pipis13 Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 (edited) εκει που πηγαινα στο δρομο ειπα μετα απο παρα πολυ καιρο να ανοιξω λιγο το αμαξι. οχι τοσο σε ταχυτητα οσο σε στροφες. να δουλεψω λιγο το μοτερ δηλαδη. παταω μια στο αυτοματο πεφτουν οι ταχυτητες και δινει. κοιταζοντας απο τον πισω καθρεπτη βλεπω καπνα.λιγη βεβαια. οχι μαυρη αλλα κατι σαν λευκο-γαλαζιο. λεω μπας και ειναι η ιδεα μου αλλα απο πισω ερχονταν ενας φιλος και τον ρωταω. μου λεει οτι πεταξε λιγη καπνα. μετα ξαναοιξα παλι αλλα δεν πεταξε τιποτα. ερωτω λοιπον ο καπνος που πεταξε ηταν αποτελεσμα του οτι ειχα παρα πολυ καιρο να το ανοιξω η ειναι κατι ανησυχητικο? υ.γ στη νεκρα οταν παταω τερμα γκαζι παει μεχρι 4000 στροφες το ξερατε? Edited January 17, 2015 by pipis13 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 Λαδιλα ητανΝαι το ξερουμε οτι παει μεχρι 4000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 Ποσα χλμ εχει τ'αμαξι; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 17, 2015 Author Report Share Posted January 17, 2015 (edited) 52000 χλμ. το ανοιξα παλι μετα καμποσες φορες αλλα δεν εβγαλε τιποτα να ανησυχω δηλαδη? Edited January 17, 2015 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 Λιγα εχει, πιστευω ηταν λιγο λαδι παλιο στον κυλινδρο και στο cartidge στην τουμπινα αν ηταν πολλες μερες. Δεν νομιζω να εχεις κατι. Με επιφυλαξη βεβαια απο τοσο μακρυα Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 Λαδι ηταν απο τον κυλινδρο, ειδικα αν δεν εχεις αλλαξει τα μπεκ λαδιου και φορας τα παλια, αυτο ηταν + απο την τουρμπινα οπως λεει και ο Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 (edited) Καλα τα λεω τελικα Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited January 17, 2015 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 17, 2015 Author Report Share Posted January 17, 2015 Να ανησυχω τελικα η οχι; μπεκ δεν εχω αλλαξει και ειχα να το ανοιξω κανα τετραμηνο Επισης το ανοιξα αρκετες φορες σημερα και δεν εβγαλε κατι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 Να ανησυχω τελικα η οχι; μπεκ δεν εχω αλλαξει και ειχα να το ανοιξω κανα τετραμηνο Επισης το ανοιξα αρκετες φορες σημερα και δεν εβγαλε κατι που και που να το ανοιγεις μην το αφηνεις τοσο καιρο να κοιμαται κακο του κανεις παρα καλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted January 18, 2015 Report Share Posted January 18, 2015 Για ποιο λογο το εχουν κανει και δεν παει πανω απο 4000 στροφες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted January 18, 2015 Report Share Posted January 18, 2015 (edited) Για ποιο λογο το εχουν κανει και δεν παει πανω απο 4000 στροφες; γιατι οι "κουφιες" εγκυμονουν κινδυνους οπως στραβωμενα στελεχοι βαλβιδων!!αυτο ισχυει για τα manual σασμαν γιατι τα dsg και επειδη δεν εχω εμπειρια απο τετοια σασμαν υποθετω για να μην ταλαιπωρουν τους συμπλεκτες(; )!!φιλε αμα ο καπνος που εβγαλε ηταν μπλε με ασπρο ισως εχεις θεμα με το κυκλωμα νερου δλδ να εχει διαρροη στον θαλαμο καυσης αυτο ξερω εγω για μπλε καπνο οχι για λαδι!το λαδι αμα το καψει ειναι καθαρα ασπρος!!!κοιτα το μην εχεις θεματα αλλα!!! Edited January 18, 2015 by vasilisrx8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 19, 2015 Author Report Share Posted January 19, 2015 παιδια το παρακολουθησω τρεις μερες τωρα και δεν εχω θεμα. δεν πεταξε τιποτα παλι. ο καπνος οπως ειπα δεν ηταν ασπρος εντονος και ουτε μπλε εντονος. κατι σαν διαφανο-γαλαζιο.. και οπως ειπα δεν βγαζει καπνο ολη την ωρα. εβγαλε τοτε που το τσιτωσα υστερα απο παρα παρα πολυ καιρο.αν το εκανε μονιμα η σποραδικα θα το τσεκαρα. θα ξαναβαλω αυριο μεθαυριο εναν φιλο να ερθει απο πισω να βλεπει και για ν τελειωσουμε με το θεμα του χρωματισμου ηταν σαν το καπνο που βγαζει στο 4 δευτερολεπτο το αμαξι αλλα σε μεγαλυτερη ποσοτητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted January 25, 2015 Report Share Posted January 25, 2015 (edited) Σπύρο το έκανε και το δικό μου. Όπως ακριβώς το περιγράφεις, αλλά μιας και το δικό μου είναι και βανάκι (aka παγωτατζίδικο) και κουβαλάει μόνιμα δυο πιτσιρίκια στο πίσω κάθισμα δεν ανοίγει σχεδόν ποτέ. Έτσι όταν δόθηκε η ευκαιρία το άνοιξα και ήταν σε ανηφορικό κομμάτι της εγνατίας στην έξοδο της Καβάλας προς Ξάνθη. Αλλά έκτοτε τίποτα, ούτε καίει περισσότερο λάδι από όσο μ' έχει συνιθήσει να καίει, περίπου 500 - 600ml ανά 6.000 - 6.500 Κm. Εκείνο όμως που μου κάνει τρομερή εντύπωση είναι το γεγονός πως κάθε φορά που τυγχάνει να γεμίζω βαριά την πρώτη και τη δεύτερη, ακούγεται ένας φοβερό μπαμ, σα να χτυπάει πέτρα το αυτοκίνητο από κάτω. Το αυτοκίνητο είναι χειροκίνητο. Επειδή μετά το άνοιγμα έτυχε να κάνω και το service από κάτω το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα χτύπημα αλλά ούτε έχει διαρροές ή ρωγμές. Περίεργο !! ---ενιτ--- Το κόλπο με τις 4.000 στροφές το έκανε και το δικό μου, μέχρι τη στιγμή που βάλανε το λαμάκι στη wastegate και κάνανε αναβάθμιση του λογισμικού. Έκτοτε... Αντίο φρένο στις 4.000 στη νεκρά. Edited January 25, 2015 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 27, 2015 Author Report Share Posted January 27, 2015 ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. χτυπηματα εγω δεν ακουω και εχω παρατηρησει και εγω ελατωση της καταναλωσης λαδιου. επισης εχω παρατηρησει οτι βγαζει και πιο πολλα χλμ (εχω αλλαξει βενζιναδικο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted January 28, 2015 Report Share Posted January 28, 2015 ---ενιτ--- Το κόλπο με τις 4.000 στροφές το έκανε και το δικό μου, μέχρι τη στιγμή που βάλανε το λαμάκι στη wastegate και κάνανε αναβάθμιση του λογισμικού. Έκτοτε... Αντίο φρένο στις 4.000 στη νεκρά. Φιλε μου αυτο πως ακριβως το εκανες; γιατι πηρα την vw και μου λενε δεν βγαινει ουτε με αναβαθμιση για προστασια του turbo.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted February 8, 2015 Report Share Posted February 8, 2015 Φιλε μου αυτο πως ακριβως το εκανες; γιατι πηρα την vw και μου λενε δεν βγαινει ουτε με αναβαθμιση για προστασια του turbo.. Εγώ έχω Skoda... Roomster... Άσπρο... Κοινώς παγωτατζίδικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...