγκίνητος...

Εκεί που κάνω service στο αυτοκίνητο υποστηρίζουν ότι όλα τα VW έχουν αυτό το "μπλοκέ" διαφορικό...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε φιλε Quasar μπορεις να μας κανεις μια τεχνικη Αναλυση αναφορικα με το τι ειναι το μπλοκε και πως λειτουργει.Ειλικρινα δεν εχω καταλαβει ακριβως απο τα οσα εχω διαβασει μεχρι σημερα.

Αν εχεις χρονο κανε μας μια αναλυσουλα στα τεχνικα θεματα.

Thanks

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

Kάνοντας τέτοια αλλαγή στο σύστημα του διαφορικού τι αρνητικό θα έχω; Λογικά αν είχα μόνο θετικά θα το είχαν κάνει ηδη από το εργοστάσιο.

.....Το εψαξα λίγο παραπάνω στο internet. Καταρχήν μια τέτοια αλλαγή στο διαφορικό χρειάζεται ειδικό εργαλείο για να ξαναμπει και να συσπυρωθεί το ελατήριο.

Κατά δεύτερον διάβασα ότι το σύστημα αυτό με τα 3 κομμάτια εφαρμόστηκε για να μειωθούν οι θόρυβοι λόγω ολίσθησης των διαφόρων κινούμενων μερών του διαφορικού και όχι για να κάνουν το μπλοκέ και αυτό γιατί η αντίσταση που προσφέρουν πρωτού αρχίσουν και αυτά να ολισθαίνουν ειναί ελάχιστη σε σχέση με την δύναμη που ασκείται πάνω τους.

@ενωθηκαν δυο ποστ σε ενα

Link to comment
Share on other sites

Guest pnklout

ειχα ακούσει από αναξιόπιστη ειναι η αλήθεια πηγή πως το ΙΙ μου είχε κάτι σαν μπλοκέ, κατι σαν περιοριστή ολίσθησης... δεν ξέρω πάντως burn out πολύ δύσκολα κάνω.. επίσης δεν εχω καταφέρει να σπινάρω εσωτερικό τροχο σε στροφή.. δεν ξέρω τι φοράει πάνω απο διαφορικό αλλά μου κάνει εντύπωση η έλλειψη σπιναρίσματος....

Link to comment
Share on other sites

Guest pnklout
δίσκο-πλατό έχεις; :cry:

xaxaa ναι ωρε!! καινούρια είναι, τ'αλλαξα πριν 3 μήνες αφού έλιωσα τα προηγούμενα στα μέγαρα μαζί με τις δισκόπλακες...... shockgun.gif

Link to comment
Share on other sites

Ένα είδος "διαφορικού" είχε πρώτο το Polo Gti στα τελευταία μοντέλα πρίν την κατάργησή του.

Είναι το λεγόμενο EDL ή αλλίως "Electronic Differential Lock" το οποίο συνδίαζε τους αισθητήρες ταχύτητας τροχών του ABS για να "κόψει" τον τροχό που σπίναρε ανεξέλενκτα.

Πραγματικά προτοπορειακό για την εποχή του.Δέν μπορώ όμως να πώ ότι μπορούσεες να το αισθανθείς να λειτουργεί στις στροφές.....Τις λίγες φορές που το καταλάβαινες, ήταν σε γλυστερό έδαφος, π.χ. σε χιόνι,όπου ακουγόταν ένα "γρύλισμα" και περιοριζόταν το σπινάρισμα στην εκκίνησην ή γρήγορη επιτάχυνση......

Link to comment
Share on other sites

Ένα είδος "διαφορικού" είχε πρώτο το Polo Gti στα τελευταία μοντέλα πρίν την κατάργησή του.

Είναι το λεγόμενο EDL ή αλλίως "Electronic Differential Lock" το οποίο συνδίαζε τους αισθητήρες ταχύτητας τροχών του ABS για να "κόψει" τον τροχό που σπίναρε ανεξέλενκτα.

Πραγματικά προτοπορειακό για την εποχή του.Δέν μπορώ όμως να πώ ότι μπορούσεες να το αισθανθείς να λειτουργεί στις στροφές.....Τις λίγες φορές που το καταλάβαινες, ήταν σε γλυστερό έδαφος, π.χ. σε χιόνι,όπου ακουγόταν ένα "γρύλισμα" και περιοριζόταν το σπινάρισμα στην εκκίνησην ή γρήγορη επιτάχυνση......

Αυτό είναι άλλο πράγμα (προσωπικά το θεωρώ σαχλαμάρα) δουλεύει μέχρι τα 50χλμ/ώρα και σου φθείρει και τα φρένα. :whistling:;);)

Επίσης δεν έχει καμμία απολύτως προωτοπορία...

Ας περιορίσουμε τη συζήτηση στο μηχανικό μπλοκέ που φέρεται να έχουν τα VW μας. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας το παραθέσει...

Edited by meco
Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχουν και τα Golf IV όπως και τα Polo 6n???

Εκεί που κάνω service στο αυτοκίνητο υποστηρίζουν ότι όλα τα VW έχουν αυτό το "μπλοκέ" διαφορικό...

Ναί. Απλά δεν ήμουν 100% σίγουρος, για αυτό και δεν το ανέφερα για όλα.

Αγαπητε φιλε Quasar μπορεις να μας κανεις μια τεχνικη Αναλυση αναφορικα με το τι ειναι το μπλοκε και πως λειτουργει.Ειλικρινα δεν εχω καταλαβει ακριβως απο τα οσα εχω διαβασει μεχρι σημερα.

Αν εχεις χρονο κανε μας μια αναλυσουλα στα τεχνικα θεματα.

Thanks

Δεν ξέρω αρκετά για το ζήτημα για να κάνω ανάλυση, χοντρικά σκέψου οτι όταν η μία ρόδα γυρνάει, το μπλοκέ αναγκάζει και την άλλη να γυρνάει. Δηλαδή άν η μία ρόδα μπεί στην λάσπη και πάει, το μπλοκέ θα αναγκάσει καί την άλλη να γυρίζει, ξεκολλώντας το αμάξι. Ή, όταν σπινιάρει, δεν επιτρέπει να σπινιάρει μόνο η μία ρόδα και η άλλη να μένει ακίνητη, θα αναγκάσει καί την άλλη ρόδα να περιστραφεί.

Kάνοντας τέτοια αλλαγή στο σύστημα του διαφορικού τι αρνητικό θα έχω; Λογικά αν είχα μόνο θετικά θα το είχαν κάνει ηδη από το εργοστάσιο.

.....Το εψαξα λίγο παραπάνω στο internet. Καταρχήν μια τέτοια αλλαγή στο διαφορικό χρειάζεται ειδικό εργαλείο για να ξαναμπει και να συσπυρωθεί το ελατήριο.

Κατά δεύτερον διάβασα ότι το σύστημα αυτό με τα 3 κομμάτια εφαρμόστηκε για να μειωθούν οι θόρυβοι λόγω ολίσθησης των διαφόρων κινούμενων μερών του διαφορικού και όχι για να κάνουν το μπλοκέ και αυτό γιατί η αντίσταση που προσφέρουν πρωτού αρχίσουν και αυτά να ολισθαίνουν ειναί ελάχιστη σε σχέση με την δύναμη που ασκείται πάνω τους.

@ενωθηκαν δυο ποστ σε ενα

Ναι κάπως έτσι εχουν τα πράγματα... Τα ρρνητικά φυσικά είναι οτι το μπλοκέ έχει εντελώς άλλη οδήγηση. Τα αμάξια δεν θα μπορούσαν να βγαίνουν όλα με μπλοκέ απο το εργοστάσιο, γιατί η οδήγηση με μπλοκέ δεν είναι τόσο άνετη. Γενικά, με ένα μεγάλο ποσοστό μπλοκαρίσματος, μπορείς να περιμένσεις υπερστροφή στην είσοδο της στροφής, υποστροφή στην έξοδο. Φυσικά, αυτό αν το΄συνηθίσει κάποιος "ορεξάτος" οδηγός, δεν είναι πρόβλημα...

Και φυσικά, το "γιατί" το κάναν, δεν μας ενδιαφέρει πάρα πολύ, έ? :D Αρκεί να δουλεύει υπέρ μας...

Απο την άλλη, μειονέκτημα είναι οτι του μπρούντζινο δαχτυλίδι είναι ούτως ή άλλως ευπαθές, οπότε δεν ξέρω πόσο θα αντέχει.

Εγώ πάντως κάποια στιγμή (κάαααποια στιγμή) θα το κάνω...

ειχα ακούσει από αναξιόπιστη ειναι η αλήθεια πηγή πως το ΙΙ μου είχε κάτι σαν μπλοκέ, κατι σαν περιοριστή ολίσθησης... δεν ξέρω πάντως burn out πολύ δύσκολα κάνω.. επίσης δεν εχω καταφέρει να σπινάρω εσωτερικό τροχο σε στροφή.. δεν ξέρω τι φοράει πάνω απο διαφορικό αλλά μου κάνει εντύπωση η έλλειψη σπιναρίσματος....

Είναι αυτό που λέγαμε. Πάντως μιλάμε για ΜΙΚΡΟ ποσοστό, ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ.

Link to comment
Share on other sites

ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΛΟΥΤΣΑΣ,ΔΕΞΙΑ ΔΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΡΑΦΗΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο "ΑΝΤΩΝΗΣ" ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ,ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ VW.ΕΧΕΙ ΕΝΑ 2ΑΡΙ GOLF ΑΣΠΡΟ ΑΠΑΙΧΤΟ ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ 30 km/hr ΒΑΖΕΙΣ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΓΚΟΛΦΑΚΙΑΣ(ΚΙ ΑΥΤΟΣ....)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.