wolfburg Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Τι το προκαλεί το πρόβλημα?Πες και σε μενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Τι το προκαλεί το πρόβλημα?Πες και σε μενα το <<το ξερω >> πηγαινε στο οτι συμφωνων μαζι σου οτι πρεπει να βρουν τι φταιει. το τι φταιει δεν το ξερω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Αν υποθέσουμε ότι βάζουμε παχύτερα λάδια έχει το ίδιο αποτέλεσμα?Τα καίει κ αυτά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 δεν το ξερω δεν το εχω δοκιμασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Ενα τι πιο χοντρά λάδια ίσως έλυνε το πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 5, 2013 Author Report Share Posted April 5, 2013 Δυστυχως με ολα αυτα που διαβαζω εχω παγωσει τις διαδικασιες λιγο.... Πρεπει να μαθω πραγματικα τι γινεται καθως δεν προκεται να παρω αμαξι με το σκεπτικο να το φτιαξω εγω ενω 3 χρονια τωρα η μαμα VW δεν ξερει τι ειναι αυτο που προκαλει το καψιμο του λαδιου. Ολοκληρη VW δεν ξερει τι ειναι και θα το βρει ενας ιδιωτης? Δεν νομιζω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Αδερφέ το έψαξα λίγο έτσι απο περιέργεια και σε ξένα φόρουμ και είδα ότι και σε καποια αυτοκίνητα που άλλαξαν τα δαχτυλίδια των πιστονιών το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε σε κάποιες περιπτώσεις.Άρα δεν φταίει μόνο αυτό.Η λογική λέει ότι ασυνήθιστη κατανάλωση λαδιού=πρόβλημα με την κεφαλή και συνήθως βαλβίδες και ελατήρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 5, 2013 Author Report Share Posted April 5, 2013 Αδερφέ το έψαξα λίγο έτσι απο περιέργεια και σε ξένα φόρουμ και είδα ότι και σε καποια αυτοκίνητα που άλλαξαν τα δαχτυλίδια των πιστονιών το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε σε κάποιες περιπτώσεις.Άρα δεν φταίει μόνο αυτό.Η λογική λέει ότι ασυνήθιστη κατανάλωση λαδιού=πρόβλημα με την κεφαλή και συνήθως βαλβίδες και ελατήρια Δηλαδη γ@@@@ε τα και αφησε τα... Δεν ξερω τι σκ@τα να κανω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 (edited) Ερωτηση!Ο TSI του Golf 5 GT με τα 170 άλογα είναι ο ίδιος,σαν κορμός, με τον TSI του Polo GTI?Ξέρει κανείς να μας πει? Edited April 5, 2013 by wolfburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
master2785 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 (edited) εγω φιλε Βαγγελη θα εμενα μακρια απο το Polo gti και το μετανιωσα που δεν πηρα golf η scirocco..ασε που κοπαναει και πολυ Edited April 5, 2013 by master2785 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 το οτι κοπαναει ειναι ασχετο.λογικο ειναι να κοπαναει. απο την αλλη εχει ακουστει απο κανεναν καποιο προβλημα που προεκυψε απο υπερβολικη καταναλωση λαδιου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 5, 2013 Author Report Share Posted April 5, 2013 το οτι κοπαναει ειναι ασχετο.λογικο ειναι να κοπαναει. απο την αλλη εχει ακουστει απο κανεναν καποιο προβλημα που προεκυψε απο υπερβολικη καταναλωση λαδιου? Δεν θα φανει στα 30000-50000 απο τα 60000 και μετα πιστευω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 τι να πω δεν ξερω...παντως εγω απο τα 5.600χλμ που συμπήρωσα 500 ml μεχρι τωρα δεν μου εχει καψει τιποτα ενταξει 600χλμ εχω κανει μονο αλλα αν ηταν να εχει θεμα θα ειχε καψει γιατι παλια μου εκαιγε 1 λιτρο καθε 1600χλμ. θα το παρακολουθησω και αν μεινει ετσι τοτε ειμαι σε καλο δρομο. παντως αλλα 2 αμαξια που τους αλλαξαν κινητηρα η ιδια αντιπροσωπεια με εμενα και εχουν κανει πιο πολλα χλμ απο εμενα τωρα ειναι ενταξει. για να δουμε και ακομα δεν με πηραν τηλεφωνο να μου πουνε ποσο μου το παιρνουν. τι στο καλο meeting μ την γερμανια κανουν??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Wolfsburg μάλλον δεν έχεις διαβάσει καλα τα θέματα του vwclub δεν χρειάζεται να ψάχνεις στο εξωτερικό . Ο Φίλος Τσολιας όταν έσπασε πιστονια αποφάσισε να φτιάξει το μοτέρ μόνος του και έβαλε Ελατήρια αφτερμαρκετ και σταμάτησε να καίει ! Δεν χρειάζεται να τον συγκρίνεις με τον παλιο 1.4 TSI απο GT . Συγκρινε το με το 1.4 TSI 160 CAV(D) που είναι ΙΔΙΟΣ με τον 1.4 TSI 180 CAV(E) αλλα τα 160 αρια ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 5, 2013 Author Report Share Posted April 5, 2013 τι να πω δεν ξερω...παντως εγω απο τα 5.600χλμ που συμπήρωσα 500 ml μεχρι τωρα δεν μου εχει καψει τιποτα ενταξει 600χλμ εχω κανει μονο αλλα αν ηταν να εχει θεμα θα ειχε καψει γιατι παλια μου εκαιγε 1 λιτρο καθε 1600χλμ. θα το παρακολουθησω και αν μεινει ετσι τοτε ειμαι σε καλο δρομο. παντως αλλα 2 αμαξια που τους αλλαξαν κινητηρα η ιδια αντιπροσωπεια με εμενα και εχουν κανει πιο πολλα χλμ απο εμενα τωρα ειναι ενταξει. για να δουμε και ακομα δεν με πηραν τηλεφωνο να μου πουνε ποσο μου το παιρνουν. τι στο καλο meeting μ την γερμανια κανουν??? Αυτο για τα αλλα αυτοκινητα το ξερεις εσυ ή στο ειπαν απο την αντιπροσωπεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 μου το ειπαν. τωρα θα μου πεις αν τους πιστευω.ο υπευθυνος συνεργειου μου φαινεται ενταξει τυπος.τωρα θα μου πεις οτι κανει την δουλεια του αλλα μου το πεταξε αυθορμητα δεν ρωτησα εγω. εκει που πηγα για να μου συμπληρωσουν το μισο λιτρο μου ειπε απο μονος του οτι στα αλλα δυο που αλλαξαμε και εχουν κανει πιο πολλα χλμ εχει ομαλοποιηθει η κατασταση. εξου και μου ειπε να ξαναπαω σε 3000χλμ να το δουμε αν οντως καιει ξανα οπως παλια.τωρα τα παιδια τα αλλα 2 δεν τα ξερω καθ οτι ειναι απο αλλο νομο.στο δικο μου νομο μονο το δικο μου υπαρχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Wolfsburg μάλλον δεν έχεις διαβάσει καλα τα θέματα του vwclub δεν χρειάζεται να ψάχνεις στο εξωτερικό . Ο Φίλος Τσολιας όταν έσπασε πιστονια αποφάσισε να φτιάξει το μοτέρ μόνος του και έβαλε Ελατήρια αφτερμαρκετ και σταμάτησε να καίει ! Δεν χρειάζεται να τον συγκρίνεις με τον παλιο 1.4 TSI απο GT . Συγκρινε το με το 1.4 TSI 160 CAV(D) που είναι ΙΔΙΟΣ με τον 1.4 TSI 180 CAV(E) αλλα τα 160 αρια ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω πολυψάξει το θέμα στο δικό μας forum απλά σκέφτομαι ότι το να πας στην αντιπροσωπία και να σου αλλάξει κινητήρα δεν είναι λύση γιατί ενδεχομένως ο νέος κινητήρας που θα βάλουν, να καίει παραπάνω αφού θα είναι εξίσου προβληματικός.Το θέμα είναι να βρεθεί ο τομέας που πάσχει στο συγκεκριμένο μοτέρ CAV(E).Καμία αντιπροσωπία δεν ενδιαφέρθηκε να αναζητήσει λύση παρά μόνο ταλαιπωρία για τους εκάστοτε ιδιοκτήτες και αλλαγή κινητήρα με αμφίβολα κάθε φορά αποτελέσματα.Εν τω μεταξύ στο car βρωμάει ο τόπος απο 6R GTI από 12.000 χιλιόμετρα.Δεν είναι κρίμα ρε παιδιά καινούριο αυτοκίνητο να έχει τέτοιο κουσούρι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 (edited) κριμα δεν λες τιποτα....αλλα βλεπεις ειμασταν απο τους πρωτους που τα αγορασαμε δυστυχως......επισης να ξερεις οτι η καταναλωση λαδιου ειναι περιεργη δηλαδη, πριν αλλαξω κινητηρα μεχρι τις 12000 χλμ ειχα συμπληρωσει μονος μου χωρις να παω αντιπροσωπεια 2 λιτρα λαδι γιατι εβλεπα οτι ελειπε και μου ειχαν πει οτι στην αρχη μπορει να τα καψει και ολα και οντως στις 5000χλμ το προβλεπει το bookservice. μετα ομως το προβλημα εγινε εντονοτερο δηλαδη καθε 1600-1700χλμ ελειπε 1 λιτρο. μου αλλαξαν κινητηρα και στα πρωτα 1000χλμ παω για μετρηση και δεν ελειπε τιποτα. στα 3000χλμ ξαναπαω και ελειπε ενα ελαχιστο ποσο σχεδον τιποτα.στις 4000χλμ λεω να τα μετρησω μιας και αυτοι μου ειχαν πει να ξαναπαω μολις συμπληρωσω 8000χλμ συνολο. κοιταω ελειπε λιγο.στις 5000χλμ ξανακοιταω βλεπω στη μεση το δεικτακι. στις 5600 παω αντιπροσωπεια και ελειπε μισο λιτρο.μου λενε φυσιολογικο το γραφει και το βιβλιο και οντως το γραφει οπως ειπα και πιο πανω.τωρα εχοντας κανει 6200χλμ συνολο 30200 χλμ δεν μου εχει καψει απο τοτε που συμπληρωσα. τα γραφω ολα αυτα γιατι δεν υπαρχει μια συγκεκριμενη καταναλωση δηλαδη π.χ μισο λιτρο στα 5000χλμ αφου το μισο λιτρο το εκαψε μεταξυ 2500-5500χλμ. ενω μεχρι τοτε δεν ειχε καψει καθολου.παρατηρω οτι υπαρχει καποια μεταβολη. να πω δε οτι απο τις 4000χλμ και μετα εως τις 5500 το αμαξι το οδηγουσα στο manual και εκανα αλλαγες καθε 3500 στροφες. απο την κοσμοκαρ μου ειπαν οτι γραφει και μεσα στο βιβλιο δηλαδη οτι στη καταναλωση λαδιου παιζει ρολο η οδηγηση του αμαξιου.δηλαδη εχουμε αυξημενη καταναλωση οταν το τσιτονουμε η οταν το παμε χαλαρα????αυτο παραμενει αναπαντητο ερωτημα....... προς το παρον προχωραω ακαθεκτος και βλεπω!!!!! Διαβάστε εδώ μήπως και το εμπεδώσετε Το εργοστασιο θα δυσκολευει να δωσει λυση λογο χαμηλων ρυπων και "πρασινα αλογα" απλα στο τελος θα παω στο ξαδερφο μου που ειναι μηχανικος εξειδικευμενος στα vw θα αγορασω τα ελατηρια που πηρε και ο tsolias και θα παω να τα περασω με κανα 500 μαζι με τα εργατικα να ξεμπερδεψω (δεν εχει δικο του συνεργειο εξου και τα τοσα πολλα εργατικα)χαχααχαχα ποσο καιρο θα παρει να γινει η τραμπα στα ελατηρια?να λυσει δηλαδη κινητηρα και παλι να τον φορεσει ? καμια βδομαδα?επισης αν αλλαξω ελατηρια στην αντιπροσωπεια μπορουν να το καταλαβουν απο καπου?διαγνωστικο? Edited April 5, 2013 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 7, 2013 Author Report Share Posted April 7, 2013 Κανενας αλλος παιδια καμια γνωμη? Και πιο συγκεκριμενα καταναλωση λαδιου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 Τη γνώμη θες ακριβώς φίλε? Να βρεις κάποιο που να μην καιει δυσκολο . Αν εισαι τόσο κολλημένος με το αμάξι αυτό το παίρνεις και απλα συμπληρώνεις συνέχεια λάδι ή το παίρνεις και πάς και το φτιάχνεις μόνος σου .Να βρεις κάποιο που να μην καίει δύσκολο έως απίθανο , αν σε ξενερώνει το οτι καιει λάδια και το πάρεις και ζεις με το αγχος οπως είναι εδώ τα παιδιά άστο μην το πάρεις πάρε κάποιο άλλο turbo-compressor 1.4 tsi με DSG που δεν θα καιει λάδια και θα το εχεις να το χαίρεσαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 Το πρόβλημα ποιο είναι?Απο την αντιπροσωπεία ξέρουν τι συμβαινει κ καίει λάδι?Γιατί κάποιος λόγος θα υπάρχει δεν μπορεί μονο στο εργοστασιο της γερμανιας ξερουνε γτ καιει τοσο πολλα λαδια το polo to gti φιλαρακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted April 8, 2013 Report Share Posted April 8, 2013 Αφού ο φίλος "τρώγεται" να το πάρει, ας το πάρει! Ξέρουμε όλοι μας πως είναι όταν σε πιάνει η "καψούρα"! Πάρε όμως ένα που έχει σίγουρα εγγύηση (πιο πολύ για το DSG7) και στην συνέχεια κάνε συνεχείς ανανεώσεις... Υστερα βάλε και τα aftermarket ελατήρια σε ένα καλό μηχανικό εκτός vw (εξειδικευμένο) και θα είσαι κομπλέ!!! (500 € κόστος) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted April 8, 2013 Author Report Share Posted April 8, 2013 Αφού ο φίλος "τρώγεται" να το πάρει, ας το πάρει! Ξέρουμε όλοι μας πως είναι όταν σε πιάνει η "καψούρα"! Πάρε όμως ένα που έχει σίγουρα εγγύηση (πιο πολύ για το DSG7) και στην συνέχεια κάνε συνεχείς ανανεώσεις... Υστερα βάλε και τα aftermarket ελατήρια σε ένα καλό μηχανικό εκτός vw (εξειδικευμένο) και θα είσαι κομπλέ!!! (500 € κόστος) Εσυ φιλε μου ποσα χλμ εκανες με τα ελατηρια και διαπιστωσες οτι δεν καει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...