Φωστήρας Posted February 6, 2016 Report Share Posted February 6, 2016 Φωτό από οδοιπορικό από Αθήνα προς Αγ.Αθανάσιο 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Μια ενημέρωση σχετικά με το αυτοκίνητα. Το έχω πλέον στη κατοχή μου 10 μήνες, με 14.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω να πω πολλά, παρά μόνο ότι δεν μετάνιωσα στιγμή την επιλογή μου αυτή! Η μέση κατανάλωση αυτή τη στιγμή (Long - Term) είναι στα 4.0 l/100km. Έχω δει καταναλώσεις από 3.1 σε επαρχιακό δίκτυο, χωρίς κίνηση με ταχύτητες 90 ως 5.5, μέσα στη πόλη. Πέραν της κατανάλωσης, έχω εντυπωσιαστεί από τη ποιότητα κύλισης και την άνεση με την οποία κινείται σε αυτοκινητόδρομο σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Επίσης, αυτό που εντυπωσίασε χθες το βράδυ, ήταν το στήσιμο και το κράτημα του αυτοκινήτου, όταν πάνω σε στροφή, με ταχύτητα γύρω στα 90, μου πετάχτηκε ζώο και έκανα ελιγμό για να το αποφύγω. Είχα την εντύπωση πως με τέτοια σταβοτιμονιά θα έχανα το αυτοκίνητο, εκείνο όμως ήταν σαν να ήταν σε ράγες! Άπλα έστριψα το τιμόνι και ακολούθησε, χωρίς καν να επέμβει το ESP! Πιστεύω ότι βοηθάει σημαντικά η πλατφόρμα MQB καθώς και η σπορ ανάρτηση που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αυτά προς το παρόν, θα επιστρέψω! 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 (edited) 48 λεπτά πριν , faniaros said: όταν πάνω σε στροφή, με ταχύτητα γύρω στα 90, μου πετάχτηκε ζώο και έκανα ελιγμό για να το αποφύγω. Είχα την εντύπωση πως με τέτοια σταβοτιμονιά θα έχανα το αυτοκίνητο, εκείνο όμως ήταν σαν να ήταν σε ράγες! Άπλα έστριψα το τιμόνι και ακολούθησε, χωρίς καν να επέμβει το ESP! Σίγουρα με τι στραβοτιμονιά και την απότομη μεταφορά βάρους το πίσω μέρος θα έκανε περίεργα πράγματα χωρίς την επέμβαση του ESP. Το τελευταίας γενιάς ΕSP της VW δεν έχει καμιά σχέση με τα παλιά ΕSP που ξέραμε μέχρι τώρα και που είχαν διακόπτη για να τα απενεργοποιείς. Το ESP της VW είναι top, έχει ταχύτατη επεξεργασία δεδομένων και τις περισσότερες φορές δεν το παίρνεις είδηση πότε ενεργοποιείται. Δεν ανάβει κατά την ενεργοποίηση κάποιο λαμπάκι (αυτό που έχει είναι μόνο για το σπινάρισμα) και φυσικά δεν βγαίνει εκτός γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος. (δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να κάνεις καλύτερο χρόνο σε πίστα χωρίς αυτό το ESP) Για να το διαπιστώσεις ότι επεμβαίνει το ESP χωρίς να το καταλαβαίνεις οδήγησε στριφτερή διαδρομή κοντά στο όριο χωρίς να πατάς φρένο (χαμηλές ταχύτητες στην ευθεία και πατημένος τέρμα στις στροφές). Όταν σταματήσεις και ενώ δεν θα έχεις πατήσεις καθόλου φρένο θα διαπιστώσεις ότι τα φρένα καίνε πιθανόν και να καπνίζουν (εξαρτάται πόσο γρήγορα πήγες) από τις επεμβάσεις που έκανε το ΕSP. Edited April 17, 2016 by Vassilis63 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Πραγματικά σε τέτοιες στιγμές εκτιμάει κάποιος το esp. Σε αντίστοιχη περίπτωση σε εμένα που χρειάστηκε να κάνω μανούβρα για να αποφύγω εμπόδιο εκτίμησα δεοντος την αίσθηση σε ράγες που περιγράφεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Πραγματικά πίστευα ότι αναβοσβήνει το λαμπάκι του ASR στα όργανα όταν επεμβαίνει το ESP... Αν επενέβη πάντως, ήταν πάρα πολύ διακριτικό, πραγματικά δεν κατάλαβα επέμβαση. Σε ευχαριστώ πολύ που μου το είπες Βασίλη!@AvatarX, αλήθεια! Πάντα πίστευα ότι είναι χρήσιμο, αλλά ήταν η πρώτη φορά που με έσωσε από μπλεξίματα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellbouz Posted April 18, 2016 Report Share Posted April 18, 2016 Να σας δείξω και την δίκη μου κατανάλωση με ενα γέμισμα!! ολα τα χιλιόμετρα έγιναν σε επαρχιακό δρόμο,σε εθνική οδό και μέσα στην πόλη!! με 3 και 4 άτομα. δεν χρησιμοποιείσα καθόλου το CC σε αυτά τα χιλιόμετρα και να σημειώσω οτι όσες φορές εχω κάνει χρήση του CC πάντα εχω παραπάνω κατανάλωση,δοκιμασμένα. Εχω 28000 μέσα σε 17 μήνες που εχω την golfάρα και ειμαι πολύ ευχαριστημένος!! σε 2000χλμ θα πάω για το 2ο σέρβις στην ουσία το 3ο θα ειναι γιατί στα πρώτα 2000χλμ έκανα μια αλλαγή λαδιών. παρακάτω ειναι φωτο μόλις έκανα το γέμισμα και φωτο απο την απόδειξη με τα λίτρα που χωράει το ρεζερβουάρ μας!! *στην πρώτη φωτο τα χιλιόμετρα έγιναν με V-power μετα γέμισα με AVIO Sent from my iPhone using Tapatalk 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted April 18, 2016 Report Share Posted April 18, 2016 Στέλιο, αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ, είναι ότι από τη στιγμή που θα δείξει 0 χιλιόμετρα ο υπολογιστής, μπορώ να κάνω άλλα 120! περίπου.. Για να σου δώσω παράδειγμα, έχω μέση κατανάλωση 4λ/100 σε long term, σε since refuelling και σε since start. Ο υπολογιστής, μετά το φουλάρισμα δείχνει ότι μπορώ να κάνω 1130 χιλιόμετρα, ενώ με βάση αυτά τα δεδομένα θα έπρεπε να λέει 1250.. Το συζήτησα με μηχανικό και μου είπε ότι είναι επίτηδες προγραμματισμένο έτσι για να προστατεύσουν την αντλία πετρελαίου καθώς και όλο το σύστημα common rail. Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellbouz Posted April 19, 2016 Report Share Posted April 19, 2016 Στέλιο, αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ, είναι ότι από τη στιγμή που θα δείξει 0 χιλιόμετρα ο υπολογιστής, μπορώ να κάνω άλλα 120! περίπου.. Για να σου δώσω παράδειγμα, έχω μέση κατανάλωση 4λ/100 σε long term, σε since refuelling και σε since start. Ο υπολογιστής, μετά το φουλάρισμα δείχνει ότι μπορώ να κάνω 1130 χιλιόμετρα, ενώ με βάση αυτά τα δεδομένα θα έπρεπε να λέει 1250.. Το συζήτησα με μηχανικό και μου είπε ότι είναι επίτηδες προγραμματισμένο έτσι για να προστατεύσουν την αντλία πετρελαίου καθώς και όλο το σύστημα common rail. Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας! Μπράβο Φάνη καθόλου άχρηστη πληροφορία, δεν το ήξερα αυτό! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellbouz Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 Στο δρόμο απο πέτρα έσπασε το Ν και είπα να το ξεκολλήσω.. ιδού τα αποτελέσματα... έμεινα με δυο τρύπες! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 Αουτς! Περαστικά Στέλιο! Τι θα κάνεις τώρα? (Ευτυχώς να λέμε που δεν βρήκε στο χρώμα γιατί θα έκανε αρκετά μεγάλη ζημία!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas Pak Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 1 ώρα πριν , stellbouz said: Στο δρόμο απο πέτρα έσπασε το Ν και είπα να το ξεκολλήσω.. ιδού τα αποτελέσματα... έμεινα με δυο τρύπες! Sent from my iPhone using Tapatalk Για ρίξε μια ματιά http://www.ebay.com/itm/OEM-Genuine-Grille-BlueMotion-Badge-Emblem-For-VW-Golf-MK6-Passat-B7-Europe-Type-/221756633201?hash=item33a1b9b071:g:~nsAAOSwd4tT7DGx&vxp=mtr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellbouz Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 Για ρίξε μια ματιά http://www.ebay.com/itm/OEM-Genuine-Grille-BlueMotion-Badge-Emblem-For-VW-Golf-MK6-Passat-B7-Europe-Type-/221756633201?hash=item33a1b9b071:g:~nsAAOSwd4tT7DGx&vxp=mtr Μπά,δεν ειναι αυτο, δες το βίντεο.https://vimeo.com/166021182 Φάνη εχω αφαιρέσει τα πισω σήματα εκτός του Golf,ίσως να βγάλω απο το πισω bluemotion το Ν και να το βάλω σε αυτο που λείπει μπροστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 Είναι μια καλή ιδέα αυτό, αλλά είναι ίδιο το σήμα, εννοώ ο τρόπος που κουμπώνουν τα γράμματα και το μέγεθός τους? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted May 11, 2016 Report Share Posted May 11, 2016 Εγω θα έβαζα αυτοκόλλητακι καρμπόν η κάτι παρόμοιο! Ουτως η άλλως μονο μυγακια και κουνούπια εχουν τα αμαξια σε αυτα τα σημεία αυτα βλεπουν τα σήματα απο την καλη και την ανάποδη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted July 10, 2016 Report Share Posted July 10, 2016 Επί του θέματος και πάλι, καθότι δεν είμαι φανατικός ποδοσφαιρόφιλος και αφού ήμουν σίγουρος ότι οι δρόμοι θα είναι άδειοι, βρήκα την ευκαιρία για μια χαλαρή, βραδινή βόλτα με ξαστερο ουρανό. Το αποτέλεσμα... Έχω αναφέρει αρκετές φορές πως έχω τσεκάρει τον υπολογιστή και είναι ακριβεστατος, οπότε το 3.2 είναι αληθινό. Είναι ωραίο να βλέπεις ότι τα εργοστασιακά νούμερα είναι εφικτά 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newincity Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 Καλησπέρα! Μετά από ορισμένες εβδομάδες οδήγησης του Golf 7 TDI BLUEMOTION (110 hp), θα ήθελα να παραθέσω τις εντυπώσεις μου, σε σύγκριση με την οδήγηση του Golf 7 TDI (105 hp) που οδηγούσα παλαιότερα: Θετικά: - Η ύπαρξη 6ης σχέσης στο κιβώτιο, η οποία είναι ουσιαστικά overdrive (δηλ. δεν στριμώχτηκε το φάσμα, αλλά αντιθέτως προστέθηκε και μία ακόμα σχέση), με αποτέλεσμα στον αυτοκινητόδρομο να μπορείς βα ταξιδέψεις με 140 km/h με απόλυτη άνεση και χωρίς κανένα απολύτως θόρυβο κινητήρα. Εντός του αστικού και επαρχιακού δικτύου, σχεδόν ποτέ δεν απαιτήθηκε η 6η σχέση. - Κατανάλωση: Ελάχιστα καλύτερη από αυτή του απλού TDI (όχι ουσιώδης κατ' εμέ στην πράξη). Αρνητικά: - Αδικαιολόγητα και ακατανόητα μακριά τοποθέτηση της 2ης σχέσης του κιβωτίου. Αυτό έχει ως συνέπεια όταν θέλεις να πάρεις μια πιο κλειστή στροφή, ή να κυκλοφορήσεις με 15 km/h (π.χ. ψάχνεις θέση σε ένα parking) να χρειάζεται να ανεβοκατεβάζεις μεταξύ 1ης - 2ας ή να πατάς συχνά ντεμπραγιάζ (για να μην σκορτσάρει ή σβήσει). - Μειωμένη άνεση στο δρόμο, λόγω της χαμηλωμένης σφιχτής sport ανάρτησης. Δεδομένου ότι ο αγοραστής του BLUEMOTION δεν είναι οδηγός του οποίου πρώτο του μέλημα είναι η sport οδήγηση (διότι αλλιώς στα ίδια χρήματα θα επέλεγε το R-Line), φαντάζει λίγο παράταιρο, διότι η μείωση στην κατανάλωση (λόγω μείωσης μετωπικής επιφάνειας) δεν είναι τόσο εμφανής σε σχέση με το είχε τις κανονικές αναρτήσεις. Θα περιμένω τις απόψεις σας! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 10, 2016 Report Share Posted August 10, 2016 Θα συμφωνήσω για τη 2η σχέση, αφού είσαι υποχρεωμένος να πηγαίνεις με 20 τουλάχιστον. Βέβαια, μετά από 18.000 χιλιόμετρα έχω προσαρμοστεί αρκετά, οπότε είτε κατεβάζω πρώτη ασυναισθητα ή πατιναρω λίγο τον συμπλεκτη. Περισσότερο με ενοχλεί ότι πρέπει να ξεπεράσεις τις 2.000 στροφές για να κάνεις αλλαγή πρώτη σε δεύτερη, κάτι που δεν μου αρέσει ιδιαίτερα με κρύο κινητήρα, αν και είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Σχετικά με την ανάρτηση, το δικό μου με 15ρες είναι αρκετά άνετο, αλλά δυστυχώς δεν έχω μέτρο σύγκρισης με το "απλό" Golf μιας και έχει περάσει πολύς καιρός από τη τελευταία φορά που το οδήγησα. Εσύ με τι ζάντες είσαι? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newincity Posted August 10, 2016 Report Share Posted August 10, 2016 Το δικό μου έχει 16άρες ζάντες και ο κατασκευαστής συστήνει πίεση 35 psi!! Η σκληρή ανάρτηση φάνηκε από την αρχή, όπου ένιωθες και την παραμικρή ατέλεια του οδοστρώματος. Στη συνέχεια μείωσα την πίεση σε 32 psi, οπότε και μαλάκωσε ελαφρώς. Με το "απλό" TDI δεν με είχε απασχολήσει ποτέ η ανάρτηση, χωρίς από την άλλη να παίρνει ούτε ιδιαίτερη κλίση σε στροφές. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 10, 2016 Report Share Posted August 10, 2016 Σε εμένα για τις 15ρες προτείνει 39 αν θυμάμαι καλά και 36 σαν πίεση άνεσης, όπου και βρίσκονται. Το μοναδικό αρνητικό σχόλιο που έχω ακούσει για την ανάρτηση ήταν από τον πατέρα μου που έχει πρόβλημα στη μέση, σε κάποια εγκάρσια ανωμαλία, για το οποίο και μάλλον φταίει ο ημιακαμπτος. Μπροστά δεν έχει κανένα πρόβλημα. Όταν λες ότι έχει μειωθεί η άνεση, εννοείς πολύ, σε βαθμό να κοπαναει στις λακουβες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newincity Posted August 11, 2016 Report Share Posted August 11, 2016 Καραρχάς, να σημειώσω και πάλι ότι αναφέρομαι πάντα σε σύγκριση με το "απλό" Golf 7 TDI (105 hp). Ναι, με 35 psi στα ελαστικά "κοπάναγε" στις λακούβες. Με 32 psi μαλάκωσε κάπως, αλλά και πάλι με τις κανονικές αναρτήσεις κυλούσε πιο "γλυκά" πάνω από τις ανωμαλίες. Και μιλάω για την αίσθηση των καθημένων στα εμπρός καθίσματα. Θέμα και συνήθειας είνια βέβαια, δηλ. ένας που οδηγούσε πάντα sport αυτοκίνητο, πιθανώς δεν θα ασχολούνταν. Ίσως έπρεπε να διατηρήσουν τις 15άρες ζάντες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 11, 2016 Report Share Posted August 11, 2016 Στο βρετανικό φόρουμ είχε γίνει αρκετά μεγάλο θέμα για αυτοκίνητα με σπορ ανάρτηση όπως gti και gtd τα οποία είχαν κακή ποιότητα κύλισης, λόγω του ότι δεν είχαν αφαιρεθεί κατά το pdi κάποια πλαστικά που μπαίνουν στην ανάρτηση για τη μεταφορά (transportation pucks). Έδιναν την αίσθηση ότι η ανάρτηση τερματίζει σε κάθε λακουβα. Ίσως έχεις το ίδιο πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 Ταξιδάκι Φλώρινα - Πάτρα - Φλώρινα αυτές τις μέρες. Σύνολο, λίγο πάνω από 900 χιλιόμετρα έγραψε το Golfακι σε αυτή τη διαδρομή. Έχουμε και λέμε, 900 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 300 σε Εγνατία και Ιόνια οδό με ταχύτητες 120-140 , 550 σε επαρχιακό δίκτυο, με ταχύτητες που έπαιζαν από τα 30 έως τα 90 χλμ ανά ώρα και τα υπόλοιπα εντός πόλης. Το αμάξι φορτωμένο με 4 άτομα και πράγματα για 2-3 διανυκτερευσεις, με AC συνεχώς ανοιχτό και με αρκετά βαρύ πόδι κάποιες φορές για προσπεράσεις. Μέση κατανάλωση, 4,2 λίτρα / 100 χλμ. Παραθέτω και μερικές φωτογραφίες. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 δηλ εκαψες 40 ευρω καυσιμα? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 δηλ εκαψες 40 ευρω καυσιμα? Ακριβώς! Και 32 περίπου € διόδια :-P 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 αααααααυτα ειναι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...