Jump to content
blugosi

Σέρβις 60.000 Χλμ Σε Polo 1.2 Tsi

Recommended Posts

Φτάνει η ώρα του σέρβις των 60.000 χλμ στο Polo 1.2 TSi/DSG μας.

 

Πήρα τηλέφωνο σε δύο εξουσιοδοτημένα , στην Autonet και στον Μπούρμα.

 

Στην πρώτη μου είπαν 350 Ευρώ , με 20% έκπτωση στα ανταλλακτικά.

 

Στον δεύτερο μου είπαν 370.

 

Ρώτησα πόσο είναι μόνο η εργασία άμα φέρω τα ανταλλακτικά, και μου είπαν 123 Ευρώ.

 

Οπότε παράγγειλα από Γερμανικό σάιτ τα ανταλλακτικά, σύνολο 150 Ευρώ με τα μεταφορικά και πάω για 270 Ευρώ.

 

Συγκεκριμένα:

 

5 λίτρα συνθετικό λάδι Liqui Moly 5W30

4 μπουζί NGK ιριδίου

Φίλτρα λαδιού, αέρα, γύρης και βενζίνης, όλα ΜΑΝΝ ή FEBI (της Bilstein).

 

Μιλάμε για 40% κέρδος στα ανταλλακτικά, η ένα ντεπόζιτο βενζίνη!!!!

 

Θέλω να δω πότε θα βάλουν μυαλό. Δεν καταλαβαίνουν ότι όσο περνάει ο καιρός, όλο και περισσότεροι θα παραγγέλνουν απέξω;

 

Link to comment
Share on other sites

Και δεν βάζεις και τους κωδικούς τους να παίρνουμε σειρά και οι υπόλοιποι;

OK:

 

Μπουζί NGK IZFR6P7. Τιμή Γερμανίας 10.85Χ4

Φίλτρο λαδιού MANN W 712/91 στα 7.76 Ευρώ

Φίλτρο αέρα ΜΑΝΝ C 15 008 στα 14.32

Φίλτρο βενζίνης ΜΑΝΝ WK 69 στα 18.75

Φίλτρο γύρης ΜΑΝΝ CU 2545 στα 12.17

 

Αυτά είναι 96.4 Ευρώ.

 

Το κόστος μεταφορικών από αυτό τον Γερμανό http://www.prinz-autoteile.de/ είναι 13.5 Ευρώ συν μισό ευρώ κάθε κιλό. Περίπου 15 δηλαδή, άρα 111 σύνολο.

 

Ο συγκεκριμένος πουλάει μόνο Liqui Moly λάδια, που είναι Γερμανικά και εξαιρετικά. Αν κάποιος δεν τα θέλει γιατί είναι κάπως άγνωστη μάρκα στην Ελλάδα, 4 λίτρα επώνυμο λάδι τα βρίσκουμε κι εδώ με ένα 40άρι (Shell, Mobil, Castrol κλπ.) π.χ. στο http://www.automotooil.gr

 

Αυτή τη φορά εγώ είχα λάδια Shell που τα είχα αγοράσει παλαιότερα, οπότε αγόρασα από τον Γερμαναρά 5 λίτρα Liqui Moly για το άλλο μου αμάξι που πάει για σέρβις το Μάιο. Έτσι στα μεταφορικά προστέθηκε μόνο μισό Ευρώ για κάθε λίτρο λάδι σχεδόν.

 

Αν ζορίζεστε με τα Γερμανικά, υπάρχει και ο http://www.seekpart24.com που έχει και Αγγλικά. Αυτός όμως είναι ελάχιστα πιο ακριβός, και έχει και noname OEM.

 

Έχω ψωνίσει και από τους δύο προϊόντα αξίας χιλιάδων ευρώ , χωρίς κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το φίλτρο καμπίνας μήπως είναι καλύτερο το CUK 2545 που είναι ενεργού άνθρακα?!

 

 

Και να συμπληρώσω για να μην γίνουν μπερδέματα,στο site της ΜΑΝΝ γράφει για φίλτρο καμπίνας :

--->05/10   CU 2545 / CUK 2545

και

06/10--->   CU 26 010 / CUK 26010

 

Αυτά κι από μένα....Την καλημέρα μου!!! :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το φίλτρο καμπίνας μήπως είναι καλύτερο το CUK 2545 που είναι ενεργού άνθρακα?!

 

 

Και να συμπληρώσω για να μην γίνουν μπερδέματα,στο site της ΜΑΝΝ γράφει για φίλτρο καμπίνας :

--->05/10   CU 2545 / CUK 2545

και

06/10--->   CU 26 010 / CUK 26010

 

Αυτά κι από μένα....Την καλημέρα μου!!! :thumbsup2:

 

Σαν αφρό μέσα έχουν και τα δύο τον ίδιο νομίζω.

Έχουν μια μικρή διαφορά στο πλαστικό πλαίσιο, εκεί που μπαίνει η κασέτα του φίλτρου κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Στο δικό μου που είναι το Μάρτη του 2010, μπαίνει αυτό που έγραψα και στα μετά τον Ιούνη μπαίνει το άλλο. Από ότι διάβασα όμως σε γερμανικό φόρουμ, με λίγο σπρώξιμο ταιριάζουν και τα δύο ....

Οπότε , έχεις δίκιο, ας επιλέγεται το κατάλληλο ανάλογα με το μήνα παραγωγής.

Η τιμή είναι ίδια.

Link to comment
Share on other sites

blugosi τα liqui moly ειναι καλα λιπαντικα,αλλα η εταιρεια δεν βγαζει 5w-30 full συνθετικο.Επισης τα μπουζι σου ειναι τα IZFR6P7?

 

Αυτό δεν είναι φουλ συνθετικό; http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3706.html?OpenDocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf

 

Βγαζει και άλλο ένα, δεν το θυμάμαι ποιο είναι όμως...Το δίνει για μέχρι 40.000 χλμ.

 

Και ναι, αυτά τα μπουζί έχω.

Link to comment
Share on other sites

Συμφορουμίτες έκανα το service των 2 χρόνων και αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα με το φίλτρο καυσίμου WK 69 της MANN...Αφότου μπήκε στο αυτοκίνητο το φίλτρο έκανε ένα θόρυβο σαν κάτι να συντονίζεται στον χώρο που αλλάχτηκε το φίλτρο...Μετά από δύο μέρες και αφού άφησα το αυτοκίνητο να ρολάρει λιγάκι ο θόρυβος συνέχιζε κανονικά με αποτέλεσμα να ξαναπάω στο συνεργείο και βάζοντας ξανά το φίλτρο που είχε το αυτοκίνητο από τη μαμά του ο θόρυβος ως δια μαγείας σταμάτησε...

Προβληματικό φίλτρο?Έτυχε?Δεν ξέρω... Συνέβη κάτι παρόμοιο σε κανέναν άλλον?

 

Να σημειώσω ότι το φίλτρο που είχε το αυτοκίνητο ήταν της UFI...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τελικά πήρα το αμάξι από το σέρβις των 60.000 χλμ.

Πήγα όπως πάντα στην Autonet στη Βάρης Κορωπίου.

Τους άφησα δικά μου ανταλλακτικά και λάδια, όπως έγραψα και πιο πάνω.

Δεν είχαν κανένα πρόβλημα να μου σφραγίσουν το βιβλιαράκι.

Πλήρωσα 215 Ευρώ που είναι τα 120 του σέρβις , συν εργασία 40 και ανταλλακτικά 55 Ευρώ για αλλαγή πίσω τακάκια.

Μου άλλαξαν επίσης τον πολλαπλασιαστή και τα μπουζοκαλώδια γιατί είχαν υγρασία λέει... Εντός εγγύησης

Link to comment
Share on other sites

Στγγνώμη αλλά δεν καταλαβαινω κάτι. Όταν γράφεις 120 του service και 40 η εργασία τι εννοείς; Δηλαδή τι περιλαμβάνεται στα 120 ευρώ; Τα 40 το κατάλαβα, είναι η εργατοώρα, τα 120 τί είναι;

Link to comment
Share on other sites

Στγγνώμη αλλά δεν καταλαβαινω κάτι. Όταν γράφεις 120 του service και 40 η εργασία τι εννοείς; Δηλαδή τι περιλαμβάνεται στα 120 ευρώ; Τα 40 το κατάλαβα, είναι η εργατοώρα, τα 120 τί είναι;

Τα 120 ευρώ είναι το φιξ κόστος του σέρβις των 60.000 χλμ. Το λένε σέρβις με εγγύηση κινητικότητας. Αν δεν είχα να αλλάξω τακάκια, αυτά θα πλήρωνα μόνο. Τα 40 ευρώ εργασία είναι η αλλαγή των τακακιών.

 

Σύνολο πλήρωσα 120+40+55=215.

 

Αυτό με τα μπουζοκαλώδια δεν το κατάλαβα πολύ... Μου μυρίζει συγκεκαλυμμένη ανάκληση, γιατί δεν είχα πρόβλημα με το μοτέρ.....

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι σου ζητώ συγγνώμη αν σου χαλάω το θέμα, κι αν αισθάνεσαι έτσι σε παρακαλώ να μου το πείς ευθέως, αλλά από ότι καταλαβαίνω τα 120 είναι εργατικά για το προκαθορισμένο από τον κατασκευαστή service, για να μην το εκφράσω με μια χυδαία λέξη που μου ήρθε στο μυαλό  και τα 40 εργατικά για την αλλαγή στα τακάκια.

 

Δηλαδή 160 ευρώ ως απασχόληση κι άρα εργατοώρα και βέβαια η πολυπόθητη σφραγίδα στο βιβλίο service. Εκτός κι αν οι υπάλληλοι πληρώνονται με το μισθό καρδιοχειρούργου, δε νομίζω κάποιος από εμάς να πληρώνεται με 160 ευρώ την ώρα, ή για να είμαι και πιο επιεικής 80 ευρώ την ώρα (δυο ώρες εργασία).

 

Πραγματικά αισθάνομαι απογοητευμένος κι απελπισμένος.

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι σου ζητώ συγγνώμη αν σου χαλάω το θέμα, κι αν αισθάνεσαι έτσι σε παρακαλώ να μου το πείς ευθέως, αλλά από ότι καταλαβαίνω τα 120 είναι εργατικά για το προκαθορισμένο από τον κατασκευαστή service, για να μην το εκφράσω με μια χυδαία λέξη που μου ήρθε στο μυαλό  και τα 40 εργατικά για την αλλαγή στα τακάκια.

 

Δηλαδή 160 ευρώ ως απασχόληση κι άρα εργατοώρα και βέβαια η πολυπόθητη σφραγίδα στο βιβλίο service. Εκτός κι αν οι υπάλληλοι πληρώνονται με το μισθό καρδιοχειρούργου, δε νομίζω κάποιος από εμάς να πληρώνεται με 160 ευρώ την ώρα, ή για να είμαι και πιο επιεικής 80 ευρώ την ώρα (δυο ώρες εργασία).

 

Πραγματικά αισθάνομαι απογοητευμένος κι απελπισμένος.

Ναι, αυτές είναι οι τιμές. Και στον Μπουρμά που είχα πάρει τηλέφωνο, μου είχαν πει 125 ευρώ εργατικά για το σέρβις , με τις προβλεπόμενες εργασίες.

 

Οι τιμές που υπάρχουν στην αγορά για την εργατώρα στο συνεργείο παίζουν από 33 έως 60 ευρώ την ώρα συν ΦΠΑ.

 

Άρα για το σέρβις υπολογίζουν δύο ώρες περίπου. Τόσο εκτιμούν ότι χρειάζονται για αλλαγή λαδιών, μπουζιών, φίλτρων λαδιού, βενζίνης, αέρα, γύρης συν ελέγχους (λάμπες, στάθμες υγρών, φρένα, ανάρτηση, τιμόνι, εξάτμιση κλπ.). Επίσης χρεώνουν μισή έως μία ώρα για να λύσουν δύο τροχούς , να αλλάξουν τακάκια και να ξαναβάλουν τις ρόδες στη θέση τους.

 

Μέσα στο χρόνο πρέπει να υπολογιστεί και ο χρόνος βάλε βγάλε το αμάξι στη ράμπα, φέρε αναταλλακτικά, συμπλήρωσε χαρτιά κλπ.

 

Θα μπορούσε να είναι λιγότερα σίγουρα, αλλά δεν είναι και παράλογα υψηλά κατά τη γνώμη μου.

 

Δεν ξέρω αν μου έβαλαν το αμάξι στη διάγνωση γιατί δεν έκαναν reset στο μετρητή χιλιομέτρων για σέρβις και μου δείχνει ότι σε 7600 χλμ. θέλω πάλι σέρβις.

Link to comment
Share on other sites

Ισως επρεπε να ειχες δοκιμασει και καποιο εξειδικευμενο συνεργειο.. Εγω πχ ξερω ενα στα νοτια προαστια που χρεωνει εργασια για γενικο service 50 eur και χρησιμοποιει ανταλλακτικα ΟΕΜ η' αυθεντικα. Με ΟΕΜ συνολικα το γενικο service 60000χλμ με μπουζι παει στα 240 eur με ΦΠΑ, με αυθεντικα 270 eur με ΦΠΑ. Ακου 120 ευρω εργασία... Ενα γενικο service παιρνει κατα μεσο ορο 1-1.5 ωρα για να τελειωσει απο το Α ως το Ω (με καθαρισμα πεταλουδας, πληρη διαγνωστικο ελεγχο κτλ κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Και μετά από τα δυο τελευταία μηνύματα εκτός από απογοητευμένος κι απελπισμένος είμαι και απίστευτα εξοργισμένος.

 

 

Και σε τελική ανάλυση τι σημαίνει "υπολογίζουν δυο ώρες; " Γιατί όσο στραγγίζει το λάδι από το κάρτερ δεν κάνουν συσφίγξεις ή δεν ξεβιδώνουν τους τροχούς, ή δεν φέρνουν όλα τα απαραίτητα για το προκαθορισμένο service ανταλλακτικά; Κι ακόμη ακόμη, εφόσον πάει με την εργατοώρα γιατί δεν έχουν ένα χρονόμετρο ώστε να πληρώνει κάποιος ακριβώς τον χρόνο που απασχολεί το προσωπικό; Γιατί δεν παρέχεται κι ένα CD με τις εργασίες που γίνονται στο χρόνο που γίνονται;

 

Για να γίνω πιο σαφής αυτό που με ενόχλησε είναι τα 120 ευρώ για εργασίες συντήρησης(προκαθορισμένο service) και 40 ευρώ για εργασία συντήρησης (αλλαγή τακάκια), που θα μου κάνει τεράστια εκπληξη αν σε ενημέρωσαν από πριν για τα 40 ευρώ της εργασίας ή απλά σου ανέφεραν το κόστος των ανταλλακτικών. Όσο για το μη μηδενισμό του διαστήματος συντήρησης, μπορεί ο καθένας πλέον να εικάσει ότι θέλει, σε ότι βαθμό θέλει, με όση καλή θέληση, καχυποψία ή κακεντρέχεια μπορεί να διαθέτει. Ξέρω πως θα με πείτε μίζερο, αλλά όταν πληρώνω κάτι χρυσάφι δεν θέλω απλά να λάμπει, θέλω και να μου το αποδεικνύουν.

 

Και ναι όποιος δουλεύει πρέπει και να αμοίβεται τον κόπο του στην τιμή που ορίζει ο καθένας, για αυτό άλλωστε λέγεται ελεύθερο εμπόριο, ανταγωνισμός κλπ, αλλά ώς εκεί και πάντα με ενημέρωση από πριν ώστε να μπορούν όλοι να πάρουν τις αποφάσεις τους.

Link to comment
Share on other sites

Ισως επρεπε να ειχες δοκιμασει και καποιο εξειδικευμενο συνεργειο.. Εγω πχ ξερω ενα στα νοτια προαστια που χρεωνει εργασια για γενικο service 50 eur και χρησιμοποιει ανταλλακτικα ΟΕΜ η' αυθεντικα. Με ΟΕΜ συνολικα το γενικο service 60000χλμ με μπουζι παει στα 240 eur με ΦΠΑ, με αυθεντικα 270 eur με ΦΠΑ. Ακου 120 ευρω εργασία... Ενα γενικο service παιρνει κατα μεσο ορο 1-1.5 ωρα για να τελειωσει απο το Α ως το Ω (με καθαρισμα πεταλουδας, πληρη διαγνωστικο ελεγχο κτλ κτλ)

Το σέρβις με τα ανταλλακτικά - χωρίς τακάκια -  μου κόστισε κι εμένα 255 ευρώ. Δεν πρόκειται να πάω σε μη εξουσιοδοτημένο. Το αμάξι είναι σε εγγύηση (επέκταση μέχρι τα 5 έτη) και δεν τη ρισκάρω για να κερδίσω 15 ευρώ στα 60.000 χλμ. Όπως είχα γράψει όταν το  πρωτοαγόρασα, είναι κουδουνίστρα και βγάζει συνέχεια ζημιές.

 

Μέχρι τώρα αν δεν είχα την εγγύηση έπρεπε να είχα πληρώσει χιλιάδες ευρώ. Τρεις φορές αισθητήρας αερόσακκου, δύο φορές γρύλος παραθύρου, η ζημιά με το τούρμπο που έκοβε, πολλαπλασιαστής , μπουζοκαλώδια, αντλία βενζίνης και δε συμμαζεύεται.

 

Στη γειτονιά μου έχω ένα πολύ γνωστό μη εξουσιοδοτημένο (Βουλιαγμένης στη Γλυφάδα) που το πήγα μια φορά και έφυγα τρέχοντας.

 

Για να μου αλλάξουν λάμπα στο φανάρι, δεν ήξεραν ότι το φανάρι βγαίνει λύνοντας τρεις βίδες Torx. Έλυσαν ποδιές, βάσεις, κέρατα και στο τέλος ήθελαν να το ανεβάσουν στη ράμπα για να λύσουν κι άλλα, να βγάλουν το παγούρι του νερού κλπ.

 

Τους έδειχνα το manual με τις οδηγίες και δεν το κοίταγαν καν!!

Το πήρα όπως όπως και έγινα λαγός!

Ευχαριστώ, δε θα πάρω!

 

Και μετά από τα δυο τελευταία μηνύματα εκτός από απογοητευμένος κι απελπισμένος είμαι και απίστευτα εξοργισμένος.

 

 

Και σε τελική ανάλυση τι σημαίνει "υπολογίζουν δυο ώρες; " Γιατί όσο στραγγίζει το λάδι από το κάρτερ δεν κάνουν συσφίγξεις ή δεν ξεβιδώνουν τους τροχούς, ή δεν φέρνουν όλα τα απαραίτητα για το προκαθορισμένο service ανταλλακτικά; Κι ακόμη ακόμη, εφόσον πάει με την εργατοώρα γιατί δεν έχουν ένα χρονόμετρο ώστε να πληρώνει κάποιος ακριβώς τον χρόνο που απασχολεί το προσωπικό; Γιατί δεν παρέχεται κι ένα CD με τις εργασίες που γίνονται στο χρόνο που γίνονται;

 

Για να γίνω πιο σαφής αυτό που με ενόχλησε είναι τα 120 ευρώ για εργασίες συντήρησης(προκαθορισμένο service) και 40 ευρώ για εργασία συντήρησης (αλλαγή τακάκια), που θα μου κάνει τεράστια εκπληξη αν σε ενημέρωσαν από πριν για τα 40 ευρώ της εργασίας ή απλά σου ανέφεραν το κόστος των ανταλλακτικών. Όσο για το μη μηδενισμό του διαστήματος συντήρησης, μπορεί ο καθένας πλέον να εικάσει ότι θέλει, σε ότι βαθμό θέλει, με όση καλή θέληση, καχυποψία ή κακεντρέχεια μπορεί να διαθέτει. Ξέρω πως θα με πείτε μίζερο, αλλά όταν πληρώνω κάτι χρυσάφι δεν θέλω απλά να λάμπει, θέλω και να μου το αποδεικνύουν.

 

Και ναι όποιος δουλεύει πρέπει και να αμοίβεται τον κόπο του στην τιμή που ορίζει ο καθένας, για αυτό άλλωστε λέγεται ελεύθερο εμπόριο, ανταγωνισμός κλπ, αλλά ώς εκεί και πάντα με ενημέρωση από πριν ώστε να μπορούν όλοι να πάρουν τις αποφάσεις τους.

Φίλε μου, τα συνεργεία της VW είναι για τα μπάζα. Τι να λέμε τώρα;

 

Συνολικά όμως, ένα αμάξι που μου κόστισε σχεδόν 20.000 ευρώ να το αγοράσω, δεν το θεωρώ βαρύ κόστος να χρειαστεί 800 ευρώ προγραμματισμένη συντήρηση για διατήρηση της εγγύησης με όλα τα ανταλλακτικά και τα λάδια κάθε 60.000 χλμ (σέρβις 30 & 60 χιλιάδων χλμ. συν λάδια στις 15 & 45 χιλιάδες χλμ). Στο Ρενώ που είχα , το προγραμματισμένο σέρβις των 60.000 χλμ. κόστισε 850 ευρώ το 2003! Αυτά είναι και υποκειμενικά.

 

Τα τακάκια τα είχα δει ότι θέλουν αλλαγή. Και την τιμή των ανταλλακτικών την ήξερα. Τα 40 ευρώ δεν τα ήξερα.

 

Τα περί κοροϊδίας που υπονοείς, τα δέχομαι απόλυτα αλλά δεν πρόκειται να ανεβάσω και πίεση για χάρη τους... Θέλουν να με φάνε 100 ευρώ; Χαλάλι τους! Η εναλλακτική να χάσω ένα μεροκάματο και να χαλάσω και 20 ευρώ βενζίνη + Αττική Οδό για να τρέχω στο "καλό" συνεργείο στην άλλη άκρη της Αθήνας, δε με συμφέρει.....

 

Εξοικονομώ κάτι από τα ανταλλακτικά που τα αγοράζω από  Ιντερνετ, μου αρκεί αυτό...

Edited by blugosi
Link to comment
Share on other sites

Φιλε blugosi εχεις ακουσει ποτε για το block exemption? Αν οχι, δεν σε κακολογω, οι αντιπροσωπειες φυσικα και δεν θα το ανεφεραν ποτε... Παρε ενα link στα αγγλικα. Ειμαι σιγουρος πως 8α το βρεις και στα ελληνικα. Με λιγα λογια. Απο το 2003 και μετα ουδεμια εγγυηση χανεις οπου κι αν πας...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Block_Exemption_Regulation_(EU)

 

Επετρεψε μου να σου πω σε φιλικο τονο πως σε βρισκω καπως υπερβολικο επι του συγκεκριμενου θεματος... Anyway, ο καθενας ξερει τι μπορει να σηκωσει η τσεπη του..

Edited by xaris mandilas
Link to comment
Share on other sites

Φιλε blugosi εχεις ακουσει ποτε για το block exemption? Αν οχι, δεν σε κακολογω, οι αντιπροσωπειες φυσικα και δεν θα το ανεφεραν ποτε... Παρε ενα link στα αγγλικα. Ειμαι σιγουρος πως 8α το βρεις και στα ελληνικα. Με λιγα λογια. Απο το 2003 και μετα ουδεμια εγγυηση χανεις οπου κι αν πας...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Block_Exemption_Regulation_(EU)

 

Επετρεψε μου να σου πω σε φιλικο τονο πως σε βρισκω καπως υπερβολικο επι του συγκεκριμενου θεματος... Anyway, ο καθενας ξερει τι μπορει να σηκωσει η τσεπη του..

Φίλε Χάρη Μανδήλα,

 

Γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει το block exception. Από τη συμπεριφορά όμως των αντιπροσωπειών στη χώρα μας, εκτιμώ ότι όταν μου βγάλει πρόβλημα η καδένα εκκεντροφόρου (που θα μου βγάλει γιατί έχει γενικά θέμα στο συγκεκριμένο κινητήρα, και κουδουνίζει ήδη) δεν έχω όρεξη να τσακώνομαι με την κοσμοκάρ, ούτε να μπλέκω με αγωγές κλπ.

 

Έχω αρκετή πείρα από την εφαρμογή ευρωπαϊκών νόμων στην Ελλάδα, όπως κι εσύ φυσικά. Και το τσιγάρο απαγορεύευται στις ταβέρνες. Εφαρμόζεται; Και η έκδοση απόδειξεης είναι υποχρεωτική για τις καφετερίες. Εφαρμόζεται;

 

Εξαιρώντας το θέμα εγγύηση, αν ήξερα κάποιο αξιόπιστο συνεργείο στην περιοχή μου, ανεξάρτητα τιμών, θα το προτιμούσα ίσως από τα εξουσιοδοτημένα.

 

Δεν έχω όμως. Το επαναλαμβάνω, όταν για αλλαγή λάμπας μεσαίας σκάλας , ένα συνεργείο χρειάζεται μία ώρα και δεν τα καταφέρνει, κοντεύει δε να κατεβάσει μοτέρ για να το πετύχει, δεν πρόκειται να αφήσω το αμάξι μου να του κάνει τίποτε. Δε θέλω να γράψω ποιο συνεργείο είναι σε αυτό το νήμα, για ευνόητους ελπίζω λόγους.

 

Ένα άλλο εξειδικευμένο που βρίσκεται πιο πέρα , μου είχε ζητήσει ακόμη περισσότερα χρήματα για σέρβις. Αμέσως δε, άρχισε να μου λέει για σκούπες, φίλτρα K&N κλπ....

Τα άλλα μου αμάξια (Yaris & C200 Kompressor) τα πηγαίνω και τα δύο σε εξειδικευμένα , γιατί αφενός μεν έχω βρει αξιόπιστα εξειδικευμένα συνεργεία, αφετέρου δε είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αυτή η συζήτηση θα καταλήξει στον φαύλο κύκλο της κότας και του αβγού, θα αρκεστώ, στο γενικότερο πλαίσιο, να πω πως η εφαρμογή των νόμων είναι λιγάκι και στο χέρι μας... Όσο ντρεπόμαστε να ζητήσουμε απόδειξη από την καφετέρια για να μην φανούμε οι "ξενέρωτοι" και όσο διστάζουμε να μπούμε σε αντιπαράθεση με την κάθε Καρέντα για την εφαρμογή ενός ξεκάθαρου νόμου, τότε οι ανομία θα συνεχίζετε. Η Καρέντα και η κάθε αντιπροσωπεία πρέπει επιτέλους να καταλάβει πως εκείνη έχει τον πελάτη ανάγκη και όχι το αντίστροφο.. Αν και νομίζω πως λόγω δυσμενών οικονομικών συνθηκών έχουν αρχίσει να το καταλαβαίνουν αυτό.. Το ακατόρθωτο για αυτές τις εταιρίες βέβαια είναι η αποβολή του δεινοσαυρισμού τους.. Δηλαδή να χρειάζεται ένας πελάτης να περάσει από 5 γραφεία πριν παραλάβει το αυτοκίνητό του. Το οποίο παρεμπιπτόντως επισκευάστηκε (με η' χωρις εισαγωγικά) incognito..

Edited by xaris mandilas
Link to comment
Share on other sites

σε λίγο φτάνω κι εγώ τα 60.000 χμ

το αυτοκίνητο το έχω 3 χρόνια. (Μάρτιος 2010)

 

θα το πάω στην αντιπροσωπία λόγω εγγύησης αλλά δεν έχω πάρει τηλέφωνο ακόμα να δω πόσο θα κοστίσει.

 

απλά θα ήθελα να ξέρω τι εργασίες θα γίνουν.

απο ότι λέει ο blugosi στο πρώτο ποστ θέλουμε:

 

  1. 4 Μπουζί NGK
  2. Φίλτρο λαδιού
  3. Φίλτρο αέρα
  4. Φίλτρο βενζίνης
  5. Φίλτρο γύρης
  6. 4 λίτρα λαδιού

υπάρχει κάτι άλλο;

προφανώς θα τα αγοράσω κι εγώ από το εξωτερικό και πιθανόν από το site που δίνει ο blugosi μιας και δεν ξέρω άλλα.

 

επίσης πρέπει να γίνει και αλλαγή στα υγρά φρένων (είναι στα 3 χρόνια)

 

@ blugosi

εσύ δεν τα άλλαξες;

συμφέρει να αγοραστούν και αυτά από εξωτερικό; και αν ναι τι τύπο πρέπει να διαλέξω;

 

είχα ρωτήσει πέρυσι το κόστος της αλλαγής αλλά δε θυμάμαι τι μου είπαν. είχαν και προσφορά τότε. αλλά νομίζω ήταν λίγο τσιμπημένα

Link to comment
Share on other sites

σε λίγο φτάνω κι εγώ τα 60.000 χμ

το αυτοκίνητο το έχω 3 χρόνια. (Μάρτιος 2010)

 

...

υπάρχει κάτι άλλο;

προφανώς θα τα αγοράσω κι εγώ από το εξωτερικό και πιθανόν από το site που δίνει ο blugosi μιας και δεν ξέρω άλλα.

 

επίσης πρέπει να γίνει και αλλαγή στα υγρά φρένων (είναι στα 3 χρόνια)

 

@ blugosi

εσύ δεν τα άλλαξες;

συμφέρει να αγοραστούν και αυτά από εξωτερικό; και αν ναι τι τύπο πρέπει να διαλέξω;

 

είχα ρωτήσει πέρυσι το κόστος της αλλαγής αλλά δε θυμάμαι τι μου είπαν. είχαν και προσφορά τότε. αλλά νομίζω ήταν λίγο τσιμπημένα

Δεν μου άλλαξαν υγρά φρένων. Δεν είχα κλείσει βέβαια ακριβώς τα 3 χρόνια, θα το δω.

Πάντως να ξέρεις ότι έχουν βγει τεχνικές οδηγίες για την καδένα εκκεντροφόρου, όπως και για το DSG.

Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατί δεν το έχω πάρει πίσω το αμάξι ακόμη.

Αν βιάζεσαι να το πας , κάνε μου ΠΜ πρώτα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου άλλαξαν υγρά φρένων. Δεν είχα κλείσει βέβαια ακριβώς τα 3 χρόνια, θα το δω.

Πάντως να ξέρεις ότι έχουν βγει τεχνικές οδηγίες για την καδένα εκκεντροφόρου, όπως και για το DSG.

Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατί δεν το έχω πάρει πίσω το αμάξι ακόμη.

Αν βιάζεσαι να το πας , κάνε μου ΠΜ πρώτα.

τι ακριβώς εννοείς έχει βγει τεχνική οδηγία για την καδένα??ρωτάω γιατί την άλλη βδομάδα πάω γαι γω για σέρβις 3ου χρόνου και θέλω να ρωτήσω τι παίζει με την καδένα....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.