Digenis Posted August 8, 2015 Report Share Posted August 8, 2015 Καλησπερα. Εχω ενα polo 9n 2003 με 140 χ.χιλ. Εχω προβλημα με τη καταναλωση λαδιου. Χρησιμοποιω 10 40 ημισυνθετικο.. αναγκαζομαι ν συμπληρωσω 2 φορες σε αναμεσα σε καθε σερρβις... Θα μπορουσε το προβλημα να λυθει με καποιο αλλο λαδι? Αν οχι τι κανω?? Ευχαριστω πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 δηλ ποσο λαδι βαζεις και στα ποσα χλμ?τα μοτερ εκεινης της εποχης 1,4 16v ειχανε θεμα με την καταναλωση λαδιου τα 5 απο τα 10 που κυκλοφορησανε και κυριως τα 101 αλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 Το να βάλεις πιο "χοντρό" λάδι ίσως σου ελλαττώσει την κατανάλωση αλλά γενικά δεν ξέρω πόσο σωστό είναι αυτό για τον κινητήρα. Όπως προείπε και ο takisbrax είναι γνωστό το πρόβλημα για τα polo 9N.. Η λύση αν και δαπανηρή είναι άνοιγμα μηχανής και αλλαγή τσιμουχάκια και κάτι ακόμα που μου ξεφεύγει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digenis Posted August 9, 2015 Author Report Share Posted August 9, 2015 Καλημερα...καταρχην ευχαριστω θερμα για τις αμεσες απαντησεις .....εχω παρατηρησει να θελει περιπου 1.5 ισως και παραπανω αναμεσα στα ,service...αα ειναι το 1.4 το απλο παιδια.... Επειδι δν ασχολουμε ιδιαιτερα το κοστος για τις τσιμουχες που λες ποσο ειναι ?? Αν το αφησω ετσι πως εχει και απλα χρησιμοποιω απο δω και περα το 15 40 θα εχω προβλημα μελλοντικα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 1,5 λιτρα στα 10.000 χλμ λες???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 Πάντα τόσο σου έκαιγε ή τώρα τα τελευταία χρόνια; Οντως, αν σου καίει τόσο πολύ έχεις θέμα και σίγουρα δεν θα βοηθήσει ουτε το 15W40 πέραν του οτι κατά 99% δεν καλύπτει τις προδιαγραφες της vw για το μοτέρ σου. Για κανα παλιο τρακτέρ, ίσως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digenis Posted August 9, 2015 Author Report Share Posted August 9, 2015 (edited) αυτο για το τρακτερ μου το ειπε και ενας φιλος ....1.5 στα 7.500 που κανω το serviceτο πηρα μεταχειρισμεναο στα 130.000, δεν ξερω παλια αν εκαιγε.....ευχαριστω edit: προσοχη στο greeklish...γραφουμε μονο με ελληνικους χαρακτηρες... Edited August 10, 2015 by activious προσοχη στο greeklish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Μέχρι 1 λίτρο σε αυτα τα μοτέρ είναι φυσιολογικό.Και τα 75 και τα 101 καινε λάδι. Δοκίμασε Liqui Moly 10w-40 στην επόμενη αλλαγή ανάλογα με τις προδιαγραφες που προτείνει η VW και τα λάδια αλλαγή το πολύ στα 7500 χιλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 ρε παιδια η VW δεν λεει οτι δικαιολογει 1 λιτρο στα 1000 χλμ???? οταν ειχα το παλιο (golf 4)και ειχα ρωτησει αυτο μου ειχαν πει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 (edited) Πάντως το ότι η VW δικαιολογεί 1 λίτρο στα 1000 χλμ μου ακούγεται παράλογο (ειδικότερα σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες)..Περισσότερο σε αστοχία υλικού μου κάνει εμένα,παρά σε κάτι το οποίο θεωρείται "φυσιολογικό".Σχετικά με τα Liqui Moly τι διαφορετικό πχ. έχουν από Amsoil, Red Line κτλ?? Edited August 11, 2015 by nikolakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowman Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 όντως το γραφεί μέσα στο manual ,αυτό δε σημαίνει ότι όλα έκαιγαν τόσο. εγώ όταν το πρώτο πήρα μεταχειρισμένο το δικό μου ήταν περίπου σε μια τέτοια κατάσταση. στο τέλος πριν το μοιραίο το είχα φτάσει σε καλο σημείο ,περίπου στα 300ml στην αλλαγή. σε εμενα κύριος είχε αρκετές διαρροές γιατί κανεις δεν είχε ασχοληθεί και αν δεν το έψαχνα μονος μου ακόμα στα ίδια θα ήταν,από την τάπα του κάρτερ και μια τσιμούχα εκεί κοντά η οποια μου διαφεύγει αυτή την στιγμή μέχρι και από την τάπα που βάζουμε το λάδι φυσικά για το τελευταίο δε νομίζω να υπήρχε κάποια αξιοσημείωτη κατανάλωση αλλα έγιναν αλλαγή στα τσιμουχάκια κτλ εκεί για να μην μου λερώνει τον κινητήρα. όλα αυτά χωρίς να έχω ανοίξει κινητήρα για να αλλάξω κάποια τσιμούχα μέσα που ανέφερε ένα παιδί πιο πάνω. και τέλος είχα παρατήρηση ότι σε ήρεμη οδήγηση με αλλαγές κάτω τον 3000 στροφών κτλ είχα μεγαλύτερη κατανάλωση από όταν το άνοιγα πιο συχνά. α και λαδάκια είχα καταλήξει στα aral 10w-40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 (edited) Δεν εχω δοκιμάσει AMSOIL,REDLINE κτλ αλλά απο Aral που εβαζα κ πήγα σε Liqui Moly παρατήρησα κ καλύτερο στροφαρισμα,και δεν μου τσίμπαγε καθόλου κ μιλάμε για μοτερ που εχει 210.000 χιλ. Για αυτό το προετινα αν δεν τα ειχα δοκιμασει να δω στην πράξη αλλαγη δεν θα τα πρότινα Νικολάκη Edited August 11, 2015 by wolfsburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 Φίλε Wolfsburg ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες..απλά και εγώ είμαι παθών από λάδια.. Θα σε ακούσω και στην επόμενη αλλαγή θα πάω σε liqui moli.. Σε αυτά προτείνεις 10-40 ή κάτι άλλο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 Δεν παρεξηγηθηκα απλα προτινω κατι αφου το δοκιμασω κ ξερω ότι εχει αποτέλεσμα Τα συστηνω ανεπιφύλακτα.Εγω φοράω 10W-40 αλλά εχω Polo 6N,βλέπεις τις προδιαγραφες στο δικό σου κ κινήσαι ανάλογα Επίσης φίλοι που χρησιμοποιούσαν κ οι 2 Castrol ενας τουρμπο μοτερ και ενας ατμοσφαιρικο με Liqui Moly εχουν μεινει καταευχαριστημένοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 Δεν παρεξηγηθηκα απλα προτινω κατι αφου το δοκιμασω κ ξερω ότι εχει αποτέλεσμα Τα συστηνω ανεπιφύλακτα.Εγω φοράω 10W-40 αλλά εχω Polo 6N,βλέπεις τις προδιαγραφες στο δικό σου κ κινήσαι ανάλογα Επίσης φίλοι που χρησιμοποιούσαν κ οι 2 Castrol ενας τουρμπο μοτερ και ενας ατμοσφαιρικο με Liqui Moly εχουν μεινει καταευχαριστημένοι Με Aral σου τσίμπαγε και με LM σταμάτησε ή δεν είχες ποτέ τέτοιο θέμα κι απλά είδες καλύτερο στροφάρισμα κτλ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 Με ARAL μου τσιμπαγε απο αλλαγή σε αλλαγή περίπου μισό λιτράκι αλλά με τα Liqui Moly δεν τσιμπάει καθόλου. Πέρα από αυτό όμως παρατήρησα καλύτερη συμπεριφορά κινητήρα.Πιο ήσυχο δούλεμα και πιο μεγάλη "προθυμία". 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 Καλό αυτό! Είναι σκυλιά. Εγω παντα Total 10W40 χωρίς να τσιμπάει και στις τελευταιες δυο αλλαγές συνθετικό 5W40. Συνεχίζει να μην τσιμπάει καθόλου και μου κάνει εντύπωση. Εχω 158000Km. Κάποιοι το δουλεύουν και με 30αρι αλλα δεν το τολμώ. Πάντως με το 5W η ηχητική διαφορά στις κρύες εκκινήσεις (ειδικά τον χειμώνα) είναι εμφανέστατη, όπως και στο στροφάρισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros GroupVag Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Καλησπερα παιδια.Εχω polo 6n2 του 2000 και φυσικα εχανε και εμενα λαδι οπως τα περισσοτερα αυτης της χρονολογιας.Νομιζω οτι αυτα τα μοντελα θελουν 1 λιτρο καθε 7.000 χλμ συμπληρωμα.Μολις εκανα σερβις και αλλαξα λαδι σε αλλο ομως η διαρροη σταματησε.Τωρα δε θελω να αναφερω μαρκες,αν καποιος εχει ιδιο προβλημα ας μιλησουμε με προσωπικο μηνυμα για το τι λαδι εβαλα και σταματησε.Ειναι σχετικο φυσικα αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Ανέφερε ιξώδες και μάρκα παίζουν ρόλο Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 (edited) Καλησπερα παιδια.Εχω polo 6n2 του 2000 και φυσικα εχανε και εμενα λαδι οπως τα περισσοτερα αυτης της χρονολογιας.Νομιζω οτι αυτα τα μοντελα θελουν 1 λιτρο καθε 7.000 χλμ συμπληρωμα.Μολις εκανα σερβις και αλλαξα λαδι σε αλλο ομως η διαρροη σταματησε.Τωρα δε θελω να αναφερω μαρκες,αν καποιος εχει ιδιο προβλημα ας μιλησουμε με προσωπικο μηνυμα για το τι λαδι εβαλα και σταματησε.Ειναι σχετικο φυσικα αυτο Αλλο πράγμα να καίει λάδι κι άλλο διαρροή. Οντως πολλά απ'αυτα καίνε λίγο λάδι, κάποια ομως και καθόλου οπως κατά σύμπτωση το δικό μου. Αμα έχεις διαρροή συνήθως είναι απο το κάρτερ και θέλει λύσιμο και νέα στεγανοποίηση με ειδική πάστα. Επίσης, οπως ειπε κι ο SkyNet καλό θα ήταν να αναφέρεις μάρκα και ιξώδες Edited August 15, 2015 by TRiBaL_23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros GroupVag Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Ναι φιλε μου εχεις δικιο.Ευτυχως δεν καιει λαδι.Απλα πιτσικαρει το καπακι του δοχειου αναθυμιασεων και χανει λιγο! Παρεπιπτοντως επειδη εχουμε ιδιο αμαξι,μπορεις να μου πεις εσυ η καποιος αλλος τι dot φοραει στα υγρα φρενων γιατι θελω να αλλαξω; συγγνωμη που ειναι ασχετο με αυτο το post ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Ναι φιλε μου εχεις δικιο.Ευτυχως δεν καιει λαδι.Απλα πιτσικαρει το καπακι του δοχειου αναθυμιασεων και χανει λιγο! Παρεπιπτοντως επειδη εχουμε ιδιο αμαξι,μπορεις να μου πεις εσυ η καποιος αλλος τι dot φοραει στα υγρα φρενων γιατι θελω να αλλαξω; συγγνωμη που ειναι ασχετο με αυτο το post ευχαριστω! Dot 4 και αλλαγή κάθε 2 χρόνια αλλά μπορείς να τα κρατάς και παραπάνω. Δοχείο αναθ. το αλλάζεις μαζί με τα παρελκόμενα και θα είσαι πάλι οκ. Συνέβη και στο δικό μου. Δεν κοστίζει πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros GroupVag Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Το γνωριζω φιλε μου για το δοχειο. Και το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο με 128.000 χλμ και τωρα εχει 135.000. Εχω αλλαξει σχεδον το μισο αυτοκινητο.Και υγρα φρενων δεν εχει αλλαξει ποτε...Για να φρεναρω πρεπει να βγει το ποδι μου στο μοτερ χαχαχα. Οποτε ηρθε η ωρα να αλλαξω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...