Jump to content
the_winner

Παράξενο Σφύριγμα , Turbo?

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους ,
Τον τελευταίο καιρό με εχει σκάσει ένα θέμα . Ακούω ένα τσίριγμα σαν σκουριασμένο ρουλεμαν σε συγκεκριμένες συνθήκες
Συνήθως όταν φορτώνει απο χαμηλά ακούγεται και οταν αλλαξει ταχυτητα και πέσουν οι στροφές .
Στην αρχή δεν έδωσα σημασία γιατί νόμιζα πως ειναι η αντλια-μαγνητικός συμπλέκτης που ήξερα οτι κανει σαν σκουριασμένη κούνια . Αλλά με την βοήθεια του φίλου Γιάννη και Θάνου που άκουσαν το βιντεο μου ειπαν οτι αυτό δεν ειναι η αντλια . Το επιβεβαιωσα και μόνος μου οταν βρήκα ενα βιντεακι στο youtube που έδειχνε πως κανει το σφυριγμα του μαγνητικου συμπλεκτη του κομπρεσορα .
Οπότε αρχισα απο την αρχή να ψάχνω ....

Επόμενο βήμα αντιπροσωπεία , το πηγα οπως ηταν το πηγα βολτα με τον αρχιμηχανικο , το εντοπισε αμέσως . Πρώτη φορά ακουγε τέτοιο θόρυβο , πολλα μπορεί να ειναι μου ειπε μπορεί και απλά να ακουγεται ο κομπρεσορας περισσοτερο ή κάποια αναροφυση ή κατι με τον αερα . Μου ειπε να το δοκιμασω και με μαμα φιλτροκουτι και να του το παω . Εβαλα μαμα φιλτροκουτι εκανα μονος δοκιμη , ίσα που το άκουγα πάλι . 

Σήμερα το πρωι το πήγα κοιτάξαμε , σκάστρα ήταν όκ , σωληνώσεις μεχρι το τουρμπο ΟΛΑ ΟΚ , προοληπτικά αλλάξαμε o-ring στον σωλήνα μετα την έξοδο του κομπρέσσορα , βγάλαμε ιμάντα και κοιτάξαμε τις τροχαλίες ΟΛΑ ΟΚ .
Καθώς ειχαν βγάλει τον σωλήνα απο το turbo είπα να κοιταξω μονος μου την φτερωτη και  του ειπα οτι εχει αρκετό τζόγο , το κοιταξε και αυτός βάζοντας ενα κατσαβίδι στο κέντρο του αξονα και είπε οτι ειναι φυσιολογικος . Μόλις πήρα το αμαξι να φυγω δεν άκουγα τιποτα όσες δοκιμες και να εκανα . Οπότε έβαλα την εισαγωγή πάλι , ημουν 100% σιγουρος οτι θα το ακουω παλι. Στην πρώτη βολτα το ακουσα αμεσως .

ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΆ ΣΑΣ !!!
Βίντεο Θορύβου(θελει αρκετη προσοχή για να το ακουσετε στο 0:08-0:09 το κανει εντονα)



Βίντεο με τον τζόγο του άξονα
Link to comment
Share on other sites

για τον τζόγο με μέτρο σύγκρισης με το δικό μου είναι παραπάνω στο δικό σου  ,αν σου είπε ο τεχνικός ότι είναι οκ μην το πολυψάχνεις ,το πολύ πολύ πάρε και μια δευτερη γνωμη απο κάποιον που να εμπιστεύεσαι-

 

για τον ήχο που όντως τον "επιασα" στο videaki  καταλαβαίνω ότι στο κάνει σε στροφές που λειτουργεί μόνο ο κομπρεσορας -

 

τον ακους και στα ψηλά όπου λειτουργεί μόνο η τουρμπινα?

Link to comment
Share on other sites

14.000χμ εχει το αμαξι..... Και να ειναι πχ σκαστρα , με αγχωνει ο τζογος που εχει !
Οχι το ακουω μονο σε αυτές τις στροφες . Και σε αυτές τις στροφές αρχίζει και σπουλάρει και η τουρμπίνα, πάντα περιστρέφεται η τουρμπινα ..

Link to comment
Share on other sites




Μήπως τελικά ετσι π΄ρεπει να ειναι?

''This is normal.Turbochargers have "float" style bearings, which rely on oil pressure to keep the shaft centered and free of any mechanical contact.''
 

''All turbo shafts have play, they do not sit on the bearing when operating. They actually float on a bed of oil which surrounds the entire bearing in turn floating the turbine shaft.

Just like a crank shaft !!!''

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

φίλε Γιάννη το μαμα φιλτροκουτι πνιγει τους ήχους (σκαστρα , εισαγωγη αερα κλπ)  δεν νομιζω ότι έχει καμία σχέση η εισαγωγη-

 

τον θόρυβο τον κάνει όταν κλεινει η πεταλουδα και επιστρεφει ο αερας να βγει απο την σκάστρα ,πιστεύω εκει κάτι γίνεται -

 

βρες καμια άλλη σκαστρα απο κανα φίλο και δοκίμασε το ξανα για να μην χρεωνεσαι καινουρια -

 

μετα μπορει να είναι κάποιο κλαπετο (κομπρεσορα?) που απλα κάνει αυτο το θορυβο όταν ανοιγικλεινει -

Link to comment
Share on other sites

Παιδια λιγο τζογο στο πανω κατω ειναι φυσιολογικο να εχει αυτο που δειχνει το πρωτο βιντεο ειναι παρα πολυ και επισης στο μεσα εξω κοιταξτε αν εχει τζογο εκει ειναι το προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Μέσα εξω δεν εχει καθόλου τζόγο ! Το κοίταξα
Σταύρο για πιο βιντεο λες οτι εχει πολύ τζόγο? Το δικό μου ?
2 Σενάρια παίζουν .
1. Δεν λειτουργεί σωστά η σκάστρα και λόγω λίγο μεγαλύτερου τζόγου η φτερωτή ξυνει το αλουμίνιο και ακούγεται αυτό το μικρό σφύριγμα (το πιο πιθανό σενάριο)
2. δεν λειτουργεί σωστά η σκάστρα

Με τον μηχανικό σε τηλεφωνική επικοινωνία πριν λίγο. Μου ειπε οτι και άλλες τουρμπίνες ετσι ειναι , μπορεί να μου αλλάξει και τουρμπίνα αν θέλω δεν εχει θέμα αλλα μου ειπε ο τζόγος ειναι φυσιολογικος

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,κατι παρομοιο εχω παθει και εγω εδω και λιγες μερες.βεβαια εγω εχω 60.000 χλμ.καιτο εχω κανει υβριδικο..τα εχω κοιταξει σχεδον ολα..αρχικα αλλαξα σκαστρα..τιποτα...εβαλα καταλυτη γιατι δεν ειχα καθολου..μηπως ειναι λογω back pressure...εμενα εβγαζε και λαδι η εξατμηση μονο οταν αρχιζε να spoolαρει η τουρμπινα..και τελος βλεπω να μην σηκωνω οση πιεση ειναι ρυθμισμενο το αμαξι.τωρα θα παω στο μηχανικο να το ψαξει αν χανει καπου..

Link to comment
Share on other sites

Μέσα εξω δεν εχει καθόλου τζόγο ! Το κοίταξα

Σταύρο για πιο βιντεο λες οτι εχει πολύ τζόγο? Το δικό μου ?

2 Σενάρια παίζουν .

1. Δεν λειτουργεί σωστά η σκάστρα και λόγω λίγο μεγαλύτερου τζόγου η φτερωτή ξυνει το αλουμίνιο και ακούγεται αυτό το μικρό σφύριγμα (το πιο πιθανό σενάριο)

2. δεν λειτουργεί σωστά η σκάστρα

Με τον μηχανικό σε τηλεφωνική επικοινωνία πριν λίγο. Μου ειπε οτι και άλλες τουρμπίνες ετσι ειναι , μπορεί να μου αλλάξει και τουρμπίνα αν θέλω δεν εχει θέμα αλλα μου ειπε ο τζόγος ειναι φυσιολογικος

Ναι το δικο σου βιντεο εχει πολυ τζογο και εκτος οτι θα φαει το αλουμινιο και τα κομματακια θα πανε στην εισαγωγη μπορει να σπασει η φτερωτη και επισης θα αρχισει να κατεβαζει λαδακι δν σου λεω να αλλαξεις τουρμπινα απλα ψαξτο λιγο το θεμα μη γινει καμια ζημια. 

Καλησπερα,κατι παρομοιο εχω παθει και εγω εδω και λιγες μερες.βεβαια εγω εχω 60.000 χλμ.καιτο εχω κανει υβριδικο..τα εχω κοιταξει σχεδον ολα..αρχικα αλλαξα σκαστρα..τιποτα...εβαλα καταλυτη γιατι δεν ειχα καθολου..μηπως ειναι λογω back pressure...εμενα εβγαζε και λαδι η εξατμηση μονο οταν αρχιζε να spoolαρει η τουρμπινα..και τελος βλεπω να μην σηκωνω οση πιεση ειναι ρυθμισμενο το αμαξι.τωρα θα παω στο μηχανικο να το ψαξει αν χανει καπου..

Χωρις να ειμαι σιγουρος αν βγαζει λαδι οταν spoolαρει η τουρμπινα μαλλον χρειαζεσαι καινουρια. Αυτες οι τουρμπινες παιρνουν επισκευη ? αν παιρνουν στοιχιζει λιγοτερο απο οτι μια καινουρια.

Link to comment
Share on other sites

η καινουρια παντως θελει κανενα 700 ευρω απο οτι ξερω παιδια..και φυσικα παιρνει επισκευη πηγαινε την στο μαραβελια εδω στην αθηνα να σου την επισκευαση με αλλαγη φτερωτης καινουρια φιλε μου και θα σου στοιχησει το πολυ ενα 200 ευρω :-)

Link to comment
Share on other sites

Μου επιβεβαιωσε φιλαράκι με 1.4 tsi ibiza cupra οτι και αυτουνου η φτερωτη τοσους τζόγους εχει απο τα 5.000χμ μεχρι τα 55.000χμ που ειναι τωρα !
Φιλαρακι με Golf Gt μου ειπε δεν ειχε τζογους, οπως και ο Γιαννης με Golf Gt...
χμμμ μηπως τελικα εχουν τζόγο? Κανενας με 1.4 tsi CAVD ρε παιδια να μου πει

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα στην παρεα και απο εμενα..

 

καταρχας φιλε να ξερεις οτι ολες οι τουρμπινες και ου καινουριες εχουν εναν μικρο τζογο,αλλα βεβαια οχι αυτον που μας εχεις διξει στο δευτερο βιντεο σου στο αρχικο ποστ.

 

το προβλημα σου αν δεν εχεις πτωση αποδοσης κατα τη δικη μου γνωμη μιας και ειχα αντιμετοπισει κατι παρομοιο στο mercedes μου ειναι οτι ο προκαταλυτης (στο χταποδι) ειχε φυγει απο την θεση του!

 

αυτο ευκολα το βλεπεις λυνοντας απο κατο την εξατμιση βλεπε στο ποστ εδω στη 6η φωτο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52018

 

ισως ειναι και αυτο μια γνωμη.

 

οταν λες σκαστρα οκ παει να πει οτι την αλαξατε και οκ?

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν την αλλαξαμε, αυριο θα παω παλι . Θα αλλαξουμε οτι χρειαστεί .
Παντως μου ειπε δεν εχιε θεμα και τουρμπο να μου αλλαξει απλα και να μου αλλαξει και εκεινο θα εχει τζογο .
Πτωση αποδοσης δεν εχω καμια το αμαξι ραβει

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω ότι έχεις θέμα με σκάστρα ή τούρμπο αντίστοιχο θόρυβο είχα σε άλλο αυτοκίνητο που είχε σπάσει διάφραγμα στον καταλύτη. στην αρχή ακουγόταν πολύ λίγο και αργότερα ποιο έντονα όταν άλλαζα ταχύτητα και μόνο εκεί ακουγόταν πουθενά αλλού. σήκωσε το αμάξι χτύπα τον καταλύτη να δεις εάν κάνει θόρυβο

Link to comment
Share on other sites

Αλλαχτηκε N75 και σκαστρα , πάλι τα ίδια . Σε κάποια φάση ξεφυσωσαν την σκαστρα και έκανε περίεργο ήχο το τουρμπο σαν αυτο στο βίντεο αλλα πολυ έντονο εχω βγάλει βιντεακι θα το ανεβασω όταν θα είμαι σπίτι . Θα μείνει μέσα το αμάξι θα δοκιμάσουν κάτι ακόμα και μετα μάλλον τουρμπο !

Θα τους πω και για τον καταλύτη . Με ξενερωσε 14.000 χμ αμάξι :(

Υπάρχει. TPI. Της VW. Που λέει για μπλε καπνό/ απώλεια λαδιου + ότι αν η φτερωτη ακουμπαει το αλουμίνιο θέλει αλλαγη το τουρμπο

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Αν ακουμπαει θα μπορεσετε να το δειτε ...τουλαχιστον να δεις οτι ηταν αυτο φιλε μου . Τζογο εχουν ολες οι τουρμπινες ειναι στις προδιαγραφες λειτουργιας τους αλλα μαλλον οχι τοσο ? Δεν ξερω . Απλα πες του να σου βαλουν καινουρια και οχι refurbished αν και παλι δεν θα εχει κανενα προβλημα. Μην ξενερωνεις ...και εγω οταν το πηρα αλλαξα κρεμαγιερα και δισκο πλατο . Επισης εχεις και συνεργασιμο μηχανικο ...ποσυ σημαντικο αυτο . 

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι μηχανικο και δν εχει να κανει με σκαστρες και ν249 φιλε καλα ξεμπερδεματα οσο για το αν ακουμπαει η φτερωτη στο αλουμινιο ειναι πολυ ευκολο να το δουν βγαζουν το σαλιγκαρι και το ελεγχουν φαινετε αν ακουμπαει επισης σε περιπτωση που ακουμπαει και εχει φαει το αλουμινιο ευχομαι τα γρεζια να μην εφτασαν στην εισαγωγη και να εμειναν στο intercooler οποτε και ενα πλυσιμο στο intercooler δν βλαπτει πες το στο μηχανικο σου.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας !
Επειδή πριν ήμουν απο το κινητό , μερικά πράγματα .
Σήμερα πήγα παλι αντιπροσωπεία χωρίς ραντεβού με την χοανη μου τοποθετημενη(με αυτη ακουγεται πιο ευκολα) ευτυχώς λόγω καλού και συνεργάσιμου μηχανικού αμέσως το πηγαμε πάλι βόλτα , μου ειπε πως κατι ακουει αλλα οχι κατι σκουριασμενο οπως του το περιγράφω . Οπότε το είδαμε απο το βιντεο που ειχα βγάλει με δυνατά ηχεία και όντως το ακουσε και ειπε πως δεν το ακουσε ποτε στην δοκιμή οπότε έβαλε το αμαξι μεσα .

Όπως είπα εδωσε εντολή για αλλαγή N249 και N75 ήμουν παρών σε όλες τις διαδικασίες το παλικαρι που αλλαξε την σκάστρα δεν ξερω γιατι αλλα την άφησε για λίγο χωρις φύσα το έβαλε μπρος και γκαζωσε δυο τρεις φορές και μετά το σύνδεσε με διαγνωστικό και την ξανα έβαλε . Καθως δούλευε λοιπον με ξεφυσωμένη σκάστρα άκουσα ενα φλουτάρισμα αλλά παράλληλα το τσίριγμα που ακουω αλλα πολύ εντονα .(το εβγαλα βιντεο) Δυστηχώς δε ηταν εκει ο αρχιμηχανικος με τον οποιο και εχουμε διαρκεί επικοινωνία για το τι γίνεται .
Βγήκαμε βόλτα με καινουργια N249 και Ν75 και πάλι ο θόρυβος ήταν εκει.
Το αμαξι έμεινε στο συνεργείο , εστειλε το βίντεο Γερμανία . Ωστόσο θα αλλάξει και σωλήνες αναθυμιάσεων και βλέπουμε .
Του ειπα οτι ειναι 100% τουρμπο αλλα επιμένει πως δεν ειναι και μου ειπε να μην αγχώνομαι οτι ειναι θα αλλαχτεί μεχρι να το φτιάξει δεν εχει προβλημα και μοτέρ να μου αλλάξει απλά θέλει να δοκιμάσει κάποια πράγματα άλλωστε και αυτοί απο τα προβληματά μας μαθαίνουν ....
Μου ειπε πως δν ειναι κατι τραγικός ο θορυβος αλλα παρολαυτα ασχολείται με το προβλημα μου και ειπε πως θα το βρει
Βίντεο χωρις η σκάστρα να ειναι φυσωμένη


 

Ευτυχώς είναι κομπλέ στην αντιπροσωπεία που παω και βγάζω ακρη...

Οτι καινουργιο έχω θα σας ενημερώσω

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Το βιντεο ειναι χωρις να δουλευει η σκαστρα. Και ο μηχανικος ειπε οτι αυτο ειναι αερας που ακουγετε. δεν νομιζω
Κοιταξανε κολαρα IC , αλλαξανε o-ring στα κολαρα επίσης κοιταξανε και ολες τις σωληνωσεις μεχρι το τουρμπο .
Στο βιντεο κανει φλουταρισμα αλλα κανει παραλληλα και ενα θορυβο ή ξυσιματος ή σφυριγματος απο αερα
Μακαρι να βρουμε ακρη ευκολα

Link to comment
Share on other sites

Ακουω το λεγομενο surging το οποιο δν ειναι καλο βρηκα ενα βιντεακι βεβαια δν εχεις τοσο πολυ αλλα ψαξτο λιγο το θεμα αυτο προκαλειται επειδη αργει να εκτονοθει η πιεση στην ατμοσφαιρα οταν αφησεις το γκαζι μπορει να φρεναρει η τουρμπινα ετσι γιατι τον κραταει μεσα στη σωληνα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.