sokratis91 Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Μετά από αρκετή κίνηση φανάρια κτλπ, διαδρομή από Αιγάλεω για Πανόρμου, κάποια στιγμή άναψε το βεντιλατερ Και δούλευε συνεχως δεν σταμάτησε, το start/stop Δεν λειτουργούσε και κάποια στιγμή έφτασα στον προορισμό σταμάτησα και έσβησα την μηχανή , μια περίεργη μυρωδιά λες και μύριζαν τα τακακια η δίσκος, συνέχισε να δουλεύει το βεντιλατερ, όχι με τον ίδιο τρόπο αλλά.πιο νορμάλ έβαλα το χέρι.μου μπροστά στη μάσκα και.έβγαζε κρύο.αέρα. είναι λογικό να συμβαίνει αυτό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonio Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Δεν πρέπει ναναι βεντιλατερ αυτο Σωκράτη.Μην ανχωνεσαι! Ποσα χιλ. Εχεις κανει? Πρέπει να ειναι αναγέννηση φίλτρου (dpf) (όταν μπαίνει σ´αυτη τη διαδικασία το αμάξι απενεργοποιεί κάποια ενεργοβόρα συστήματά) φυσιολογική λειτουργία ειναι! Πρόσεχε που βάζεις πετρέλαιο,κ πως οδηγείς! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 αρχικα... να ξερεις τωρα που καλοκαιριαζει το βεντιλατερ θα δουλευει με το παραμικρο.. και για αποσταση 1χιλιομετρου θα σταματας θα σβηνεις και θα δουλευει το βεντιλατερ.. απο κει και περα.. η μυρωδια δεν μπορο να προσδιορισω απο που ηταν.. παντως το αυτοκινητο δεν εχει αναγκη... 214000.. και ακομα ζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted May 17, 2015 Author Report Share Posted May 17, 2015 Αρχικά διαβάζοντας το βιβλιαράκι μάλλον πρέπει να είναι αναγέννηση του dpf, το πρώτο γέμισμα το έκανα βιαστικά σε Ένα she'll χωρίς να ξέρω την ποιότητα πετρελαίου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Αυτή είναι η κλασσική διαδικασία του regeneration του dpf. Σε φυσιολογικές συνθήκες ενεργοποιείται κάθε 600-700 km (passive regeneration) εν κινήση και αν δεν έχει προλάβει να ολοκληρωθεί συνεχίζει να δουλεύει σταματημένο. Αν κάποιες στιγμές το ανοιγεις και λίγο σε ανοιχτή διαδρομή (στροφές πάνω από 2.5 για 15-20 λεπτά) δεν θα έχεις θέμα. Είναι χαρακτηριστικό όλων των diesel ανεξαρτήτου μάρκας. Θα δημιουργήσει πρόβλημα μόνο αν δεν το ανοίγεις ποτέ. Διάβασε και εδώ: http://www.jlmlubricants.com/en/how-diesel-particulate-filters-work 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted May 17, 2015 Author Report Share Posted May 17, 2015 Αυτή είναι η κλασσική διαδικασία του regeneration του dpf. Σε φυσιολογικές συνθήκες ενεργοποιείται κάθε 600-700 km (passive regeneration) εν κινήση και αν δεν έχει προλάβει να ολοκληρωθεί συνεχίζει να δουλεύει σταματημένο. Αν κάποιες στιγμές το ανοιγεις και λίγο σε ανοιχτή διαδρομή (στροφές πάνω από 2.5 για 15-20 λεπτά) δεν θα έχεις θέμα. Είναι χαρακτηριστικό όλων των diesel ανεξαρτήτου μάρκας. Θα δημιουργήσει πρόβλημα μόνο αν δεν το ανοίγεις ποτέ. Διάβασε και εδώ: http://www.jlmlubricants.com/en/how-diesel-particulate-filters-work Ευχαριστώ παιδιά. Για μια στιγμή ανησύχησα λίγο, αλλά Προσοχή στα βενζινάδικα. Μπορεί κάποιος με πμ να μου προτείνει κάποιο καλό πρατήριο στην Αθήνα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Ο Σωκράτης πριν λίγες μέρες πήρε το αμάξι (καλορίζικο φίλε!). Αναγέννηση του dpf τόσο νωρίς;; Α, όταν το κάνει αυτό, βγάζει καμιά ένδειξη στην οθόνη; Για την περίεργη μυρωδιά: Ένα πρωί, ούτε δύο μήνες δεν το είχα, όταν έφτασα στη δουλειά (30 χλμ) πέταξε άσπρο καπνό από μπροστά και μύριζε σαν καμένο λάδι. Μόλις συνήλθα από το τρίτο εγκεφαλικό, πήγα στην αντιπροσωπεία. Ήταν από το κερί που έλιωνε και έσταζε πάνω στον κινητήρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted May 17, 2015 Author Report Share Posted May 17, 2015 Δεν βγάζει όχι γιατί είναι η έκδοση trend line. Τώρα το αυτοκίνητο μετά από ένα ταξίδι 300 km έχει περίπου 600km εκεί άρχισε να μου το κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 (edited) Ενδειξη δεν βγάζει όσο δεν υπάρχει θέμα και κάνει το passive regeneration. Είναι απόλυτα φυσιολογικό κάθε 600-700km, χωρίς καπνό βέβαια. Το καταλαβαίνεις ότι κάνει regeneration από το ψηλό ρελαντί, λίγο ψηλότερη κατανάλωση ήχο σαν air-condition και την μυρωδιά καμένου για αυτά τα 15 λεπτά. Επίσης (απλά μια παρατήρηση) για κάποιο λόγο εμένα κάνει πιο συχνά αναγέννηση με shell από ότι με eko. Μπορεί να είναι και τυχαίο βέβαια γιατί έχω μόνο 7000 km για να βγάλω ασφαλή συμπέρασμα. Edited May 17, 2015 by AvatarX 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted May 17, 2015 Author Report Share Posted May 17, 2015 Ενδειξη δεν βγάζει όσο δεν υπάρχει θέμα και κάνει το passive regeneration. Είναι απόλυτα φυσιολογικό κάθε 600-700km, χωρίς καπνό βέβαια. Το καταλαβαίνεις ότι κάνει regeneration από το ψηλό ρελαντί, λίγο ψηλότερη κατανάλωση ήχο σαν air-condition και την μυρωδιά καμένου για αυτά τα 15 λεπτά. Επίσης (απλά μια παρατήρηση) για κάποιο λόγο εμένα κάνει πιο συχνά αναγέννηση με shell από ότι με eko. Μπορεί να είναι και τυχαίο βέβαια γιατί έχω μόνο 7000 km για να βγάλω ασφαλή συμπέρασμα. Ακριβώς αυτα που περιγράφεις, έτσι λειτουργούσε, και ανέβηκε και λίγο η κατανάλωση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 η αναγεννηση ειναι φιλε μου και εγω την ειχα πατησει ετσι οταν ειχε κανει1η φορα νομιζα οτι ειχα καψει τον δισκο αχχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted May 18, 2015 Author Report Share Posted May 18, 2015 η αναγεννηση ειναι φιλε μου και εγω την ειχα πατησει ετσι οταν ειχε κανει1η φορα νομιζα οτι ειχα καψει τον δισκο αχχαχαχαΧαχαχα κοίτα στην αρχή τρόμαξα, γιατί άρχισε η αναγέννηση όταν κάποια στιγμή στην Κηφισίας έπεσε σε κίνηση, και σταματά ξεκινά τόσες φορές, λέω εντάξει κάτι παίζει τώρα κάτι θα χάλασα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted May 26, 2015 Author Report Share Posted May 26, 2015 Σήμερα στα 1300 km εκανε για 2η φορα αναγέννηση το dpf, αυτη τη φορα απλα εκανα μια βόλτα με σταθερή ταχύτητα 80 km για περιπου 15 λεπτα και ολοκληρώθηκε η διαδικασία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonio Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Σύμφωνα με το βιβλίο οδηγειων μονο όταν ανάψει λαμπάκι το δουλεύεις με 4η και 80χλ για κανα τέταρτο και αν δεν σβήσει πας συνεργείο αλλιώς κάθε 500-600χιλ κανει αναγέννησή που ειναι μια φυσιολογική διαδικασία και ολα ο.κ.! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtpaonik Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Για βοηθήστε και μένα μετα απο αλλαγή Egr και μετα απο 35000 χλμ τωρα εχω σχέδον 100000 αραιά και που μου εμφανίζει μια λυχνία να αναβοσβήνει ένδειξη Ότι υπάρχει καποιο πρόβλημα.Το διάβασα με το διαγνωστικό και μου βγάζει P145F air mass flow regeneration.Golf 6 tdi μοντέλο του 10. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιώργος Πανταζής Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 αναγεννηση φιλτρου ειναι...ειχα ακριβως το ιδιο θεμα..ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μ ειπαν οτι αναβει το βεντιλατερ και ανεβαζει στροφες λιγακι ο κινητηρας..η μυρωδια ειναι επειδη εκαψε οτι ειχε μαζεψει μεσα το φιλτρο..απολυτα φυσιολογικο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιώργος Πανταζής Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 επισης καλο ειναι οταν στο αναβει να το βοηθας και να αποφευγεις να σβηνεις το αυτοκινητο..το βιβλιο μεσα προτεινει να πηγαινεις 4η ταχυτητα και 70 χιλιομετρα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 1 hour ago , Γιώργος Πανταζής said: το βιβλιο μεσα προτεινει να πηγαινεις 4η ταχυτητα και 70 χιλιομετρα! @Γιώργος Πανταζής έχω την αίσθηση πως αυτό που αναφέρεις παραπάνω ισχύει μόνο όταν σου εχει ανάψει η ένδειξη της αναγέννησης στην κονσόλα (ετσι ώστε να κανεις σε αυτήν την ταχύτητα "χειροκίνητη" αναγέννηση). Κατα τα λοιπά, συμφωνώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιώργος Πανταζής Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 7 hours ago , Polakias TDI said: @Γιώργος Πανταζής έχω την αίσθηση πως αυτό που αναφέρεις παραπάνω ισχύει μόνο όταν σου εχει ανάψει η ένδειξη της αναγέννησης στην κονσόλα (ετσι ώστε να κανεις σε αυτήν την ταχύτητα "χειροκίνητη" αναγέννηση). Κατα τα λοιπά, συμφωνώ. εμενα μ ειπαν οτι για να το βοηθησεις πρεπει να κανεις οτι σ ειπα..απο εκει κ περα δεν ξερω κατι παραπανω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 να του πινετε το αιμα που και που καλο του κανει θα γλυτωσετε απο πολλα εξοδα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 600 με 700 χιλιομετρα αναγεννηση ειναι πολυ λιγα.Εμενα δεν μου κανει κατω απο 1600-1700 και εχω δει μεχρι 2500 αναγεννηση.Μαλλον ο τροπος οδηγησης η οι συνθηκες διαφερουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 11 hours ago, Γιώργος Πανταζής said: επισης καλο ειναι οταν στο αναβει να το βοηθας και να αποφευγεις να σβηνεις το αυτοκινητο..το βιβλιο μεσα προτεινει να πηγαινεις 4η ταχυτητα και 70 χιλιομετρα! Η σωστη ταχητητα ΕΙΝΑΙ με 4η κα 70.Ανετα ταξιδευω 4η και 100.Βαζω απο 3η σε 4η περιπου στα 60+ και μετα ανετα την κραταω εως 100+. Εκει αλλαζω σε 5η. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιώργος Πανταζής Posted April 26, 2016 Report Share Posted April 26, 2016 On 21/4/2016 at 0:07 ΠΜ, Abba said: Η σωστη ταχητητα ΕΙΝΑΙ με 4η κα 70.Ανετα ταξιδευω 4η και 100.Βαζω απο 3η σε 4η περιπου στα 60+ και μετα ανετα την κραταω εως 100+. Εκει αλλαζω σε 5η. δεν διαφωνω σε αυτο..απλα αναφερω τι γραφει το βιβλιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...