Jump to content
agnostos_xxx

Βενζινη Vs Diesel Με Λιγοτερα Απο 10.000Χλμ Ανα Ετος?

Recommended Posts

Καλησπερα σας

 

Μετα απο πολλες αναβολες και προβληματισμους για το αν θα κανω την κινηση αγορας νεου αυτοκινητου λεω να προχωρησω τελικα με οτι ρισκα περιλαμβανει η εποχη που ζουμε...αλλα εχω βρεθει μπροστα σε ενα μεγαλο διλημμα...Την επιλογη του κινητηρα!

 

Σαν μοντελα εχω ψιλοκαταληξει στο VW GOLF R LINE  και στο BMW 1 και τα δυο σε πενταπορτα και χειροκινητα.

Στην περιπτωση του Golf προσανατολιζομαι στο TSI 125ps η στο TDI 110ps ενω στο BMW στα νεα 3κυλινδρα μοτερ 136ps βενζινης και 116ps diesel.

 

Οπως αναφερω και στον τιτλο τα χιλιομετρα μου δεν ειναι πολλα λογω χρησης μοτοσυκλετας , δηλαδη ειμαι στα 8.000χλμ περιπου τον χρονο με μικρες διαδρομες κυριως.

 

Στα + της βενζινης:χαμηλοτερη τιμη αγορας 1000-2000 ευρω , πιο ΄΄ξεκουραστος΄΄ ηχος μηχανης , καλυτερες επιδοσεις , λιγοτερος φοβος για κακο καυσιμο , οχι αναγκη dpf regen κλπ

Στα - της βενζινης:υψηλοτερη τιμη καυσιμου+καταναλωση , χειροτερη μεταπωληση (αν και οτι παρω θα μεινει για χρονια) φοβος πως θα ειμαι ''εκτος εποχης'' με την εννοια πως με την βενζινη ειμαι πιο εκτεθειμενος σε δυσμενεις συνθηκες αγορας , πληρωμη τελων κυκλοφοριας

 

Στα + του diesel: χαμηλοτερη καταναλωση+καυσιμο , μη πληρωμη τελων , εντος εποχης(!!!)

Στα - του diesel: υψηλοτερη τιμη αγορας , αναγκη καλου καυσιμου + προσθετων(?) , κοστος μελλοντικων βλαβων (dpf - αντλιες - μπεκ κλπ) θορυβος κινητηρα , 5αρι κιβωτιο στο golf

 

Γνωριζω πως πρεπει να επιλεξω βενζινη με την χρηση που κανω απλα θα ηθελα και τις δικες σας γνωμες πανω στο θεμα.Εσεις που αγορασατε προσφατα , που στηριξατε την επιλογη σας (και τα 2 καυσιμα), λαβατε υπόψιν τις συνθηκες της αγορας η απλα κανατε αυτο που θελατε χωρις να υπολογισετε τιποτα?

 

Τest drives εχουν γινει σε ολα τα υποψηφια (εκτος του Golf που οδηγησα TGI αντι για TSI που δεν υπηρχε κανενα διαθεσιμο).

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Επειδή είμαι ορθολογικός τύπος, σου παραθέτω τα εξής δεδομένα για να τα προσαρμόσεις στα δικά σου & να κάνεις και κάποιους υπολογισμούς:

 

http://www.autogreeknews.gr/diesel-i-benzini-sugkrisi-se-76-montela/2851-bmw-116i-136-ps-vs-116d-116-ps

 

http://www.autogreeknews.gr/diesel-i-benzini-sugkrisi-se-76-montela/1474-volkswagen-golf-12-tsi-105-ps-vs-golf-16-tdi-105-ps

 

Επειδή είχα & γω το ίδιο δίλημμα, ήτοι Polo 1.2TSI ή Polo 1.4TDI (τις πιο απλές εκδόσεις), προτίμησα το πετρέλαιο κυρίως για να μην σκέφτομαι συνέχεια την κατανάλωση & την ακρίβεια του καυσίμου. Πέραν αυτού, πάνω απ' όλα, σε συζήτηση που είχα με τον εαυτό μου προηγουμένως :lol:, κατέληξα πως αυτό το αυτοκίνητο θα το κρατήσω ως 1ο (ή ως 2ο αν καλυτερέψουν οι συνθήκες) για αρκετά χρόνια.

Δεν πήρα καλύτερο (ως προς τη μάρκα) ή μεγαλύτερο σε μέγεθος ή κινητήρα για πολλούς λόγους, που δεν χρειάζεται να αναφέρω γιατί θα σε αγχώσω.

Μετά από 6500χλμ., μπορώ να πω πως μέχρι σήμερα δεν έχω μετανιώσει για την επιλογή μου (ίσως γιατί εκ των προτέρων είχα καταλήξει ως προς τι θέλω από το νέο μου αυτοκίνητο & τι ανάγκες θα εξυπηρετεί).

 

Αυτά τα ολίγα από εμένα.

Εύχομαι όποια επιλογή και αν κάνεις, να τη στηρίξεις & να την αγαπήσεις, χωρίς εκ των υστέρων μετάννοιες & δεύτερες σκέψεις.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες φιλε.

 

Η αληθεια ειναι πως μετα την πωληση του GOLF 6 TSI 160 2009 τριπορτου με 32.000(!!!)χλμ μονο , λογο νεου μελους οικογενειας , περασε στα χερια μου ενα Αlfa Ρomeo 159 tbi ασπρο...ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ αυτοκινητο απλα ειχε ενα μεγαλο μειον!!! Δεν μπορουσα να ριξω με τιποτα την καταναλωση κατω απο τα 10l/100km  με πολυ ηρεμη οδηγηση..Δεν συζυταω καν το ποσο ανεβαινε το νουμερο αν το οδηγουσα οπως επρεπε!

 

Δυστυχως η εποχες μας ειναι δυσκολες και επρεπε να το δωσω αμεσα και ευτυχως το καταφερα (αλλωστε ειχε μονο 20.000χλμ).

Ηταν λαθος επιλογη και την μετανιωσα εκεινη την αγορα.

Οποτε οπως καταλαβαινεις πρεπει να ειμαι πολυ σιγουρος για την επομενη επιλογη μου γιατι δευτερο λαθος δεν μπορει να γινει.

 

Προς το παρων εχω ενα Almera 1.5 με LPG για να κανω την δουλεια μου.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Σε καταλαβαίνω απολύτως.

Και σε καταλαβαίνω ακόμα περισσότερο επειδή έχεις το ίδιο μικρόβιο με εμένα (από όσο καταλαβαίνω από αυτά που γράφεις):

Πας και αγοράζεις καινούρια αυτοκίνητα.

Και μπορώ να καταλάβω τον πόνο που νιώθεις όταν (ξε)πουλάς καινούρια αυτοκίνητα.

 

Ψάξτο & σκέψου το καλά, συμφωνώ, δεύτερο λάθος ή και άλλο λάθος, δεν πρέπει να ξαναγίνει.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε απο τη στιγμή που ξέρεις οτι θα κάνεις το πολύ 10.000 χλμ το χρόνο και θα είναι και μικρες αποστάσεις, παρε βενζίνη χωρίς δεύτερη σκέψη

Link to comment
Share on other sites

Παρε πετρελαιο ακομα και με κατω απο 10.000χμ τον χρονο !

Εχω 1.4 TSI 160αρι (πλέον 240αλογα ) κανω 10.000χμ τον χρονο και εχω μικτή μεση κατανάλωση 7.5-8.5( με ταξίδια με πόλη και με πατήματα ) ο πατέρας μου εχει Dacia duster 1.5 dci 4wd( κανει κ αυτός 10.000χμ τον χρονο κ λιγότερα ) στην ίδια διαδρομή με ίδια οδήγηση καίμε σχεδόν τα ίδια λίτρα άντε 1 λίτρο λιγοτερο το diesel ΑΛΛΑ η τιμη του πετρελαίου ειναι τόσο χαμηλή που γλύτωνει πολλλαααααα ευρώ . Και 5000χμ να κανεις με το diesel γλυτωνεις λόγω τιμής

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Παιδιά, χωρίς κανένα υπολογισμό, θα τον προέτρεπα & γω να πάρει diesel.

Αν όμως δείτε τα αρχικά links που ανέβασα & κάνετε υπολογισμούς ή δείτε το παράδειγμα της BMW που είναι αυτό ακριβώς πάνω στο δίλημμα που έχει ο φίλος μας, θα δείτε πως αριθμητικά (συνεπώς, χρηματικά) δεν είναι τόσο απλό το θέμα.

Μπορείς να πάρεις diesel & να χαίρεσαι πως έχεις diesel και κάνεις οικονομία, αλλά στην πραγματικότητα να μην το αποσβέσεις ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

υπολογισε κανενας απο σας που προτεινετε diesel ποτε και αν θα κανει αποσβεση τα παραπανω χρηματα που πρεπει να δωσει για την αγορα του diesel; ( με τα χλμ που θα κανει ανα ετος )

και αν βαλουμε και τα προβληματα που θα εχει επειδη θα το κυκλοφορει εντος πολης, για μικρες αποστασεις και με χαμηλες στροφες, για το πετρελαιο που θα καθεται αρκετο καιρο στο ντεποζιτο και θα λασπωνει

αν παλι ο φιλος δεν θελει βενζινη με τιποτα ας κοιταξει κατι σε υγραεριο η φυσικο αεριο, αν υπαρχουν στα μοντελα που εχει βαλει στο ματι

απο τιμη αγορας ισως να ειναι το ιδιο με το diesel αλλα πιστευω να εχουν λιγοτερα προβληματα- μειονεκτηματα

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικα πριν λιγο καιρο βρεθηκα στο διλημμα αυτο..

Στα 10χρονια με το προηγουμενο μου αυτοκινητο εκανα περιπου 45.000χλμ. Οδηγησα λοιπον το Golf καθως και το Volvo σε diesel. Εντυπωσιαστηκα με τη τεραστια ροπη χαμηλα αλλα απογοητευτηκα λιγο οσο ανεβαιναν οι στροφες πανω απο τις 4.000. Αυτο σγουρα δεν λεει πολλα γιατι προφανως προσαρμοζει καθενας τον τροπο οδηγησης του αναλογα με το αυτοκινητο. Απλα εχοντας συνηθισει  τοσα χρονια σε βενζινη ειναι λογικο να με ξενισε λιγο. 

 

Η αληθεια ειναι οτι ενω ουσιαστικα δεν υπηρχε ιδιαιτερη διαφορα τιμης, τελικα επελεξα τη γραμικη λειτουργια και τις καλυτερες επιδοσεις του κινητηρα βενζινης (προερχομενος απο σαφως πιο ισχυρους κινητηρες),  θυσιαζοντας φυσικα την ικανοποιηση του να βλεπεις την καταναλωση κατω απο τα 5 λιτρα και εννοειται  τα αντιστοιχα ευρω απο το πορτοφολι μου.....

Link to comment
Share on other sites

υπολογισε κανενας απο σας που προτεινετε diesel ποτε και αν θα κανει αποσβεση τα παραπανω χρηματα που πρεπει να δωσει για την αγορα του diesel; ( με τα χλμ που θα κανει ανα ετος )

και αν βαλουμε και τα προβληματα που θα εχει επειδη θα το κυκλοφορει εντος πολης, για μικρες αποστασεις και με χαμηλες στροφες, για το πετρελαιο που θα καθεται αρκετο καιρο στο ντεποζιτο και θα λασπωνει

αν παλι ο φιλος δεν θελει βενζινη με τιποτα ας κοιταξει κατι σε υγραεριο η φυσικο αεριο, αν υπαρχουν στα μοντελα που εχει βαλει στο ματι

απο τιμη αγορας ισως να ειναι το ιδιο με το diesel αλλα πιστευω να εχουν λιγοτερα προβληματα- μειονεκτηματα

Αποσβεση γιατι?Ποσο πιο ακριβο ειναι ακριβως το ιδιο μοντελο απλα με diesel κινητηρα??

Link to comment
Share on other sites

Με τα δεδομένα που παραθέτει ο φίλος προσωπικά θα πήγαινα σε βενζίνη. Γενικώς τα χιλιόμετρα είναι χαμηλά για να πάει σε diesel, αφού απόσβεση της διαφοράς τιμής μπορεί να μην γίνει και ποτέ (ή τουλάχιστον θα αργήσει), επίσης τα κυβικά του πετρελαίου είναι περισσότερα οπότε συνεπάγονται περισσότερα φορολογικά έξοδα+ακριβότερη ασφάλεια και τέλος το πετρέλαιο δεν είναι και το καλύτερο για συνεχή σταμάτα-ξεκίνα και χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη.

Βέβαια η κατανάλωση και η τιμή του καυσίμου είναι τεράστια πλεονεκτήματα αλλά για εμένα δεν υπερτερούν σε σχέση με την βενζίνη. 

Το TGI μπορεί να στο πρότεινα αλλά χάνεις σίγουρα σε επιδόσεις αλλά κερδίζεις πολλά σε κατανάλωση και τιμή καυσίμου με μόνο αρνητικό τα λίγα πρατήρια στην Αθήνα. 

Οπότε τελικώς ψηφίζω βενζίνη και εγώ!

Link to comment
Share on other sites

Την διαφορα θα την καλυψω σε περιπου 3 με 3.5 χρονια.

Δηλαδη περιπου 500ευρω/χρονο λιγοτερα εξοδα με το diesel (καυσιμα + τελη).

 

Μια αλλη σημαντικη παραμετρος ειναι το κοστος του diesel στην Ελλαδα .. που δεν ξερεις τι σου ξημερωνει.

Αν γινει αυτο που ισχυει στις περισσοτερες ανεπτυγμενες χωρες της Ευρωπης , δηλαδη εξισωση τιμων μεταξυ των καυσιμων τοτε το θεμα αλλαζει υπερ της βενζινης αρκετα εως πολυ .

 

Το TGI που οδηγησα τελευταιο μου φανηκε βαρυ και οχι και πολυ γρηγορο...καλυτερα το 1.2 λοιπον παρα αυτο!Επισης ειχε και μικρο χωρο αποσκευων σχεδον σαν του Focus.

Edited by agnostos_xxx
Link to comment
Share on other sites

Επίσης ξέχασα να αναφέρω ότι τα μηδενικά τέλη μπορεί να αλλάξουν από στιγμή σε στιγμή, αφού αφενός πολλοί πήγαν αναμενόμενα σε λύσεις με μηδενικά τέλη και επιπλέον τα τζιμάνια των εκάστοτε κυβερνήσεων όποτε θέλουν ρευστό πάνε στην χρυσή αγελάδα δηλαδή το αυτοκίνητο.. 

Για το TGI για αυτό έβαλα στα πλήν του τις χαμηλές επιδόσεις αφού σε επιτάχυνση, ρεπρίζ, "άρπαγμα" του μοτέρ γενικώς, βάρος και χώρο αποσκευών (λόγω των δεξαμενών αερίου) υστερεί κατά πολύ και απευθύνεται μόνο σε κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο και θέλει σχετικά ικανοποιητικές επιδόσεις και προπαντός οικονομία..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προτίμησα να ρισκαρω για τα δεδομένα της εποχής και πήγα λίγο παραπάνω από τα 125 ps του golf επιλέγοντας το 1.4 140 ps act.

Καταναλώσεις κοντά στο πετρέλαιο, σαφώς πιο υψηλό κόστος λαμβάνοντας υπόψη την τιμή της βενζίνης, αλλά το γλυκύτατο γκάζι όποτε το χρειάζομαι, ο αθόρυβος κινητήρας αλλά και η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ήταν καταλυτικοί παράγοντες για την επιλογή μου.

Σημειώνεται δε και ή έλλειψη οποιασδήποτε υψηλού κόστους ζημία που τυχόν να είχε το πετρέλαιο.

Δεν την λαμβάνω υπόψη γιατί προτιμώ να κάνω αναφορά στα χειροπιαστά και όχι σε υποθετικές συζητήσεις.

15 μήνες και 15.000χλμ μετά με εξαίρεση το ψυχολογικό ότι δεν είμαι στο πνεύμα της εποχής λόγω πετρελαίου δηλώνω απόλυτα ευχαριστημένος.

Υ.Γ. Για κιβώτιο δεν έκανα καμία αναφορά μεταξύ 5ριου και 6αριου (αν και με προβλημάτισε σοβαρά ή σκέψη του 5ριου σε περίπτωση τελικής επιλογής πετρελαίου σε χειροκίνητο) καθώς εν τέλει ή μπίλια έκατσε στο 7 λόγω επιλογής dsg.

Αν και ανέφερες ότι προτιμάς manual, το σημειώνω στα πολύ πολύ μεγάλα συν. ( κι ας υπάρχει κι εδώ το ρίσκο ακριβής βλάβης ).

Σε κάθε περίπτωση σου εύχομαι καλή επιλογή ο,τι κι αν πάρεις και πάνω απ' όλα να το ευχαριστηθείς!

Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο δίλημμα. Προσωπικά επελεξα diesel λόγω πολλών χιλιομέτρων σε mixed συνθήκες (οπότε το regeneration είναι ΟΚ).

Αν τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι σε ανοιχτό δρόμο, δεν θα έχεις θέματα με dpf.

Σίγουρα η βενζίνη είναι πιο άμεση, αλλά από την άλλη είναι ψυχολογική απόλαυση να πηγαίνεις με 160-170 σταθερά και να βλέπεις 5.6-5.7. Γενικά με diesel δεν λυπασαι να το πατήσεις...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γενικά με diesel δεν λυπασαι να το πατήσεις...

 

Αυτη η μικρη προταση λεει πολλα!Ειναι πολυ σημαντικο πραγμα να μην λυπασαι να το πατησεις το ρημαδι!!!

Με diesel σιγουρα θα το παταω πολυ περισσοτερο(θα κανει και καλο ''ξεμπουκωμα'') ενω με την βενζινη υποσυνειδητα ισως πηγαινω πιο φυλαγμενα αλλα χρονια τωρα οδηγαω αυτοκινητα βενζινης με πανω απο 130ps και δεν θελω να ξενερωσω απο θεμα ισχυος...

 

Ειναι το συναισθημα(petrol) vs λογικη (diesel)...

Link to comment
Share on other sites

πολύ σωστά λέει ο ΑvatarX, εγω προσωπικά οδηγούσα για 7χρονια αυτοκίνητο με 200ps και πραγματικά δεν το έχω μετανιώσει καθόλου που τώρα είμαι με πετρέλαιο και 110ps.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Γενικά με diesel δεν λυπασαι να το πατήσεις...

 

Αυτη η μικρη προταση λεει πολλα!Ειναι πολυ σημαντικο πραγμα να μην λυπασαι να το πατησεις το ρημαδι!!!

Με diesel σιγουρα θα το παταω πολυ περισσοτερο(θα κανει και καλο ''ξεμπουκωμα'') ενω με την βενζινη υποσυνειδητα ισως πηγαινω πιο φυλαγμενα αλλα χρονια τωρα οδηγαω αυτοκινητα βενζινης με πανω απο 130ps και δεν θελω να ξενερωσω απο θεμα ισχυος...

 

Ειναι το συναισθημα(petrol) vs λογικη (diesel)...

 

Πάντως το συναίσθημα του να βλέπεις πως η "βελόνα" (δείκτης) του μετρητή πετρελαίου δεν πέφτει ενώ γράφεις χιλιόμετρα είναι κάτι το εξαιρετικό.

Ο παραλογισμός της λογικής :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το δε λυπασαι να το πατήσεις ισχυει 100% Με το βενζινοκινητο πας ολη την ωρα με το αυγο στο ποδι, οποτε μπαίνω στο diesel του πατερα μου δεν λυπάμαι να το παταω γιατι δεν καιει ΤΙΠΟΤΑ !
Οσο για τα περι ζημιας , πιο ευκολα βγαζει ζημια ενα βενζινοκινητο παρα πετρελαιοκινητο

Link to comment
Share on other sites

Και γω εχω diesel τωρα αλλα κανω τα 3πλασια χλμ απ οσα θα κανει ο φίλος

Αλλα είμαι συνέχεια με το άγχος μην τυχόν χαλασει το dpf τα μπεκ η αντλία. παρόλο που προσεχω που βαζω πετρέλαιο στις 50.000 χλμ καθαρισα τα μπεκ

Η αλήθεια είναι οτι δεν φοβάμαι να το πατησω λόγο κατανάλωσης και τιμης πετρελαίου

Ο φίλος για τη χρήση που θέλει ( για εντός πόλης ) δεν τον καει ιδιαίτερα αυτο

Αν είσαι προσεκτικός μπορείς να καταφέρεις λογικες καταναλώσεις με το βενζίνη και σίγουρα πιο ξενιαστος για μηχανικες βλαβες

Link to comment
Share on other sites

Ηλια ξεγνιαστος για μηχανικες βλάβες? τι λες? Ενα σωρο προβλήματα βγάζανε τα TSI , δυο φορες με εχει αφησει σε ταξιδι αλλα παλι καλα εχω παντα μαζι μου μια εργαλειοθηκη + n75 + τετραδα πολλαπλασιαστες + ενισχυτικο οκτανιων (torco ) .
Και τα νεα TSI μην νομιζεις οτι δεν βγαζουν ... 4-5 σπασμενα 1.4 TSI Euro 6 μου εχουν τυχει και ολα με το ιδιο προβλημα , σπαει το γραναζι του εκκεντροφορου και καταλαβαινεις τι γινεται .... και παλι εχουν θεμα με πολλαπλασιαστες παρολο που εχουν βαλει αλλους πολλαπλασιαστες πανω .
Λιγοτερο προβληματικα ειναι τα TDI , απλα ΑΝ βγαλουν βλαβη, θα ειναι πιο ακριβη

Link to comment
Share on other sites

Και τα νεα TSI μην νομιζεις οτι δεν βγαζουν ... 4-5 σπασμενα 1.4 TSI Euro 6 μου εχουν τυχει και ολα με το ιδιο προβλημα , σπαει το γραναζι του εκκεντροφορου και καταλαβαινεις τι γινεται .... και παλι εχουν θεμα με πολλαπλασιαστες παρολο που εχουν βαλει αλλους πολλαπλασιαστες πανω .

Παράξενο.. Ενώ παρακολουθώ αρκετά ξενα φόρουμ δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό που να αφορά τέτοια προβλήματα πλην ισως μεμονωμένων περιπτώσεων το οποίο όμως δεν έχει υποπέσει στην αντίληψη μου. ..

Link to comment
Share on other sites

Και γω εχω diesel τωρα αλλα κανω τα 3πλασια χλμ απ οσα θα κανει ο φίλος

Αλλα είμαι συνέχεια με το άγχος μην τυχόν χαλασει το dpf τα μπεκ η αντλία. παρόλο που προσεχω που βαζω πετρέλαιο στις 50.000 χλμ καθαρισα τα μπεκ

Η αλήθεια είναι οτι δεν φοβάμαι να το πατησω λόγο κατανάλωσης και τιμης πετρελαίου

Ο φίλος για τη χρήση που θέλει ( για εντός πόλης ) δεν τον καει ιδιαίτερα αυτο

Αν είσαι προσεκτικός μπορείς να καταφέρεις λογικες καταναλώσεις με το βενζίνη και σίγουρα πιο ξενιαστος για μηχανικες βλαβες

Ηλία μου θυμίζεις εμένα,έτσι ήμουν και εγω με το προηγούμενο car μου. δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι ούτε και να το σκέφτεσαι κάν απλά απόλαυσε την αμαξάρα σου και όσο το περιποίησαι και το προσεχείς θα σε προσέχει και αυτό! σου μιλάω σαν πρώην παλιός κάτοχος Wankel κινητήρα που σαν αυτόν τον κινητήρα ποιο παθιάρικος δεν υπάρχει.Σκεφτομουν συνέχεια ποτέ και αν θα μου βγάλει πρόβλημα. Εντέλει Ποτέ δεν μου έβγαλε πρόβλημα και όταν το έδωσα το αμάξι είχε επάνω 67.000 και μετρήθηκε η συμπίεση του (γιατί απο την συμπίεση καταλαβαίνεις αν κάποιος ροτορας έχει πρόβλημα) και ήταν άριστη.ετσι κατάλαβα αυτό που ανέφερα πριν.

Παιδιά σε όλους σας το λέω: Όταν κάτι το προσεχείς σε προσέχει και αυτό, άπαξ και το αφήσεις-αμελήσεις θα σε αφήσει και αυτό κάποια μέρα.

Σορρυ για το οφ τοπικ

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by stellbouz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.