Kaklios design Rodos Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 ενα φιλαρακι πηρε ενα full extra polo gti dsg.. στα 5000χλμ εβαλε εξατμιση ολοσομη vw racing και λευθερο φιλτρο, και ακολουθησε μετα απο 2000χλμ το Ιntercooler και προγραμμα superchips.. το πολακι πυραυλος 0-400 σε 13,9!!!!! αλλα...... στα 3 πατηματα μονο μια φορα πηγαινε ετσι.. τις περισσοτερες φορες οταν σπιναρει στην εκκινηση το αμαξι πηγαινει ατμοσφαιρα σαν safe mode ενα πραγμα.. κανει παραπονα στην superchips και του βαζουν αλλο file, παλι τα ιδια.. το πεταει απο πανω και βαζει apr, παλι τα ιδια!!! τι μπορει να ειναι? το εχει κανενας αυτο το θεμα? απο ρεπριζ το αμαξι παει σφαιρα, απο σταση σχεδον παντα παει ατμοσφαιρα.. δεν μπορει να βρει λυση με τιποτα.. γνωριζει κανενα κατι? pls help!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Κόβει αμέσως λόγω ροπής; από στάση εννοώ......μήπως; Επαναπρογραμματισμος στο dsg χρειάζεται στο μοντέλο αυτό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Safe Mode μήπως λογω αυξημενης ροπής και τον πετάει το DSG σε safe mode ... Ποση ροπή βγάζει? Παντως η APR εχει θεματα με τα DSG ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted October 15, 2012 Author Report Share Posted October 15, 2012 32kg αλλα απο ρεπριζ δεν το κάνει μόνο απο σταση όταν σπιναρει.. Και το superchips και το apr τα ίδια... Έχει γίνει και το τελευταίο update στο αυτοκινητο.. Κάποιος εδω μέσα με polo Gti dsg να έχει βάλει προγραμμα; Να δω αν έχει κ άλλος αυτο το πρόβλημα.. Το παιδι είναι έτοιμο να δοκιμάσει και revo αλλα φοβάται πλέον.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Τι Ζαντες φοράει; Δοκιμάστε να βάλετε 16αρες να δειτε αν κάνει το ίδιο ειδάλλως περιμένετε να πέσει λίγο η θερμοκρασία! Το πρόβλημα ίσως να είναι όταν σηκώνει πίεση στην πρώτη ταχύτητα! Και χρειάζεται καλύτερο προγραμματισμό! Όλα αυτά σε περίπτωση που τα περιφερειακά είναι οκ! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted October 15, 2012 Author Report Share Posted October 15, 2012 Δοκιμάσαμε και με 20 βαθμούς θερμοκρασία και πάλι τα ίδια.. Το αμάξι είναι 6 μηνών και φοράει 17ρες όπως όλα τα Gti.. Δεν δοκιμάσαμε κάτι άλλο.. Το μόνο που μένει είναι να βάλουμε 2 toyo r1r μήπως και σταματήσει να το κάνει.. Αλλα είναι λύση αυτη;;; Αν βάλουμε revo θα φτιάξει η θα πληρώνουμε πάλι άδικα...; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Βγάλτε το προγραμμα προσωρινά να δείτε αν με τις εργοστασιακες τιμές κάνει το πρόβλημα και μετα βλέπετε! Και στα 2 προγράμματα το κάνει! Άρα,είτε φταίει η ροπή που ανεβάζει στην εκκίνηση είτε κάποιο περιφερειακό δυσλειτουργει... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 (edited) κοιτα ο γιωργος απο ηγουμενιτσα με 225 αλογα απο ε-τunners δεν ειχε θεμα....με dsg και ξεκιναγε μια χαρα...δηλαδη ο τσολιας!! Edited October 15, 2012 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Και η apr και η revo βάζουν demo, έπρεπε πρώτα να δοκιμάσετε και τις 2, τουλάχιστον τώρα ας πάει να βάλει demo revo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Ακόμα η apr έχει επιστροφή χρημάτων εντός ενός μήνα αν δεν μείνεις ικανοποιημένος: "All APR ECU Upgrades offer a 30 day money back guarantee with no questions asked. If for any reason you are unhappy with your APR ECU Upgrade you may return the upgrade to your place of purchase for a full refund provided you are within a 30 day period from your time of initial purchase. Installation is not included in the guarantee and is at the discretion of the place of install." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted October 15, 2012 Author Report Share Posted October 15, 2012 Revo demo δεν μας βάζουν γιατι ο αντιπρόσωπος είναι η ίδια η Vw εδω στη Ρόδο και λέει επειδη το αμάξι είναι καινούργιο δεν μπορούν να το βάλουν μόνο ότου περάσει 2 χρονια.. Καταλαβαίνετε τι έχει γίνει... Το θα είναι ότι δεν ξέρουμε αν είναι θέμα προγράμματος.. Έχουμε κανένα απο δω που να έχει revo..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Βλακείες, εγώ που είχα ρωτήσει φιλοσίδη μου βάζανε κανονικά σε αμάξι 6 μηνών απλά δεν βάζουν πολλοί δυνατές ρυθμίσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF VR6 TURBO Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο polo και δεν ξέρω και σε ποσα αλλα που έχουν προγραμμα δημιουργείτε όταν το αμάξι ξεκινά απο στάση σε δρόμο με όχι ΚΑΛΗ πρόσφυση 1η ταχύτητα και το αμάξι κάνει αλλαγη σε 2α στης 7100+ στροφές στην 1η έχει μέχρι και πριν την αλλαγή σε 2α 1.1bar πίεση με την αλλαγη σε 2α η πίεση πέφτει στο 0.7 bar και η ροπή στο vag com στα 20 κιλά ....και όλες η επόμενες ταχύτητες το ίδιο ...αν ενδιάμεσα αφήσεις το γκάζι στο 50% για 2 δευτερόλεπτα και ξανα πατησεις ξανα σηκώνει κανονικα πιέσει .....τωρα η περιπτώσει που δουλεύει κανονικα είναι μια ....πρέπει να πας σε δρόμο με παρα πολυ ΚΑΛΗ πρόσφυση 1η ταχύτητα και αλλάζη 2α στης 5800 στροφές και η πίεση παράμενει στα επίπεδα που πρέπει και το αμάξι σκοτώνει ....το πρόβλημα φενετε να είναι στο αν σπιναρει κρατα την 1η ταχύτητα μέχρι της 7100+ στροφές που ξεκινα και το πρόβλημα ...αν δεν σπιναρει αλλάζει στης 5800 στροφές και το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα ...n75 έχουμε αλλάξει ...σκαστρα έχουμε αλλάξει ..map sensor ..έχουμε αλλάξει ...έλεος .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο polo και δεν ξέρω και σε ποσα αλλα που έχουν προγραμμα δημιουργείτε όταν το αμάξι ξεκινά απο στάση σε δρόμο με όχι ΚΑΛΗ πρόσφυση 1η ταχύτητα και το αμάξι κάνει αλλαγη σε 2α στης 7100+ στροφές στην 1η έχει μέχρι και πριν την αλλαγή σε 2α 1.1bar πίεση με την αλλαγη σε 2α η πίεση πέφτει στο 0.7 bar και η ροπή στο vag com στα 20 κιλά ....και όλες η επόμενες ταχύτητες το ίδιο ...αν ενδιάμεσα αφήσεις το γκάζι στο 50% για 2 δευτερόλεπτα και ξανα πατησεις ξανα σηκώνει κανονικα πιέσει .....τωρα η περιπτώσει που δουλεύει κανονικα είναι μια ....πρέπει να πας σε δρόμο με παρα πολυ ΚΑΛΗ πρόσφυση 1η ταχύτητα και αλλάζη 2α στης 5800 στροφές και η πίεση παράμενει στα επίπεδα που πρέπει και το αμάξι σκοτώνει ....το πρόβλημα φενετε να είναι στο αν σπιναρει κρατα την 1η ταχύτητα μέχρι της 7100+ στροφές που ξεκινα και το πρόβλημα ...αν δεν σπιναρει αλλάζει στης 5800 στροφές και το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα ...n75 έχουμε αλλάξει ...σκαστρα έχουμε αλλάξει ..map sensor ..έχουμε αλλάξει ...έλεος .. Αυτο ισχυει και στα "μαμα" POLO gti??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF VR6 TURBO Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Να σου πω την αλήθεια ..μαμα με full Vw racing exhaust ...και ελεύθερο φίλτρο αέρα ...το αμάξι δεν έκανε τίποτα ..αλλα με το αντι σπιν on ...γιατι μόνο έτσι έγραφε καλούς χρόνους και δεν το δουλέψαμε πάνω απο 2 φορές με αντι σπιν off ...γιατι απλα δεν έγραφε καν τους χρόνους που έλεγε ο κατασκευαστής ...ενω με ον ....6.8 δευτερόλεπτα 0.100 km για πλάκα και 0-400 μ 14.9 δευτερόλεπτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Ο φιλος (γουσταρω VR6) GOLF VR6 TURBO σας το λεει απλα ξεκινας με 1η χωρις να εχεις το γκαζι στο πατωμα και κανεις αλλαγη σε 2η .Το προβλημα ειναι πως εχουμε χαμηλη πιεση και υψηλη ροπη γιαυτο μετα αργει να τουρμπισει. γιαυτο κανεις αλαγη σε 2η ποιο νωρις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF VR6 TURBO Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 GIORGOS VR6 ...λάθος κατάλαβες αν ξεκινήσω και σπιναρει ....δεν αλλάζει ταχύτητα ο κόσμος να χαλάσει και να πατάω τα πλήκτρα απο το τιμόνι αν δεν παει 7100+....όταν δεν σπιναρει (πάντα με τέρμα γκάζι )..λόγο καλύτερης προσφυγής σε διαφορετικό δρόμο κάνει αλλαγη απο μόνο του στης 5800 και δεν έχει κανένα πρόβλημα .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Ποντίκι μαλλιαράκη,ποιος ξέρει τι φοράει για να μοστράρεις το 13.9....ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ Kοιτάχτε το θέμα της σκάστρας,πολλές είναι προβληματικές. Στην overload μου είχαν πεί κάτι για μια ρύθμιση στο dsg που ρίχνει εντελώς την πίεση οταν αντιλαμβάνεται πολύ ροπή,παραπάνω απο αυτή που μπορεί να αντέξει,κάτι ρύθμισε πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF VR6 TURBO Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Passatoukos....σκαστρα αλλάξαμε ..N75 ..map sensor ...τίποτα ....και η ροπη του DSG δεν ξεπερνά τα όρια για να μπενει safe mode η να κάνει διακοπές ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Γιώργο το ξέρω ρε σύ οτι δεν ξεπερνάει τα όρια,το θέμα είναι οτι απο οτι μου είχε πει στην overload,κάτι παθαίνει το dsg και αντιλαμβάνεται μεγάλη ροπή και ρίχνει την πίεση..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF VR6 TURBO Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Passatoukos.....για να στο πω καθαρά ..μάμα το αμάξι διαβάζει μέγιστη ροπή 28.6 κιλά ...τωρα με το προγραμμα 27....το προγραμμα είναι οκ απο την ροπη που διαβάζει για να μην κόβει πιέσει ...απο το DSG ...και όταν έχω την πτώση πιέσει στο vag com η πιέσει που δίνει ο εγκέφαλος δεν πέφτει παρα μόνο η πραγματική ....και βλάβη στην αυτο διαγνώσει δεν βγάζει πουθενά .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 (edited) GIORGOS VR6 ...λάθος κατάλαβες αν ξεκινήσω και σπιναρει ....δεν αλλάζει ταχύτητα ο κόσμος να χαλάσει και να πατάω τα πλήκτρα απο το τιμόνι αν δεν παει 7100+....όταν δεν σπιναρει (πάντα με τέρμα γκάζι )..λόγο καλύτερης προσφυγής σε διαφορετικό δρόμο κάνει αλλαγη απο μόνο του στης 5800 και δεν έχει κανένα πρόβλημα .. Οπα σορυ GOLF VR6 TURBOαρα μου λες οτι ειτε ειναι στο αυτοματο ειτε στο χειροκινητο αν δεν εχει προσφυση δεν κανει αλαγη πριν τις 7100+ενω οταν δεν σπιναρει κανει αλαγη κανονικα,Το σασμαν δεν μπορει να συνεργαστει με τις επιδοσεις του κινητηρα επαναπρογραματισμος του DSG πιθανον Edited October 15, 2012 by GIORGOS VR6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 (edited) Λαθος ποστ Και εμενα αρκετες φορες ακομα και μαμα απο σταση αν η ασφαλτος ειναι γυαλι βαραει η 1η κοφτες και δεν αλλαζει σε 2α παρα μονο αν βρει προσφυση . Αναφερομαι σε DSG7 1.4 TSI 160αρι . Οποτε μια χαρα λεει ο GOLF VR6 TURBO . Δεν εχει προβλημα το σασμαν του Edited October 15, 2012 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Λαθος ποστ Και εμενα αρκετες φορες ακομα και μαμα απο σταση αν η ασφαλτος ειναι γυαλι βαραει η 1η κοφτες και δεν αλλαζει σε 2α παρα μονο αν βρει προσφυση . Αναφερομαι σε DSG7 1.4 TSI 160αρι . Οποτε μια χαρα λεει ο GOLF VR6 TURBO . Δεν εχει προβλημα το σασμαν του Θα συμφωνησω και εγω.Και εμενα το ιδιο αν σπινιαρει πολυ δεν αλλαζει απο πρωτη σε δευτερα.Οποτε δεν νομιζω να ειναι προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 (edited) Λαθος ποστ Και εμενα αρκετες φορες ακομα και μαμα απο σταση αν η ασφαλτος ειναι γυαλι βαραει η 1η κοφτες και δεν αλλαζει σε 2α παρα μονο αν βρει προσφυση . Αναφερομαι σε DSG7 1.4 TSI 160αρι . Οποτε μια χαρα λεει ο GOLF VR6 TURBO . Δεν εχει προβλημα το σασμαν του ευχαριστω φιλε μου απλα θα πρεπει να κατανοησουμε της δυνατοτητες και το ζητουμενο απο αυτο το σασμαν DSG(σειριακο αυτοματο 7 σχεσεων) που πιστευω ειναι γρηγορη εκινηση-επιταχυνση με το λιγοτερο σπιναρισμα και με τις γρηγορες αλαγες σχεσεων και φυσικα μετη λιγοτερη φθορα γιαυτο επεμβενουν τα ηλεκτρονικα μονο τοτε κατεβενουν τα χρονομετρα Edited October 15, 2012 by GIORGOS VR6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...