stratos20vt Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 Καλησπέρα,έχω 1.8t AUQ 1o στάδιο στα 240 άλογατα τελευταία χρόνια έβαζα redline 5/40 και δεν είχα θέμα.τώρα τελευταία τσιμπάει λίγο λάδι αλλά ακούωκαι τα ωστήρια όταν είναι κρύο το μοτέρ και για λίγα δευτερόλεπτα στην αρχή.τα έχω κρατήσει βέβαια περίπου 10.000Κμ τα λάδια ενώ συνήθως τα άλλαζα στις 7500 -8000.τι προτείνετε να βάλω ? μάρκα - ιξώδες κλπ?ευχαριστώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 Δεν ειχες γιατι εβαζες λαθος ιξωδες, τωρα εχεις για αυτο το λογο ισως......πρεπει να κανεις πειραματα τωρα, με ποια μαρκα να σου σταματησει να καιει. Ποσο σου καιει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos20vt Posted September 17, 2015 Author Report Share Posted September 17, 2015 γιατί λάθος? αυτό δεν συστήνει για το 1.8t? λίγο καίει (100-200ml) στα 8000Κμ ο θόρυβος με προβληματίζει.... εκτός και αν είναι από αλλού και δεν το έχω εντοπίσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 (edited) Ρεσυ πλακα κανεις 200ml στα 8000 δεν ειναι καψιμο, καταναλωση ειναι, μην σε απασχολει, το δικο μου με φουλ σκησιμο στα 15000km που τα αλαζω καταναλωνει 500ml, με 200000km στην πλατη. Το σωστο ιξωδες ειναι 5-30. Για το θορυβο που τα ακους μηπως ειναι ο μεταβλητος σου?? τον εχεις αλαξει καμια φορα?? ποση ωρα ακουγετε ο θορυβος οταν ειναι κρυο?? οταν ζεσταθει καλα ο κινητηρας μετα απο σπασιμο πχ ο θορυβος του κινητηρα αλαζει?? σαν diesel πχ ποιο ελαφρυς ομως, αν ναι ειναι μεταβλητος. Edited September 17, 2015 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos20vt Posted September 17, 2015 Author Report Share Posted September 17, 2015 (edited) έχω 150000Κμ, όταν λες μεταβλητό εννοείς τον τεντωτήρα της καδένας? δεν τον έχω αλλάξει ποτέ. ο θόρυβος ακούγεται μόνο όταν είναι κρύο για λίγα δευτερόλεπτα. ζεστό δεν ακούω κάτι διαφορετικό. αν βάλω 5-30 θα σταματήσει οθόρυβος από ωστήρια? τι μάρκα μου προτείνεις? Edited September 17, 2015 by stratos20vt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 (edited) έχω 150000Κμ, δεν έχω αλλάξει μεταβλητό ποτέ, ο θόρυβος ακούγεται μόνο όταν είναι κρύο για λίγα δευτερόλεπτα. ζεστό δεν ακούω κάτι διαφορετικό. αν βάλω 5-30 θα σταματήσει οθόρυβος από ωστήρια? τι μάρκα μου προτείνεις? Δεν ξερω αν θα σταματησει, στο δικο μου φοραω απο τα 0km castrol edge. Απο εκει και περα μπορεις να βαλεις mobil 1 ακουγονται καλα λογια, ή να συνεχισεις παλι με red line σε 5-30, γιατι το red line ειναι κορυφη. Καποιος αλλος μπορει να σου προτεινει τι εχει δοκιμασει Edited September 17, 2015 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 100_200ml δεν ειναι καταναλωση λαδιου,ειναι μην το πεις ουτε του παπα. Ρωτα και τα tsi που ετοιμαζονται για ελαιοπαραγωγη να βγαζουν φτηνο λαδακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos20vt Posted September 17, 2015 Author Report Share Posted September 17, 2015 τα 5/30 είναι λεπτότερα από τα 5/40? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 (edited) τα 5/30 είναι λεπτότερα από τα 5/40? ναι ποιο ψιλα ναι ο τεντωτηρας της καδενας κανει και την δουλεια μεταβλητου Edited September 17, 2015 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos20vt Posted September 17, 2015 Author Report Share Posted September 17, 2015 αυτό εδώ λες? http://www.maxxparts.gr/seat-leon-1m1-1-8-20v-t-180hp/antallaktika/kinitiras/tentotiras-kadenas-chronismou/tentotiras-kadenas-chronismou-swag-30927070.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 (edited) αυτό εδώ λες? http://www.maxxparts.gr/seat-leon-1m1-1-8-20v-t-180hp/antallaktika/kinitiras/tentotiras-kadenas-chronismou/tentotiras-kadenas-chronismou-swag-30927070.html Δυστηχως οχι..... αλλα αυτο...μην σε τρομαζει η τιμη το βρησκεις φτηνοτερα, http://www.onparts.gr/vw-golf-iv-1j1-1-8-t-gti-180hp-180hp/antallaktika/kinitiras/ekkentroforos-axonas/exartimata-energopoiisis-balbidon-febi-bilstein-40214.html αν ειναι απο εκει ο θορυβος, θα ειχες εντονο θορυβο με πολυ ζεστο κινητηρα, σαν diesel, και στο κρυο ξεκινημα ενα γκρρρρ για 1-2 δευτερα. Edited September 17, 2015 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos20vt Posted September 18, 2015 Author Report Share Posted September 18, 2015 πήγα σε μάστορα και μου είπε ότι είναι ο μεταβλητός χρονισμός.ακούγεται μόνο όταν είναι κρύο το μοτέρ και για κάποια δευτερόλεπτα (σχεδόν όσο δουλεύει η Sair)μου είπε να μην ασχοληθώ προς το παρόν και ότι μπορεί να στρώσει αν αλλάξω λάδια και φίλτρο λαδιού.όσο για τα λάδια και τις 10000 που υπονοείτε ότι είναι πολλά, τα φουλ συνθετικά υποτίθεταικρατάνε για 15000Κμ. εγώ το πολύ τα κρατούσα πάντα 10.000Κμαν είναι απο εκεί το θέμα τι να πώ?πάντα 5/40 έβαζα και δεν είχα θέμα, και στο ιντερνετ που διαβάζω οι πιο πολλοι 5/40 βάζουν..να βάλω 5/30? να δοκιμάσω άλλη μάρκα ή μήπως είναι φυσιολογική φθορά ο μεταβλητός?150000κμ έχω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 18, 2015 Report Share Posted September 18, 2015 Καλησπέρα, έχω 1.8t AUQ 1o στάδιο στα 240 άλογα τα τελευταία χρόνια έβαζα redline 5/40 και δεν είχα θέμα. τώρα τελευταία τσιμπάει λίγο λάδι αλλά ακούω και τα ωστήρια όταν είναι κρύο το μοτέρ και για λίγα δευτερόλεπτα στην αρχή. τα έχω κρατήσει βέβαια περίπου 10.000Κμ τα λάδια ενώ συνήθως τα άλλαζα στις 7500 -8000. τι προτείνετε να βάλω ? μάρκα - ιξώδες κλπ? ευχαριστώ... Στο αμαξι συνεχισε με τα ιδια λαδια και ιδιο ιξωδες. Το πιθανοτερο οσο αυξανονται τα χιλιομετρα λιγο να τσιμπαει απο τα ελατηρια πιστονιων και λιγακι απο τουρμπινα. Αλλαγες ανα 7500 και δεν θα εχεις κανενα προβλημα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos20vt Posted September 18, 2015 Author Report Share Posted September 18, 2015 μου λένε να βάλω λεπτότερο (5/30) για να λιπαίνει καλύτερα και άλλη μάρκα (τα redline είναι λέει σχετικά χοντρά λάδια) ο μεταβλητός αρχίζει και κτυπάει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 18, 2015 Report Share Posted September 18, 2015 Στο δικο μου δεν θυμαμαι ποτε αρχισε να ακουγετε ο μεταβλητος, τον αλλαξα στις 170000km μαζι με την καδενα του, μαζι αλλαχτηκε και ο ιμαντας χρονισμου τοτε, με την αλλαγη του το αμαξι πηρε τα απανω του. Εμενα θεμα ειχα οταν ζεστενοταν το μοτερ, και ακουγοταν σαν diesel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 18, 2015 Report Share Posted September 18, 2015 Στις 230.000 δεν εχει αλλαχτει,θα κανει καμπουμ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 19, 2015 Report Share Posted September 19, 2015 Στο 20vt καποια στιγμη χρηζει αλλαγης η φλατζα μεταβλητου, μποτιλακι κλπ. Φαινεται σεκεινο το σημειο μικρη διαρροη λαδιου η οποια μεγαλωνει με τον καιρο. Αλλα συνηθως μετα τις 200.000 στα περισσοτερα μοτερ. Sent from my iPhone5 using Tapatalk μου λένε να βάλω λεπτότερο (5/30) για να λιπαίνει καλύτερα και άλλη μάρκα (τα redline είναι λέει σχετικά χοντρά λάδια***) ο μεταβλητός αρχίζει και κτυπάει... ***Το λαδι ειναι συγκεκριμενου ιξωδους 5w40 , μπορεις να βαλεις και 5w30. Τα λοιπα δεν ειναι αξια σχολιασμου. Η δικη μου προταση ειναι να συνεχισεις με 5w40 προδιαγραφης 502.00 και αλλαγες ανα 7500χλμ. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos20vt Posted September 19, 2015 Author Report Share Posted September 19, 2015 ευχαριστώ για τις απαντήσεις. μάλλον τα κράτησα πολύ τα λάδια αυτή τη φορά... από αυτά που διάβασα και έψαξα είμαι ανάμεσα στο να συνεχίσω τα redline ή να βάλω castrol ή mobil1 πάντως 5/30 ή 5/40 είναι ένα δίλλημμα αφού εδώ στην Κρήτη έχουμε καλοκαίρι 9 μήνες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted September 19, 2015 Report Share Posted September 19, 2015 στην θεση σου δεν θα εκανα τιποτα και θα συνεχιζα να βαζω το ιδιο λαδι αφου τα 200ml δεν ειναι καταναλωση λαδιου αλλα κατι το φυσιολογικο για ενα μοτερ με 150.000χλμ που δουλευει σε θερμοκρασιες Κρητης.Αν ζουσες στην Φλωρηνα που κανει τρελο κρυο θα σου τσιμπαγε 50ml στα 30.000χλμ το μοτερακι σου.Μια χαρα ειναι το μοτερακι σου και μην τρελενεσαι,απλα κανε εναν καλο ελεγχο να δεις απο που ειναι ο θορυβος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos20vt Posted September 19, 2015 Author Report Share Posted September 19, 2015 (edited) την αλλαγή σε μάρκα ή ιξώδες τη σκέφτομαι για το θόρυβο (μεταβλητός) και όχι για την κατανάλωση που από ότι διαβάζω είναι φυσιολογική μήπως με πιο λεπτό λάδι (5/30) λιπαίνει καλύτερα και σταματήσει ο θόρυβος?? Edited September 19, 2015 by stratos20vt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted September 19, 2015 Report Share Posted September 19, 2015 την αλλαγή σε μάρκα ή ιξώδες τη σκέφτομαι για το θόρυβο (μεταβλητός) και όχι για την κατανάλωση που από ότι διαβάζω είναι φυσιολογική μήπως με πιο λεπτό λάδι (5/30) λιπαίνει καλύτερα και σταματήσει ο θόρυβος?? αν παρει μεντα,δεν το σωζεις με λεπτοτερο λαδι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos20vt Posted September 20, 2015 Author Report Share Posted September 20, 2015 redline, castrol, mobil1, motul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos20vt Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 έβαλα mobil1 5-30 esp και σταμάτησε ο μεταβλητός να ακούγεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...