duvel22 Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Γεια σας παιδιά έχω ένα Golf 6 tsi 122ps με 67000km (με όλα του τα service στην αντιπροσωπία) και εδώ και 4 μέρες μου άναψε το λαμπάκι check engine έτσι στα καλά καθούμενα. Πήγα στην αντιπροσωπία και το είδαν με το διαγνωστικό (υπολογιστή που έχουν) και παρουσιάζει ένα πρόβλημα στο 4 κύλινδρος. Αλλάξαν μπουζί και πολλαπλασιαστή αλλά τίποτα. Η μηχανή έκανε πάλι τον ίδιο περίεργο θόρυβο και το αμάξι είχε 700 με 800 στροφές στο ρελαντί. Μου πρότειναν να βάλουμε ένα υγρό καθαρισμού μπεκ στο ρεζερβουάρ και 100αρα βενζίνη και να το πατήσω για λίγο αλλά τίποτα και πάλι. Μου είπαν λοιπόν ότι πρέπει να φταίει το μπεκ το οποίο έχει 200 ευρώ περίπου. θα το πάω για να κάνουν την τράμπα το τέταρτο μπεκ με το πρώτο για να δουν ένα είναι όντος αυτό. είχε κάποιος το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα ποτέ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Πάρτε συμπίεση πριν αλλάξετε μπεκ ! Απο τα πρώτα πράγματα που έπρεπε να έχουν κανει γιατι μπορει να εχει σπάσει και σου είπαν πατησεις λίγο και να έκανες μεγαλύτερη ζημιά Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Φίλε συμπίεση όπως είπε και ο winner Τώρα είδα το θέμα σου... και μην το πατάς μην σου μείνει στο χερι. Μήπως Γιάννη είναι οι βαλβίδες? Η είναι άσχετο το σφάλμα που έβγαλε ? Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvel22 Posted March 20, 2014 Author Report Share Posted March 20, 2014 τι εννοείς συμπίεση πριν αλλάξετε μπεκ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Εννοώ οτι μπορει να αλλάξεις μπεκ αλλα συνεχίσει να τα κανει αυτα ! Σου είπαν οι ίδιοι απο αντιπροσωπεία ΜΠΟΡΕΙ να ειναι το μπεκ , δεν ειναι σίγουροι ! Πρώτα κάνουμε τα βασικά -φτηνά και μετα πάμε σε ακριβές αλλαγές ! Μετράμε συμπίεση αν ειναι οκ πάμε μετα σε αλλαγή Μπουζί και πολλαπλασιαστων μετα αν παλι δεν στρώσει πάμε σε καθαριστικά για τα μπεκ και χημικά για την καπνα στις βαλβίδες , μετα κοιτάμε σε μπεκ κλπ κλπ Οποτε πριν σκάσεις 200 ευρώ για μπεκ , ζητά να μετρήσουν συμπίεση Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvel22 Posted March 23, 2014 Author Report Share Posted March 23, 2014 παιδια τι να σας πω οτι συχαθικα τα golf που τοσο αγαπουσα το αφισα στην αντιπρωσοπια και τελικο συμπερασμα θα το παρω μετα απο μια εβδομαδα για θα αλλαξουν: mpek 4 kylindrou pistoni 4 kylindrou καδενα ελατηρια πιστονιων φλαντζα καθρεφτη τεντοτηρα καδενα τσιμουχα στροφαλου τσιμουχακια βαλβιδων φλαντσα εξαγωγης φλαντσα κεφαλης κολλα καρτερ λαστιχακια παρα λαστιρακια λαδια φιλτρα ....... δεν μου αλλαζαν ολο τιν μηχανη να τελιωναμε ζημια 1740€!!!!!!!! τι να πω ρε παιδια πως δεν λυποθημισα τωρα βλεπω golf και πραγματικα με πιανει αλλεργεια....ευχαριστω παντος για τις συμβουλες σας μου εκαναν και συμπιεση και το τεταρτο μπεκ ιταν πιο αδυναμο..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 Με την συμπίεση δεν μπορεις να δεις τα μπεκ ... Άρα για να αλλάζουν πιστόνι 4ου παει να πει οτι έσπασε ( αυτό είχα στο μυαλό μου για αυτό σου ειπα να πάρετε συμπίεση ) Καδενα και τα λοιπά γιατι σου αλλάζουν ; Μην το αφήσεις έτσι μιλά με τα κεντρικά υπάρχει προβληματική παρτίδα πιστονιων και σπάνε τα λουκια τους όπως επίσης και προβληματική παρτίδα μπεκ που εχει ως συνέπεια να σπάνε πιστόνια ! Μην πληρώσεις τιποτα κυνήγησε το ! Στην θέση σου θα άλλαζα και τα 4 μπεκ και τα 4 πιστόνια! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvel22 Posted March 23, 2014 Author Report Share Posted March 23, 2014 παμε για πολυ μεγαλα κοστοι ομως και δεν τα εχω τωρα. γιατι πιστευεις οτι θα εχω στο μελος προβλημα στα υπολοιπα. τι να κανω να παρω την κοσμοκαρ λες να το πω.....το θεμα ειναι οτι το αμαξη το πυρα μεταχειρισμενο μπορω να το κανω αυτο... σ ευχαριστω για την βοηθεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 Ναι να τους πάρεις , επίσης μην ξεχνάς να τους λες το πιο σημαντικό οτι δεν σου πήραν συμπίεση και σε έβαλαν να κανεις δοκιμές με ημίμετρα δηλαδή Μπουζί - πολλαπλασιαστες - καθαριστικά κλπ κλπ που μπορει να προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά , γιατι το πιστόνι είχε σπάσει και σε έβαζαν να το δοκιμασεις ! Καδενα γιατι θα αλλάξουν ; Έλυσαν το μοτέρ και είδαν οτι θέλει αλλαγή ; Γενικά όλα αυτα έλυσαν για να δουν οτι θέλουν αλλαγή ; Τα σέρβις τα κανεις αντιπροσωπεία ; Πες μερικά λόγια για το ιστορικό του αυτοκινήτου Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvel22 Posted March 23, 2014 Author Report Share Posted March 23, 2014 το αμαξι το πηρα εδω και εναμιση χρονο μεταχειρισμενο με 40000km τωρα εχει 68000km. τα service παντα στην αντιπροσωπεια τα εκανα. για να λυσουν την μηχανη και να την βαλουν παλι μονο εργασια μου ζητησαν 300€ συν οτι βρουν....και τους ειπα οκ αφου δεν ειχα αλλη λυση. μετα με πηραν τηλ να μου πουν τι χρειαζεται να αλλαξουν. ο μηχανικος μου εδειξε τα διαφορα κομματια λεγοντασμου οτι ο καδενας και καποια αλλα κομματια μου ειπε οτι ειναι ακομα καλα αλλα καλυτερα να το αλλαξω τωρα που ελυσαν την μηχανη για να μην εχω προβληματα σε 5 η 10 χιλιαδες χιλιομετρα. οποτε ειπα το οκ.το θεμα the winner ειναι οτι εγω δεν ειμαι μηχανικος και ειμαι με την πλατι στον τυχο. οποτε λες αυριο το πρωι να παρω την κοσμοκαρ να μιλησω με καποιον αντιπροσοπω να τους πω το προβλημα μπας και μου καλυψουν κατι εστω και αν το πηρα απο δευτερο χερι....εαν και πιστευω οτι θα το μπαλωσουν και δεν θα βγαλω ακρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε τα σέρβις σε αντιπροσωπεία ; Αν ναι έχεις μεγάλη πιθανότητα να σε βοηθήσουν , αν όλα τα σέρβις έχουν γίνει σε αντιπροσωπεία τονισέ το αυτό ! Επίσης να επιμένεις όταν θα πάρεις στα κεντρικά για το οτι το προβλημα στην καδενα ειναι παγκοσμίως γνωστό και οτι ειναι κατασκευαστικό λάθος και οτι δεν γίνεται ανταλλακτικό το οποίο μπαίνει για να γλυτωσεις τον ιμαντα να παθαίνει τόσο πρόωρη φθορά , ειναι καθαρά κατασκευαστικό το λάθος ! Να επιμένεις επίσης στο οτι τα πιστόνια έχουν αλλάξει δυο -τρεις φορές κωδικό ανταλλακτικου άρα και εκεί εχει εντοπίσει ο κατασκευαστής λάθη ! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvel22 Posted March 23, 2014 Author Report Share Posted March 23, 2014 οκ σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου μου ηταν πολυτιμη να εισαι καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvel22 Posted March 26, 2014 Author Report Share Posted March 26, 2014 καλησπερα the winner τελικα η kosmocar θα μου καληψη γυρο στο 50% της ζημιας!!παλι καλα σε ευχαριστω προσωπικα που με παρακηνησες να τους παρω τηλ. κριμα που δεν μου καλυπτουν τον καδενα ο οποιος δεν εχει σπασει αλλα απλα τρεμη λιγο. και δεν μου καληπτουν την εργασια επισεις..... θα αλλαξουν και τα 4μπεκ τελικα αντι του τεταρτου που ειχαμε πει τελικα το κοστος παραμενει ακομα στα 1000€ ειναι αρκετα για ενα σχετικα καινουργιο αμαξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Τίποτα φίλε μου! Πιστευω οτι με λίγο πιεση παραπάνω θα έπαιρνες περισσότερη κάλυψη.Τελικα στα 1000 ευρω που θα δωσεις τι θα αλλαξεις?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 (edited) Κουράγιο και καλοτάξιδο, 1000€ απώλεια την τρέχουσα περίοδο δεν είναι και ότι καλύτερο. Πάντως γνωρίζω τουλάχιστον 2 περιπτώσεις γνωστών με κινητήτα tsi122 (vw & audi) που χρειάστηκαν άνοιγμα κινητήτα λόγω προβλήματος σε πιστόνι/κύλινδρο. (τελικά ίσως και να μην ήταν τέρας αξιοπιστίας ο tsi122 όπως τουλάχιστον εδώ μέσα ισχυριζόντουσαν κάποιοι σε σχέση με τον tsi με κομπρέσορα) Edited March 27, 2014 by aga 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 θεμα γκαντεμιας ειναι αν ειναι να σου τυχη θα σου τυχη.........καλο κουραγιο και καλα ξεμπερδεματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 Κουράγιο και καλοτάξιδο, 1000€ απώλεια την τρέχουσα περίοδο δεν είναι και ότι καλύτερο. Πάντως γνωρίζω τουλάχιστον 2 περιπτώσεις γνωστών με κινητήτα tsi122 (vw & audi) που χρειάστηκαν άνοιγμα κινητήτα λόγω προβλήματος σε πιστόνι/κύλινδρο. (τελικά ίσως και να μην ήταν τέρας αξιοπιστίας ο tsi122 όπως τουλάχιστον εδώ μέσα ισχυριζόντουσαν κάποιοι σε σχέση με τον tsi με κομπρέσορα) τα μοτέρ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ! ΣΑΝ ΔΥΟ ΣΤΑΓΌΝΕΣ ΝΕΡΟ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 Κουράγιο και καλοτάξιδο, 1000€ απώλεια την τρέχουσα περίοδο δεν είναι και ότι καλύτερο. Πάντως γνωρίζω τουλάχιστον 2 περιπτώσεις γνωστών με κινητήτα tsi122 (vw & audi) που χρειάστηκαν άνοιγμα κινητήτα λόγω προβλήματος σε πιστόνι/κύλινδρο. (τελικά ίσως και να μην ήταν τέρας αξιοπιστίας ο tsi122 όπως τουλάχιστον εδώ μέσα ισχυριζόντουσαν κάποιοι σε σχέση με τον tsi με κομπρέσορα) Κάνεις δεν είπε ότι είναι πιο αξιόπιστοι κινητήρες. Χαρακτηρίζονται απλώς πιο απλοί χωρίς τον "προβληματικο" κομπρεσσορα.... όσον αφορά την καδένα όμως έχουν το ίδιο ακριβώς θέμα Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 (edited) τα μοτέρ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ! ΣΑΝ ΔΥΟ ΣΤΑΓΌΝΕΣ ΝΕΡΟ Πράγματι, νόμιζα (λαθος) ότι είχαν και άλλες διαφορές πλην κομπρεσορα, I/C, αντλία νερού. (+turbo) Κάνεις δεν είπε ότι είναι πιο αξιόπιστοι κινητήρες. Χαρακτηρίζονται απλώς πιο απλοί χωρίς τον "προβληματικο" κομπρεσσορα.... όσον αφορά την καδένα όμως έχουν το ίδιο ακριβώς θέμα Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Γιατί είναι "προβληματικός" ο κομπρέσορας? Δεν έχω δει πουθενά να έχει χαλάσει ο κομπρέσορας (υπάρχουν εξάλου τόσα άλλα για να χαλάσουν πρώτα... ). (μάλλον αναφέρεσαι στην αντλία νερού με το συμπλέκτη του...) Ευχέλαιο και καλές διαδρομές σε όλους. Επεξεργασία Edited March 29, 2014 by aga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 Φιλε ζητα 80%, πιεσε τους ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ με ΤΟΣΑ ΛΙΓΑ χιλιομετρα να σπαει ο κινητηρας ...εχουν αναγνωρισει ενα σορο προβληματα ...προσπαθησε. Εδω εχουν καλυψει αλλαγες αντλιας κομπρεσσορα σε gt μετα απο 4 χρονια ...τους γκαζωσε ο τυπος ασχημα... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hommer Posted March 30, 2014 Report Share Posted March 30, 2014 (edited) Σπασμένο 1ο πιστόνι και αλλαγή μοτέρ στα 25.000 χλμ. ο κινητήρας καλύφτηκε από κοσμοκάρ και η εργασία έγινε με 'έκπτωση 50% πίεσε όσο περισσότερο μπορείς... Edited March 30, 2014 by Hommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted April 1, 2014 Report Share Posted April 1, 2014 Τελικά υπάρχει καμιά εξήγηση για τις αιτίες του προβλήματος? (πχ κατασκευαστική αστοχία, Misfires, βενζίνη, μπουζιά, ecu update, γκαντεμια κλπ) Υπάρχει ελπίδα σε αυτόν τον μάταιο κόσμο για τους κατόχους tsi ειδικά όσους είναι εκτός εγγύησης ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 1, 2014 Report Share Posted April 1, 2014 Τελικά υπάρχει καμιά εξήγηση για τις αιτίες του προβλήματος? (πχ κατασκευαστική αστοχία, Misfires, βενζίνη, μπουζιά, ecu update, γκαντεμια κλπ) Υπάρχει ελπίδα σε αυτόν τον μάταιο κόσμο για τους κατόχους tsi ειδικά όσους είναι εκτός εγγύησης ??? Σωστή συντήρηση και δεν πίνεις το αίμα. Μετά.. προσευχή και νηστεία 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 (edited) Τυχαία συνάντηση με το μηχανικό, οδηγούσε ένα golf tsi160... Μόλις του έκανε επισκευή κινητήρα και το έστρωνε ...σπασμένα έμβολα. Τα τελευταία του λόγια ήταν ΜΟΝΟ 100αρα βενζίνη, ΜΟΝΟ σε έμπιστα βενζινάδικα edit: Προφανώς υπάρχει τεράστιο ζήτημα και απορώ που δεν έχει πάρει τις πρέπουσες διαστάσεις... Edited April 3, 2014 by aga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Τυχαία συνάντηση με το μηχανικό, οδηγούσε ένα golf tsi160... Μόλις του έκανε επισκευή κινητήρα και το έστρωνε ...σπασμένα έμβολα. Τα τελευταία του λόγια ήταν ΜΟΝΟ 100αρα βενζίνη, ΜΟΝΟ σε έμπιστα βενζινάδικα edit: Προφανώς υπάρχει τεράστιο ζήτημα και απορώ που δεν έχει πάρει τις πρέπουσες διαστάσεις... Σίγουρα αυτή είναι η αιτία όλων των προβλημάτων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...