Patouhas Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 Καλησπέρα παιδια!Λοιπόν είμαι στον δρόμο με το απλό Polo μου 1400 9n 2003 όταν ξαφνικά παρατηρώ ότι έχει σβήσει το μπλέ φώς του ταμπλό.Σε μερικά δευτερολεπτα σβήνει και το ραδιο-cd και μετά κατά σειρα το τιμόνι γίνεται βαρύτερο, χαμηλώσαν τα φώτα, άναψαν ενδεικτικές λυχνίες για τιμόνι, χειρόφρενο, EPC και στο τέλος έπεσε η απόδοση του κινητήρα !! Μόλις που πρόλαβα να κάνω στην άκρη και να το παρκάρω. Αφού το έσβησα δοκίμασα να το άναψω αλλά το αμάξι είναι νεκρό. Όταν γυρνάς το κλειδί δεν έχει καμία ένδειξη. ΤΙ λέτε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 Καλησπέρα παιδια! Λοιπόν είμαι στον δρόμο με το απλό Polo μου 1400 9n 2003 όταν ξαφνικά παρατηρώ ότι έχει σβήσει το μπλέ φώς του ταμπλό. Σε μερικά δευτερολεπτα σβήνει και το ραδιο-cd και μετά κατά σειρα το τιμόνι γίνεται βαρύτερο, χαμηλώσαν τα φώτα, άναψαν ενδεικτικές λυχνίες για τιμόνι, χειρόφρενο, EPC και στο τέλος έπεσε η απόδοση του κινητήρα !! Μόλις που πρόλαβα να κάνω στην άκρη και να το παρκάρω. Αφού το έσβησα δοκίμασα να το άναψω αλλά το αμάξι είναι νεκρό. Όταν γυρνάς το κλειδί δεν έχει καμία ένδειξη. ΤΙ λέτε? δυναμο 100% και εφαγε και την μπαταρια!..το επαθα και εγω πριν 2χρονια σε φαναρι ευτηχος με το πασσατ μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patouhas Posted December 9, 2013 Author Report Share Posted December 9, 2013 Πήγα τώρα το έβαλα μπροστα. όλα έδειχναν κανονικά! Μετα από κανα 5λεπτο άρχισε τα ίδια..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 Μπατάρια δεν είναι γιατί δεν θα σε άφηνε στη μέση.Σε μένα όταν μου έκανε κάτι παρόμοιο ήταν ο πολλαπλασιαστής αλλά έχει μόνο έναν και στέλνει ρεύμα στο ντιστριμπιτέρ και απο κει στα μπουζί.Το δικό σου πρέπει να χει 4 πολ/στες.Ίσως να ναι το δυναμό σε αυτή τη περίπτωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patouhas Posted December 9, 2013 Author Report Share Posted December 9, 2013 ναι έχει 4 πο/στες. Μαλον το δυναμο πρεπει να είναι. Πόσο πάει? κανα 100 ευρω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 'Eλεγξε τη γείωση της μπαταρίας στο σασί και δές και αν κουνιούνται οι ακροδέκτες στους πόλους της μπαταρίας. Απο δυναμό δεν μένεις ετσι ξαφνικα. Εμένα στο cordoba '99 πριν ενα μηνα μου χάλασε το δυναμό στα Τέμπη και έφτασα στη Θεσσαλονίκη μόνο με την μπαταρία και με φώτα στα τελευταία 40 χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 ναι έχει 4 πο/στες. Μαλον το δυναμο πρεπει να είναι. Πόσο πάει? κανα 100 ευρω? 100 ευρω εχει το σερβις του εκτος αντιπ. απο δυναμό μπορεί να μείνεις για την πλάκα αν έχει θέμα(πχ αυτοματος του δυναμο). απο μπαταρια απ την άλλη δεν μπορεί να σε αφήσει εν 'κίνηση μην ξεχάσουμε και τα βασικά που ξέρουμε.http://www.karditsanews.gr/archives/50495 ενδιαφερον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 (edited) Απο δυναμό δεν μένεις επι τόπου. Οπως είπα έκανα 150χιλιομετρα χωρίς δυναμό. Οταν χαλάσει το δυναμό πρώτα ανάβει το λαμπάκι του και το καταλαβαίνεις. Απο κομμένη γείωση είχει μείνει ο ξάδερφος μου επι τόπου με Ibiza 2003 Προσθέτω οτι πέρσι το καλοκαίρι μου κόπηκε ο ιμαντας του δυναμό ερχόμενος απο Χαλκιδική 30 χιλιόμετρα πρίν το σπίτι μου και επειδή η αντλία νερού κινείται απο τον χρονισμού γύρισα κανονικά στο σπίτι μου χωρίς δυναμό και χωρίς υδραυλικό τιμόνι. Απο δυναμό ΔΕΝ μένεις ξαφνικά στο δρόμο. Edited December 10, 2013 by kapnias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patouhas Posted December 11, 2013 Author Report Share Posted December 11, 2013 Λοιπόν αποτελέσματα. Δυναμό αλλαγή, πολλαπλασιαστής αλλαγή, μπαταρία αλλαγή + ένα πίσω φανάρι αριστερό + εργατικά σύνολο 300,00!Ευχαριστώ για τις συμβουλές ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 μπαταρία + φανάρι ήταν από πριν ή την πάθανε λόγω δυναμό? δηλαδή πώς έγινε το κακό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patouhas Posted December 11, 2013 Author Report Share Posted December 11, 2013 Η μπαταρία άδειασε λόγο του δυναμό. Το φανάρι το άλλαξα γιατί είταν σπασμένο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 (edited) Απο δυναμό δεν μένεις επι τόπου. Οπως είπα έκανα 150χιλιομετρα χωρίς δυναμό. Οταν χαλάσει το δυναμό πρώτα ανάβει το λαμπάκι του και το καταλαβαίνεις. Απο κομμένη γείωση είχει μείνει ο ξάδερφος μου επι τόπου με Ibiza 2003 Προσθέτω οτι πέρσι το καλοκαίρι μου κόπηκε ο ιμαντας του δυναμό ερχόμενος απο Χαλκιδική 30 χιλιόμετρα πρίν το σπίτι μου και επειδή η αντλία νερού κινείται απο τον χρονισμού γύρισα κανονικά στο σπίτι μου χωρίς δυναμό και χωρίς υδραυλικό τιμόνι. Απο δυναμό ΔΕΝ μένεις ξαφνικά στο δρόμο. κοιτα φιλε χωρις να σε παρεξιγισω 3αμαξια που ειχα renaylt 19,ford fiesta 85 αλλα και το πασσατ μου με αφησαν απο δυναμο και συγγεκρημενα εν κινηση. ειναι απολυτος λογικο οταν δεν παραγει ρευμα το αμαξι μεσο του δυναμο οπου αυτη ειναι η δουλεια του οταν χαλασει τραβαει ρευμα απ την μπαταρια με αποτελεσμα να την αποφορτιζει απο εκει και περα και ο μηχανικος μου που εμπιστεύομαι παρα πολυ το επιβεβαίωσε αλλα και απο μονος μου γιατι εψαξα αν χαλασει το δυναμο δεν σε αφηνει αμεσος εχεις ενα μικρο περιθοριο μεχρι να ξεφορτισει την μπαταρια και τοτε ψαχνεσαι. και οχι δεν αναβει κανενα λαμπακι ουτε στον εγγεφαλο φαινετε παρα μονο αν βαλεις πολυμετρο στο δυναμο και στην μπαταρια να ελενξεις ρευματα. Edited December 11, 2013 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 (edited) Φίλε μου το κόκκινο λαμπάκι με την ένδειξη της μπαταρίας που έχει το καντράν και σβήνει μολις πάρει μπροστα είναι η ένδειξη οτι το δυναμό βγάζει τάση. .Αυτο το λαμπάκι μου άναψε οταν κόπηκε ο ιμάντας του δυναμο-υδραυλικου-air condition και το ίδιο λαμπάκι μου άναψε οταν χάλασε το δυναμο απο καρβουνάκια και συλλέκτη. Το "μικρό" περιθώριο στην περίπτωση μου ήταν 160 χιλιόμετρα (και οχι 150 που είπα προηγουμένως) και συγκεκριμένα μόλις βγήκα απο Λάρισα μέχρι την Τριανδρία θεσσαλονικης και μάλιστα μετα τα διόδια των Μαλγάρων άναψα και φώτα. Το πολύμετρο που είχα μάζι μου καθότι ηλεκτρονικός στο επάγγελμα μου επιβεβαίωνε διαρκώς μετρώντας την τάση στον αναπτήρα του αυτοκινήτου οτι έχω ακόμη περιθώριο.Συγκεκριμένα τα 12.8v που είχε η μπαταρία με σβηστό κινητήρα έπεσαν στα 12.1V με αναμμένο κινητήρα και 160χιλιόμετρα αργότερα έπεσαν στα 11.2V με αναμμένο κινητήρα μόλις έφτασα σπίτι μου. Την επόμενη μέρα έλυσα το δυναμό και είδα οτι απο τα δυο καρβουνάκια που πατάνε στο συλλέκτη το ένα δεν πατούσε μιάς και ειχε λιώσει απο φθορά και σπινθηρισμο. Oπως καταλαβαίνεις δεν είμαι άσχετος ούτε σου λέω κάτι που άκουσα ή που διάβασα αλλα σου γράφω την εμπειρία μου και αυτο που ξέρω σαν ηλεκτρονικός. Να παραθέσω οτι τοσο το Renault19 είχε λαμπάκι για το δυναμό οσο και το passat. To renault το είχε ο κουμπαρος μου και του είχε ανάψει το λαμπάκι στο δρόμο για Πολύγυρο απο καμμένο δυναμό χωρίς ωστόσο να τον αφήσει στο δρόμο και passat ειχε ο πατέρας μου και είχε σίγουρα λαμπάκι αλλα δεν τον άφησε απο δυναμό. Φυσικά και σε αφήνει το δυναμό στο δρόμο , αφού όμως έχει ανάψει πρώτα το λαμπάκι και αφού αγνοώντας το λαμπάκι έχεις ξελιγώσει τη μπαταρία Edited December 11, 2013 by kapnias 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoGoOD Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Λοιπον καλημερα σας και χρονια πολλα... ειχα μεινει κ εγω εν κινηση...σωστος ο φιλος απο πανω τα λεει καλα δεν ειπε τπτ λαθος!!! το αυτοκινητο του φιλου παραπανω βεβαια εμεινε απο πολαπλασιαστες και οχι απο δυναμο... Οταν εμεινα εγω ειχα μεινει επειδη δεν εβγαζαν σπινθηρα τα μπουζι ...αρα τι εφταιξε??? καταλαβατε νομιζω ευχαριστω!!!! Ηλεκτρολογος ειμαι κ απο τα λιγα που ξερω ετσι εγινε...αν και ο δυναμος σε αφηνει ανετα στο δρομο..η μπαταρια ειναι για τις καταναλωσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...