Vindex Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Καλησπέρα σε όλους, είμαι νέος στο club και όχι δεν ειμαι ακόμη κάτοχος ενος VW ουτε και είχα στην κατοχή μου κάποιο μέχρι στιγμής ( με εξαίρεση τις παλιές "καλές" μέρες ένα audi S3 ) , αυτη την περίοδο εν μέσω σοβαρής κρίσης έχω μείνει χωρίς αυτοκίνητο και πρέπει επειγόντως να αγοράσω ένα ( οικογενειάρχης πια ) , και παζαρεύω ένα Golf Iv 1.6 Sr, πολυ προσεγμένο και σε καλή τιμή για τα δεδομένα μου, το ζήτημα είναι οτι δεν ξέρω καθόλου για το αυτοκίνητο αυτο και τον κινητήρα του και θα ήθελα την βοήθεια σας για ορισμένες πληροφορίες, πρόκειται για 8 βάλβιδο κινητήρα με 164.000 χμ, έχετε μήπως κάποια πληροφορία για την αξιοπιστία του; Κατανάλωση; προβλήματα; πράγματα που πρέπει να προσέξω για το συγκεκριμένο μοντέλο πριν κάνω την αγορά; συμβατότητα με υγραέριο; ( δύσκολες εποχές δε μας παίρνει για λάθη ) Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας και ελπίζω να έχω διαλέξει το σωστό thread για την ερώτηση αυτή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Ειναι σκυλι,καλο σαν μοτερ,παιρνει αεριο ευκολα,Αλλα: Σχετικα αργο για οικογενειακο,δηλαδη με 4 ατομα και αποσκευες και κανα α/c κατεβαζεις ταχυτητες. Για μενα ριξε μια ματια Στα Passat εποχης 1996-2004,μπορεις να βρεις αξιολογα με 2-3.500χλ,με ανετους χωρους,καμια επαφη σαν αμαξι δρομο,1.8 turbo,παιρνει αεριο σαν τρελο,γενικα καμια σχεση σαν αμαξι με το golf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 εκ πειρας θα σου πω να προσεξεις τα νερα του. αυτο το μοτερ ειχε ενα θεματακι και τα περναγε μεσα. και τα χλμ που λες βοηθανε..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi Mixalis Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Επειδη εχω Α3 1.6 και με εβαλες σε ανησυχιες...τι εννοεις? Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 το θεμα μεταφερθηκε στην σωστη ενοτητα.. κοιτα σε αυτην την ενοτητα και θα βρεις θεματα να διαβασεις,για αυτο που ζητας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vindex Posted July 21, 2015 Author Report Share Posted July 21, 2015 (edited) Ευχαριστώ για τις εως τώρα απαντήσεις σας, και για τη μεταφορά του θέματος, δεν με ανησυχεί ιδιαίτερα το να είναι γρήγορο, με ικανοποιεί το 1600 στην παρούσα φάση οπότε δε το θεωρώ πρόβλημα, σχεδόν το έχω κλείσει το αυτοκίνητο για να το πάρω την άλλη εβδομάδα, αν όλα πάνε καλά θα σας το δείξω και σε φωτογραφίες.. Edited July 21, 2015 by Vindex 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Καλοτάξιδο. Απότι κατάλαβα το έχεις αποφασίσει. Πρόσεξε μόνο τη φλάτζα κεφαλής όπως σου είπαν και πιο πάνω. Αν δεις νανεβάζει θερμοκρασία ή βρώμα στο παγούρι του παραφλού κάνε έναν έλεγχο. ΥΓ. Κάνε ένα καθάρισμα στο κύκλωμα ψυγείου, είναι παλιό αμάξι θα έχει αρκετή βρώμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 ΥΓ. Κάνε ένα καθάρισμα στο κύκλωμα ψυγείου, είναι παλιό αμάξι θα έχει αρκετή βρώμα. ποιος μπορει να αναλαβει αυτη τη δουλεια? (στη θεσσαλονικη ας πουμε ως ΤΥΧΑΙΟ παραδειγμα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted September 14, 2015 Report Share Posted September 14, 2015 (edited) Είμαι κάτοχος Golf 4 με ίδιο μοτέρ. 1.6SR... κοντεύω να πιάσω 290.000χλμ. Αγορασμένο από Ιταλία με 120.000. Είναι σκυλί (από άποψη αντοχής, όχι δύναμης). Είναι εύκολα συντηρήσιμο. Παίρνει άνετα συστήματα αερίου πρώτης και δεύτερης γενιάς... αυτά που είναι και τα πιο φθηνά σήμερα. Δες οπωσδήποτε το ιστορικό των σέρβις του. Αν είσαι σίγουρος ότι η συντήρηση γινόταν τακτικά και σωστά, τότε είναι σχεδόν απίθανο να σου παρουσιάσει κάποιο σοβαρό μηχανικό πρόβλημα το αυτοκίνητο. Εμένα σε όλα τα χρόνια και τόσα χιλιόμετρα μια φορά έσπασε το πλαστικό που κρατάει το παράθυρο του συνοδηγού, δεν ανοιγοκλείνει το αριστερό πίσω παράθυρο και μια φορά έσπασε η ντίζα κυβωτίου ταχυτήτων... κόστος επισκευής - 20 ευρώ. Προχτές παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα... κόβει ροπή για 1-3 δευτερόλεπτα και στο αέριο και στη βενζίνη. Έκλεισα ραντεβού σε συνεργείο για αύριο. UPDATE: υποψιάζομαι την πεταλούδα του γκαζιού. Θέλει καθάρισμα και επαναπρογραμματισμό ή αντικατάσταση. Το ADAC συνιστά καθάρισμα και επαναπρογραμματισμό κάθε 40.000χλμ (που δεν το έκανα). Κόστος 50-70 ευρώ. Αντικατάσταση σε επίσημη αντιπροσωπεία βγαίνει 200-250 ευρώ. Ιμιτασιόν πεταλούδα - 100-110 ευρώ. Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει ο καθαρισμός και επαναπρογραμματισμός κάθε 40.000 αν η δική μου έβγαλε 160.000 χωρίς κιχ. Την αλλάζω σε οποιοδήποτε συνεργείο VAG της γειτονίας. Τα μειονεκτήματά του είναι η βαρετή οδηγική συμπεριφορά και για προσπεράσματα θέλεις πολυυυυυυύ ελεύθερο πεδίο μπροστά. ΥΓ. Κάνε ένα καθάρισμα στο κύκλωμα ψυγείου, είναι παλιό αμάξι θα έχει αρκετή βρώμα. +1 Και εγώ ενδιαφέρομαι για συνεργείο στη Θεσ/νίκη που μπορεί να αναλάβει τη δουλειά. Edited September 14, 2015 by Bitnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...