Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
GALAN

Golf 7 1.6 Tdi - Περί... Dpf [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλημέρα,

έχω ένα golf diesel 1.6 2/13.

Άναψε λαμπάκι dpf . Στην αντιπροσωπέια μου είπαν ότι ήταν τυχαίο.

Σήμερα ξαναάναψε και μου είπαν ότι ο εγκέφαλος διάβασε πρόβλημα στην πεταλούδα γκαζιού.Το τελευταίο διάστημα ακούγεται έντονα το βεντιλατέρ. Το αυτοκίνητο κινείται κυρίως σε εθνική οδό. Έχει 37.000 χλμ.

Πάει κάπου το μυαλό σας?

Ευχαριστώ

 

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου ακούγεται σαν να έχει γεμίσει το dpf κ θέλει αναγέννηση... Το βιβλιαράκι προτείνει ένα εικοσάλεπτο περίπου οδήγηση, με 4η κ 70 χλμ/ώρα. Αν δεν σβήσει το λαμπάκι το πας σε αντιπροσωπεία για να το αναγεννήσουν εκεί... Αφού ακούς έντονα τον ανεμιστήρα, ο εγκέφαλος προσπαθεί να κάνει ενεργή αναγέννηση του φίλτρου αλλά μάλλον σβήνεις τον κινητήρα πριν ολοκληρωθεί, οπότε προσπαθεί ξανά κάθε φορά που ξεκινάς το αυτοκίνητο... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

σε ευχαριστώ για την απάντηση..πριν λίγο η αντιπροσωπεία μου είπε ότι θα μου αλλάξουν το φίλτρο και εναν αισθητήρα..ευτυχώς στην εγγύηση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία!!!! Όλα καλά τότε φίλε!!! Φρόντισε όσο γίνεται να αποφεύγεις τις πολλές σύντομες διαδρομές, για να αποφύγεις πρόβλημα με το dpf!!

Edited by faniaros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία!!!! Όλα καλά τότε φίλε!!! Φρόντισε όσο γίνεται τις πολλές σύντομες διαδρομές, για να αποφύγεις πρόβλημα με το dpf!!

Δηλαδή οι σύντομες διαδρομές επιβαρύνουν το dpf ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπάρχει πρόβλημα να γίνονται μερικές σύντομες διαδρομές, αρκεί στο ενδιάμεσο να γίνονται κ μερικές μεγάλες, η εξήγηση απλή, για να γίνει η αναγέννηση του φίλτρου, απαιτούνται πολύ υψηλές θερμοκρασίες, οι οποίες δεν μπορούν να επιτευχθούν αμέσως. Έτσι, με σύντομες μόνο διαδρομές δεν μπορεί να αυξηθεί η θερμοκρασία του φίλτρου αρκετά για την ολοκλήρωση της αναγέννησης, με αποτέλεσμα να γεμίζει το φίλτρο κ τελικά να απαιτείται η αντικατάστασή του! Γι'αυτό, όταν σβήσει το αυτοκίνητο κ ακούγονται πολύ έντονα οι ανεμιστήρες, είναι σημάδι ότι ξεκίνησε η αναγέννηση, ανέβηκε η θερμοκρασία, αλλά δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπάρχει πρόβλημα να γίνονται μερικές σύντομες διαδρομές, αρκεί στο ενδιάμεσο να γίνονται κ μερικές μεγάλες, η εξήγηση απλή, για να γίνει η αναγέννηση του φίλτρου, απαιτούνται πολύ υψηλές θερμοκρασίες, οι οποίες δεν μπορούν να επιτευχθούν αμέσως. Έτσι, με σύντομες μόνο διαδρομές δεν μπορεί να αυξηθεί η θερμοκρασία του φίλτρου αρκετά για την ολοκλήρωση της αναγέννησης, με αποτέλεσμα να γεμίζει το φίλτρο κ τελικά να απαιτείται η αντικατάστασή του! Γι'αυτό, όταν σβήσει το αυτοκίνητο κ ακούγονται πολύ έντονα οι ανεμιστήρες, είναι σημάδι ότι ξεκίνησε η αναγέννηση, ανέβηκε η θερμοκρασία, αλλά δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί... 

Οκ ωραίος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχετε στο νου σας τα προιόντα της Tunap για τα φιλτρα DPF (καθως και για τα καυσιμα)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

Κάθε πότε (χλμ ή χρόνος)  είναι λογικό να κάνει αναγέννηση το φιλτρο dpf ; 

Για παράδειγμα συχνές αναγεννήσεις του φίλτρου μήπως υποδηλώνουν κακό πετρέλαιο? ή κάποια άλλη βλάβη ;

Φαντάζομαι οτι το να γινονται αναγεννησεις αλλα χωρις να αναβουν τα λαμπακια του dpf δεν ειναι κακό ;  

Share this post


Link to post
Share on other sites

ποσο συχνα το κανει ομως, δεν μας λες

Σε μένα παρουσιάστηκε πρώτη φορά στα 3.400.... και συνέπεσε μετά την αλλαγή από Shell v-power Diesel σε ΕΚΟ AVIO diesel (δηλαδή μετά από 300km με το AVIO).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Είμαι κάτοχος ενός Golf vii tdi 1.6 r line με 13.000 χλμ. Το αμάξι κάθε εβδομάδα κάνει αναγέννηση στο dpf. Δεν ξέρω αν είναι λογικό αλλά σίγουρα είναι ενοχλητικό δηλαδή με φοβίζει. Τα χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά είναι περίπου 40 με μικτή οδήγηση εντός και εκτός πόλης. Καύσιμο βάζω μόνο v power και συμπληρώνω κάθε 2000 χλμ. περίπου υγρό για τους μύκητες και καθαριστικό dpf. Που και που το ζορίζω και λίγο για να το βοηθήσω άλλα αυτό  κάθε εβδομάδα κάνει αναγέννηση. Το αμάξι έχει dsg κιβώτιο και το δουλεύω επί το πλείστον στο σπορ για να κάνει τις αλλαγές πιο ψηλά αφού στην  drive  δουλεύει πολύ υποτονικα. Αυτό  που με τρελαίνει είναι πως τις περισσότερες φορές που είναι να κάνει την αναγέννηση την κάνει πριν σβήσω την μηχανή οπότε πρέπει να περιμένω τουλάχιστον ένα δεκάλεπτο να τελειώσει πριν σβήσω. Είναι λογικό να το κάνει κάθε εβδομάδα αυτό. Το κάνει και σε εσάς για να μην ανησυχώ άδικα. Ευχαριστώ Παύλος 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , pavlos01 said:

...καύσιμο βάζω μόνο v power ...

...Αυτό  που με τρελαίνει είναι πως τις περισσότερες φορές που είναι να κάνει την αναγέννηση την κάνει πριν σβήσω την μηχανή οπότε πρέπει να περιμένω τουλάχιστον ένα δεκάλεπτο να τελειώσει πριν σβήσω....

Γεια σου Παύλο.

Το αυτοκινητο έχει λογικά αρκετό καιρο ακόμα εγγυηση, οπότε καταρχάς, μην αγχωνεσαι. Αναγέννηση κάθε 280-300 χλμ. μου φαινεται συχνή, αλλά και εμενα καθε 400-450 χλμ. κάνει (Πόλο μεν, πετρελαιο με DPF δε, σύμφωνοι πως οι παράμετροι αναγέννησης θα διαφέρουν).  

1. Δοκίμασες να αλλάξεις πρατήριο καυσίμων ή ακόμα και μάρκα καυσίμου (πχ Avio);

2. Το δεύτερο που εχω μαρκάρει παραπάνω ίσως δείχνει πως εκείνη την ωρα που πας να το σβήσεις πιάνει το αυτοκινητο τις θερμοκρασίες για αναγέννηση. Να φανταστώ πως ειναι μετα απο 20λεπτη οδήγηση περίπου;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αρχή θα άλλαζα βενζινάδικο. Δοκίμασε με avio αν έχει ίδια συμπεριφορά.

Ίσως με την επιλογή μόνιμα στο sport να το πιέζεις κατά κάποιο τρόπο να κάνει αναγέννηση νωρίτερα. Εμένα πάντως με ίδιο μοντέλο, dsg στο drive κυρίως και eko πετρέλαιο, μου κάνει αναγέννηση στα 600-650 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. 

Όντως οι διαδρομές που κάνω είναι περίπου 20-30 λεπτά. 

Αύριο θα γεμίσω με avio για να δοκιμάσω και θα το δουλέψω και στην drive. 

Θα σας ενημερώσω σε λίγες μέρες. 

Ευχαριστώ και πάλι. 

Edited by pavlos01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα έβαλα Έκο avio και δουλεύει πιο γλυκά και στρωτά ο κινητήρας. Από αναγεννήσεις μου έκανε 2 φορές. Νομίζω πως είναι καλύτερο από το shell που έβαζα. Θα το δοκιμάσω για δυο μήνες και μετά θα βάλω ξανά shell να δω και πάλι διαφορά αφού θα έχω συνηθίσει με το avio. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα που δε μου έχει κάνει αναγέννηση ποτέ, να ανησυχώ?

έχω 40.000 χλμ...

ανάβει κανένα λαμπάκι ή απλά δουλεύει το βεντιλαντέρ μόνο? γιατί το βεντιλαντέρ δουλεύει αρκετά συχνά θα έλεγα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ το καταλαβαίνω συνήθως στο ρελαντι που ανεβάζει από 750 σε 1000 στροφές και η στιγμιαία κατανάλωση πάει από 0,6 στο 1,0. Το τσέκαρα και με διαγνωστικό και εκείνη τη στιγμή και η θερμοκρασία καταλύτη είναι περίπου στους 500 βαθμούς. Για αυτό το λόγο δουλεύει και το βεντιλατερ ακόμη και εάν σβησεις τη μηχανή. Σου συνηστώ εάν το δεις σε αυτή την κατάσταση μην σβήσει μέχρι να τελειώσει η αναγέννηση. Περίπου 10 λεπτά. 

Edited by pavlos01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλ κάθε φορά που νομίζω ότι απλά δουλεύει το βεντιλαντέρ, κάνει αναγέννηση?

Δεν το γνώριζα...

Νόμιζα ότι θα ανάψει κάποιο λαμπάκι, επίσης επειδή και σε άλλα αυτοκίνητα δουλεύει το βεντιλαντέρ τους (παλιά εννοώ) δεν γνωρίζω αν κάνει αναγέννηση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βεντιλατερ μπορεί να δουλέψει και εάν βρίσκεσαι σε μποτιλιαρισμα. Δεν είναι απαραίτητο εκείνη τη στιγμή να κάνει αναγέννηση. Θα πρέπει να το συνδυάσεις με αύξηση στροφών περίπου στις 1000 όταν βρίσκεσαι στο ρελαντί όπως και αύξηση της στιγμιαίας κατανάλωσης που πάει από 0,6 στο 1.0 . Επίσης αν είσαι σταματημένος κατέβα και βάλε το χέρι σου στην εξάτμιση (10 πόντους μακριά) και θα νιώσεις καυτά τα αέρια και με περίεργη μυρωδιά. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια χαρα σε ολους. 

Εχω διαβασει οτι καθαρισμος στο φιλτρο dpf καλο ειναι να γινεται κ απο τον οδηγο πηγαινοντας με 3000 στροφες για περιπου 20 λεπτα με μιση ωρα. Για να αναιβαζει θερμοκρασια κ να ξεβουλωνει. Ομως δεν εχω διαβασει πουθενα καθε ποσα χλμ πρεπει να το κανουμε αυτο. Προσωπικα κανω 32 χλμ την ημερα σπιτι - δουλεια μεσα σε πολη. Η αντιπροσωπεια θα κανει αναγενηση καθε 15000 χλμ κ το αμαξι απο μονο του καθε οποτε κρινει οτι πρεπει να γινει. 

Κατοχος golf vii μοντελο 2016, 1600.

ευχαριστω εκ των προτερων

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου, η παθητική αναγέννηση, στην οποία αναφέρεσαι, χρειάζεσαι να γίνει μόνο όταν ανάψει το λαμπάκι του dpf. Συγκεκριμένα στο βιβλίο αναφέρει να κινηθείς με 4η και 80 για 15-20 λεπτά αν θυμάμαι καλά. Αλλά μόνο αν ανάψει το λαμπάκι. Αν ανάψει και μετά από αυτή τη διαδικασία δε σβήσει, τότε το πηγαίνεις αντιπροσωπεια για να κάνουν εκεί. Δεν σου κάνουν αναγέννηση κάθε 15.000 όπως λες, παρά μόνο στη παραπάνω περίπτωση. Δεν είπες πόσα χιλιόμετρα έχεις, αλλά γενικά αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, καλό είναι κάθε μια δυο βδομάδες να κάνεις κανένα ταξιδάκι σε αυτοκινητόδρομο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστω παλικαρι για την απαντηση. Κ εγω για να εχω το καφαλι μου υσυχο ρωταω πιο πολυ. Οσο αφορα τα χλμ, το αμαξι ειναι καινουριο. 10 μερες το εχω. Καπου 300 εχω κανει. Αν παιζει ρολο κ ξερεις κατι, πολυ ευχαριστως να το ακουσω.

 

Ξεχασα να σε ρωτησω. Παθητικηαναγενηση τι ενοεις;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν, πρώτα από όλα, καλορίζικο και καλοταξιδο να σου είναι φίλε μου! Παθητική αναγέννηση είναι αυτή κατά την οποία η αναγέννηση γίνεται και οφείλεται στις συνθήκες οδήγησης, όπου δηλαδή το αυτοκίνητο κάνει αναγέννηση επειδή κατά κάποιο τρόπο το ωθείς εσύ να κάνει, αν και κάποιοι υποστηρίζουν ότι δεν μπορεί να γίνει στο αυτοκίνητο μας. Ενεργητική αναγέννηση, είναι αυτή την οποία ξεκινά ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου όταν το φίλτρο γεμίσει σε ένα προκαθορισμενο ποσοστό. Όταν το αυτοκίνητο κάνει τη τελευταία, θα δεις ότι οι στροφές σε ακινησία με νεκρό θα είναι περίπου 1000, θα ακούγεται πιο έντονα ο κινητήρας, θα ακούς τους ανεμιστήρες να δουλεύουν έντονα προς το τέλος της και το Start/Stop θα είναι απενεργοποιημενο. Αν καταλάβεις ότι κάνει τέτοιου είδους αναγέννηση, καλό είναι αν μπορείς να μην σβήσεις το αμάξι. Κάνε μια βόλτα για 10-20 λεπτά για να ολοκληρωθεί. Τέλος, ανάλογα το καύσιμο κ τις διαδρομές που κάνεις, μπορεί να σου κάνει αναγέννηση κάθε 300 χιλιόμετρα έως και κάθε 1000.. Τέλος, καλό είναι να ελέγχεις τακτικά τα λάδια, γιατί αν διακοπουν πολλές ενεργητικες αναγεννησεις, αυξάνεται επικίνδυνα η στάθμη, με κακά αποτελέσματα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε ευχαριστω καταρχας για τα καλα σου λογια. Δευτερον, ησουν κατατοπιστικοτατος. Καταλαβα ακριβως οτι μου εγραψες. Να εισαι καλα.!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...