Jump to content
keratsiniotis

Ερώτηση Για Polo 1.2 95Hp

Recommended Posts

Κaλησπέρa σε όλa τa πaιδιά του club. Την Κυριaκή έκaνε Test Drive το polo R-Line με τον 1.2 κινητήρa κaι τa 105 hp. Έμεινa aρκετά οικaνοποιημένος μπορώ νa πω. Ο συνοδηγός μου είπε ότι είνaι 105 άλογa στa χaρτιά aλλά κaνονικά δυνaμομετρημένa bγaίνει aπό την ετaιρίa 120hp. Aπλά με κάτι περιορισμούς που έχουν στην Γερμaνίa, το δηλώνουν ότι είνaι λιγότερa. Επίσης μου είπε ότι η τουρμπίνa δουλεύει στa 0.9 bar. Έχει κάνει κaνένaς δυνaμομέτρηση στον μaμά κινητήρa νa μου πει aν ισχύει κάτι τέτοιο?

Link to comment
Share on other sites

R line ισως να μην βρεις. Μπορεις ομως να ψαξεις καποια αλλη εκδοση του 1.2 TSI 105hp. Οι διαφορες θα ειναι ελαχιστες πχ αναρτηση, ελαστικα κ ζαντες. Θα παρεις μια καλη εικονα του οχηματος.

Παντως κ test drive να μην βρεις προχωρα αφοβα στην αγορα. Αποκλειεται να μην μεινεις ευχαριστημενος!

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο άντε να βγάζει κανα 8αρι παραπάνω...δύσκολα να βρεις άτομο που το έχει κάνει δυναμομέτρηση ήδη!!!

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν επειδή ρώτησα σε αρκετά forum έμαθα ότι είναι περίπου 98-100 άλογα… όταν το στρώσω θα σας πω με σιγουριά.

Edited by γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Σαν απόδοση είναι ελάχιστη η διαφορά από το 90άρι στο 105, αλλά το 90άρι έχει 5άρι σασμάν ενώ το 105 έχει 6άρι, αυτή είναι η βασική διαφορά που το κάνει και διαφορετικό στο δρόμο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 αλογα παραπανω;; Δυσκολο!

Το εχεις μετρησει;

το μετρησες??και αν ναι,που?μπορεις να ανεβασεις dyno?

12 δευτερολεπτα πιο γρηγορος ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα το μετρησω το δικο μου οταν το στρωσω! Μου το πε γνωστος-οικογενειακος φιλος στην αντιπροσωπεια και φιλος που χει δυναμομετρησει..

Παιζουν περιπου στα 105 +,-

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είναι ψυχολογικό αυτό με τα νούμερα, το θέμα είναι εάν σ ευχαριστεί στο δρόμο.

 

Εξάλλου δεν έχει σημασία μόνο το max νούμερο, αλλά πώς είναι η καμπύλη ισχύος (αλλά και ΡΟΠΗΣ) σε όλο το φάσμα στροφών και κυρίως σε αυτό που οδηγεί κανείς καθημερινά το αυτοκίνητο.

 

Εγώ πχ, με τα λιγοστά 105ps του Golf 7 1.6 TDI, οδηγώ αρκετά σβέλτα χωρίς να με κουράζει καθόλου. ΚΑΜΙΑ σχέση με άλλα αυτοκίνητα 105ps, πχ βενζίνης ή και ατμοσφαιρικά. Και αυτό γιατί έχει πολλή ροπή στο φάσμα που το χρειάζομαι (1500-3500rpm), στις συνθήκες που οδηγώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.