Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Κι εμένα, με Castrol Edge καίει πάνω από 1lt στα 10.000km.

Link to comment
Share on other sites

γιατι δεν δοκιμαζετε αυτο;

http://www.steico.gr/active.aspx?mode=el{f...9230f49e5b}View

Αφού ΒΡ και Mobil είναι στον ίδιο όμιλο, γιατί να μην πιστέψω πως είναι κάτι αντίστοιχο του Castrol που επίσης είναι στα λάδια του ομίλου, αλλά σε άλλο μπουκάλι και με απλά λίιιιιιιιιιγο διαφορετικά ιξώδη για θέματα πατεντών; Κι όπως είπα, το ότι σε μένα πάει καλά το Shell και σε σένα το Mobil, δε σημαίνει πως μπορεί να παίξει κι ανάποδα... Και κάποιοι βλάκες στο εξωτερικό, λένε στους έξυπνους Ελληνες βελτιωτές πως αν ο κινητήρας μάθει και προσαρμοστεί σε ένα λάδι, με αυτό θα παίζει καλά, ή πιο καλά από ότι με κάποιο άλλο σε βάθος χρόνου. Αλλά οι έξυπνοι Ελληνες επιμένουν πως αυτό που λένε οι ίδιοι είναι το σωστό, και τελικά καταλήγουμε σε χαζές πατέντες (έχω δει αλλαγή λαδιών χωρίς φίλτρο, και με διαφορετικές εταιρίες μίξεις καθ' οδόν.....)...

Κατ' εμέ, ένα λάδι δοκιμάζεται και εφαρμόζεται πιο καλά, όσο το μοτέρ έχει το δυνατόν λιγότερα χιλιόμετρα, για να προσαρμοστεί και να "μάθει" σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

παιδια τι να σας πω..εμενα το μοτερ μου απο τοτε που το πειρα edge 5-30 βαζω και ποτε δεν μου εκαψε τπτ...ουτε γραμμαριο..τα λαδια τα αλλαζω καθε 10κ..μαζι και το c/f..επεισης τα λαδια παντα βγαινουν μαυρα....

Link to comment
Share on other sites

Τα λαδια που ειχε μεσα το αμαξι απο το εργοστασιο μου τα ειχε φτασει μεχρι την μεση του δεικτη.Αυτο βεβαια κατα την διαρκεια του στρωσιματος.

Στα 3500χλμ τα αλλαξα με τα Mobil 1 και μεχρι τωρα που εχω 12000χλμ δεν εχει καψει καθολου.

Βεβαια δεν πηγαινω συνεχεια ταπα στον δρομο,αλλα οταν μου την βαραει το ανοιγω.

Την αποφαση για Mobil την πηρα διαβαζοντας εδω στο club ατελειωτες ωρες.

Απλα τωρα δεν τα βρισκω για να τα αγορασω.

Link to comment
Share on other sites

Τα λαδια που ειχε μεσα το αμαξι απο το εργοστασιο μου τα ειχε φτασει μεχρι την μεση του δεικτη.Αυτο βεβαια κατα την διαρκεια του στρωσιματος.

Στα 3500χλμ τα αλλαξα με τα Mobil 1 και μεχρι τωρα που εχω 12000χλμ δεν εχει καψει καθολου.

Βεβαια δεν πηγαινω συνεχεια ταπα στον δρομο,αλλα οταν μου την βαραει το ανοιγω.

Την αποφαση για Mobil την πηρα διαβαζοντας εδω στο club ατελειωτες ωρες.

Απλα τωρα δεν τα βρισκω για να τα αγορασω.

http://www.trade-wind.gr/index.php?co=tbp&...y&cat_id=81

http://www.g-market.gr/component/option,co...tpage/Itemid,1/

και σε ολα τα πρατηρια της ΕΚΟ.

Link to comment
Share on other sites

Με σωνεις αδελφε!!!!!!!!!

Ειχα παει στον Λαμπριανιδη (ετσι δεν τον λενε?)και μου ειπε απο Ιουνιο θα εχει.

Πω πω μ'εφτιαξες τωρα.

Σε ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

παιδια τι μπουζι προτεινετε για τον ΑΧΧ??

μάλλον τα εργοστασιακά,

εμένα μου είχαν πει να μην βάλω ιριδίου πάντως βγάζουν off τους πολλαπλασιαστές πιο γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.μια απορια για αυτους που γνωριζουν που οσο και αν εψαξα δεν μου λυθηκε.προσφατα τοποθετησα την εισαγωγη της injen και αλαξα και φιλτροχοανη.αυτο που παρατηρησα εκτος την αλαγη στον ηχο πιο πολυ της σκαστρας(και οχι στο ρουφυγμα του αερα) ειναι οτι εχω την αισθηση οτι ποτε πηγαινει καλυτερα ποτε χειροτερα.να σημειωσω οτι το αμαξι ειναι τελειως μαμα.η αποδοση της θα ειναι καλυτερη με προγραμμα ,εξατμιση?αν και στο μυαλο μου εχω την λυση του s3 setup.η v-flow ειναι πιο αποδοτικη ?

Link to comment
Share on other sites

Εχω την Injen, και τη δουλεύω με 2 χοάνες της Pipercross, μιας και η μαμά είναι πατάτα... Μια 1011, παλιό μοντέλο, για μέχρι 300 άλογα με μεταλλική βάση, εμτην οποία όταν αφήνεις το γκάζι "σκάει" σαν να έχει το αμάξι external, και μια με κωδικό C0187 (αν θες να μπεις να τη δεις), για 360+ άλογα, η οποία είναι ό,τι καλύτερο αν πας για S3... Η μεν πρώτη είναι καλή για τελικές με την Κ03 τουρμπίνα και για εκτός πόλης διαδρομές που θες άμεση απόκριση στην 6η και σε ψηλές ταχύτητες, η δε 2η είναι πιο καλή για κόντρες με την μαμά Κ03 τουρμπίνα, για καλές κινήσεις στις χαμηλές ταχύτητες, για γρήγορο φούσκωμα, και δεν κάνει αυτό τον ήχο που λες ιδιαίτερα. Αντιθέτως αν πλακώσεις τέρμα γκάζι, ακούς ένα "σφύριγμα" για περίπου 300 στροφές (από όποιο φάσμα στροφών και αν ανοίξεις κάτω από τις 4500 στρ.)...

Προσωπικά τις αλλάζω αναλόγως της δουλειάς που θέλω, αλλά σε γενικές γραμμές και μόλις μπει η Κ04 σε μένα, θα εγκατασταθεί η 2η χοάνη για καλύτερη απόδοση... Αν τη βάλεις με την Κ03 πάντως, να ξέρεις πως οι ταχύτητες σου στα ψηλά θα κρεμάνε κάπως. Και στο άνοιγμα με 6η, από τα 240 στα 270 χαω με 18" ζάντες, έκανα 15 δευτερόλεπτα παραπάνω να τα πιάσω με την C0187 από ότι με την άλλη.

Εκαστη, περίπου στα 100 ευρώ. Η 187 στα 100 στρόγγυλα, η άλλη δεν ξέρω αν κυκλοφορεί ακόμα, αλλά κάπου στα 100-120 υπολόγιζέ την...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.μια απορια για αυτους που γνωριζουν που οσο και αν εψαξα δεν μου λυθηκε.προσφατα τοποθετησα την εισαγωγη της injen και αλαξα και φιλτροχοανη.αυτο που παρατηρησα εκτος την αλαγη στον ηχο πιο πολυ της σκαστρας(και οχι στο ρουφυγμα του αερα) ειναι οτι εχω την αισθηση οτι ποτε πηγαινει καλυτερα ποτε χειροτερα.να σημειωσω οτι το αμαξι ειναι τελειως μαμα.η αποδοση της θα ειναι καλυτερη με προγραμμα ,εξατμιση?αν και στο μυαλο μου εχω την λυση του s3 setup.η v-flow ειναι πιο αποδοτικη ?

Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει από τότε που την τοποθέτησες; Ρωτάω γιατί μπορεί το αμάξι να κάνει ακόμα adaptation και να σου φαίνονται κάποιες μικροδιακυμάνσεις. Μπορεί να φταίει και η θερμοκρασία εισερχομένου αέρα, είτε λόγω θερμοκρασίας περιβάλλοντος, είτε επειδή η εισαγωγή τραβάει από το μηχανοστάσιο. Στην πρώτη περίπτωση, περιμένεις να χειμωνιάσει ( :D ) στη 2η, απλά θα έχεις απώλειες όσο ζεστένεται ο χώρος του κινητήρα.

Στο τελευταίο που ρωτάς, όλες οι εισαγωγές που τραβάνε αέρα μέσα από το μηχανοστάσιο, είναι πάνω κάτω οι ίδιες. Διαφορές δεν θα δεις παρά μόνο σε οριακό ρύθμισμα ή σε κανένα λογγάρισμα. Η εισαγωγή που κάνει την διαφορά, είναι η ΑΕΜ η οποία κατεβάζει την χοάνη μπροστά από το θόλο. Εκεί, όντως θα δεις διαφορά στο Κ04 setup, μιας και η Κ03 δεν είναι τόσο απαιτητική στο θέμα εισαγωγής.

Link to comment
Share on other sites

Εχω την Injen, και τη δουλεύω με 2 χοάνες της Pipercross, μιας και η μαμά είναι πατάτα... Μια 1011, παλιό μοντέλο, για μέχρι 300 άλογα με μεταλλική βάση, εμτην οποία όταν αφήνεις το γκάζι "σκάει" σαν να έχει το αμάξι external, και μια με κωδικό C0187 (αν θες να μπεις να τη δεις), για 360+ άλογα, η οποία είναι ό,τι καλύτερο αν πας για S3... Η μεν πρώτη είναι καλή για τελικές με την Κ03 τουρμπίνα και για εκτός πόλης διαδρομές που θες άμεση απόκριση στην 6η και σε ψηλές ταχύτητες, η δε 2η είναι πιο καλή για κόντρες με την μαμά Κ03 τουρμπίνα, για καλές κινήσεις στις χαμηλές ταχύτητες, για γρήγορο φούσκωμα, και δεν κάνει αυτό τον ήχο που λες ιδιαίτερα. Αντιθέτως αν πλακώσεις τέρμα γκάζι, ακούς ένα "σφύριγμα" για περίπου 300 στροφές (από όποιο φάσμα στροφών και αν ανοίξεις κάτω από τις 4500 στρ.)...

Προσωπικά τις αλλάζω αναλόγως της δουλειάς που θέλω, αλλά σε γενικές γραμμές και μόλις μπει η Κ04 σε μένα, θα εγκατασταθεί η 2η χοάνη για καλύτερη απόδοση... Αν τη βάλεις με την Κ03 πάντως, να ξέρεις πως οι ταχύτητες σου στα ψηλά θα κρεμάνε κάπως. Και στο άνοιγμα με 6η, από τα 240 στα 270 χαω με 18" ζάντες, έκανα 15 δευτερόλεπτα παραπάνω να τα πιάσω με την C0187 από ότι με την άλλη.

Εκαστη, περίπου στα 100 ευρώ. Η 187 στα 100 στρόγγυλα, η άλλη δεν ξέρω αν κυκλοφορεί ακόμα, αλλά κάπου στα 100-120 υπολόγιζέ την...

οκ καταλαβα απλα οπως ειμαι τωρα δεν θα δω ιδιαιτερη διαφορα εκτος του ήχου.απλα μαζευω σιγα σιγα τα κομματια για το s3 setup και ξεκινω απο τα πιο ανωδυνα.ευχαριστω για την απαντηση

Link to comment
Share on other sites

Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει από τότε που την τοποθέτησες; Ρωτάω γιατί μπορεί το αμάξι να κάνει ακόμα adaptation και να σου φαίνονται κάποιες μικροδιακυμάνσεις. Μπορεί να φταίει και η θερμοκρασία εισερχομένου αέρα, είτε λόγω θερμοκρασίας περιβάλλοντος, είτε επειδή η εισαγωγή τραβάει από το μηχανοστάσιο. Στην πρώτη περίπτωση, περιμένεις να χειμωνιάσει ( :) ) στη 2η, απλά θα έχεις απώλειες όσο ζεστένεται ο χώρος του κινητήρα.

Στο τελευταίο που ρωτάς, όλες οι εισαγωγές που τραβάνε αέρα μέσα από το μηχανοστάσιο, είναι πάνω κάτω οι ίδιες. Διαφορές δεν θα δεις παρά μόνο σε οριακό ρύθμισμα ή σε κανένα λογγάρισμα. Η εισαγωγή που κάνει την διαφορά, είναι η ΑΕΜ η οποία κατεβάζει την χοάνη μπροστά από το θόλο. Εκεί, όντως θα δεις διαφορά στο Κ04 setup, μιας και η Κ03 δεν είναι τόσο απαιτητική στο θέμα εισαγωγής.

εχω κανει περιπου 320 χιλιομετρα απο τοτε οποτε θεωρω πως εχει ηδη προσαρμοστει.οποτε το βαζω στο γκαραζ και περιμενω τον χειμωνα :D

οποτε δεν θα προβω σε αλαγη της.θα ηθελα να κανω και το εξης: να βαλω την μαμα ''σκουπιτσα'' που βγαινει μπροστα και να κατευθυνω αερα στη φιλτροχοανη.θα γινει τιποτα η να το αφησω ως εχει ?

ευχαριστω για τον χρονο σου

Edited by tsoupra
Link to comment
Share on other sites

παρε ενα σπιραλ σωληνα και βαλ'τον να τραβαει αερα απο κατω και να τον κατευθηνει προς την χοανη..εγω ετσι το εχω.

Link to comment
Share on other sites

και αυτο το εχω σκεφτει αλλα πιο σταθερη λυση νομιζω ειναι η σκουπιτσα .λες να κανω και τα 2 ντου απο παντου? :unsure:

αλλα και παλι ισως το δοκιμασω για να δω,πρεπει ομως να βρω ενα σημειο να την σταθεροποιησω.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα είναι τσάμπα κόπος και το σπιράλ και η σκούπα. Παραείναι πολλοί οι στροβιλισμοί του αέρα για να μπορέσεις να κατευθύνεις αρκετό στην χωάνη. Από την στιγμή που υπάρχει κενό, ανάμεσα σε οτιδήποτε και στην χωάνη, δεν δουλεύει...

Καλύτερα δες αν μπορείς να μονώσεις τη σωλήνα με κάποιον τρόπο, έτσι ώστε να μην ζεστένεται και καθ'οδόν ο αέρας. Βέβαια όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα, αλλά μιας και είσαι ανήσυχος...

Link to comment
Share on other sites

επεισης η δικια μου εισαγωγη εχει ενα προστατευτικο που μπαινει πανω απο την τουρμπινα για να μην ζεστενεται πολυ ο σωληνας..τωρα δεν ξερω κατα ποσο κανει δουλεια εκτος απο το να τριζει..αν θες μπορεις να το προμηθευτεις απο την neuspeed αν δεν εχει και η δικια σου κατι παρομιο..

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μαζί με την Injen ερχόταν κι ένοα κομμάτι της SAMCO, το οποίο ήταν εύκαμπτο και πραγματικά θερμοεπαγωγικό (σαν samco δηλαδή!!).

Εχει ΜΙΚΡΟ διάκενο ανάμεσα σε τουρμπίνα και εισαγωγή (είναι σιλικόνη των 10 εκατοστών), οπότε από εκεί που σφίγγει στην τουρμπίνα, μέχρι εκεί που σφίγγει στην εισαγωγή, αφήνει ίσα ίσα ένα κενό 10-15 χιλιοστών. Επαρκές για να μην ακουμπάνε, ΔΕΝ ξέρω αν είναι επαρκές όμως για την επαγωγή της θερμότητας. Αλλά δεν πιστεύω στην τύχη να το έκανε η injen... ή έτσι θέλω να πιστεύω!!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μαζί με την Injen ερχόταν κι ένοα κομμάτι της SAMCO, το οποίο ήταν εύκαμπτο και πραγματικά θερμοεπαγωγικό (σαν samco δηλαδή!!).

Εχει ΜΙΚΡΟ διάκενο ανάμεσα σε τουρμπίνα και εισαγωγή (είναι σιλικόνη των 10 εκατοστών), οπότε από εκεί που σφίγγει στην τουρμπίνα, μέχρι εκεί που σφίγγει στην εισαγωγή, αφήνει ίσα ίσα ένα κενό 10-15 χιλιοστών. Επαρκές για να μην ακουμπάνε, ΔΕΝ ξέρω αν είναι επαρκές όμως για την επαγωγή της θερμότητας. Αλλά δεν πιστεύω στην τύχη να το έκανε η injen... ή έτσι θέλω να πιστεύω!!

η εισαγωγη που εχω ειναι ηδη επικαλυμενη με κουβερτα αμιαντου .οποτε απο αυτο το κομματι νομιζω ειναι οκ

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μαζί με την Injen ερχόταν κι ένοα κομμάτι της SAMCO, το οποίο ήταν εύκαμπτο και πραγματικά θερμοεπαγωγικό (σαν samco δηλαδή!!).

Εχει ΜΙΚΡΟ διάκενο ανάμεσα σε τουρμπίνα και εισαγωγή (είναι σιλικόνη των 10 εκατοστών), οπότε από εκεί που σφίγγει στην τουρμπίνα, μέχρι εκεί που σφίγγει στην εισαγωγή, αφήνει ίσα ίσα ένα κενό 10-15 χιλιοστών. Επαρκές για να μην ακουμπάνε, ΔΕΝ ξέρω αν είναι επαρκές όμως για την επαγωγή της θερμότητας. Αλλά δεν πιστεύω στην τύχη να το έκανε η injen... ή έτσι θέλω να πιστεύω!!

Αυτό το κολλάρο είναι για τους κραδασμούς ρε..Σαν ανάρτηση φαντάσου...

Link to comment
Share on other sites

φαντάζου όμως το αλουμίνιο να ακουμπούσε πάνω στο μαντέμι τι καλά θα ήτανε... :D

Link to comment
Share on other sites

Παιδες μια ερωτηση..Επειδη σκεφτομαι να βαλω 19 αρες ζαντες στο gti ( πλεον οι 18αρες μου φαινονται μικρες και σπινιαρει το αυτοκινητο τρελα με τα 250 αλογα που εχει πανω) τι λετε για τη διασταση 235-35 19?? Με ετ 5-112 αν το γραφω σωστα..Και επισης να παρω καλυτερα τη διασταση 9χ19 ή την 8χ19???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.