tso tso Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 γεια σας παιδια ! εχει καιρο τωρα που κανει ρεταρισματακια σε ανηφορικο κοματι , δηλαδη με σταθερο γκαζι μπερδευει-ρεταρι ελαχιστα για 2-3 δευτερολεπτα και μετα ο κινητηρας δουλευει καλα αλλα αυτο το κανει σε συνεχη κυκλο ειναι αρκετα αισθητο σε ανηφορικο κομματι αλλα γινεται αντιληπτω και και σε επιπεδο δρομο, δεν ειναι θεμα βενζινης εχω βαλει απο διαφορα βενζιναδικα ουτε απο πεταλουδα γκαζιου απο βρωμια η ρυθμιση αυτης αν και την αλλαξα και αυτη με αλλη μηπως το βρω το φταιξιμο αλλα παπαλα, αλλαξα και πενταλ γκαζιου προαιρετηκα μηπως ηταν αυτο αλλα ουτε και αυτο ... το διαγνωστικο δεν βγαζει κατι και τα νευρα αρχιζουν να μην τα συγκρατω ... καμια ιδεα για καποιον αισθητηρα παιδια δεν παει αλλο θα το βαψω θαλασσι και μπλουμ μεσα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Μπορεί να είναι από μπουζί/μπουζοκαλώδια/πολλαπλασιαστές μέχρι egr (μπορεί να φτιάξει και με απλό καθάρισμα αλλά θέλει καθάρισμα όλο το σύστημα, δλδ egr και σωλήνας μέχρι πεταλούδα) καθώς και αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού ή map/maf (ότι έχει ο κινητήρας). Γνώμη μου ξεκίνα με έλεγχο μπουζί καλώδια πολλαπλασιατές. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 14, 2014 Author Report Share Posted November 14, 2014 (edited) λοιπον κοιταξα πριν λιγο με το vag com σε μια δοκιμαστικη βολτα και εχω misfire και στους 4 κιλυνδρους μονο ομως σε λιγο φορτιο δηλ με λιγο γκαζι εκει αρχιζει να μου διμιουργει τα ρεταρισματα αλλα με το πατημα παραπανω γκαζιου εξαφανιζονται και εχω μηδεν σε ολους τους κιλυνδρους στο διαγνωστικο που οταν μου το κανει βλεπω 2 4 5 3 και παιζουν ...μηπως σας διαφωτησα λιγο !!! Edited November 14, 2014 by tsotsoros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Μπουζι εχεις αλλαξει;κανε μια δοκιμη και για πολλ/στες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 14, 2014 Author Report Share Posted November 14, 2014 οι πολλαπλασιαστες δεν εχουν θεμα ουτε μπουζι ... μου το κανει εδω και 5 χρονια τουλαχιστον που το πηρα μεταχειρο το αυτοκ...και αναβαθμιση εκανα στον εγκεφαλο σε αντιπροσωπεια μηπως ηταν θεμα εγκεφαλου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Ποσα χλμετρα εχουν τα μπουζι;πολλ/στες εχεις δοκιμασει αλλους; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Αν έχεις πάνω από 120000 χλμ αντικατέστησε τους πολλαπλασιαστές. Κατά την εκκίνηση από στάση στο παρουσιάζει ή και εν κινήσει??Σε ποιο φάσμα στροφών?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 14, 2014 Author Report Share Posted November 14, 2014 τα μπουζι εχουν 7000 χλμ και καμια 50χιλ εχουν οι πολλαπλασιαστες...εν κινηση το κανει περισσοτερο σε ανηφορικο κομματι χωρις ιδιαιτερο φορτιο στον κινητηρα με στεθερο γκαζι απο 1000+ στροφες αρχιζει να το κανει . μπριζομενω το vag com παρατηρω να κανει misfire και στους 4 κυλινδρους με σταθερο παντα γκαζι δηλ μικρορεταρισματα 2-3 δευτερολεπτων κ μετα να δουλευει καλα αλλα και αυτο για λιγα δευτερα και παλι ρεταρισματα ... και οταν πιεζω λιγο σταματαει να κανει τα ρεταρισματα ...το μπερδεμα ειναι οτι οταν πιεζω παραπανω το γκαζι σταματαει το προβλημα δεν ειναι συνεχομενο ... τι να πω ειναι θεμα εγκεφαλου που δεινει σημα στους πολλαπλασιαστες ... αν ηταν πολλαπλασιαστες θα το εκανε συνεχομενοσε ολο το φασμα των στροφων η αν ηταν μπουζι θα το το εκανε μετα την αλλαγη των μπουζι αλλα αυτο ισχυει εδω και 50-60000 χλμ ...ελα μου ντε δεν μπορω να βγαλω ακρη μεχρι εκει φτανουν οι μοναχικες γνωσεις μου...για αυτο λεω ειναι καποιος αισθητηρας που ρυθμιζει αυτο το θεμα οπως ο δοτης στροφων κατι αναλογω τεσπα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 Βαλβίδες εισαγωγής έχεις καθαρίσει ποτέ??Αν όχι το μυαλό μου εκεί πάει.Απ΄οτι κατάλαβα στο παρουσιάζει σε χαμηλές στροφές και τα missfires είναι στιγμιαία διότι οι βαλβίδες έχουν πιάσει μάκα.Μόλις το πατάς περιορίζετα το πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 15, 2014 Author Report Share Posted November 15, 2014 γιωργο οταν παταω λιγο γκαζι τελος τα missfires μηδεν σε ολους τους κυλινδρους οταν το εχω σταθερο λιγο γκαζι λιγο φορτιο εκει ξεκινουν τα missfires...δεν το κανει στο ρελαντι ουτε σε κενο γκαζι σε αλλο ευρως στροφων ...μυστηριο... αν ηταν βαλβιδες θα το εκανε συνεχωμενα ... θα κοιταξω να βγαλω φωτο απο τα mesurement blocks μηπως σας δωσω ιδεες...για πειτε ιδεες τι μπορει να φταιει να αποκλειουμε καποιες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 19, 2014 Author Report Share Posted November 19, 2014 εχει δοκιμασει κανεις το seafoam καθαριζει τις επικαθησεις -μακα στις βαλβιδες ... κανει δουλεια?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 Δες οι pcv σου σε τι κατασταση ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 20, 2014 Author Report Share Posted November 20, 2014 Δες οι pcv σου σε τι κατασταση ειναι. κολλησα λιγο.. τι ειναι οι pcv ? σε αναζητηση που εκανα ειναι κατι για τις αναθυμιασεις ...? σωστα για πες κωσταντινε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geokat92 Posted December 7, 2014 Report Share Posted December 7, 2014 (edited) καλημερα σε ολα τα μελη εχω ενα προβλημα με το passat 1.6 μοντελο 2002 , εδω και μια εβδομαδα γεμισα το ντεποζιτο με βενζινα. παρατηρησα πως 1)οταν εχω 3500 στροφες και δεν κινουμε, το αμαξι λειτουργει κανονικα. 2)οταν ειμε εν κινησει με 3500-4000 στροφες εχω ρεταρισματα 3)εκανα σερβις στην αντιπροσοπεια τον απριλιο στα 100000 και αλαξα πολ/στη,μπουζια.μπουσοκαλωδια,φιλτρα κτλ. 4)μου αναψε η λυχνια του κινητηρα, το μυαλο μου πηγε στο καυσιμο και ξανααλλαζω φιλτρο. 5)οταν ειναι κρυος ο κινητηρας παιρνει αμμεσος μπροστα-οταν ζεσταθει και παω να τον ξαναβαλω ,χτυπα κανονικα η μιζα αλλα αργει να παρει(3sec). τι γινετε? παρακαλω πολυ προωθηστε το θεμα εαν εχετε την καλοσυνη....σας ευχαριστο πολυ. Edited December 11, 2014 by Speedy κεφαλαία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Απο τη στιγμή που αναψε λαμπάκι η απορία σου λύνεται εύκολα σε οποιοδήποτε συνεργείο με διαγνωστικό. Και δε θα σου πάρει κανένας χρήματα για να σου πει απλά τι έχει καταγράψει ο εγκέφαλος. Τώρα εδώ ο καθένας θα αρχίσει να σου λέει το μακρύ του και το κοντό του, το οποίο φυσικά είναι αποδεκτό για κάποιον που ψάχνει λύση σε ένα πρόβλημα χωρίς να ξέρει από που να ξεκινήσει. Εσύ ξεκινάς από το τι βλάβη έχει καταγραφεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geokat92 Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 (edited) σε ευχαριστω πολυ. πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν πως οφειλετε σε κακη ποιοτητα καυσημου..... μου προτεινε να γεμησω το ντεποζιτο...οπως και εκανα, ριχνοντας ενα βελτιοτικο προσμηκτο...(μου εσβησε το λαμπακι).. το δουλευω 2 μερες τωρα ...συνεχιζει να εχει λοξιγκα(χαχαχαα) , αναψε παλυ το λαμπακι.... προτεινετε να κανω υπομωνη? Edited December 11, 2014 by Speedy κεφαλαία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Τι βλάβη έδειξε το διαγνωστικό δε σου είπε? Αμάν με αυτή την καραμέλα της κακής ποιότητας βενζίνης. Sent from my LG-LS980 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 (edited) Αποστολή 04 December 2014 - 09:35:12 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ PASSAT 1.6 ΜΟΝΤΕΛΟ 2002 , ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΙΣΑ ΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΑ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΠΩΣ 1)ΟΤΑΝ ΕΧΩ 3500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΙΝΟΥΜΕ, ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. 2)ΟΤΑΝ ΕΙΜΕ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ 3500-4000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΧΩ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑΤΑ 3)ΕΚΑΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΕΙΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΣΤΑ 100000 ΚΑΙ ΑΛΑΞΑ ΠΟΛ/ΣΤΗ,ΜΠΟΥΖΙΑ.ΜΠΟΥΣΟΚΑΛΩΔΙΑ,ΦΙΛΤΡΑ ΚΤΛ. 4)ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ Η ΛΥΧΝΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΑΛΛΑΖΩ ΦΙΛΤΡΟ. 5)ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΜΕΣΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ-ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΑΛΩ ,ΧΤΥΠΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΜΙΖΑ ΑΛΛΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ(3SEC). Γράφε με μικρά σε παρακαλώ. Όσο αφορά στο αρχικό θέμα, είναι μεγάλη η πιθανότητα εφόσον έχεις ελένξει -αντικαταστήσει πρόσφατα τα προφανή και εγγυάσε γι'αυτά: α. Maf β. Πεταλούδα γ. Πολ/στες - Μπουζί Να πρέπει τσεκάρεις τα παρακάτω: (Βγάλε ένα ένα τα μπουζί και δες αν έχει λάδι και σε ποιο σημείο τους) μετά σε συνεργείο: α. Χρονισμό Μοτέρ β. Συμπίεση Μοτέρ γ. Μπεκ Edited December 9, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geokat92 Posted December 10, 2014 Report Share Posted December 10, 2014 (edited) το διαγνωστικό μου εβγαλε την βλαβη με κωδικο 16706 - κυκλωμα εισοδου αισθητηρα ταχυτητας κινητηρα ελλειψη σηματος -διακοπτόμενο sorry για τα κεφαλαια γραμματα.. Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited December 23, 2014 by konstantinos passat κεφαλαία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Το οτι σου βγαζει διακοπτομενο στο σφαλμα σημαινει οτι δεν το κανει παντα. Το σφαλμα αυτο,προσωπικα,το θεωρω ακυρο με την απαντηση οτι φταιει η βενζινη. Απο αυτα που σου εβγαλε μαλλον χρειαζεται αλλαγη ο αισθητηρας ταχυτητας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 (edited) Κάπως έτσι είναι ο αισθητήρας G28. ~60+Ε κοστίζει Καλό είναι να ελεγχθεί ο χρονισμός του μοτέρ προληπτικά. See post #18 Edited December 30, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted February 10, 2015 Author Report Share Posted February 10, 2015 Απλα μου χαλατε για να μην γραψω κατι αλλο ..το ποστ μου ... κωσταντινε δεν ξερω ακομη τι ειναι το pcv ... καποια αλλη γνωμη για τα στιγμιαια misfires που εχω σε συγκεκριμενο αριθμο στροφων απο 1000+ μεχρι περιπου 1700 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Τι χαλαμε? Pcv ειναι μια βαλβιδα αναθυμιασεων. Ελεγξε μπουζι και πολλαπλασιαστες αλλα μου φαινεται λιγο δυσκολο να ειναι αυτα αν στο κανει σε τοσο μικρο φασμα το ρεταρισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted February 10, 2015 Author Report Share Posted February 10, 2015 δεν το λεω προσωπικα σε εσενα αλλα εχω ενα προβλημα και μπαινουν στο δικο μου ποστ και λενε για δικα τους προβληματα και λυσεις.. εκει αναφερομε οτι δεν ειναι το θεμα για γενικη συζητηση διαφορων προβληματων του καθε συμφορουμιτη αλλο για συγκεκριμενο προβλημα και για πιθανες αιτιες κ λυσεις αν καταλαβα καλα πως δουλευει το φορουμ αν οχι βαλτε με στην θεση μου ... τελικα ψαξε ψαξε ειδα τι ειναι η pcv presure control valve. Θα ψαξω να δω μηπως εχω καποια διαρροη απο τα σωληνακια ... πως μπορω να την ελενξω αν εχει θεμα η PCV ??? Ναι μου το κανει σε τοσο μικρο φασμα και οι μηχανικοι δεν το αντιλαμβανονται η κανουν την παπια... Ναι μου το κανει σε τοσο μικρο φασμα και μετα με παραπανω στροφες στρωνει μηδενιζουν οι τιμες στο mesurement block στο 14 15 16 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Ναι καταλαβα τι λες σχετικα με το χαλασμα. Καλως ή κακως, απο τη στιγμη που γινεται κουβεντα καποιες φορες μπορει να πλατιασει λιγο αλλα παντα σε φυσιολογικα πλαισια. Γιαυτο το λογο αλλωστε υπαρχει και η διαχειριστικη ομαδα. Στο θεμα σου τωρα, σε πρωτη φαση αν μπορεις να βρεις καποια αλλη να δοκιμασεις αλλιως να παρεις μια καινουρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...