Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Αυριο τελικα 14.00 εκλεισα ραντεβου για το προγραμμα... Οποτε αυριο θα εχουμε και τις πρωτες εντυπωσεις :D ...

Σε ποιον θα το βαλεις?Πανω σε δυναμομετρο ή κονσερβα?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε περιμενω με λαχταρα τιε εντυπωσεις σ ...Υπαρχει κ το trial για 5 ωρες

Πες μας κ ποσο θα κοστισει (προγραμμα + remote )

Το DEMO ενοοεις για 5 ωρες... λογικα θα υπαρχει.. Οσο για τιμη μου ειπε 800 Ε και το remote 250 Ε και το παιρνεις οποτε θελεις.. αρχικα εγω θα βαλω μονο το προγραμμα και αργοτερα παιρνω και το remote. Ανυπομονω και εγω να βαλω το προγραμμα αλλωστε ειναι και η πρωτη επωνυμη εταιρεια που εχει βγαλει προγραμμα για το TSI και το περναει μεσω της θυρας OBD (για την Ελλαδα τουλ)

Link to comment
Share on other sites

Για το REVO (το οποίο υποτίθεται ότι δεν απαιτεί χρήση αποκλειστικά 100άρας βενζίνης) η www.cargate.gr ζητάει 800 ευρώ, και για το πρόσθετο προαιρετικό χειριστήριο 250 ακόμα - ένα τηλεφώνημα είναι αρκετό για να μάθει κανείς λεπτομέρειες.

Όσο για τις δυναμομετρήσεις, μην ασχολείστε με τις υποτιθέμενες τιμές στροφάλου.

ΚΑΝΕΝΑ δυναμόμετρο τροχού δεν μπορεί να μετρήσει ιπποδύναμη στο στρόφαλο, έτσι οι αναγωγές που κάνουν όλα ανεξαιρέτως τα δυναμόμετρα για τον υπολογισμό τιμής στροφάλου είναι άγνωστης ακρίβειας. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να δεί τι κέρδισε, ή μετράει στο ίδιο δυναμόμετρο πρίν και μετά την μοντίφα (κρατώντας όσο το δυνατόν περισσότερες από τις υπόλοιπες παραμέτρους σταθερές - πχ καύσιμο, πιέσεις ελαστικών), ή μετράει στο δρόμο με κάποιο όργανο (επιταχυνσιόμετρο, GPS κτλ).

Link to comment
Share on other sites

Σε συνδιασμο τουρμπινας και κομπρεσορα εχει αυτο το νουμερο.Η τουρμπινα μονη της εχει 1.3 αν δεν κανω λαθος.

Η μέγιστη απόλυτη πίεση που μπορεί να παράγει ο κομπρέσσορας είναι περίπου 1,75bar(σχετική 0,75bar). Σελ. 16

Η μέγιστη απόλυτη πίεση που μπορεί να παράγει ο κομπρέσσορας κι η τουρμπίνα μαζί είναι 2,5bar(σχετική 1,5bar) ενώ η τουρμπίνα από μόνη της δε φαίνεται να δίνει απόλυτη πίεση πάνω από 2,0bar(σχετική 1bar)Σελ. 31 !

Αυτό που δε καταλαβαίνω είναι πώς βγαίνουν τα 2,5 bar απόλυτης πίεσης στις 1500 στροφές αφού απ' ότι ήξερα η τουρμπίνα ξεκινάει να δουλεύει μετά τις 2500 στροφές κι ο κομπρέσσορας τότε δίνει μέγιστη απόλυτη 1,75bar.

Μάλλον όπως φαίνεται και στο διάγραμμα η τουρμπίνα συμμετέχει από τις 1000 στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Για το REVO (το οποίο υποτίθεται ότι δεν απαιτεί χρήση αποκλειστικά 100άρας βενζίνης) η www.cargate.gr ζητάει 800 ευρώ, και για το πρόσθετο προαιρετικό χειριστήριο 250 ακόμα - ένα τηλεφώνημα είναι αρκετό για να μάθει κανείς λεπτομέρειες.

Όσο για τις δυναμομετρήσεις, μην ασχολείστε με τις υποτιθέμενες τιμές στροφάλου.

ΚΑΝΕΝΑ δυναμόμετρο τροχού δεν μπορεί να μετρήσει ιπποδύναμη στο στρόφαλο, έτσι οι αναγωγές που κάνουν όλα ανεξαιρέτως τα δυναμόμετρα για τον υπολογισμό τιμής στροφάλου είναι άγνωστης ακρίβειας. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να δεί τι κέρδισε, ή μετράει στο ίδιο δυναμόμετρο πρίν και μετά την μοντίφα (κρατώντας όσο το δυνατόν περισσότερες από τις υπόλοιπες παραμέτρους σταθερές - πχ καύσιμο, πιέσεις ελαστικών), ή μετράει στο δρόμο με κάποιο όργανο (επιταχυνσιόμετρο, GPS κτλ).

Τι ακριβως κάνει το χειριστήριο?

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβως κάνει το χειριστήριο?

Βασικά, στην ελληνική παραλαγή του, το SPS Select χειριστήριο σου δίνει την δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ 2 χαρτογραφήσεων του μοτέρ: μιάς υψηλών επιδόσεων (στα 205 ονομαστικά άλογα που δηλώνει η REVO) και μιας παραπλήσιας σε χαρακτηριστικά με την εργοστασιακή.

Η εναλλαγή μεταξύ των δύο γίνεται με σύνδεση του χειριστηρίου στην OBD θύρα και είναι τόσο απλή που ο κάθε Golfάκιας μπορεί να την κάνει μόνος του.

Για περισσότερα: http://www.cargate.gr/_Periex/ProductsView...27&IdRec=19

Link to comment
Share on other sites

Το DEMO ενοοεις για 5 ωρες... λογικα θα υπαρχει.. Οσο για τιμη μου ειπε 800 Ε και το remote 250 Ε και το παιρνεις οποτε θελεις.. αρχικα εγω θα βαλω μονο το προγραμμα και αργοτερα παιρνω και το remote. Ανυπομονω και εγω να βαλω το προγραμμα αλλωστε ειναι και η πρωτη επωνυμη εταιρεια που εχει βγαλει προγραμμα για το TSI και το περναει μεσω της θυρας OBD (για την Ελλαδα τουλ)

Με το καλό να το βάλεις φίλε!

Να σε ρωτήσω όμως κάτι προς διευκρίνηση.

Η revo σε σχέση με τα μη κονσέρβα προγράμματα σου δίνει μόνο την εγγύηση της επωνυμίας της ή και κάτι πιο χειροπιαστό?

Edited by Black badge project
Link to comment
Share on other sites

Το REVO θα βαλω ...

μετά το πρόγραμμα θα ηθελες κάποια στιγμή να πατάγαμε? έχω βγάλει την εξάτμιση και έχω την μαμα πάλι και έχω κάνει update στο πρόγραμμα γύρω στα 200 hp.

Πλέον το έχω παρατήσει το αυτοκίνητο μέχρι και 95 του βάζω και ας χτυπάνε πυράκια tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

μετά το πρόγραμμα θα ηθελες κάποια στιγμή να πατάγαμε? έχω βγάλει την εξάτμιση και έχω την μαμα πάλι και έχω κάνει update στο πρόγραμμα γύρω στα 200 hp.

Πλέον το έχω παρατήσει το αυτοκίνητο μέχρι και 95 του βάζω και ας χτυπάνε πυράκια tongue.gif

αυριο το πρωι στις 10 εχουμε ραντεβου με εναν φιλο με τσι να βαλει το ντεμο της ρεβο για 5 ωριτσες και μετα θα παμε καπακια αττικη οδο...

θα σας πω εντυπωσεις...

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΨΗ... ΡΕΒΟ και 5ωρο Ντέμο, είναι θάνατος για ένα αμάξι που θα πρέπει να στρώσει γαι αν χαρτογραφήσει σωστά...

Επίσης για το χειριστήριο, στην ίδια τιμή (250 ευρώ), έχω κι εγώ ένα Select plus, που μου ξέμεινε για δώσιμο. Η διαφορά σε σχέση με το απλό, είναι πως δουλεύει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, Stock Performance, Boost, αλλά έχει και επιλογές ΑΝΤΙΚΛΕΠΤΙΚΟΥ, αλλά και 3 θέσεων προγραμματισμού από το χρήστη! Και προγραμματίζεται μέσω USB στον υπολογιστή! Οπότε είναι μια καλή εναλλακτική! Και κανονικά κάνει 350 στην αντιπροσωπεία. Ρώτα τον Κώστα τον Κουκουμελίδη, αλλά κατά 99% κάνει το Select Plus για το πρόγραμμά σου, όπως κάνει και για ΟΛΑ τα αμάξια που φοράνε ΡΕΒΟ πρόγραμμα! Και στα ίδια λεφτά, παίρνεις παραπάνω πράγματα! Παρεπιπτόντως... το απλό ΑΝ θυμάμαι καλά, κάνει 200 και όχι 350... Η τουλάχιστον τόσο το ζητάνε στη Θεσσαλονίκη από όσο έχω ακούσει...

Link to comment
Share on other sites

Γενικά πάντως είναι πολύ καλό να ρυθμιζεισ εσύ πότε θες να εχει γκαζια το αυτοκινιτο σου.Εχω πει και παλιοτερα οτι το φοβαμαι πολυ το αμακσι σε θεμα αξιοπιστίας,1400 κυβικά με 140 αλογα ειναι πολύ επίφοβη αναλογία.Αφηστε που ειναι και το θέμα της καταναλωσης..με λίγα λόγια 850 πρόγραμμα και 250 αυτο το κουμπάκι?

Link to comment
Share on other sites

Γενικά πάντως είναι πολύ καλό να ρυθμιζεισ εσύ πότε θες να εχει γκαζια το αυτοκινιτο σου.Εχω πει και παλιοτερα οτι το φοβαμαι πολυ το αμακσι σε θεμα αξιοπιστίας,1400 κυβικά με 140 αλογα ειναι πολύ επίφοβη αναλογία.Αφηστε που ειναι και το θέμα της καταναλωσης..με λίγα λόγια 850 πρόγραμμα και 250 αυτο το κουμπάκι?

λοιπον... εχουμε και λεμε... στις 9.30 μπηκε το ντεμο πανω νωριτερα απο την κανονικη ωρα του ραντεβου... και καναμε μια βολτιτσα... χαλαρα μεχρι να μπουμε αττικη οδο και να ανοιξουμε να δουμε τι λεει το περιβοητο ρεβο... με το που μπενουμε αττικη οδο πληρωνουμε και ξεκιναει και το παταει το φιλαρακι... οι εντυπωσεις ειναι καλες ανεβαζει πολυ γραμμικα αλλα στα ψηλα ψοφαει και μαλιστα γρηγορα. η 2α του πολυ δυνατη η 3η του επισης αλλα στο κουμπωμα 4ης το αμαξι αρχισε και "επεφτε". συγκριτικα με το δικο μου θα ελεγα πως ειναι ποιο αδυναμο και για 800 ευρω δεν ειναι η καλυτερη δυνατη λυση... πολυ ακριβο και οχι αναμενομενο αποτελεσμα... δεν νομιζω παντως να ειναι στα 200+ αλογα που λεει η ρεβο. αν καποιος το θελει απλα για να εχει περισσοτερο γκαζι και να κανει ευκολα μια προσπεραση οκ ασ το βαλει αλλα αν καποιος το θελει για να κανει και καμια κοντριτσα που και που καλο ειναι να ψαξει και αλλες λυσεις...!

Link to comment
Share on other sites

λοιπον... εχουμε και λεμε... στις 9.30 μπηκε το ντεμο πανω νωριτερα απο την κανονικη ωρα του ραντεβου... και καναμε μια βολτιτσα... χαλαρα μεχρι να μπουμε αττικη οδο και να ανοιξουμε να δουμε τι λεει το περιβοητο ρεβο... με το που μπενουμε αττικη οδο πληρωνουμε και ξεκιναει και το παταει το φιλαρακι... οι εντυπωσεις ειναι καλες ανεβαζει πολυ γραμμικα αλλα στα ψηλα ψοφαει και μαλιστα γρηγορα. η 2α του πολυ δυνατη η 3η του επισης αλλα στο κουμπωμα 4ης το αμαξι αρχισε και "επεφτε". συγκριτικα με το δικο μου θα ελεγα πως ειναι ποιο αδυναμο και για 800 ευρω δεν ειναι η καλυτερη δυνατη λυση... πολυ ακριβο και οχι αναμενομενο αποτελεσμα... δεν νομιζω παντως να ειναι στα 200+ αλογα που λεει η ρεβο. αν καποιος το θελει απλα για να εχει περισσοτερο γκαζι και να κανει ευκολα μια προσπεραση οκ ασ το βαλει αλλα αν καποιος το θελει για να κανει και καμια κοντριτσα που και που καλο ειναι να ψαξει και αλλες λυσεις...!

γιατι λεει οτι εκανα το ποστ 9 και 49??????????? ενω το εκανα 10.55....

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα λέει πως το έκανες στις 10:49... Μάλλον κάποια ρύθμιση είναι από την επιλογή ώρας!

Οσο για το πρόγραμμα, ΑΝ σε ενδιαφέρει, μιλάμε και μαζί! Ο black Badge μπορεί να σε βεβαιώσει για το αποτέλεσμα... :)

Link to comment
Share on other sites

συγκριτικα με το δικο μου θα ελεγα πως ειναι ποιο αδυναμο και για 800 ευρω δεν ειναι η καλυτερη δυνατη λυση...

Αποστόλη εννοείς με το δικό σου αμάξι όπως είναι τώρα ή μόνο με το πρόγραμμα σου?

Link to comment
Share on other sites

To ντεμο δεν ειναι επιφοβο?Σκεφτομουν να παω να το βαλω και εγω αλλα....Εντωμεταξυ εχω ακουσει οτι λαδωνουν και τα μπουζι με τα Revo...Iσχυει κατι τετοιο?

Link to comment
Share on other sites

Demo revo είχε βάλει ο φίλος μου στο GTi και οταν αποφάσισε τι πρόγραμμα θα βάλει ο εγκέφαλος ήταν κλειδωμένος.και έπρεπε να ξανα πάει στην Revo να του ξεκλειδώσει τον εγκέφαλο.Αυτη η πολιτική του στυλ σου βάζω revo αλλα σου κλειδώνω τον εκγέφαλο δεν μάρεσε.

Αποστόλη το παιδί έχει μόνο το πρόγραμμα? Αν είχε και εξάτμιση θα δουλευε καλύτερα. πάντως ούτε εγώ είμαι πλεον υπερ τον προγραμμάτων κονσερβα

Link to comment
Share on other sites

λοιπον... εχουμε και λεμε... στις 9.30 μπηκε το ντεμο πανω νωριτερα απο την κανονικη ωρα του ραντεβου... και καναμε μια βολτιτσα... χαλαρα μεχρι να μπουμε αττικη οδο και να ανοιξουμε να δουμε τι λεει το περιβοητο ρεβο... με το που μπενουμε αττικη οδο πληρωνουμε και ξεκιναει και το παταει το φιλαρακι... οι εντυπωσεις ειναι καλες ανεβαζει πολυ γραμμικα αλλα στα ψηλα ψοφαει και μαλιστα γρηγορα. η 2α του πολυ δυνατη η 3η του επισης αλλα στο κουμπωμα 4ης το αμαξι αρχισε και "επεφτε". συγκριτικα με το δικο μου θα ελεγα πως ειναι ποιο αδυναμο και για 800 ευρω δεν ειναι η καλυτερη δυνατη λυση... πολυ ακριβο και οχι αναμενομενο αποτελεσμα... δεν νομιζω παντως να ειναι στα 200+ αλογα που λεει η ρεβο. αν καποιος το θελει απλα για να εχει περισσοτερο γκαζι και να κανει ευκολα μια προσπεραση οκ ασ το βαλει αλλα αν καποιος το θελει για να κανει και καμια κοντριτσα που και που καλο ειναι να ψαξει και αλλες λυσεις...!

Λοιπον το αμαξι εκτος απο το demo της revo εχει τιποτα αλλο πανω?Επισης κατα την γνωμη μου δεν μπορουμε να βγαλουμε συμπερασμα απο ενα demo που μπηκε πριν μια ωρα σε ενα αμαξι.Δεν γινεται να συγκρινουμε ενα προγραμμα που ειναι περασμενο 30 λεπτα με ενα αλλο που ειναι 2000+ χλμ και εχει προσαρμοστει ο εγκεφαλος

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα δεν μπορουμε να βγαλουμε αξιοπιστα συμπερασματα απο ενα demo version .

Πρεπει να μπει σωστα κ κανονικα αλλαζοντας κ αντικαθιστοντας ολοκληρωτικα την μαμα χαρτογραφηση . ;)

Οπως κ στα pc games παιδια new_killpc.gif ποιος μπορει να βγαλει συμπερασμα ενος παιχνιδιου μονο απο το demo τ απλα παιρνει μια γευση του ειναι ενα teaser δηλαδη :)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το αμαξι εκτος απο το demo της revo εχει τιποτα αλλο πανω?Επισης κατα την γνωμη μου δεν μπορουμε να βγαλουμε συμπερασμα απο ενα demo που μπηκε πριν μια ωρα σε ενα αμαξι.Δεν γινεται να συγκρινουμε ενα προγραμμα που ειναι περασμενο 30 λεπτα με ενα αλλο που ειναι 2000+ χλμ και εχει προσαρμοστει ο εγκεφαλος

ρε το αμαξι δεν πηγαινε λεμε... με το που κουμπωσε 4η κρεμασε και φοραει και εξατμιση 63.5μμ

Link to comment
Share on other sites

ρε το αμαξι δεν πηγαινε λεμε... με το που κουμπωσε 4η κρεμασε και φοραει και εξατμιση 63.5μμ

Εγω τις κονσερβες γιαυτο τις φοβαμε....Καλη-γνωστη η Revo αλλα αν δεν το ρυτθμισεις στο δρομο ή τουλαχιστον σε δυναμομετρο δεν λεει...Καθε αμαξι δεν εχει την ιδια αποδοση..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.