sensei1980 Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 παιδες εκει που κατεβαίνω Καλαμάτα κατα τις 22.00 και πήγαινα 160-170 χλμ με πλησιάζει και με περνάει ένα s3 μοντέλο 2002-2004 πίτα χαμήλωμα μπούκες κλπ κλπ. Tον αφήνω να περάσει και χωρίς να κατεβάσω σε 5η αρχίζω και δίνω σιγά σιγά.φτάνω 200 μετα 220 μετα 240 και σε μία φάση βλέπω το κοντέρ στα 250.Πρώτη φορά τα είδα αυτά τα χλμ στο αμαξάκι μου. Ο τύπος με το s3 αφού είδε ότι δεν μου φεύγει και ενω τον μάζευα έκανε δεξια και τον πέρασα. Το ίδιο ακολούθησε και μετά το πέρασμα μας απο τα διοδια όταν στα 220 και πάνω τον μάζεψα και τον πέρασα. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι το golf μου(golf gt 2007) μετά απο το πρόγραμμα που του πέρασα ακούει πολύ καλά στις μεγάλες ταχύτητες και απο 180χλμ μέχρι τα 220-235 χλμ ανεβάζει αρκετα γρηγορα και καλά. προφανώς το s3 ήταν 1800 κυβικά και 215 η 225 άλογα αν θυμάμαι καλα αυτά τα μοντέλα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 Φυσιολογικο το αποτέλεσμα και λογικο. Πολύ βάρος το S3,+ απώλειες απο τετρακινηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 +1 210 η 225 αλογα βγαιναν. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted August 28, 2015 Author Report Share Posted August 28, 2015 το παρήγορο στην όλη υπόθεση είναι ότι το αμάξι αξίζει το σεβασμό μου καθώς ανταποκρίνεται στα θελω μου και στις απαιτήσεις μου.Μιλάω πάντα για αυτά που μου δίνει ένα 1400άρι αμάξι.Αυτά τα ωραία γκαζάκια στα ταξίδια δεν μου τα έδινε ούτε το mini cooper works 2004.Χάλια αεροδυναμική τρομερός θόρυβος στην καμπίνα πάνω απο τα 180 χλμ και τελική ζόρικα στα 210. Το να πηγαίνω κοντά στα 1800άρια και δίλιτρα στα ταξίδια μου δίνει κουράγια και για άλλα............... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Kαλά,δεν ειναι ακριβώς έτσι. Πηγαίνεις κοντά με 1-2 18ριά με πολύ βάρος,με απώλειες απο 4 κίνηση. Αν σκεφτείς οτι ένα αντίστοιχο 1.8-2.0 με την βελτίωση που έχεις κανει εσύ ξεπερνάει τα 290-300,τοτε δεν θα εισαι κοντά. Και μην ξεχνάς,είναι τυχαία πατήματα στο δρόμο,αυτο συνεπάγεται,μπορει να πετύχεις τον κάθε κουλό,έως τον καλύτερο. Προσωπική μου άποψη,για ταξίδι τα κυβικά είναι αλλιώς,Άσχετα απο πατήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Πηγαίνεις κοντά με 1-2 18ριά με πολύ βάρος,με απώλειες απο 4 κίνηση. Αν σκεφτείς οτι ένα αντίστοιχο 1.8-2.0 με την βελτίωση που έχεις κανει εσύ ξεπερνάει τα 290-300,τοτε δεν θα εισαι κοντά. Τι βαρος παραπανω εχει ενα S3 απο ενα Golf v δλδ? Πανω κατω τα ιδια ειναι. Επισης 300 αλογα τα 20vt δν νομιζω οτι πανε με μια βελτιωση οπως του παιδιου Φπε κουλερ δλδ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted August 28, 2015 Author Report Share Posted August 28, 2015 Kαλά,δεν ειναι ακριβώς έτσι. Πηγαίνεις κοντά με 1-2 18ριά με πολύ βάρος,με απώλειες απο 4 κίνηση. Αν σκεφτείς οτι ένα αντίστοιχο 1.8-2.0 με την βελτίωση που έχεις κανει εσύ ξεπερνάει τα 290-300,τοτε δεν θα εισαι κοντά. Και μην ξεχνάς,είναι τυχαία πατήματα στο δρόμο,αυτο συνεπάγεται,μπορει να πετύχεις τον κάθε κουλό,έως τον καλύτερο. Προσωπική μου άποψη,για ταξίδι τα κυβικά είναι αλλιώς,Άσχετα απο πατήματα. συμφωνω απόλυτα σε όσα λές.δεν μπορεί να πηγαίνω ίδια με ένα 2οοο κυβικά και με την ίδια άνεση στο ταξίδι.Απλα τα ταξίδια μου με την golfάρα μου τα βρίσκω απολαυστικά και αξιοσέβαστα.Πάμε τώρα και για εξατμιση να τελειώνει το πρώτο στάδιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Τι βαρος παραπανω εχει ενα S3 απο ενα Golf v δλδ? Πανω κατω τα ιδια ειναι. Επισης 300 αλογα τα 20vt δν νομιζω οτι πανε με μια βελτιωση οπως του παιδιου Φπε κουλερ δλδ. Όταν έψαχνα να παρω s3 ,μου είχαν 2-3 οτι παίζει στον 1.5 τόνο ντυμμένο με υγρα κλπ. 280-290 τα βλεπει s3 πρωτο σταδιο παντα. Το 2λιτρο με πρωτο στάδιο βλεπει αλλα νουμερα. Μην ξεχνάς απώλειες απο τετρακίνηση,λιωμένο ίσως μοτέρ-τουρμπίνα λογω 15τίας μιας και δεν ξερεις με τι πατάς,κλπ κλπ. Γενικα,εχω ξαναγράψει,οτι μαμα S3 δεν βάζει και φωτια στο δρόμο. συμφωνω απόλυτα σε όσα λές.δεν μπορεί να πηγαίνω ίδια με ένα 2οοο κυβικά και με την ίδια άνεση στο ταξίδι.Απλα τα ταξίδια μου με την golfάρα μου τα βρίσκω απολαυστικά και αξιοσέβαστα.Πάμε τώρα και για εξατμιση να τελειώνει το πρώτο στάδιο. Σαφώς,αν εξαιρεσεις τις ζημιές που βγάλαν τα 1.4,γκάζι,οικονομια,καθημερινοτητα κλπ είναι οτι πρέπει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Μονο προγραμμα φορας? Αν ναι ποιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted August 28, 2015 Author Report Share Posted August 28, 2015 μόνο.φοράω της power logic.το έβαλα στον Μαραβέλια.Εχω μείνει πολύ ικανοποιημένος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Συγγρινετε τωρα τεχνολογια 1998 με 2006...ετσι? σαφως ενα 14αρι φτιαγμενο στα 200-220 αλογα θα πατησει σε τελικες ενα 20vt ητε ανεβασμενο στα 220αλογα ητε μαμα s3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Φυσιολογικο το αποτέλεσμα και λογικο. Πολύ βάρος το S3,+ απώλειες απο τετρακινηση. Ποιές απώλειες?Αφού είναι Haldex μόνο όταν χανουν οι μπροστινοί μπαίνουν σε κίνηση οι πίσω.Εδώ μιλάμε εν κινήσει... Ξαναλεω σε πάτημα από ρεπρίζ δεν υπάρχουν απώλειες τετρακίνησης από το S3 συμπεριφέρεται σαν μπροστοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...