Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
azk342

Αντίθετος Στο Ρεύμα Χαμηλώματος

Recommended Posts

Εχω ένα golf 1.6 FSI sportline. Η ανάρτησή του αν και τρένο με έχει κουράσει. Σκληρή θα έλεγα. Επίσης βρίσκει στα πεζοδρόμια.Παίδες συγνώμη που πάω αντίθετα με την πλειοψηφία. Ψάχνω ένα τρόπο να το σηκώσω το αμάξι κοντά στους 15 πόντους από το δρόμο. Δεύτερον η ανάρτηση που θέλω να τοποθετήσω θέλω να είναι αρκετά μαλακή. Πέστε μου αν ξέρει κάποιος κάτι.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι η εργοστασιακή είναι αλλά θέλω να την αλλάξω σε comfortline. Γίνεται αυτό; Επίσης θέλω να είναι after market μη μου πίσει το πισινό η αντιπροσωπεία

Share this post


Link to post
Share on other sites

όλα γίνονται..υπαρχουν πολλες λυσεις στο ιντερνετ..οικονομικες και σε αυτο που ζητας..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν μπορείς πεσ μου καποιες και το κοστος τους. Άκουσα για καποιους αποστατες ελατηριων-ερλατον αν το γραφω σωστά. τι είναι αυτά; ειναι αξιόπιστα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είσαι 100% σίγουρος ότι έχεις επάνω την μαμά ανάρτηση ;  Στο λέω αυτό γιατί έχω το ίδιο αυτοκίνητο, είμαι και 49 ετών και τέτοια θέματα δεν έχω με την σκληρότητα η το ύψος του αυτοκίνητου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το αμαξι το αγόρασα καινουργιο. Εσένα δεν είναι σκληρή η ανάρτηση;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου όντως πας κόντρα στο ρεύμα! Anyway έχε υπόψη σου ότι ο βαθμός σκληρότητας της ανάρτησης εξαρτάται κατά κύριο λόγο από τα ελατήρια και οχι από τα αμορτισέρ. Εφόσον έχεις sport έκδοση προφανώς έχεις 1,5cm πιο κοντό ελατήριο και ελαφρώς πιο σκληρό από την comfort έκδοση που αναφέρεις.

 

Άρα κατά σειρά :

 

1. Ψάχνεις για ελατήρια Comfort έκδοσης μεταχειρισμένα από το car ή βάζεις αγγελία ζήτησης με πιθανότητες να βρεις ένα από τα πολλά σετ που περισεύουν από κατόχους μοντέλων που έβαλαν πιο σπορτίφ after market ελατήρια.

2. Ψάχνεις για ένα σετ καινούρια αμορτισέρ τύπου Monroe, KYB, Sachs σε έκδοση τους με προσανατολισμό την άνεση. Φυσικά από ανάλογο κατάστημα με αξεσουάρ, ζάντες-ελαστικά-αναρτήσεις κλπ για να μην σε "δαγκώσουν" όπως λες στην αντιπροσωπεία.

 

Αν σου πω 50-70 ευρώ για τα ελατήρια και 200-250 ευρώ για τα αμορτισέρ είναι εκτίμηση, τις απόλυτες τιμές πρέπει να τις ψάξεις.

 

Υ.Γ. Προφανώς στο κατάστημα από όπου θα αγοράσεις και θα σου αλλάξουν τα αμορτισέρ θα ζητήσεις να σου αλλάξουν και τα ελατήρια με τα άλλα που θα έχεις πάρει χωρίς φυσικά να σε χρεώσουν επιπλέον για αυτό..!

Edited by ACE2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

το αμαξι το αγόρασα καινουργιο. Εσένα δεν είναι σκληρή η ανάρτηση;

Μάλλον το ίδιο αυτοκίνητο έχουμε 1.6 FSI Sportline Σαν ύψος το αυτοκίνητο είναι αν θυμάμαι καλά 1,5 cm χαμηλότερο από την απλή έκδοση χωρίς όμως να με έχει προβληματίσει κάπου, τώρα από σκληρότητα που λες νομίζω είναι νορμάλ για τα γούστα μου, αν και έχω δισκοκήλη δεν με έχει κουράσει κάπου.

 

Εγώ θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και κάποιο αλλο Golf με Comfort ανάρτηση για να εχεις ποιο ξεκάθαρη εικόνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Που θα βρω ελατήρια από έκδοση comfort με 50-70 ευρώ; Επίσης να ρωτήσω ότι δεν θα αλλάξει η γεωμετρία της ανάρτησης, άρα πρέπει να κάνω διορθώσεις στο camber (αν το λέω καλά);

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στους παλιατζήδες η και στο *μη επιτρεπόμενο @ URL*, το δύσκολο είναι να καταλάβεις ποιο είναι το σωστό.

 

Έριξα μια ματιά στο ΕΤΚΑ μήπως και σου έβρισκα κωδικούς αλλά έχει καμιά 10αριά διαφορετικούς οπότε τρέχα γύρευε :nea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλλον φορας καποια αλλη αναρτηση οι μανισια αποκλειεται να σε κουρασε διοτι με τον καιρο γινεται βαρκα γιαλο και δεν καταλαβαινεις τιποτα απλα απορω γιατι τοσο αντιθετος ολοι προσπαθουμε να βελτιωσουμε το πατημα και το στριψιμο και εσυ θες πολυ μαλακη αναρτηση γουστα ειναι αυτα ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε σταύρο ναι με έχει κουράσει-πλέον από τη ζωή μου θέλω άνεση. Έχω μπει μέσα σε αμάξια κυρίως γαλλικά και έχω πάθει πλάκα με την άνεση που έχουν. Μπορεί ίσως να φταίει το ότι έχει σκληρά καθίσματα. Το golf είναι από τη μάνα του χαμηλωμένο προσέχω και το παραμικρό μη βρει από κατω. Στο σπίτι που μένω έχει μία ράμπα αρκετά επικλινής με αποτέλεσμα αν το βάλω το αμάξι στο γκαράζ με τη μούρη, μου βρίσκει η ποδιά η πλαστική. Μεγάλο σπάσιμο. Επίσης έχω προσπαθήσει να πάω σε ένα χωράφι που έχω, στρωτό αγροτικό δρόμο. Μη φανταστείς δρόμο για SUV. Απλά αντί για άσφαλτο έχει χώμα. Βρίσκει σε καμία ποιο ψηλή πέτρα ή στα χορτάρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως τα αμορτισέρ σου τα έχουν φτυσει γι αυτό έχει χαμηλώσει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε σταύρο ναι με έχει κουράσει-πλέον από τη ζωή μου θέλω άνεση. Έχω μπει μέσα σε αμάξια κυρίως γαλλικά και έχω πάθει πλάκα με την άνεση που έχουν. Μπορεί ίσως να φταίει το ότι έχει σκληρά καθίσματα. Το golf είναι από τη μάνα του χαμηλωμένο προσέχω και το παραμικρό μη βρει από κατω. Στο σπίτι που μένω έχει μία ράμπα αρκετά επικλινής με αποτέλεσμα αν το βάλω το αμάξι στο γκαράζ με τη μούρη, μου βρίσκει η ποδιά η πλαστική. Μεγάλο σπάσιμο. Επίσης έχω προσπαθήσει να πάω σε ένα χωράφι που έχω, στρωτό αγροτικό δρόμο. Μη φανταστείς δρόμο για SUV. Απλά αντί για άσφαλτο έχει χώμα. Βρίσκει σε καμία ποιο ψηλή πέτρα ή στα χορτάρια.

Φίλε μου έτσι είναι τα Γερμανικά αυτοκίνητα, ξερά και στιβαρά. Έχε υπόψη σου όμως ότι τα αυτοκίνητα φτιάχνονται για δρόμους όχι για καρόδρομους. Τα προβλήματα π.χ. πριν 10 χρόνια σε Polo & Golf με τα παράθυρα που έπεφταν δεν υπήρχαν σε καμία άλλη χώρα της Ευρωπαικής Ένωσης. Τελικώς από πλαστικά έβαλαν μεταλλικά εξαρτήματα από το εργοστάσιο και λύθηκαν τα θέματα. Επαναλαμβάνω όμως αυτοκίνητα φτιάχνουν όχι τρακτέρ...

...Για το όποιο κάθετο γκαράζ ή χωματόδρομο επίσης δεν νομίζω να ευθύνεται το αυτοκίνητο, σε βρίσκω λίγο υπερβολικό εντελώς φιλικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

...Για το όποιο κάθετο γκαράζ ή χωματόδρομο επίσης δεν νομίζω να ευθύνεται το αυτοκίνητο, σε βρίσκω λίγο υπερβολικό εντελώς φιλικά.

 

 

δηλαδή εκει στο Γερμανιααα τα γκαράζ στα σπίτια τους πως τα έχουν!? παράλληλα στο πεζοδρόμιο και εκτός του σπιτιού τους!? 

 

..μην λέμε οτι θέλουμε...δεν θα ανατρέψουμε ολόκληρο πολεοδομικό και αρχιτεκτονικο κώδικα για να την βγάλουμε λάδι. 

 

υ.γ και εγω ανεβαίνω την ράμπα για το γκαράζ (10% κλιση) μου αλλα αν το βάλεις λοξά και όχι κάθετα δεν έχει θέμα.   μάλιστα εχω πάει και στο χωράφι μου (δρόμος με κοτρόνες!!)άπειρες φόρες ουτε που έχω βρει. ιδιαίτερα με το πασσατ που ειναι πιο χαμηλο. επομενος δεν εχει νοημα τι αμαξι και ποσο χαμηλό ειναι! άπλα το θέμα ειναι να ξέρεις να το πας!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω ένα golf 1.6 FSI sportline. Η ανάρτησή του αν και τρένο με έχει κουράσει. Σκληρή θα έλεγα. Επίσης βρίσκει στα πεζοδρόμια.Παίδες συγνώμη που πάω αντίθετα με την πλειοψηφία. Ψάχνω ένα τρόπο να το σηκώσω το αμάξι κοντά στους 15 πόντους από το δρόμο. Δεύτερον η ανάρτηση που θέλω να τοποθετήσω θέλω να είναι αρκετά μαλακή. Πέστε μου αν ξέρει κάποιος κάτι.

Φιλε akz342, εγω θα ελεγα να κανεις ενα check τις αναρτησεις σου και τα ελλατηρια σε καποιο λαστιχαδικο ισως καποια αναρτηση εχει βγει off! διοτι με αυτα που λες για σκλυροτητα κατι αλλο μου μοιαζει...αποκλειεται η μαμα αναρτηση να ειναι σκληρη.Ποσα χλμ εχει το οχημα σου και ποτε αλλαξες αναρτησεις/ελλατηρια τελευτεα φορα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδή εκει στο Γερμανιααα τα γκαράζ στα σπίτια τους πως τα έχουν!? παράλληλα στο πεζοδρόμιο και εκτός του σπιτιού τους!? 

 

..μην λέμε οτι θέλουμε...δεν θα ανατρέψουμε ολόκληρο πολεοδομικό και αρχιτεκτονικο κώδικα για να την βγάλουμε λάδι. 

 

υ.γ και εγω ανεβαίνω την ράμπα για το γκαράζ (10% κλιση) μου αλλα αν το βάλεις λοξά και όχι κάθετα δεν έχει θέμα.   μάλιστα εχω πάει και στο χωράφι μου (δρόμος με κοτρόνες!!)άπειρες φόρες ουτε που έχω βρει. ιδιαίτερα με το πασσατ που ειναι πιο χαμηλο. επομενος δεν εχει νοημα τι αμαξι και ποσο χαμηλό ειναι! άπλα το θέμα ειναι να ξέρεις να το πας!!

Που θες να ξέρω ρε φίλε πως έχουν τα γκαράζ στην Γερμανία...?? Και είναι το λιγότερο ΑΣΤΕΙΟ να μιλάμε για πολεοδομικούς και αρχιτεκτονικούς κανόνες ή κώδικες στην χώρα που εχει παγκοσμίως την πιο διεφθαρμένη πολεοδομία...  ...η κλίση μας μάρανε όταν τα οποια μέτρα ασφαλείας στα υπόγεια γκαραζ είναι ανυπαρκτα (σήμανση, φανάρι κλπ) ενώ άπειρα από αυτά έχουν γίνει διαμερισματα στο ίδιο μηκος πνεύματος με τους ημιυπαίθριους..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ειναι το golf  χαμηλο ειδικα  με μαμα αναρτηση μην τρελλαθουμε  κιολας..Εγω το εχω χαμηλωσει 3 ποντους και παλι δεν βρισκει σε σημεια που βρισκει το c2 της γυναικας μου που ειναι σαν κατσικι!! Βρισκει οπως  θα εβρισκε οποιοδηποτε αυτοκινητο της κατηγοριας του απλα.Ειδικα η αναρτιση που φοραει σκληρη δεν την λες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon

Εχω ένα golf 1.6 FSI sportline. Η ανάρτησή του αν και τρένο με έχει κουράσει. Σκληρή θα έλεγα. Επίσης βρίσκει στα πεζοδρόμια.Παίδες συγνώμη που πάω αντίθετα με την πλειοψηφία. Ψάχνω ένα τρόπο να το σηκώσω το αμάξι κοντά στους 15 πόντους από το δρόμο. Δεύτερον η ανάρτηση που θέλω να τοποθετήσω θέλω να είναι αρκετά μαλακή. Πέστε μου αν ξέρει κάποιος κάτι.

 

Σύγκριση χαμηλώματος/ψηλώματος.

 

1)Mε το χαμήλωμα πάει περίπατο η παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου γιατί σε περίπτωση ατυχήματος συμβαίνει αυτό:

 

4806_zps5e970e2a.jpg

 

Με το ψήλωμα είσαι ο...θύτης:

 

(Το αυτοκίνητο της πρώτης φωτό, υπερυψωμένο).

DSC09392jpg1_zpsbe0bf08a.jpg

 

 

2)H ανάρτηση, συνήθως, θέλει από την αρχή ρυθμίσεις είτε στο ψήλωμα είτε στο χαμήλωμα.

 

3)Το περίφημο κέντρο βάρους σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης και όχι πίστας, δεν επηρεάζεται αρκετά από το χαμήλωμα η το, λογικό, ψήλωμα ώστε να φαίνεται διαφορά στον δρόμο. Άλλοι είναι οι παράγοντες που αλλάζουν την αίσθηση.

 

Ειδικά σε αυτοκίνητα 4x4, το επί πλέον βάρος του συστήματος μετάδοσης που βρίσκεται πολύ χαμηλά, στο χαμηλότερο σημείο του αμαξώματος, λίγο/πολύ, εξισορροπεί την διαφορά από την υπερύψωση.

 

4)Με το ψήλωμα περνάς από σημεία που εξυπηρετεί πάρα πολύ στην καθημερινή χρήση, αυξάνοντας την χρηστικότητα του αυτοκινήτου κατά πολύ.

 

5)Το ψήλωμα, ανάλογα με τον τρόπο που θα γίνει, μπορεί να οδηγήσει και σε "μαλάκωμα" της ανάρτησης, αλλά τότε χάνουμε σε ευστάθεια, ανάλογα.

 

6)Τέλος, 15 πόντοι υπερύψωσης είναι πάρα-πάρα πολύ και αποκλείεται να το επιτρέπει η ανάρτηση χωρίς πολύ σοβαρές μετατροπές.

 

Εδώ μία υπερύψωση 5 cm πίσω και 8 cm εμπρός επιτεύχθηκε εξαντλώντας όλα τα όρια αλλά χωρίς μετατροπές  με νέες ρυθμίσεις κάμπερ/σύγκλισης και με άριστα αποτελέσματα ως προς την συμπεριφορά και την χρηστικότητα:

 

P80100041_zps0e082666.jpg

Edited by hellenic vanagon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω ένα golf 1.6 FSI sportline. Η ανάρτησή του αν και τρένο με έχει κουράσει. Σκληρή θα έλεγα. Επίσης βρίσκει στα πεζοδρόμια.Παίδες συγνώμη που πάω αντίθετα με την πλειοψηφία. Ψάχνω ένα τρόπο να το σηκώσω το αμάξι κοντά στους 15 πόντους από το δρόμο. Δεύτερον η ανάρτηση που θέλω να τοποθετήσω θέλω να είναι αρκετά μαλακή. Πέστε μου αν ξέρει κάποιος κάτι.

Τι θα το κανεις VITARA????

 

μηπως εννοεις 1,5 ποντο??

Σύγκριση χαμηλώματος/ψηλώματος.

 

1)Mε το χαμήλωμα πάει περίπατο η παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου γιατί σε περίπτωση ατυχήματος συμβαίνει αυτό:

 

4806_zps5e970e2a.jpg

 

Με το ψήλωμα είσαι ο...θύτης:

 

(Το αυτοκίνητο της πρώτης φωτό, υπερυψωμένο).

DSC09392jpg1_zpsbe0bf08a.jpg

ενταξει οπως λενε..........εσυ το γ@@@@@@ς και ψοφησε...

φιλικα.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon

 

Τι θα το κανεις VITARA????

 

μηπως εννοεις 1,5 ποντο??

ενταξει οπως λενε..........εσυ το γ@@@@@@ς και ψοφησε...

φιλικα.......

 

To ίδιο φαινόμενο παρουσιάζεται παντού και πάντα όταν υπάρχει υψομετρική διαφορά προφυλακτήρων.

 

Μερικά, οικογενειακά, παραδείγματα ακόμα:

 

moto_0041_zps29504576.jpg

 

Το πάτημα (Ferrari)

 

600_999990014_zpsd0b3c044.jpg

 

 

Aπό αυτή την μικρή ζημιά:

 

apict20268qc_zps2f53723b.jpg

 

apict2028halb7ok_zpsdc749541.jpg

 

 

 

Δεν θα μπορούσε κάποιος, μη ασχολούμενος με το θέμα, να φανταστεί ότι θα μπορούσε να προκληθεί η ολοκληρωτική, σχεδόν, διάλυση του "αντίπαλου", που συμβαίνει να είναι είναι χαμηλότερος:

 

apict20156tv_zps401005a3.jpg

 

 

To πάτημα (Αudi)

apict2030halbiert6me_zps3889169c.jpg

Edited by hellenic vanagon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon

Ας αναφέρω επίσης πως το εικονιζόμενο Τ3, σαν 2WD, πετυχαίνει τιμές πλάγιας επιτάχυνσης 0,7 g! 

 

 

Περιοδικό "POPULAR MECHANICS", 1980

 

Nu3AD0alphaepsiloniotakappa3CC0nualpha_z

 

 

Σαν 4WD και με ένα καλό σετ 255 60 15 θα πρέπει να είναι πολύ πάνω από αυτό το όριο, κάνοντας πολλά χαμηλωμένα και σπορ η "σπορ" αυτοκίνητα να ντρέπονται. Λεπτομέρεια: απέχει πάνω από 20 cm από το έδαφος με συνολικό ύψος τα 2 μέτρα!

 

Πρακτικά το καταλαβαίνεις γιατί μετά από μία ε, χμ, σοβαρή διαδρομή οι πόνοι στα πλευρά είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο.

Edited by hellenic vanagon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...