Jump to content
pipis13

Καπνος Επειτα Απο Ανοιγμα

Recommended Posts

εκει που πηγαινα στο δρομο ειπα μετα απο παρα πολυ καιρο να ανοιξω λιγο το αμαξι. οχι τοσο σε ταχυτητα οσο σε στροφες. να δουλεψω λιγο το μοτερ δηλαδη.

παταω μια στο αυτοματο πεφτουν οι ταχυτητες και δινει. κοιταζοντας απο τον πισω καθρεπτη βλεπω καπνα.λιγη βεβαια. οχι μαυρη αλλα κατι σαν λευκο-γαλαζιο. λεω μπας και ειναι η ιδεα μου αλλα απο πισω ερχονταν ενας φιλος και τον ρωταω. μου λεει οτι πεταξε λιγη καπνα. μετα ξαναοιξα παλι αλλα δεν πεταξε τιποτα.

ερωτω λοιπον

ο καπνος που πεταξε ηταν αποτελεσμα του οτι ειχα παρα πολυ καιρο να το ανοιξω η ειναι κατι ανησυχητικο?

 

υ.γ

στη νεκρα οταν παταω τερμα γκαζι παει μεχρι 4000 στροφες το ξερατε?

Edited by pipis13
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ποσα χλμ εχει τ'αμαξι;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

52000 χλμ. το ανοιξα παλι μετα καμποσες φορες αλλα δεν εβγαλε τιποτα

να ανησυχω δηλαδη?

Edited by pipis13
Link to comment
Share on other sites

Λιγα εχει,

πιστευω ηταν λιγο λαδι παλιο στον κυλινδρο και στο cartidge στην τουμπινα αν ηταν πολλες μερες.

Δεν νομιζω να εχεις κατι. Με επιφυλαξη βεβαια απο τοσο μακρυα :)

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λαδι ηταν απο τον κυλινδρο, ειδικα αν δεν εχεις αλλαξει τα μπεκ λαδιου και φορας τα παλια, αυτο ηταν + απο την τουρμπινα οπως λεει και ο Νικος

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα λεω τελικα :)

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να ανησυχω τελικα η οχι; μπεκ δεν εχω αλλαξει και ειχα να το ανοιξω κανα τετραμηνο

Επισης το ανοιξα αρκετες φορες σημερα και δεν εβγαλε κατι

Link to comment
Share on other sites

Να ανησυχω τελικα η οχι; μπεκ δεν εχω αλλαξει και ειχα να το ανοιξω κανα τετραμηνο

Επισης το ανοιξα αρκετες φορες σημερα και δεν εβγαλε κατι

που και που να το ανοιγεις μην το αφηνεις τοσο καιρο να κοιμαται κακο του κανεις παρα καλο

Link to comment
Share on other sites

Για ποιο λογο το εχουν κανει και δεν παει πανω απο 4000 στροφες;

γιατι οι "κουφιες" εγκυμονουν κινδυνους οπως στραβωμενα στελεχοι βαλβιδων!!αυτο ισχυει για τα manual σασμαν γιατι τα dsg και επειδη δεν εχω εμπειρια απο τετοια σασμαν υποθετω για να μην ταλαιπωρουν τους συμπλεκτες(; )!!φιλε αμα ο καπνος που εβγαλε ηταν μπλε με ασπρο ισως εχεις θεμα με το κυκλωμα νερου δλδ να εχει διαρροη στον θαλαμο καυσης αυτο ξερω εγω για μπλε καπνο οχι για λαδι!το λαδι αμα το καψει ειναι καθαρα ασπρος!!!κοιτα το μην εχεις θεματα αλλα!!!

Edited by vasilisrx8
Link to comment
Share on other sites

παιδια το παρακολουθησω τρεις μερες τωρα και δεν εχω θεμα. δεν πεταξε τιποτα παλι.

ο καπνος οπως ειπα δεν ηταν ασπρος εντονος και ουτε μπλε εντονος. κατι σαν διαφανο-γαλαζιο..

και οπως ειπα δεν βγαζει καπνο ολη την ωρα. εβγαλε τοτε που το τσιτωσα υστερα απο παρα παρα πολυ καιρο.αν το εκανε μονιμα η σποραδικα θα το τσεκαρα.

θα ξαναβαλω αυριο μεθαυριο εναν φιλο να ερθει απο πισω να βλεπει


και για ν τελειωσουμε με το θεμα του χρωματισμου ηταν σαν το καπνο που βγαζει στο 4 δευτερολεπτο το αμαξι αλλα σε μεγαλυτερη ποσοτητα

 

Link to comment
Share on other sites

Σπύρο το έκανε και το δικό μου.

 

Όπως ακριβώς το περιγράφεις, αλλά μιας και το δικό μου είναι και βανάκι (aka παγωτατζίδικο) και κουβαλάει μόνιμα δυο πιτσιρίκια στο πίσω κάθισμα δεν ανοίγει σχεδόν ποτέ. Έτσι όταν δόθηκε η ευκαιρία το άνοιξα και ήταν σε ανηφορικό κομμάτι της εγνατίας στην έξοδο της Καβάλας προς Ξάνθη. Αλλά έκτοτε τίποτα, ούτε καίει περισσότερο λάδι από όσο μ' έχει συνιθήσει να καίει, περίπου 500 - 600ml ανά 6.000 - 6.500 Κm.

 

Εκείνο όμως που μου κάνει τρομερή εντύπωση είναι το γεγονός πως κάθε φορά που τυγχάνει να γεμίζω βαριά την πρώτη και τη δεύτερη, ακούγεται ένας φοβερό μπαμ, σα να χτυπάει πέτρα το αυτοκίνητο από κάτω. Το αυτοκίνητο είναι χειροκίνητο.

 

Επειδή μετά το άνοιγμα έτυχε να κάνω και το service από κάτω το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα χτύπημα αλλά ούτε έχει διαρροές ή ρωγμές. Περίεργο !!

 

---ενιτ---

 

Το κόλπο με τις 4.000 στροφές το έκανε και το δικό μου, μέχρι τη στιγμή που βάλανε το λαμάκι στη wastegate και κάνανε αναβάθμιση του λογισμικού. Έκτοτε... Αντίο φρένο στις 4.000 στη νεκρά.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.

 

χτυπηματα εγω δεν ακουω και εχω παρατηρησει και εγω ελατωση της καταναλωσης λαδιου. επισης εχω παρατηρησει οτι βγαζει και πιο πολλα χλμ (εχω αλλαξει βενζιναδικο)

Link to comment
Share on other sites

---ενιτ---

 

Το κόλπο με τις 4.000 στροφές το έκανε και το δικό μου, μέχρι τη στιγμή που βάλανε το λαμάκι στη wastegate και κάνανε αναβάθμιση του λογισμικού. Έκτοτε... Αντίο φρένο στις 4.000 στη νεκρά.

 

Φιλε μου αυτο πως ακριβως το εκανες; γιατι πηρα την vw και μου λενε δεν βγαινει ουτε με αναβαθμιση για προστασια του turbo..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αυτο πως ακριβως το εκανες; γιατι πηρα την vw και μου λενε δεν βγαινει ουτε με αναβαθμιση για προστασια του turbo..

Εγώ έχω Skoda... Roomster... Άσπρο... Κοινώς παγωτατζίδικο. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.