master2785 Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 το δικο μου με τον παλιο κινητηρα εκαιγε 1 λιτρο λαδι στα 1000 χιλιομετρα και με τον καινουριο 1,3 λιτρα :crazy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Ούτε Wankel δεν καίει τόσο.Το έχει ξεμπουρδελέψει τελείως η VW!Μια τα κιβώτα DSG 7,μια η καδένα στα TSI η οποία υποτίθεται οτι δεν χρειάζεται αλλαγή ποτέ και τα μισά μοντέλα την έχουν αντικαταστήσει μέσα στην εγγύηση μια ο κινητήρας του Polo GTI με τα 180 έχουν ρίξει στο ναδίρ την αξιοπιστία που είχε κάποτε.Και να σκεφτείτε οτι όλα τα παραπάνω παρουσιαζόταν σαν τεχνολογικές καινοτομίες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Όσο και κακώς να ακουστό θα πω την γνώμη μου .Απορώ πως υπάρχουν άτομα που μετά από όσα έχουν περάσει, διαβάσει επιμένουν να θέλουν να παίρνουν αμάξι του ομίλου. Να ξα αναφέρω όταν είχα πάει να πάρω το αυτοκίνητο από την εταιρεία είχαν 4-5 αμάξια για αλλαγή κινητήρα για λάδια-και κάποιο καδένα όχι με τον ίδιο κινητήρα τον 180.Και την προηγουμένη εβδομάδα που πήγα για ελέγχω είχαν ένα Octavia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Η αξιοπιστία στη VW ήταν.........κάποτε.Μέχρι το 5άρι.Απο κει κ μετά πήρε την κάτω βόλτα.Σε απογοητευτικό επίπεδο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Ετσι μπράβο !!! Πρέπει να λες την αλήθεια στον υποψήφιο αγοραστή! Το εκτιμάν δεόντως! Είναι θέμα εμπιστοσύνης! Είναι και ο λόγος που κατάφερα τελικά να πουλήσω το αμάξι! Πλέον είμαι με ένα 206! ρε συ θηριο ποτε το εδωσες και δεν ειπες τιποτα????? ποιο 206 πηρες? το rallye με την προσφορα η το gt? αν επιτρεπεται ποσο το πουλησες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 4, 2013 Author Report Share Posted April 4, 2013 το δικο μου με τον παλιο κινητηρα εκαιγε 1 λιτρο λαδι στα 1000 χιλιομετρα και με τον καινουριο 1,3 λιτρα :crazy: Με τι στυλ οδηγησης εχεις αυτη την καταναλωση? Και τι σου λενε απο την αντιπροσωπεια? Ούτε Wankel δεν καίει τόσο.Το έχει ξεμπουρδελέψει τελείως η VW!Μια τα κιβώτα DSG 7,μια η καδένα στα TSI η οποία υποτίθεται οτι δεν χρειάζεται αλλαγή ποτέ και τα μισά μοντέλα την έχουν αντικαταστήσει μέσα στην εγγύηση μια ο κινητήρας του Polo GTI με τα 180 έχουν ρίξει στο ναδίρ την αξιοπιστία που είχε κάποτε.Και να σκεφτείτε οτι όλα τα παραπάνω παρουσιαζόταν σαν τεχνολογικές καινοτομίες! Όσο και κακώς να ακουστό θα πω την γνώμη μου .Απορώ πως υπάρχουν άτομα που μετά από όσα έχουν περάσει, διαβάσει επιμένουν να θέλουν να παίρνουν αμάξι του ομίλου. Να ξα αναφέρω όταν είχα πάει να πάρω το αυτοκίνητο από την εταιρεία είχαν 4-5 αμάξια για αλλαγή κινητήρα για λάδια-και κάποιο καδένα όχι με τον ίδιο κινητήρα τον 180.Και την προηγουμένη εβδομάδα που πήγα για ελέγχω είχαν ένα Octavia. Η αξιοπιστία στη VW ήταν.........κάποτε.Μέχρι το 5άρι.Απο κει κ μετά πήρε την κάτω βόλτα.Σε απογοητευτικό επίπεδο Να λεμε και του στραβου το δικιο... Ποιο δεν εχει προβληματα? Τα Honda? Τα Mazda? Fiat? Alfa Romeo? Peugeuot? Audi? Ολα εχουν.... Και οσο για τον ομιλο που λες, δεν μπορω να παω σε αλλο αμαξωμα γιατι οταν εχω συνηθισει σε Audi και VW αντε οδηγα τα υπολοιπα. Την ποιοτητα αμαξωματα του group VAG δεν νομιζω οτι την εχει κανενα στην κατηγορια τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 10 χρόνια κορεάτη οδηγούσα απροβλημάτιστα περά της στιβαρότητας που μου δίνει το skoda .Τα άλλα 2 ηταν πιο αξιόπιστα και τι να την κάνω την στιβαρότητα το ωραίο ποιοτικό σαλόνι αν κάθε 3 και λίγο είμαι στα συνεργία. Στα προηγούμενα μόνο όταν πήγαινα για σέρβις έτρεχα άντε και όταν έβαζα νερό για του υαλοκαθαριστήρες να ταν ο έλεγχος που έκανα. Και παλιότερα ειχα μεγάλη διάφορα ένα γερμανικό με τα υπόλοιπα τώρα πια έχουν ανέβει όλα .Φαντάζομαι κάποιον πως θα νιώθει που έδωσε 26 χιλιάρικα να πάρει audi α1 το 185αρι για την ποιότητα του την στιβαρότητα του την αξιοπιστία του και να αλλάζει κινητήρες. Αυτό που λες ναι όλα κάπου εχουν πρόβλημα αλλά ούτε lada δεν έκανε τις αλλαγές κινητήρα που έχει κάνει η vw. 2-3 χρόνια και ακόμα η vw δεν έχει βρει λύσει συγγνώμη αυτό δεν λέγετε αξιοπιστία αλλά δεν ξέρω να φτιάχνω κινητήρες λέγετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 10 χρόνια κορεάτη οδηγούσα απροβλημάτιστα περά της στιβαρότητας που μου δίνει το skoda .Τα άλλα 2 ηταν πιο αξιόπιστα και τι να την κάνω την στιβαρότητα το ωραίο ποιοτικό σαλόνι αν κάθε 3 και λίγο είμαι στα συνεργία. Στα προηγούμενα μόνο όταν πήγαινα για σέρβις έτρεχα άντε και όταν έβαζα νερό για του υαλοκαθαριστήρες να ταν ο έλεγχος που έκανα. Και παλιότερα ειχα μεγάλη διάφορα ένα γερμανικό με τα υπόλοιπα τώρα πια έχουν ανέβει όλα .Φαντάζομαι κάποιον πως θα νιώθει που έδωσε 26 χιλιάρικα να πάρει audi α1 το 185αρι για την ποιότητα του την στιβαρότητα του την αξιοπιστία του και να αλλάζει κινητήρες. Αυτό που λες ναι όλα κάπου εχουν πρόβλημα αλλά ούτε lada δεν έκανε τις αλλαγές κινητήρα που έχει κάνει η vw. 2-3 χρόνια και ακόμα η vw δεν έχει βρει λύσει συγγνώμη αυτό δεν λέγετε αξιοπιστία αλλά δεν ξέρω να φτιάχνω κινητήρες λέγετε. Έχει ένα δίκιο ο msdx.Και γω κάποτε έπινα νερό στο όνομα της VW της παλιάς όμως όχι της τωρινής.Δεν είναι μόνο ένα θέμα αξιοπιστίας. Εδω χαλάνε κιβώτια,κινητήρες καίνε 4+ λίτρα λάδι από αλλαγή σε αλλαγή,καδένες έχουν πρόβλημα που υποτείθεται ότι η καδένα τοποθετείται για να γλιτώσεις το κόστος αλλαγής του ιμάντα κάθε τόσο.Για μένα φταίει η τυποποιημένη παραγωγή που εφαρμόζει το Group τα τελευταία χρόνια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Ποιος τρελος θα παει να αγορασει polo gti ...καμενοι απο χερι ειναι οι ιδιοκτητες δυστηχως ο ξαδερφος μου το σκοτωσε 15 μηνων αμαξι . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 4, 2013 Author Report Share Posted April 4, 2013 Δηλαδή scirocco? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 τι να σου πω τραβα παρε ενα αμαξι που δεν σ αρεσει? (και εμενα ο κωλος του μου κανει λιγο καπως) αλλα απο την αλλη να παρεις ενα αμαξι που ενδεχεται να εχει προβλημα? μεγαλο το διλημα και η αποφαση δυσκολη. αν ειναι να το κοιτας και να μην σ αρεσει μην το παρεις. εχεις σκεφτει να πας σε αλλη εταιρεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 4, 2013 Author Report Share Posted April 4, 2013 Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να αλλάξω την audi και την vw. Αυτό που θα ήθελα θα ήταν ένα s3 αλλά στις εποχές που ζούμε είναι "αδίκημα" να έχεις ένα 2 λίτρο αυτοκίνητο και να προσπαθείς να το συντηρήσεις. Για αυτό και τα σκοτώνουν στο car. Οπότε σύμφωνα με την εποχή και τις επιλογές ή scirocco ή polo gti γιατί τα audi πρώτον ξεφεύγουν στην τιμή και δεν έχουν τέτοιες επιδόσεις όπως τα vw. Το scirocco ξαναλέω είναι θεϊκό από μπροστά και στο πλάι. Ο κωλος δεν ταιριάζει σε αυτό το αμάξι. Από την άλλη το polo είναι πολύ όμορφο και πήγαινα με χίλια μέχρι που διάβασα το θέμα με τα λάδια και έχω κόψει φορά. Ειλικρινά δεν ξέρω. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 scirocco καλα με εξτρα θα βρεις του 10 με κανενα 12000-13000 ανετα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 4, 2013 Author Report Share Posted April 4, 2013 (edited) Κάτι άλλο για το ροκκο. Το καντράν με τις άσπρες ενδείξεις από ποτέ και μετά είναι? Και η άδεια λέει 4θεσιο? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Edited April 4, 2013 by vagelisrc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 αυτο με την αδεια δεν το ξερω. ομολογω οτι δεν εχω μπει ποτε σε scirocco αν και θα ηθελα να δω πως ειναι. οσο για το καντραν γιατι εβγαινε και σε αλλο χρωμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 4, 2013 Author Report Share Posted April 4, 2013 Κόκκινο νομίζω... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Από μέσα 2009 και μετά νομίζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 εγω εχω δει και του 2009 (σε αγγελιες) με λευκο φωτισμο για αυτο μου φανηκε περιεργο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Η Αδεια γράφει για 4 θέσεις , ναιΟσο για τον Κώλο γουστα ειναι αυτα , ετσι οπως ειναι το αμαξι δεν θα του ταίριαζε αλλος κώλος .Να παρετε μοντέλο τέλη 2009 και μετά , μην πω 2010. Βρίσκεις και με 13.000 .Παλικάρι που γνώρισα πήρε με 10.000 ευρω του 2009 με 60.000χμΠίκρα βέβαια για εμένα που τα χαρίζουν τοσο γιατι και εγω τέτοιο εχω , βεβαια δεν εχω σκοπο να το πουλήσω ουτε στην 5ετια αλλα οταν θα ειναι να πουληθει θα πρεπει να το χαρίσω .Πάντως Polo GTI ουτε του 2013 δεν θα έπαιρνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Εγώ πιστεύω ότι το ότι καίει λάδια είναι θέμα καπακιού καθαρά!Όλα τα τουρμπάτα τσιμπάν λίγο λαδάκι ειδικά όταν τα δουλεύεις σκληροπυρηνικά.Ο Tsolias που έχει το ίδιο αυτοκίνητο απ ότι έχω διαβάσει άλλαξε ελατήρια κ το πρόβλημα διορθώθηκε.Επειδή σε κόβω είσαι καψουράκος με το GTI και το θες πάση θυσία μπορείς να πάρεις του spirou που είναι ξεκάθαρος και ξηγημένος μαζί σου και να πας σε κάποιον που ειδικεύεται σε θέματα καπακιού και να αλλάξεις ότι χρειάζεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Ελατγηρια εμβόλων άλλαξε όχι Ελατήρια βαλβιδων , άρα το προβλημα δεν είναι στο καπάκι Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Το πρόβλημα ποιο είναι?Απο την αντιπροσωπεία ξέρουν τι συμβαινει κ καίει λάδι?Γιατί κάποιος λόγος θα υπάρχει δεν μπορεί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Το πρόβλημα ποιο είναι?Απο την αντιπροσωπεία ξέρουν τι συμβαινει κ καίει λάδι?Γιατί κάποιος λόγος θα υπάρχει δεν μπορεί φιλε αστο η αντιπροσωπεια το παιζει κουκουρουκου... απειρες φορες εχω ρωτησει γιατι μου αλλαξαν κινητηρα τι το βελτιωμενο εχει αυτος ο κινητητρας και η απαντηση τους ηταν δεν ξερω.....μου αλλαξαν κατι χωρις να ξερουν τι φταιει...αν βγαλει κανενας ακρη με αντιπροσωπεια πες το μου να παω να αναψω καμια λαμπαδα ισα με το λέυκο πυργο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 (edited) Spiro δεν είναι λύση να αλλάζουν ολόκληρο κινητήρα,να μην προσπαθούν να βρούν τι προκαλεί αυτή τη κατανάλωση λαδιού και να μην υπάρχει καμία πρόθεση απο την εταιρία για ανάκληση!Δεν το καταλαβαίνουν ότι διασύρονται?Και με τον κινητήρα που αλλάζουν δεν εξασφαλίζουν ότι δεν θα καίει πάλι λάδια.Πρέπει να βρούν τι προκαλεί το πρόβλημα Edited April 5, 2013 by wolfburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 (edited) εγω το ξερω.....και μην νομιζεις οτι αυτοι δεν ξερουν τι προκαλει το προβλημα απλα εγω πιστευω οτι θα λενε οτι αφου το μοντελο κυκλοφορει απο το 2010 και τωρα παμε για 2014 προφανως ετοιμαζουν νεο μοντελο και χεστηκαν γι αυτο. οτι πουλησαν πουλησαν απο το gti γι αυτο και οταν τους πιεζεις λιγο σου κανουν δωρο επεκταση εγγυησης για αλλα δυο χρονια Edited April 5, 2013 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...