Jump to content
Mimis_Golf4

Golf 4 - Λαμπάκι Στάθμης Λαδιών

Recommended Posts

Καλησπέρα στο forum... σε πρόσφατο ταξίδι μου άναψε το λαμπάκι στάθμης λαδιών, τσεκάρω τα λάδια σχεδόν τίποτα μεσα, έχω κάνει περίπου 5000 χιλιόμετρα απτην τελευταία αλλαγή λαδιών είχα βάλει Μοtul 15w40 4000 motion. To αυτοκίνητο μου είναι golf mk4 1.400 και έχει 205,000 χιλιόμετρα, ο μάστορας που κάνω σερβις μου είπε θέλει ανακατασκευή ο κινητήρας 600 ευρο περίπου. Τα λάδια που έβαζα σχεδόν σε ολες τις αλλαγές ήταν τα castrol και έκαιγε περίπου 1-1,5 λίτρο στα 10,000 χιλιόμετρα. Και ρωτώ γίνεται έτσι ξαφνικά να αρχίσει το αυτοκίνητο να καίει τόσο λάδι? παίζει μήπως κάτι με την ποιότητα του λαδιού? τί να κάνω για να δω τι έχει το αυτοκίνητο γιατί κάνω συχνά ταξίδια. ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Κανένας? κάποια γνώμη έστω? οι μάστορες λενε τα δικά τους.. λεφτά για ανακατασκευή δεν παίζουν και δεν βλέπω να συμφερει κιολας

Link to comment
Share on other sites

 

γεια σου .πρωτον κακως αλλαξες τα λαδια που εβαζες .δεν αλλαζουμε λαδια που βαζουμε χρονια ,δευτερον αφου βαλεις τα λαδια που εβαζες το τσεκαρεις κατα διαστηματα για καταναλωση λαδιου.κ εφοσον υπαρχει το προβλημα κ συνεχιζει κοιτας για διαρροη λαδιου ..δεν δικαιολογειται καταναλωση τοση ξαφνικη ελλειψη λαδιων..

γνωμη μου κανε κ μια επισκεψη αντιπροσωπεια για μια αλλη γνωμη..εκτος αν εχεις καποιον μαστορα εμπιστοσυνης.τσεκαρε στο τελος τυχον διαρροες απο κατω αφου πλυνεις το μοτερ απο κατω με ζεστο νερο.ψαξτο γενικα..εχω το ιδιο με 225 χλμ αλλα 1.8τ κ δεν καιει λαδι...!αυτο με τη ανακατασκευη δεν παιζει νομιζω.αλλα ενα καλο ψαξιμο θα βοηθησει..εγω παντως πιστευω αφου δεν ειχες μεχρι τωρα προβλημα ειναι η αλλαγη λαδιων που εκανες ...βαλε τα παλια κ δοκιμασε το.

Link to comment
Share on other sites

από τη στιγμή που άλλαξες μάρκα λαδιών λογικό είναι να σου κάψει.Συμπλήρωσε και δες αν σου ξανά κάψει τόσο πολύ άλλαξε με την παλαιά σου μάρκα όπως λέει και ο πανος-1.8τ. .Αν σου καίει και τότε, εφόσον δεν έχεις διαρροή λαδιού από κάπου,δυστυχώς θα χρειαστεί επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι το έφτασες σε σημείο να το δουλεύεις με αναμένο λαμπάκι σημάινει οτι επιδύνωσες την κατάσταση. Οι 1.4 μηχανές τις VW εκείνης της εποχής έκαιγαν λάδια απο το εργοστάσιο, η δικία σου μαλλον έγινε πλέον φριντέζα. Δοκίμασε κανένα χοντρό λάδι πχ 20W50 μπας και μειωθεί η κατανάλωση αλλα λύση φθηνή δεν υπάρχει, πας αναγκαστικα για ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής, τα 600 μια χαρα ειναι για την δουλειά που πρέπει να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις απαντησεισ σας ... το αυτοκίνητο δεν το δουλεψα καθόλου με αναμενο λαμπάκι lary7 όταν αναψε σταματησα και συμπληρωσα λαδια... η ανακατασκευη σαν λυση δεν παιζει με τιποτα γιατι οταν θα ανοιχτει κινητηρας με 200 τοσες χιλιαδες χιλιομετρα τα 600 ευρο δεν θα φτασουν για κανενα λογο, ολο και κατι αλλο θα βρει να αλλαξει ο μαστορας. Θα κανω αλλαγη λαδιων τωρα θα βάλω τη μαρκα που εβαζα πριν βάλω τα motul που αναφέρω και βλεπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Με motul μου εκαψε πρωτη φορα ο κινητηρα λαδι επειτ απο 13 χρονια castrol ξαναεβαλα καστρολ και ολα οπως πριν.

Ωστοσο σαν συμβουλη,τα λαδια τα τσεκαρω καθε κυριακη. το ιδιο και το παραφλου.

Αλλαξε λαδια,βαλε αυτα που εβαζες,και παρακολουθησε το,το αμαξι πισω βγαζει καπνο απο την εξατμιση;

Link to comment
Share on other sites

Και εγω τα castrol εβαζα τοσα χρονια αλλα ο μαστορασ που παω μου ειχε πει βρηκα αυτα τα λαδια οικονομικα και λεω ασ τα δοκιμασω, καπνο οχι δε βγαζει πολυ,  και αλλοι πελατες που ρωτησα ειχαν θέμα με το συγκεκριμενο λαδι, αλλα θα το ψαξω γιατι καθε αμαξι ειναι διαφορετικο και το δικο μου με πολλα χιλιομετρα... παντως με τα castrol δεν ειχε τοση κατανάλωση σε λαδι, αποτν αλλαξα σε motul αρχισε το θεμα... παω για αλλαγη στα παλια και βλεπω αποκει και περα τι γινεται

Link to comment
Share on other sites

από τη στιγμή που άλλαξες μάρκα λαδιών λογικό είναι να σου κάψει.

μπορεις να μου το εξηγησεις αυτο????παραξενο μου ακουγεται.

 

Μια μηχανη η' καιει η' δεν καιει λαδια.

 

προφανως στην περιπτωση του φιλου μας, εβαλε λαδι για φριτεζα και οχι για μοτερ αυτ/του,γιαυτο και το εκαψε

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο forum... σε πρόσφατο ταξίδι μου άναψε το λαμπάκι στάθμης λαδιών, τσεκάρω τα λάδια σχεδόν τίποτα μεσα, έχω κάνει περίπου 5000 χιλιόμετρα απτην τελευταία αλλαγή λαδιών είχα βάλει Μοtul 15w40 4000 motion. To αυτοκίνητο μου είναι golf mk4 1.400 και έχει 205,000 χιλιόμετρα, ο μάστορας που κάνω σερβις μου είπε θέλει ανακατασκευή ο κινητήρας 600 ευρο περίπου. Τα λάδια που έβαζα σχεδόν σε ολες τις αλλαγές ήταν τα castrol και έκαιγε περίπου 1-1,5 λίτρο στα 10,000 χιλιόμετρα. Και ρωτώ γίνεται έτσι ξαφνικά να αρχίσει το αυτοκίνητο να καίει τόσο λάδι? παίζει μήπως κάτι με την ποιότητα του λαδιού? τί να κάνω για να δω τι έχει το αυτοκίνητο γιατί κάνω συχνά ταξίδια. ευχαριστω

παλαιοτερα εβαλα MOTUL V300 HRONO 10-40 se ibiza 1,400 16v 101 αλογα μοντελο του 2000(το πρωτο ηλεκτρογκαζο) και επαθα πλακα.Επεσε ο θορυβος της μηχανης,το ρελαντι απιστευτα στρωτο,επεσε η καταναλωση λιγακι και το μοτερακι ειχε αισθητα καλητερες επιδοδεις.

 

Απο οσο γνωριζω ειναι μια κορυφαια εταιρεια κατασκευης λιπαντικων,δυσκολο το βλεπω να εχει βγαλει λαδια που ειναι αχρηστα.

 

Επιπλεον το μοτερακι σου θελει λαδια 10-40 και οχι 15-40.

 

Στο ιβιζα τοτε.......μια φορα εβαλα 15-50 πανακριβα(μαρκα δεν λεω γιατι μπορει καποιος εδω μεσα να παρεξηγιθει) και στο μοτερ βαραγανε οι βαλβιδες σαν να ακους κουδουνια απο ενα κοπαδι προβατα στο βουνο,ειχε χασει ΠΟΛΛΑ γκαζια,η καταναλωση πειρε τον ανηφορο και τα πεταξα μεσα σε μια εβδομαδα.

 

 

Υπαρχει περιπτωση του φιλου μας να του βαλανε κανα κιλο λιγοτερο λαδι οταν εκανε σερβις οποτε τωρα του αναψε το λαμπακι.

 

Στο ιβιζα εκεινης της ωραιας εποχης και αργοτερα σε ford focus ii 1.600 ti-vct (115ps) οταν εβαζα ARAL η' CASTROL με νουμερα 10-40 και 5-30 ειχα μεγαλη καταναλωση λαδιου σε βαθμο που σχεδον εφτανε να ειναι διπλασια με τα αλλα λαδια που ειχα κατα καιρους βαλει.

Link to comment
Share on other sites

Η Motul όπως και οι άλλες πολύ μεγάλες εταιρίες έχουν εξαιρετικά λάδια.

Όχι όμως τα 15-40 ΜΟΤΙΟΝ που δεν είναι συνθετικά και γι' αυτό κοστίζουν 6€ το λίτρο.

Τι συζήτηση μπορούμε να κάνουμε για λάδια ορυκτέλαια.Γρήγορα λοιπόν αλλαγή λαδιών με άλλα full συνθετικά  (με σωστό ιξώδες)

για να προληφθεί ζημιά.Καμμιά σχέση με το συνθετικό MOTUL 300V CHRONO 10w-40 που κοστίζει 14€ το λίτρο, που αναφέρει ο

takisbrax.

 

 

 

MOTUL 4000 MOTION 15W40

Υπερενισχυμένο ορυκτέλαιο για σύγχρονους κινητήρες βενζίνης,υγραερίου ή diesel, turbo ή ατμοσφαιρικούς.
Αποτελεσματική προστασία, μεγάλη αντοχή.
Προδιαγραφές & εγκρίσεις:
VW 505.00/501.01-MB 229.1
ACEA A3/B3-API SL/CF
Συσκευασία 4 λίτρων.

 

Oι προδιαγραφές είναι παλαιές και το λάδι κανει για κινητήρες μέχρι τον Αυγουστο του 1999VW 501.01

 

501.01 specifications

Conventional motor oils suitable for some VW engines built before MY 2000. This is an “old” oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification.
 

Edited by ankarage
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.