xrigolfakias Posted April 25, 2014 Report Share Posted April 25, 2014 ξερει κανενας αν υπαρχει στην αγορα ετοιμο κιτ για πισω σε golf iv? μεγαλητερους δισκους με ανταπτορες εννοω. συμπαγη δισκο. οχι αεριζομενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted April 25, 2014 Report Share Posted April 25, 2014 Ρίξε μια ματιά στο awesomegti. Com (ή . Co. Uk) έχει ένα κιτακι της nuespeed με συνδυασμό φρένων από Porsche boxster. Αλλά είναι ακριβούτσικο Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted April 26, 2014 Author Report Share Posted April 26, 2014 Ρίξε μια ματιά στο awesomegti. Com (ή . Co. Uk) έχει ένα κιτακι της nuespeed με συνδυασμό φρένων από Porsche boxster. Αλλά είναι ακριβούτσικο Sent from my Nexus 4 using Tapatalk δε θελω ακριβες λυσεις. εναν δισκο μεγαλητερο θελω και ανταπτορες, για να κρατησω την ιδια δαγκανα, για εμφανιση περισοτερο. επειδη ολη τη δουλεια την κανουν τα μπροστα φρενα, εχω brembo 4pot με 330 δισκο και εχει τεραστια διαφορα με τον πισω τον μαμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Το πιο συνηθισμενο upgrade kit για πισω φρενα ειναι απο S3 που εχουν αεριζομενο δισκο πισω. Δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted May 4, 2014 Author Report Share Posted May 4, 2014 Το πιο συνηθισμενο upgrade kit για πισω φρενα ειναι απο S3 που εχουν αεριζομενο δισκο πισω. Δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβο. ελεγα να μην αλλαξω τη δαγκανα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 ελεγα να μην αλλαξω τη δαγκανα. Αφου θα κανεις την διαδικασια να βαλεις ανταπτορες και μεγαλυτερο δισκο,γιατι να μην αλλαξεις και τη δαγκανα? Αλλιως φτιαχνεις ανταπτορα για τις πισω δικες σου δαγκανες,και μπαινει μεγαλυτερος δισκος και εισαι ΟΚ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted May 4, 2014 Author Report Share Posted May 4, 2014 (edited) Αφου θα κανεις την διαδικασια να βαλεις ανταπτορες και μεγαλυτερο δισκο,γιατι να μην αλλαξεις και τη δαγκανα? Αλλιως φτιαχνεις ανταπτορα για τις πισω δικες σου δαγκανες,και μπαινει μεγαλυτερος δισκος και εισαι ΟΚ. γιατι οι δαγκανες για αεριζομενο δισκο ειναι ακριβες. αυτο ρωτησα στην αρχη, αν υπαρχει ετοιμο κιτ (δισκος-ανταπτορας).ποσο θα χει? ψαχνω ετοιμο κιτ. ενα φιλαρακι μου με 20vt 180αρι εβαλε μεγαλητερους δισκους πισω (70ευρω ειχαν) αεριζομενοι 312'' ,αλλα του πηρε ο μαστορας κανενα 300αρι για να του φτιαξει ανταπτορες στον τορνο + το οτι ειχε μια μερα το αυτοκινητο πανω. πολλα δεν ειναι για ανταπτορες φτιαχτους? Edited May 4, 2014 by xrigolfakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 γιατι οι δαγκανες για αεριζομενο δισκο ειναι ακριβες. αυτο ρωτησα στην αρχη, αν υπαρχει ετοιμο κιτ (δισκος-ανταπτορας).ποσο θα χει? ψαχνω ετοιμο κιτ. ενα φιλαρακι μου με 20vt 180αρι εβαλε μεγαλητερους δισκους πισω (70ευρω ειχαν) αεριζομενοι 312'' ,αλλα του πηρε ο μαστορας κανενα 300αρι για να του φτιαξει ανταπτορες στον τορνο + το οτι ειχε μια μερα το αυτοκινητο πανω. πολλα δεν ειναι για ανταπτορες φτιαχτους? Βρισκεις μεταχειρισμενο σετ s3 και βαζεις ενα σετ τακακια και σωληνακια και εισαι ετοιμος. Σιγα μην δωσεις 300για 2 ανταπτορες. Μαρεσει που το σκεφτεσαι κιολας. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 (edited) γιατι οι δαγκανες για αεριζομενο δισκο ειναι ακριβες. αυτο ρωτησα στην αρχη, αν υπαρχει ετοιμο κιτ (δισκος-ανταπτορας).ποσο θα χει? ψαχνω ετοιμο κιτ. ενα φιλαρακι μου με 20vt 180αρι εβαλε μεγαλητερους δισκους πισω (70ευρω ειχαν) αεριζομενοι 312'' ,αλλα του πηρε ο μαστορας κανενα 300αρι για να του φτιαξει ανταπτορες στον τορνο + το οτι ειχε μια μερα το αυτοκινητο πανω. πολλα δεν ειναι για ανταπτορες φτιαχτους? Δεν ξερω που τους εφτιαξε αλλα οι ανταπτορες αποσο ξερω παιζουν στο 150ρι. Edited May 8, 2014 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted May 9, 2014 Author Report Share Posted May 9, 2014 Βρισκεις μεταχειρισμενο σετ s3 και βαζεις ενα σετ τακακια και σωληνακια και εισαι ετοιμος. Σιγα μην δωσεις 300για 2 ανταπτορες. Μαρεσει που το σκεφτεσαι κιολας. Sent from my iPhone5 using Tapatalk εχω μονο δισκο. δεν εχω αεριζομενο πισω. οποτε κοιταω κανενα σετ δισκο-ανταπτορα. απο οτι μου ειπαν υπαρχει σε 312 δισκο αυτο το σετ. τιμη ακομα δε μαθαμε. ευχαριστω παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted June 23, 2014 Author Report Share Posted June 23, 2014 (edited) τελικα παιδια δε βρηκα ετοιμο κιτ για πισω. και δε ξερω αν υπαρχει. εβαλα σημερα μεταχειρισμενα ενα κιτ, δισκο συμπαγη (280 η 282 ειναι. τρυπητος χαρακτος brembo) με ανταπτορες φτιαχτους. με τη δικη μου δαγκανα. τα εβγαλε ενας φιλος απο το δικο του. καθησαν κουτι. Εχω μια αλλη ερωτηση τωρα. αξιζουν σωλινακια υψιλης πισω? κανουν τιποτα? εχει βαλει κανενας? Edited June 23, 2014 by xrigolfakias 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Χρήστο πιστεύω θα ναι πεταμένα λεφτά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 τα 312 τα μαμα τι τα κανες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted June 24, 2014 Author Report Share Posted June 24, 2014 (edited) τα 312 τα μαμα τι τα κανες? ποια 312? τα μπροστινα λες? αν ναι, τα εχω δωσει. Χρήστο πιστεύω θα ναι πεταμένα λεφτά οποτε το αφηνω ως εχει.. Edited June 26, 2014 by xrigolfakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted June 28, 2014 Author Report Share Posted June 28, 2014 παιδια οπως ειπα και πιο πανω αλλαξα δισκο πισω με τις δικες μου δαγκανες. ο δισκος ειναι σχεδον καινουριος και τα τακακια εχουν την πατουρα απο τον προηγουμενο δισκο. δεν πατανε ολοκληρα πανω στον δισκο. εχουν πολυ ''ψωμι'' ομως. να τα αφησω λιγα km να πατησουν η να βαλω καινουρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Οχι. Μην τα αφήνεις έτσι, αλλά δεν χρειάζετε να τα αλάξεις κιώλας. Βγάλε τα, βάλε ενα γυαλόχαρτο χοντρό πάνω σε μια ευθεία επηφάνεια, πχ μάρμαρο, και τρίψε τα εώς να φύγει το δόντι, αλλιώς θα σου κάνει δόντι στον δίσκο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted June 29, 2014 Author Report Share Posted June 29, 2014 Οχι. Μην τα αφήνεις έτσι, αλλά δεν χρειάζετε να τα αλάξεις κιώλας. Βγάλε τα, βάλε ενα γυαλόχαρτο χοντρό πάνω σε μια ευθεία επηφάνεια, πχ μάρμαρο, και τρίψε τα εώς να φύγει το δόντι, αλλιώς θα σου κάνει δόντι στον δίσκο. δεν εχουν δοντι. εχουν το φαλτσο απο τον αλλο δισκο. παω για αλλαγη δηλαδη? αν ναι τι να βαλω? μου ειπαν να κοιταξω για μαλακα. καμια ιδεα? αν χρειαστει να τα αλλαξω δεν θελω να μου βγαλουν κανενα σφιριγμα στην πορια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Αν έχουν φάλτσο, αλαγή, προτίμησε ate, pagid, textar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted June 30, 2014 Author Report Share Posted June 30, 2014 οκ. ευχαριστω, τεταρτη παω για αλλαγη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...