Jump to content
vagelisrc

Επιλογη Μεταχειρισμενου Vw Polo Gti

Recommended Posts

Ούτε Wankel δεν καίει τόσο.Το έχει ξεμπουρδελέψει τελείως η VW!Μια τα κιβώτα DSG 7,μια η καδένα στα TSI η οποία υποτίθεται οτι δεν χρειάζεται αλλαγή ποτέ και τα μισά μοντέλα την έχουν αντικαταστήσει μέσα στην εγγύηση μια ο κινητήρας του Polo GTI με τα 180 έχουν ρίξει στο ναδίρ την αξιοπιστία που είχε κάποτε.Και να σκεφτείτε οτι όλα τα παραπάνω παρουσιαζόταν σαν τεχνολογικές καινοτομίες!

Link to comment
Share on other sites

Όσο και κακώς να ακουστό  θα πω την γνώμη μου .Απορώ πως υπάρχουν άτομα που μετά από όσα έχουν περάσει, διαβάσει  επιμένουν να θέλουν να  παίρνουν αμάξι του ομίλου. Να ξα αναφέρω όταν είχα πάει να πάρω το αυτοκίνητο από την εταιρεία είχαν 4-5 αμάξια για αλλαγή κινητήρα για λάδια-και κάποιο καδένα  όχι με τον ίδιο κινητήρα   τον 180.Και την προηγουμένη εβδομάδα που πήγα για ελέγχω είχαν ένα Octavia.

Link to comment
Share on other sites

Η αξιοπιστία στη VW ήταν.........κάποτε.Μέχρι το 5άρι.Απο κει κ μετά πήρε την κάτω βόλτα.Σε απογοητευτικό επίπεδο

Link to comment
Share on other sites

Ετσι μπράβο !!! Πρέπει να λες την αλήθεια στον υποψήφιο αγοραστή! Το εκτιμάν δεόντως! Είναι θέμα εμπιστοσύνης! Είναι και ο λόγος που κατάφερα τελικά να πουλήσω το αμάξι! 

 

Πλέον είμαι με ένα 206!  8)

 

ρε συ θηριο ποτε το εδωσες και δεν ειπες τιποτα????? ποιο 206 πηρες? το rallye με την προσφορα η το gt? αν επιτρεπεται ποσο το πουλησες?

Link to comment
Share on other sites

το δικο μου με τον παλιο κινητηρα εκαιγε 1 λιτρο λαδι στα 1000 χιλιομετρα και με τον καινουριο 1,3 λιτρα :crazy: :crazy:

Με τι στυλ οδηγησης εχεις αυτη την καταναλωση? Και τι σου λενε απο την αντιπροσωπεια?

Ούτε Wankel δεν καίει τόσο.Το έχει ξεμπουρδελέψει τελείως η VW!Μια τα κιβώτα DSG 7,μια η καδένα στα TSI η οποία υποτίθεται οτι δεν χρειάζεται αλλαγή ποτέ και τα μισά μοντέλα την έχουν αντικαταστήσει μέσα στην εγγύηση μια ο κινητήρας του Polo GTI με τα 180 έχουν ρίξει στο ναδίρ την αξιοπιστία που είχε κάποτε.Και να σκεφτείτε οτι όλα τα παραπάνω παρουσιαζόταν σαν τεχνολογικές καινοτομίες!

 

 

Όσο και κακώς να ακουστό  θα πω την γνώμη μου .Απορώ πως υπάρχουν άτομα που μετά από όσα έχουν περάσει, διαβάσει  επιμένουν να θέλουν να  παίρνουν αμάξι του ομίλου. Να ξα αναφέρω όταν είχα πάει να πάρω το αυτοκίνητο από την εταιρεία είχαν 4-5 αμάξια για αλλαγή κινητήρα για λάδια-και κάποιο καδένα  όχι με τον ίδιο κινητήρα   τον 180.Και την προηγουμένη εβδομάδα που πήγα για ελέγχω είχαν ένα Octavia.

 

 

Η αξιοπιστία στη VW ήταν.........κάποτε.Μέχρι το 5άρι.Απο κει κ μετά πήρε την κάτω βόλτα.Σε απογοητευτικό επίπεδο

Να λεμε και του στραβου το δικιο... Ποιο δεν εχει προβληματα? Τα Honda? Τα Mazda? Fiat? Alfa Romeo? Peugeuot? Audi? Ολα εχουν....

Και οσο για τον ομιλο που λες, δεν μπορω να παω σε αλλο αμαξωμα γιατι οταν εχω συνηθισει σε Audi και VW αντε οδηγα τα υπολοιπα. Την ποιοτητα αμαξωματα του group VAG δεν νομιζω οτι την εχει κανενα στην κατηγορια τους.

Link to comment
Share on other sites

10 χρόνια κορεάτη οδηγούσα απροβλημάτιστα περά της στιβαρότητας που μου δίνει το skoda .Τα άλλα 2 ηταν πιο αξιόπιστα και  τι να την κάνω την στιβαρότητα το ωραίο ποιοτικό σαλόνι αν κάθε 3 και λίγο είμαι στα  συνεργία. Στα προηγούμενα μόνο όταν πήγαινα για σέρβις έτρεχα άντε και όταν έβαζα νερό για του υαλοκαθαριστήρες να ταν  ο έλεγχος που έκανα. Και παλιότερα ειχα μεγάλη διάφορα ένα γερμανικό με τα υπόλοιπα τώρα πια έχουν ανέβει όλα  .Φαντάζομαι κάποιον πως θα νιώθει που έδωσε 26 χιλιάρικα να πάρει audi α1   το 185αρι για την ποιότητα του την στιβαρότητα  του  την αξιοπιστία του και να αλλάζει κινητήρες. Αυτό που λες ναι όλα κάπου εχουν πρόβλημα  αλλά ούτε lada  δεν έκανε τις αλλαγές κινητήρα που έχει κάνει η vw. 2-3 χρόνια και ακόμα η vw δεν έχει βρει λύσει συγγνώμη αυτό δεν λέγετε αξιοπιστία αλλά δεν ξέρω να φτιάχνω κινητήρες λέγετε. 

Link to comment
Share on other sites

10 χρόνια κορεάτη οδηγούσα απροβλημάτιστα περά της στιβαρότητας που μου δίνει το skoda .Τα άλλα 2 ηταν πιο αξιόπιστα και  τι να την κάνω την στιβαρότητα το ωραίο ποιοτικό σαλόνι αν κάθε 3 και λίγο είμαι στα  συνεργία. Στα προηγούμενα μόνο όταν πήγαινα για σέρβις έτρεχα άντε και όταν έβαζα νερό για του υαλοκαθαριστήρες να ταν  ο έλεγχος που έκανα. Και παλιότερα ειχα μεγάλη διάφορα ένα γερμανικό με τα υπόλοιπα τώρα πια έχουν ανέβει όλα  .Φαντάζομαι κάποιον πως θα νιώθει που έδωσε 26 χιλιάρικα να πάρει audi α1   το 185αρι για την ποιότητα του την στιβαρότητα  του  την αξιοπιστία του και να αλλάζει κινητήρες. Αυτό που λες ναι όλα κάπου εχουν πρόβλημα  αλλά ούτε lada  δεν έκανε τις αλλαγές κινητήρα που έχει κάνει η vw. 2-3 χρόνια και ακόμα η vw δεν έχει βρει λύσει συγγνώμη αυτό δεν λέγετε αξιοπιστία αλλά δεν ξέρω να φτιάχνω κινητήρες λέγετε. 

Έχει ένα δίκιο ο msdx.Και γω κάποτε έπινα νερό στο όνομα της VW της παλιάς όμως όχι της τωρινής.Δεν είναι μόνο ένα θέμα αξιοπιστίας. Εδω χαλάνε κιβώτια,κινητήρες καίνε 4+ λίτρα λάδι από αλλαγή σε αλλαγή,καδένες έχουν πρόβλημα που υποτείθεται ότι η καδένα τοποθετείται για να γλιτώσεις το κόστος αλλαγής του ιμάντα κάθε τόσο.Για μένα φταίει η τυποποιημένη παραγωγή που εφαρμόζει το Group τα τελευταία χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Ποιος τρελος θα παει να αγορασει polo gti ...καμενοι απο χερι ειναι οι ιδιοκτητες δυστηχως ο ξαδερφος μου το σκοτωσε  15 μηνων αμαξι .

Link to comment
Share on other sites

τι να σου πω τραβα παρε ενα αμαξι που δεν σ αρεσει? (και εμενα ο κωλος του μου κανει λιγο καπως) αλλα απο την αλλη να παρεις ενα αμαξι που ενδεχεται να εχει προβλημα? μεγαλο το διλημα και η αποφαση δυσκολη. αν ειναι να το κοιτας και να μην σ αρεσει μην το παρεις. εχεις σκεφτει να πας σε αλλη εταιρεια?

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να αλλάξω την audi και την vw.

Αυτό που θα ήθελα θα ήταν ένα s3 αλλά στις εποχές που ζούμε είναι "αδίκημα" να έχεις ένα 2 λίτρο αυτοκίνητο και να προσπαθείς να το συντηρήσεις. Για αυτό και τα σκοτώνουν στο car.

Οπότε σύμφωνα με την εποχή και τις επιλογές ή scirocco ή polo gti γιατί τα audi πρώτον ξεφεύγουν στην τιμή και δεν έχουν τέτοιες επιδόσεις όπως τα vw.

Το scirocco ξαναλέω είναι θεϊκό από μπροστά και στο πλάι. Ο κωλος δεν ταιριάζει σε αυτό το αμάξι. Από την άλλη το polo είναι πολύ όμορφο και πήγαινα με χίλια μέχρι που διάβασα το θέμα με τα λάδια και έχω κόψει φορά.

Ειλικρινά δεν ξέρω.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άλλο για το ροκκο. Το καντράν με τις άσπρες ενδείξεις από ποτέ και μετά είναι?

Και η άδεια λέει 4θεσιο?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Edited by vagelisrc
Link to comment
Share on other sites

αυτο με την αδεια δεν το ξερω. ομολογω οτι δεν εχω μπει ποτε σε scirocco αν και θα ηθελα να δω πως ειναι. οσο για το καντραν γιατι εβγαινε και σε αλλο χρωμα?

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω δει και του 2009 (σε αγγελιες) με λευκο φωτισμο για αυτο μου φανηκε περιεργο...

Link to comment
Share on other sites

Η Αδεια γράφει για 4 θέσεις , ναι
Οσο για τον Κώλο γουστα ειναι αυτα , ετσι οπως ειναι το αμαξι δεν θα του ταίριαζε αλλος κώλος .
Να παρετε μοντέλο τέλη 2009 και μετά , μην πω 2010. Βρίσκεις και με 13.000 .
Παλικάρι που γνώρισα πήρε με 10.000 ευρω του 2009 με 60.000χμ
Πίκρα βέβαια για εμένα που τα χαρίζουν τοσο γιατι και εγω τέτοιο εχω , βεβαια δεν εχω σκοπο να το πουλήσω ουτε στην 5ετια αλλα οταν θα ειναι να πουληθει θα πρεπει να το χαρίσω .
Πάντως Polo GTI ουτε του 2013 δεν θα έπαιρνα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι το ότι καίει λάδια είναι θέμα καπακιού καθαρά!Όλα τα τουρμπάτα τσιμπάν λίγο λαδάκι ειδικά όταν τα δουλεύεις σκληροπυρηνικά.Ο Tsolias που έχει το ίδιο αυτοκίνητο απ ότι έχω διαβάσει άλλαξε ελατήρια κ το πρόβλημα διορθώθηκε.Επειδή σε κόβω είσαι καψουράκος με το GTI και το θες πάση θυσία μπορείς να πάρεις του spirou που είναι ξεκάθαρος και ξηγημένος μαζί σου και να πας σε κάποιον που ειδικεύεται σε θέματα καπακιού και να αλλάξεις ότι χρειάζεται

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα ποιο είναι?Απο την αντιπροσωπεία ξέρουν τι συμβαινει κ καίει λάδι?Γιατί κάποιος λόγος θα υπάρχει δεν μπορεί

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα ποιο είναι?Απο την αντιπροσωπεία ξέρουν τι συμβαινει κ καίει λάδι?Γιατί κάποιος λόγος θα υπάρχει δεν μπορεί

 

φιλε αστο η αντιπροσωπεια το παιζει κουκουρουκου... απειρες φορες εχω ρωτησει γιατι μου αλλαξαν κινητηρα τι το βελτιωμενο εχει αυτος ο κινητητρας και η απαντηση τους ηταν δεν ξερω.....μου αλλαξαν κατι χωρις να ξερουν τι φταιει...αν βγαλει κανενας ακρη με αντιπροσωπεια πες το μου να παω να αναψω καμια λαμπαδα ισα με το λέυκο πυργο

Link to comment
Share on other sites

Spiro δεν είναι λύση να αλλάζουν ολόκληρο κινητήρα,να μην προσπαθούν να βρούν τι προκαλεί αυτή τη κατανάλωση λαδιού και να μην υπάρχει καμία πρόθεση απο την εταιρία για ανάκληση!Δεν το καταλαβαίνουν ότι διασύρονται?Και με τον κινητήρα που αλλάζουν δεν εξασφαλίζουν ότι δεν θα καίει πάλι λάδια.Πρέπει να βρούν τι προκαλεί το πρόβλημα

Edited by wolfburg
Link to comment
Share on other sites

εγω το ξερω.....και μην νομιζεις οτι αυτοι δεν ξερουν τι προκαλει το προβλημα απλα εγω πιστευω οτι θα λενε οτι αφου το μοντελο κυκλοφορει απο το 2010 και τωρα παμε για 2014 προφανως ετοιμαζουν νεο μοντελο και χεστηκαν γι αυτο. οτι πουλησαν πουλησαν απο το gti γι αυτο και οταν τους πιεζεις λιγο σου κανουν δωρο επεκταση εγγυησης για αλλα δυο χρονια

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.