Jump to content
Sna

Golf 5 1.4 Tsi - Υποψήφιος Αγοραστής [Μεταχειρισμένα - Προβληματισμοί - Απόψεις]

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους και όλες. Λογικά το θέμα το έχετε πετύχει αρκετές φορές, απλά επειδή δεν βρήκα κάτι -σχετικά- νέο, ανοίγω ένα καινούργιο με την ελπίδα να μου αλλάξετε γνώμη :hmm:.

Διέθετα γύρω στα 6500€-7000€ για αγορά μεταχειρισμένου και είχα στραμμένο το βλέμμα μου στο Grande Punto T-Jet. Μετά από 3 απανωτές σφαλιάρες που έφαγα στους μηχανικούς που πήγα να ελέγξω κάποια οχήματα ιδιωτών και μετά από πολύ πολύ ψάξιμο, είπα να πιεστώ λίγο περισσότερο οικονομικά και να κάνω την υπέρβαση μέχρι τα 8000€ και να στρέψω το βλέμμα μου προς το VW Golf TSI με 140 PS το οποίο το θεωρώ "αμάξι" με όλη την σημασία της λέξεως. Μήπως όμως δεν είναι έτσι;

 

Όντας άσχετος με το συγκεκριμένο όχημα, ξεκίνησα να κοιτάω διάφορα, να ψάχνομαι στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* και στην χρυσή ευκαιρία και να ρωτάω γνωστούς και αγνώστους. Ξεκίνησα να ψάχνω reviews και forums από εξωτερικό και εσωτερικό και ομολογώ πως αφιέρωσα αρκετές ημέρες στην ανάγνωση κάποιων thread -αν όχι όλων- στον τομέα των προβλημάτων αυτού εδώ του ιστότοπου. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την απογοήτευση και την απόγνωση μερικών κατόχων του συγκεκριμένου μοντέλου. Ειδικά στο thread Καμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update,διάβασα και τις 46 σελίδες και άρχισα να το ξανασκέφτομαι αρκετά εάν θα είναι λογική η αγορά ενός τέτοιου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

 

Προχωρώντας παραπέρα, προβληματίζομαι επίσης ιδιαίτερα και με τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα οχήματα τα οποία βρίσκω, τα οποία κατά 95% είναι από εμπόρους - μαντράδες. Είναι όλα μια κοψιά, με 65.000-75.000 χλμ. και με τιμή που παίζει ανάμεσα στα 7000€-7700€. Κοίταξα 3 οχήματα από κοντά, κανένα δεν είχε βιβλίο service, όλα ήταν από leasing και κανείς δεν τα έβγαζε έξω από την μάντρα για έλεγχο σε μηχανικό / αντιπροσωπεία. Επειδή κατάλαβα οτι αυτό θα το συναντήσω αρκετά, έπαψα να επισκέπτομαι μάντρες και πλέον συνέχισα το ψάξιμο μόνο τηλεφωνικά όπου είτε διαπίστωνα πως το κάθε όχημα είναι από leasing είτε εισέπρατα μια "ύποπτη" άρνηση για συνέχιση της κουβέντας. Εν ολίγης, θεωρώ πως από τις 52 αγγελίες που υπάρχουν αυτή την στιγμή στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* με τα κριτήρια που χρησιμοποιώ ( http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/search/?engine_power-from=%3E100&make=251&mileage-to=%3C80000&model=828&offer_type=sale&pg=2&price-from=%3E5000&price-to=%3C8000&price-with=%3E1&registration-from=%3E2007&rg=3&significant_damage=f&sort=pra ) μπορεί και οι 45 να είναι από leasing.

 

Για να μην σας κουράζω άλλο, μπορώ να εμπιστευτώ ένα αμάξι από leasing; Μπορώ μέσω ελέγχου να διαπιστώσω εάν το Golf θα έχει όντως 65.000 χλμ. και όχι 165.000 χλμ.; Και το κυριότερο, μπορεί ο μηχανικός να δει εάν το αμάξι έχει ή είναι κοντά στο να περάσει κάποια "καλή" ταλαιπωρία όπως αυτές που αναφέρονται παραπάνω; Θα είναι πολύ κρίμα να δώσει καποιος 8000€ και σε σύντομο ή όχι χρονικό διάστημα να χρειαστεί να "ξηλωθεί" άλλα 1000€-1500€ επειδή "έτσι είναι οι κινητήρες TSI.". Δυστυχώς δεν μπορώ να διαθέσω παραπάνω χρήματα, οπότε εάν όντως καταλήξω στο ότι δεν είναι η πιο συμφέρουσα αγορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα πρέπει να ψαχτώ αλλού και ομολογώ πως ..ξενερώνω.

 

Θα με ενδιέφερε πολύ να διαβάσω γνώμες κατόχων, άλλων υποψήφιων αγοραστών και ατόμων που είναι γνώστες επάνω στο θέμα όσον αφορά τα μηχανικά αλλά και τα πάρε-δώσε με τους μαντράδες (για τους οποίους δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις έτσι και αλλιώς).

 

Σας ευχαριστώ πολύ.

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με leasing σαφώς και δεν μπορείς να εμπιστευτείς και μάλιστα ενα tsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

προσφατα φιλος αποφασισε για ενα μεταχειρισμενο γκολφ 6 απο μαντρα στα βριλισια ....λιγο πριν τιν συμβολη τις κεντρικης οδου με την αττικη οδο...(φουλ εξτρα σειριακο οροφη κτλ) βιβλιο σερβις ανυπαρκτο... 

κανενα προβλημα ...μια φωτο τον αριθμο σασι απο το κατο αριστερο μερος του μπαρμπριζ ηταν αρκετη... μια επισκεψη σε αντιπροσωπεια ελυσε ολες τις αποριες....το γκολφ ηταν απο ληζινγκ ....το τελευταιο σερβις στιν φαου βε στα 96000 χλμ πριν 9 μηνες συν μια αλλαγη τρομπας νερου....τα χιλιομετρα στο κοντερ ....59800....δεν χρειαζεται να πω την συνεχεια.....

 

αρα 

1.


ελεγχος με αριθμο σασι  μεσω της αντιπροσωπειας... δεν χρειαζεται να μετακινησεις αυτοκινητο απο μαντρα.

 

2. 

 

τα ληζινγ αυτοκινητα ειναι υποχρεωμενα μεσω συμβολαιου να κανουν σερβις μονο μεσω αντιπροσωπειας επομενως ενα με πραγματικα χλμ (υπολογιζε 20000 με 25000 ανα χρονο) με αναλογο ιστορικο σερβις μπορει να ειναι σωστη επιλογη.

 

3.

ο σωστος μαντρας εχει βιβλιο σερβις τελεια και παυλα!! ( και αυτος που θελει να πουλησει δεχεται καθε ελεγχο...8000 ειναι πολλα χρηματα μην αφησεις κανενα απο αυτους να προσπαθησουν να ευτελησουν την διαδικασια λεγοντας ιστοριες τυπου ...τι περιμενεις να παρεις με 8 χιλιαρικα...η εδω πουλαμε αυτοκινητα των 20 30 χιλιαδων κτλ...)

Edited by Rocky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα του έκανες την καρδιά περιβόλι.

 

προσφατα φιλος αποφασισε για ενα μεταχειρισμενο γκολφ 6 απο μαντρα στα βριλισια ....λιγο πριν τιν συμβολη τις κεντρικης οδου με την αττικη οδο...(φουλ εξτρα σειριακο οροφη κτλ) βιβλιο σερβις ανυπαρκτο... 

κανενα προβλημα ...μια φωτο τον αριθμο σασι απο το κατο αριστερο μερος του μπαρμπριζ ηταν αρκετη... μια επισκεψη σε αντιπροσωπεια ελυσε ολες τις αποριες....το γκολφ ηταν απο ληζινγκ ....το τελευταιο σερβις στιν φαου βε στα 96000 χλμ πριν 9 μηνες συν μια αλλαγη τρομπας νερου....τα χιλιομετρα στο κοντερ ....59800....δεν χρειαζεται να πω την συνεχεια.....

 

αρα 

1.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα του έκανες την καρδιά περιβόλι.

καλυτερα εγω παρα οι επιτηδειοι μαντραδες....

 

4. 

υπαρχουν και σουπερ κομματια απο ιδιωτες που και καλυτερη τιμη θα κανουν και πιο ευκολα θα πατε σε μια αντιπροσωπεια η σε καποιο μηχανικο για ελεγχο.....(....οταν πουλησα το seicento 2200 ευρω ...ο αγοραστης επεμεινε να παμε σε 2 μηχανικους!! ...ακομα το εχει και το χαιρεται) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

επειδη εχω δουλεψει 4 εταιρικα αμαξια που ηταν με leasing θα σου πω πως οτι δεν εκανα οταν ημουν 18 το εκανα σε αυτα τα αμαξια στα 26 μου!στροφαρισματα κοφτες burnout ala america χωματοδρομους βενζινη απο τον κυρ Μητσο προπονηση για αλλαγη στον κοφτη χωρις συμπλεκτη παρκαρισματα πανω σε πεζοδρομια wrc σε χωματοδρομους κ επισης δε θυμαμαι ποτε να περιμενα να ανεβει η θερμοκρασια..σιγουρα δε θες να αγορασεις ενα τετοιο αμαξι...οποτε μακρια!!!

παντως υπαρχουν και μαντρες που δινουν 1 χρονο εγγυηση οπως η auto marin που ειναι παραλληλα κ αντιπροσωπος vw και το θεωρω καλυτερο απο το να παρεις ενα golf απο οπουδηποτε χωρις τη παραμικρη μεταπωλητικη εγγυηση,8 χιλαρικα ειναι αυτα!

για να εισαι σιγουρος λοιπον αμα καταληξεις τελικα να μπεις στο κλαμπ του MKV πρεπει το αμαξι που θα παρεις να

ΕΧΕΙ ΒΙΒΛΙΟ SERVICE που να εχει γραμμενα ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΛΙΑΣ ΝΕΡΟΥ, ΑΛΛΑΓΗ ΣΕΤ ΚΑΔΕΝΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.

Και 2 tip κατω απο το καλυμα της τουρμπινας αν το μαντεμι εχει ενα ψιλο πρασινο χρωμα και το δοχειο παραφλου εχει χασει το χρωμα του τελειως κ φαινεται οτι ειναι ταλαιπωρημενο τοτε το αμαξι εχει ζοριστει αρκετα. τελος αν παρεις 3πορτο να δεις κ οι 2 πορτες εκει στο καθετο φιλετακι που εχουν οταν κλεινουν αυτο να μην εξεχει προς τα εξω κ να ακολουθει την καμπυλη του αμαξωματος.αμα χτυπηθει η πορτα ειναι δυσκολο σημειο το συγκεκριμενο για εναν φαναρτζη κ συνηθως δε το φαιρνουν ακριβως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά.

 

Σήμερα το πρωί πήγα σε εξουσιοδοτημένο Citroen, VW, Opel για service στην Xantia του πατέρα μου και επί τη ευκαιρία είχα μία συζήτηση με εναν εκ των υπευθύνων ο οποίος με λίγα λόγια μου είπε να μείνω μακριά από τα TSI μοντέλα μέχρι και τα τέλη του 08'. Μου ανέφερε πως τα προβλήματα που βγάζουν στον κινητήρα είναι στάνταρ, δεν είναι "αν σου τύχει". Το θέμα είναι πότε θα σου τύχει και πόση δουλειά (= χρήματα) θα θέλει. Με παρακίνησε σε αυτά τα χρήματα (8000€) που σκοπεύω να δώσω, να ψάξω κάτι άλλο ή να ανεβάσω το budget και να πάω σε μεταγενέστερα μοντέλα Golf του 2009, πράγμα αδύνατο για εμένα.

 

Όσον αφορά το leasing, είμαι και εγώ της άποψης πως καλό θα είναι να μείνει κάποιος μακριά, αν και πιστεύω είναι καθαρά θέμα περίπτωσης. Η μία περίπτωση είναι σαν του φίλου Νίκου παραπάνω, όπου το αμάξι δεν είναι δικό του γι' αυτό δεν μπορεί να τον νοιάζει τόσο πολύ (εώς καθόλου). Η άλλη περίπτωση είναι όπως ενός φίλου όπου έχει αλλάξει 3 Golf ανά 2 χρόνια μέσω leasing (η εταιρία είναι δικη του και το αμάξι το κρατούσε αυτός όλο το διάστημα) όπου μου λέει πως "αν κάποιος πήρε το αυτοκίνητό μου μετά από εμένα είναι τυχερός, γιατί το πρόσεχα λες και το πλήρωσα όλο από την τσέπη μου".

 

Δυστυχώς, δεν νομίζω πως μπορώ να το διακινδυνεύσω γιατί μιλάμε για πολλά χρήματα (για τα δικά μου δεδομένα) έτσι ώστε να πω δεν έγινε και τίποτα σε περίπτωση στραβής. Απλά μου κάνει μεγάλη εντύπωση, είπα να φύγω από την Fiat και τα Grande Punto με τα προβλήματα στο τιμόνι, στα ηλεκτρικά, κ.λπ. και να πάω σε ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά είναι πιο "σίγουρο" αλλά δυστυχώς δεν πρέπει να είναι έτσι τα πράγματα.

Edited by Sna

Share this post


Link to post
Share on other sites

να μείνω μακριά από τα TSI μοντέλα μέχρι και τα τέλη του 08'. Μου ανέφερε πως τα προβλήματα που βγάζουν στον κινητήρα είναι στάνταρ, δεν είναι "αν σου τύχει".

Σε αυτή την φράση κρύβεται όλη η αλήθεια

Share this post


Link to post
Share on other sites
για να εισαι σιγουρος λοιπον αμα καταληξεις τελικα να μπεις στο κλαμπ του MKV πρεπει το αμαξι που θα παρεις να

ΕΧΕΙ ΒΙΒΛΙΟ SERVICE που να εχει γραμμενα ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΛΙΑΣ ΝΕΡΟΥ, ΑΛΛΑΓΗ ΣΕΤ ΚΑΔΕΝΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.

Και 2 tip κατω απο το καλυμα της τουρμπινας αν το μαντεμι εχει ενα ψιλο πρασινο χρωμα και το δοχειο παραφλου εχει χασει το χρωμα του τελειως κ φαινεται οτι ειναι ταλαιπωρημενο τοτε το αμαξι εχει ζοριστει αρκετα. τελος αν παρεις 3πορτο να δεις κ οι 2 πορτες εκει στο καθετο φιλετακι που εχουν οταν κλεινουν αυτο να μην εξεχει προς τα εξω κ να ακολουθει την καμπυλη του αμαξωματος.αμα χτυπηθει η πορτα ειναι δυσκολο σημειο το συγκεκριμενο για εναν φαναρτζη κ συνηθως δε το φαιρνουν ακριβως.

 

Thanx για τα 3 tips φίλε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς, δεν νομίζω πως μπορώ να το διακινδυνεύσω γιατί μιλάμε για πολλά χρήματα (για τα δικά μου δεδομένα) έτσι ώστε να πω δεν έγινε και τίποτα σε περίπτωση στραβής. Απλά μου κάνει μεγάλη εντύπωση, είπα να φύγω από την Fiat και τα Grande Punto με τα προβλήματα στο τιμόνι, στα ηλεκτρικά, κ.λπ. και να πάω σε ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά είναι πιο "σίγουρο" αλλά δυστυχώς δεν πρέπει να είναι έτσι τα πράγματα.

μην το σκεφτεσαι ετσι...το 5αρι ηταν το πειραματικο tsi και θα καθοριζε τη πορεια της vw κ του γκρουπ με αυτο το μοτερ.ηταν κατι το επαναστατικο πριν 8 χρονια και σιγουρα οι ευχαριστημενοι ιδιοκτητες ειναι πολλοι περισσοτεροι απο αυτους που ειχαν προβληματα.μην κρινεις μια εταιρεια απο ενα μοτερ οταν ηταν στα σπαργανα.τωρα τα tsi δουλευουν μια χαρα!η ασφαλεια και η ποιοτητα που καθοριζουν το golf ειναι εκει.απλα διαλεξε ενα αλλο μοτερ για λιγοτερες εγνοιες.με τα λεφτα που διαθετεις θα σου προτεινα να μην αγορασεις μεταχειρισμενο turbo αμαξι οτι και να ειναι αυτο γτ ποτε δε ξερεις τι εκανε ο προηγουμενος...

Share this post


Link to post
Share on other sites

κοίτα να δεις είμαι κάτοχος ενός golf tsi 140hp του 2008 και έχω κάνει 95000km το μόνο που έχω αλλάξει είναι  2 Ν75 με χαμηλό κόστος και μία σκάστρα.

 

εγώ θα σου έλεγαν να το πάρεις με κλειστά μάτια απλά από του 08 και μετά μόνο και μόνο για το σασμάν γιατί τα πρώτα είχαν ένα θέμα με το σασμάν.

τώρα όσο αφορά καπνισμένες βαλβίδες και καδένα τι να πω για το πρώτα εάν μπορείς να κάνεις ένα ταξίδι το μήνα δεν θα έχεις πότε πρόβλημα για την καδένα δεν ξέρω προφανώς να υπήρχε πρόβλημα σε κάποια παρτίδα με το ρουλεμάν της καδένας και πηδάει δόντια και ελαίου κοσμοκαρ τα πληρώνουμε εμείς

Share this post


Link to post
Share on other sites

μην το σκεφτεσαι ετσι...το 5αρι ηταν το πειραματικο tsi και θα καθοριζε τη πορεια της vw κ του γκρουπ με αυτο το μοτερ.ηταν κατι το επαναστατικο πριν 8 χρονια και σιγουρα οι ευχαριστημενοι ιδιοκτητες ειναι πολλοι περισσοτεροι απο αυτους που ειχαν προβληματα.μην κρινεις μια εταιρεια απο ενα μοτερ οταν ηταν στα σπαργανα.τωρα τα tsi δουλευουν μια χαρα!η ασφαλεια και η ποιοτητα που καθοριζουν το golf ειναι εκει.απλα διαλεξε ενα αλλο μοτερ για λιγοτερες εγνοιες.με τα λεφτα που διαθετεις θα σου προτεινα να μην αγορασεις μεταχειρισμενο turbo αμαξι οτι και να ειναι αυτο γτ ποτε δε ξερεις τι εκανε ο προηγουμενος...

 

Φίλε Νίκο, δεν βγάζω συμπέρασμα για ολόκληρη την VW ούτε για ένα μοντέλο της γενικότερα. Δεν με ενδιαφέρει έτσι κ αλλιώς να χαρακτηρίσω μια εταιρία ως αξιόπιστη ή ως μη αξιόπιστη, δεν είμαι τέτοιος τύπος. Η πραγματικότητα είναι όμως πως αυτή η "αξιοπιστία" που ακούγεται για το Golf από γνώστες ή και από άσχετους (όπως εγώ) θα πρέπει να μην γενικεύεται. Ναι μπορεί το Golf να είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο γενικά, όμως από ότι καταλαβαίνω το Golf V με κινητήρα TSI δεν είναι ένα από αυτά. Δεν μπορώ να πω πως δεν "τραντάχτηκα" λίγο όταν διάβασα posts που στα καλά του καθουμένου ο κάτοχος έπρεπε να δαπανήσει 1300€ ή 2900€ για προβλήματα στους πολλαπλασιαστές και στους κυλίνδρους ή ακόμα και 6000€ για ολική αντικατάσταση κινητήρα.

 

Ένα άλλο επίσης που μου έχει κάνει εντύπωση είναι η υποστήριξη που ο κάθε κάτοχος γράφει πως έχει λάβει από τα εξουσιοδοτημένα και τις αντιπροσωπείες όταν έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα π.χ. με τον κινητήρα. Δεν βρήκα άνθρωπο να γράφει πως τον εξυπηρέτησαν super ή πως κατανόησαν πως το πρόβλημα δεν ήταν η ελληνική βενζίνη αλλά η τεχνολογία του κινητήρα. Μου κάθεται λίγο χοντρό μια εταιρία όπως η VW, να βλέπει πελάτες δυσαρεστημένους χωρίς να φταίνε και να μην είχε βγάλει επίσημη οδηγία στις αντιπροσωπείες να μην τους χτυπάνε στο κεφάλι (π.χ. 1500€ για άνοιγμα του μοτέρ) αλλά να δείχνουν έμπρακτα την μεγαλύτερη δυνατή κατανόηση. Δεν ξέρω μήπως έχω κατανοήσει κάτι λάθος όλες αυτές τις ημέρες που διαβάζω τα threads του forum.

 

Τέλος, όσο για το μεταχειρισμένο turbo έχω αρχίσει να το σκέφτομαι σοβαρά, γιατί έφαγα αρκετό προβληματισμό και για το T-Jet στους μηχανικούς και από ότι βλέπω και εδώ, μόνο έγνοιες μπορείς να δημιουργήσεις στο κεφάλι σου με τέτοια επιλογή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

βασικά με τα κριτήρια που έχεις ένα αμάξι βρήκα που φαίνεται καλό και είναι και ιδιώτη

 

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/5302454/

 

 

 

όσο αφορά τους t-jet της fiat επειδή το έχει φίλος το bravo δεν του έχει βγάλει προβλήματα αλλά καίει τα άντερα του

Edited by gtse

Share this post


Link to post
Share on other sites

βασικά με τα κριτήρια που έχεις ένα αμάξι βρήκα που φαίνεται καλό και είναι και ιδιώτη

 

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/5302454/

 

Ευχαριστώ φίλε, μόνο και μόνο που έψαξες.

 

Το αμάξι το έχω δει αρκετές φορές από αγγελία, το έχω και στα παρκαρισμένα κιόλας. Ομολογώ πως θα ήθελα να βρω κάτι με λιγότερα χιλιόμετρα (αυτό έχει 80.000 χλμ - όχι πως είναι πολλά για αμάξι 5 χρόνων) αλλά από ότι καταλαβαίνω λιγότερα χιλιόμετρα θα βρω μόνο ...γυρισμένα.

 

 

εγώ θα σου έλεγαν να το πάρεις με κλειστά μάτια απλά από του 08 και μετά μόνο και μόνο για το σασμάν γιατί τα πρώτα είχαν ένα θέμα με το σασμάν.

 

Είναι η πρώτη θετική γνώμη που είδα φίλε και σε ευχαριστώ. Παρόλα αυτά, πες οτι δίνω τα 8000€ και αγοράζω ένα μοντέλο τέλη του 08' και μετά μου σκάσει κανένα καλό πρόβλημα (μέσα στο πρόγραμμα είναι όλα, i know) και πρέπει να δαπανήσω κάποιο χοντρό ποσό, δεν θα πρέπει να νιώσω λίγο ..βλάκας; Εννοώ, ρε μεγάλε είσαι υποψιασμένος, ακούς γνώμες κατόχων, ακούς γνώμη μάστορα VW και εσύ πας και ρισκάρεις. Αν σου κάτσει η στραβή, ποιος θα σου φταίει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι πολυ περιπλοκο και πολυδαπανο να μπεις στη διαδικασια να κυνηγησεις τις αντιπροσωπιες που φτανεις στο σημειο να λες καλυτερα να τα δωσω σε αυτους κ να εχω το αμαξι γρηγορα να κανω τη δουλεια μου παρα να τα δωσω στο δικηγορο και να πηγαινω με ποδηλατο μεχρι να βγει αποφαση.γιατι δε σκεφτεσαι ενα civic 1,4, auris, που ειναι και δοκιμασμενα και ειναι και σκυλια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε, μόνο και μόνο που έψαξες.

 

Το αμάξι το έχω δει αρκετές φορές από αγγελία, το έχω και στα παρκαρισμένα κιόλας. Ομολογώ πως θα ήθελα να βρω κάτι με λιγότερα χιλιόμετρα (αυτό έχει 80.000 χλμ - όχι πως είναι πολλά για αμάξι 5 χρόνων) αλλά από ότι καταλαβαίνω λιγότερα χιλιόμετρα θα βρω μόνο ...γυρισμένα.

 

 

Είναι η πρώτη θετική γνώμη που είδα φίλε και σε ευχαριστώ. Παρόλα αυτά, πες οτι δίνω τα 8000€ και αγοράζω ένα μοντέλο τέλη του 08' και μετά μου σκάσει κανένα καλό πρόβλημα (μέσα στο πρόγραμμα είναι όλα, i know) και πρέπει να δαπανήσω κάποιο χοντρό ποσό, δεν θα πρέπει να νιώσω λίγο ..βλάκας; Εννοώ, ρε μεγάλε είσαι υποψιασμένος, ακούς γνώμες κατόχων, ακούς γνώμη μάστορα VW και εσύ πας και ρισκάρεις. Αν σου κάτσει η στραβή, ποιος θα σου φταίει;

 

κοίτα να δεις φίλε ένα μεταχειρισμένο είναι λαχείο από πολλές απόψεις αλλά το σημαντικότερο είναι λαχείο γιατί δεν ξέρεις πως του έχει μεταχειριστεί ο προηγούμενος κάτοχος εδώ καινούριο παίρνεις και δεν ξέρεις τι θα σου βγάλει.

 

για παράδειγμα είχα ένα πόλο 1.4 75hp είχα κάνει 140000km και δεν είχε βγάλει τίποτα το πήρε ο κολλητός μου αλλά του έπινε το αίμα στην κυριολεξία μέσα σε 6 μήνες και 10000km του είχε βγάλει ένα σωρό ζημιές μόλις έβαλε μυαλό και του φερόταν σαν αυτοκίνητο και όχι σαν αγωνιστικό τότε ως δια μαγείας οι βλάβες σταμάτησαν αυτή τη στιγμή το πολάκι έχει 270000km και συνεχίζει

 

προσωπικά για το μόνο που θα πρέπει να ανησυχείς είναι η καδένα αλλά μπορείς σχετικά εύκολα να καταλάβεις εάν πρόβλημα.

1. κάνει σαν "ταξί" ο ήχος του κινητήρα

2. πήγαινε πρωί να το τσεκάρεις και εάν είσαι τυχερός και δεν το έχει βάλει μπροστά και ακούσεις τον ήχο για λίγο τότε καταλαβαίνεις  ότι είναι η αρχή του προβλήματος της καδένας

 

ψάξε στο youtube για να ακούσεις τον ήχο που κάνει

ειναι πολυ περιπλοκο και πολυδαπανο να μπεις στη διαδικασια να κυνηγησεις τις αντιπροσωπιες που φτανεις στο σημειο να λες καλυτερα να τα δωσω σε αυτους κ να εχω το αμαξι γρηγορα να κανω τη δουλεια μου παρα να τα δωσω στο δικηγορο και να πηγαινω με ποδηλατο μεχρι να βγει αποφαση.γιατι δε σκεφτεσαι ενα civic 1,4, auris, που ειναι και δοκιμασμενα και ειναι και σκυλια?

 

 

για τα civic κράτα μικρό καλάθι δεν βγάζουν μηχανικά αλλά βγάζουν διάφορα άλλα το είχα για 1 χρόνο και σε καμία περίπτωση δεν έχει το πάτημα - κράτημα του golf

Edited by gtse

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι πολυ περιπλοκο και πολυδαπανο να μπεις στη διαδικασια να κυνηγησεις τις αντιπροσωπιες που φτανεις στο σημειο να λες καλυτερα να τα δωσω σε αυτους κ να εχω το αμαξι γρηγορα να κανω τη δουλεια μου παρα να τα δωσω στο δικηγορο και να πηγαινω με ποδηλατο μεχρι να βγει αποφαση.

Εννοείται πως έχεις δίκιο. Άπαξ και μπεις στον χορό θα πρέπει να χορέψεις με τον δικό τους ρυθμό. Απλά δεν είναι λίγο εκνευριστικό να έχεις πάρει ένα καινούργιο Golf με π.χ. 20000€ και μετά να στα ρίχνουν στην ελληνική βενζίνη (μπορεί να φταίει δεν ξέρω) και να σε γδύνουν για κάτι το οποίο μπορεί να μην φταις; Που είναι ο σεβασμός προς τον πελάτη, πως θα κρατήσεις αυτόν τον πελάτη να πάρει και το επόμενο αμάξι του VW και να πει στον υποψήφιο αγοραστή "πάρε VW, εγγύηση!";

 

 

γιατι δε σκεφτεσαι ενα civic 1,4, auris, που ειναι και δοκιμασμενα και ειναι και σκυλια?

 

Είμαι και λίγο κολλημένος με την ομορφιά (θα μου πεις το T-Jet είναι όμορφο; μερικοί κάνουν :bad:) και το Golfaki για εμένα ειναι πολύ όμορφο, εξωτερικά και εσωτερικά και ας λένε άλλοι το αντίθετο. Αν τελικα καταλήξω αλλού, μπορεί να ρίξω και το budget και να πάρω ένα αμάξι απλά να κάνω την δουλειά μου και να συμβιβαστώ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
2. πήγαινε πρωί να το τσεκάρεις και εάν είσαι τυχερός και δεν το έχει βάλει μπροστά και ακούσεις τον ήχο για λίγο τότε καταλαβαίνεις  ότι είναι η αρχή του προβλήματος της καδένας

 

Γελάω, γιατί το προηγούμενο σ/κ πήγα σε αρκετές μάντρες και σε δύο εξ αυτών δεν με άφησαν να το βάλω καν μπροστά. Ο ένας μου είπε, άστο θα το βάλουμε μπροστά όταν φέρεις τον μηχανικό σου να το δεις (έφυγα γελώντας για να μην τσακωθώ) και ο άλλος μου είπε φίλε δεν έχει ρεύμα, αν είναι να το δεις με μηχανικό πες μας να του βάλουμε. Σημείωση: το 2ο αμάξι το βρήκα έπειτα στο *μη επιτρεπόμενο @ URL*, με 13.500 views (δεν είναι τόσο εντυπωσιακό για να δικαιολογούνται τόσες προβολές), πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να είναι για πούλημα και παραπάνω από 1 χρόνο. Μάλιστα είχε αναρτημένη τιμή στο παρμπριζ 7500€ και μου είπε ο μαντράς "έλα την Δευτέρα να το δεις, να το πάμε εδώ δίπλα στην VW και με 7000€ στο δίνω με το κλειδί στο χέρι, όλα μέσα."

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

για τα civic κράτα μικρό καλάθι δεν βγάζουν μηχανικά αλλά βγάζουν διάφορα άλλα το είχα για 1 χρόνο και σε καμία περίπτωση δεν έχει το πάτημα - κράτημα του golf

καλα αυτο εννοειται!

 

 "πάρε VW, εγγύηση!";

 

 

Είμαι και λίγο κολλημένος με την ομορφιά (θα μου πεις το T-Jet είναι όμορφο; μερικοί κάνουν :bad:) και το Golfaki για εμένα ειναι πολύ όμορφο, εξωτερικά και εσωτερικά και ας λένε άλλοι το αντίθετο. Αν τελικα καταλήξω αλλού, μπορεί να ρίξω και το budget και να πάρω ένα αμάξι απλά να κάνω την δουλειά μου και να συμβιβαστώ..

ειναι εγγυηση σε ασφαλεια ποιοτητα κ πατημα!

καλα κ εμενα μου αρεσει σαν τρελος το 2αρι!ειναι γουστα αυτα!

αν δεν το βιαζεσαι το αμαξι καλυτερα να μην συμβιβαστεις με κατι το οποιο θα παντρευτεις αλλα περιμενε να φτιαξουν λιγο τα πραγματα και μαζευε μεχρι τοτε!ασε που οι κουρσες ειναι πολυ in αυτη την εποχη και θα κανεις κ ενα σωμα φετες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν δεν το βιαζεσαι το αμαξι καλυτερα να μην συμβιβαστεις με κατι το οποιο θα παντρευτεις

 

Δυστυχώς αυτοκίνητο πρέπει να πάρω σύντομα. Μετά την "απώλεια" του Colt μου, κυκλοφορώ με την Xantia (μοντέλο 1996, 1600cc, βενζινορουφήχτρα) και έχω φρικάρει. Ψάχνω αυτοκίνητο αρκετούς μήνες, είμαι ψείρας και θέλω να κάνω την καλύτερη επιλογή και να με καλύπτει όσο γίνεται σε όλους τους τομείς που θέλω (αξιοπιστία, ασφάλεια, λίγα παραπάνω άλογα, ομορφιά, άνεση, να το οδηγάς και να γουστάρεις, κ.λπ.)

 

 

αλλα περιμενε να φτιαξουν λιγο τα πραγματα και μαζευε μεχρι τοτε!

 

Να φτιάξουν ως προς τι; Όσο και να μαζέψω, το ταβάνι μου θα παραμείνει ίδιο για μεταχειρισμένο αμάξι. Μετά την κλοπή του Colt μου (πλήρωνα ακόμα τα γραμμάτια μέχρι πριν μερικούς μήνες) δεν θέλω να ξοδέψω πολλά χρήματα για ένα αντικείμενο το οποίο μπορεί να ξυπνησεις την άλλη μέρα και να μην το βρεις από κάτω.

 

 

και θα κανεις κ ενα σωμα φετες!

 

Αυτό και αν είναι δύσκολο!

Edited by Sna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε, μόνο και μόνο που έψαξες.

 

Το αμάξι το έχω δει αρκετές φορές από αγγελία, το έχω και στα παρκαρισμένα κιόλας. Ομολογώ πως θα ήθελα να βρω κάτι με λιγότερα χιλιόμετρα (αυτό έχει 80.000 χλμ - όχι πως είναι πολλά για αμάξι 5 χρόνων) αλλά από ότι καταλαβαίνω λιγότερα χιλιόμετρα θα βρω μόνο ...γυρισμένα.

 

 

Είναι η πρώτη θετική γνώμη που είδα φίλε και σε ευχαριστώ. Παρόλα αυτά, πες οτι δίνω τα 8000€ και αγοράζω ένα μοντέλο τέλη του 08' και μετά μου σκάσει κανένα καλό πρόβλημα (μέσα στο πρόγραμμα είναι όλα, i know) και πρέπει να δαπανήσω κάποιο χοντρό ποσό, δεν θα πρέπει να νιώσω λίγο ..βλάκας; Εννοώ, ρε μεγάλε είσαι υποψιασμένος, ακούς γνώμες κατόχων, ακούς γνώμη μάστορα VW και εσύ πας και ρισκάρεις. Αν σου κάτσει η στραβή, ποιος θα σου φταίει;

 

το ειδα και εγω και συμφωνω φαινεται καλο....αν εχει βιβλιο σερβις (με σερβις σε τακτα χρονικα διαστηματα εστω και εκτος αντιπροσωπειας)  ...τα πολλα χιλιομετρα σε μεταχειρισμενο που εχει συντηρηθει σωστα  δεν με φοβιζουν

..ακομα και επικειμενες αλλαγες αντλιας / καδενας/ πολλαπλασιαστων θα τις διαπραγματευομουν στην τιμη...μοιραζοντας το κοστος στην τιμη αγορας 

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ειδα και εγω και συμφωνω φαινεται καλο....αν εχει βιβλιο σερβις (με σερβις σε τακτα χρονικα διαστηματα εστω και εκτος αντιπροσωπειας)  ...τα πολλα χιλιομετρα σε μεταχειρισμενο που εχει συντηρηθει σωστα  δεν με φοβιζουν

..ακομα και επικειμενες αλλαγες αντλιας / καδενας/ πολλαπλασιαστων θα τις διαπραγματευομουν στην τιμη...μοιραζοντας το κοστος στην τιμη αγορας 

 

Θα κάνω ένα κόπο να τον πάρω ενα τηλέφωνο, να δούμε τι θα μου πει ο άνθρωπος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

επειδη εχω δουλεψει 4 εταιρικα αμαξια που ηταν με leasing θα σου πω πως οτι δεν εκανα οταν ημουν 18 το εκανα σε αυτα τα αμαξια στα 26 μου!στροφαρισματα κοφτες burnout ala america χωματοδρομους βενζινη απο τον κυρ Μητσο προπονηση για αλλαγη στον κοφτη χωρις συμπλεκτη παρκαρισματα πανω σε πεζοδρομια wrc σε χωματοδρομους κ επισης δε θυμαμαι ποτε να περιμενα να ανεβει η θερμοκρασια..σιγουρα δε θες να αγορασεις ενα τετοιο αμαξι...οποτε μακρια!!!

 

...τι μου θυμησες τωρα.....συναδελφος αποφασισε να βαλει το audi ttrs που ειχε με leasing στο Brands Hatch σε ενα απο τα car track days...του ηρθε λιγο ακριβα η χαρα που πηρε... γιατι εκτος απο δυο πισω λαστιχα που σακατεψε...

την επομενη εβδομαδα του ηρθε η λυπητερη απο την εταιρια leasing ...για 2500 λιρες που του ζητουσαν για παραβιαση του συμβολαιου leasing.....το αυτοκινητο ειχε δορυφορικο εντοπισμο θεσης...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα κάνω ένα κόπο να τον πάρω ενα τηλέφωνο, να δούμε τι θα μου πει ο άνθρωπος.

 

Τελικά μίλησα, δεν ξέρω και αν ειναι σωστό να γράψω τι ακριβώς μου είπε, να το πουλήσει θέλει κ αυτός.

 

Εν συντομία, του έδειξα απο την αρχή πως γνωρίζω για κάποια προβλήματα που βγάζει το αμάξι όπως επίσης και για την φάση στην αγορά με τα leasing και τα περίεργα χιλιόμετρα κ.λπ. και μου είπε πως το αυτοκίνητο δεν είναι 1ο χέρι (δεν μου είπε τι χέρι είναι) και πως είναι αγορασμένο από έμπορο (δεν γράφω όνομα) τον προηγούμενο Μάιο, άρα πριν περίπου 1 χρόνο με 65.000 χλμ. Μου είπε πως μπορεί να είναι και leasing και πως δεν το έψαξε όταν το πρωτοπήρε όπως επίσης οτι έχει book service αλλά δεν μπορείς να ξέρεις γιατί αυτά μπορεί να είναι και μαϊμού. Δεν του έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, το αμάξι το πήρε άβαφο και αυτός έχει βάψει μόνο ένα φτερό.

 

Αυτά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πες και σε μένα ποτε θα φτιάξουν γιατι μαζεύω για μια SLS

 

καλα αυτο εννοειται!

 

ειναι εγγυηση σε ασφαλεια ποιοτητα κ πατημα!

καλα κ εμενα μου αρεσει σαν τρελος το 2αρι!ειναι γουστα αυτα!

αν δεν το βιαζεσαι το αμαξι καλυτερα να μην συμβιβαστεις με κατι το οποιο θα παντρευτεις αλλα περιμενε να φτιαξουν λιγο τα πραγματα και μαζευε μεχρι τοτε!ασε που οι κουρσες ειναι πολυ in αυτη την εποχη και θα κανεις κ ενα σωμα φετες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×