Vassilis63 Posted April 10, 2016 Author Report Share Posted April 10, 2016 Το θέμα με τα χρησιμοποιημένα λάδια δυστυχώς παίζει πολύ. Φίλος μου εργάζεται στη CYCLON (έχει αλλάξει όνομα τώρα, LPC ) στη συλλογή των χρησιμοποιημένων λαδιών για ανακύκλωση, μου είπε ότι έχει μειωθεί κατακόρυφα η ποσότητα των λαδιών που μαζεύουν τώρα. Η εταιρία είπε ότι ίσως οι καταναλωτές δεν κάνουν τώρα πια τα service τακτικά. Ίσως να είναι έτσι, ίσως όμως τώρα πια να καταλήγουν αλλού...... (υπ' όψη ότι ο κινητήρας diesel τα καίει κανονικά με μίξη), (επίσης δεν φαίνονται τόσο εύκολα σε έλεγχο όπως η μίξη κόκκινου πετρελαίου θέρμανσης με το κίνησης). Επειδή τα πρώτα 5.000χμ τα έβαζα σε ένα συγκεκριμένο πρατήριο και τα υπόλοιπα σχεδόν 15.000 σε άλλο δεν μπορώ να ξέρω ποιος από τους δύο είχε βρώμικο πετρέλαιο ή ίσως και οι δύο. Φίλος πιο πάνω έγραψε ότι το φίλτρο μαύρισε εντελώς και στα 10.000 !!!!!! χμ. Αυτό που θα κάνω τώρα είναι να συνειδητοποιήσω ότι δεν ζω σε κάποια χώρα της βόρειας Ευρώπης και να προσαρμοστώ στην ελληνική πραγματικότητα κάνοντας τη παραπάνω μετατροπή φιλτραρίσματος με τα γαιδουρόφιλτρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Το θέμα με τα χρησιμοποιημένα λάδια δυστυχώς παίζει πολύ. Φίλος μου εργάζεται στη CYCLON (έχει αλλάξει όνομα τώρα, LPC ) στη συλλογή των χρησιμοποιημένων λαδιών για ανακύκλωση, μου είπε ότι έχει μειωθεί κατακόρυφα η ποσότητα των λαδιών που μαζεύουν τώρα. Η εταιρία είπε ότι ίσως οι καταναλωτές δεν κάνουν τώρα πια τα service τακτικά. Ίσως να είναι έτσι, ίσως όμως τώρα πια να καταλήγουν αλλού...... (υπ' όψη ότι ο κινητήρας diesel τα καίει κανονικά με μίξη), (επίσης δεν φαίνονται τόσο εύκολα σε έλεγχο όπως η μίξη κόκκινου πετρελαίου θέρμανσης με το κίνησης). Επειδή τα πρώτα 5.000χμ τα έβαζα σε ένα συγκεκριμένο πρατήριο και τα υπόλοιπα σχεδόν 15.000 σε άλλο δεν μπορώ να ξέρω ποιος από τους δύο είχε βρώμικο πετρέλαιο ή ίσως και οι δύο. Φίλος πιο πάνω έγραψε ότι το φίλτρο μαύρισε εντελώς και στα 10.000 !!!!!! χμ. Αυτό που θα κάνω τώρα είναι να συνειδητοποιήσω ότι δεν ζω σε κάποια χώρα της βόρειας Ευρώπης και να προσαρμοστώ στην ελληνική πραγματικότητα κάνοντας τη παραπάνω μετατροπή φιλτραρίσματος με τα γαιδουρόφιλτρα. Με την πιεση της αντλιας δεν θα εχεις θεμα αν βαλεις αυτα τα φιλτρα που δειχνεις πιο πανω? Δηλαδη ολα τα φιλτρα ειναι το ιδιο απλα καποια ειναι πιο ανθεκτικα και καλυτερης ποιοτητας και αλλα μαπα? Σ Σε γενικες γραμμες καθε ποτε πρεπει να βαζουμε καθαριστικο στο ντεποζιτο? Φιλος ειπε οτι με κανονικο πετρελαιο οχι avio κλπ πρεπει να βαζεις καθε 2ο γεμισμα! Εγω χρησιμοποιω avio και εβαζα καθαριστικο καθε 2 μηνες αλλα τρ σκεφτομαι να βαζω πιο συχνα! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Με την πιεση της αντλιας δεν θα εχεις θεμα αν βαλεις αυτα τα φιλτρα που δειχνεις πιο πανω? Δηλαδη ολα τα φιλτρα ειναι το ιδιο απλα καποια ειναι πιο ανθεκτικα και καλυτερης ποιοτητας και αλλα μαπα? Σ Σε γενικες γραμμες καθε ποτε πρεπει να βαζουμε καθαριστικο στο ντεποζιτο? Φιλος ειπε οτι με κανονικο πετρελαιο οχι avio κλπ πρεπει να βαζεις καθε 2ο γεμισμα! Εγω χρησιμοποιω avio και εβαζα καθαριστικο καθε 2 μηνες αλλα τρ σκεφτομαι να βαζω πιο συχνα! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παρενθεση με εβαλες σε πολλες σκεψεις και τα παλια φιλτρα μετα το σερβις θα τα κοψω να δω τι γινεταικαι να ανεβασω και εγω φωτο Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Ρε παιδιά, καθαριστικό κάθε 2ο γέμισμα; Δεν είναι κάπως υπερβολικό; Σε νέα αυτοκίνητα; Οκ, αντιλαμβάνομαι πως το βιοντίζελ δημιουργεί αποικίες και λάσπη & τα συναφή, πως προσέχουμε για να έχουμε, αλλά αν αδειάζει γρήγορα το ρεζερβουάρ μας και προσέχουμε όσο μπορούμε από που βάζουμε πετρέλαιο, νομίζω πως καθαριστικό δεν χρειάζεται παρά στα πολλά χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 10, 2016 Author Report Share Posted April 10, 2016 3 hours ago , TeoFele said: Με την πιεση της αντλιας δεν θα εχεις θεμα αν βαλεις αυτα τα φιλτρα που δειχνεις πιο πανω? Δηλαδη ολα τα φιλτρα ειναι το ιδιο απλα καποια ειναι πιο ανθεκτικα και καλυτερης ποιοτητας και αλλα μαπα? Σ Σε γενικες γραμμες καθε ποτε πρεπει να βαζουμε καθαριστικο στο ντεποζιτο? Φιλος ειπε οτι με κανονικο πετρελαιο οχι avio κλπ πρεπει να βαζεις καθε 2ο γεμισμα! Εγω χρησιμοποιω avio και εβαζα καθαριστικο καθε 2 μηνες αλλα τρ σκεφτομαι να βαζω πιο συχνα! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Δεν τίθεται θέμα καλό φίλτρο ή μάπα. Τα μεγάλα φίλτρα μπορούν να φιλτράρουν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα πετρελαίου προτού μπουκώσουν από βρόμα. Επίσης τα μεγάλα φίλτρα παρουσιάζουν μικρότερη αντίσταση στη διέλευση του καυσίμου με αποτέλεσμα η αντλία να μη δουλεύει υπερωρίες. Για το καθαριστικό τώρα δεν έχω άποψη, αλλά σκέφτομαι αν ο άλλος πετάει μέσα στη δεξαμενή καμένο λάδι? το καθαριστικό τι θα κάνει ? θα το εξαφανίσει? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 ετσι πιστευα και γω φιλε οταν χρειαστηκε ομως να καθαρισω τα μπεκ στις 50.000 χλμ, μετα απο 2,5 χρονια περιπου. τοτε αλλαξα γνωμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 10, 2016 Author Report Share Posted April 10, 2016 18 hours ago , dasauto said: Μεγαλο ρολο παιζει το ποσο καθαρο πετρελαιο βαζεις, βαση της εικονα του φιλτρου σου, αν βαζεις μονο απο ενα βενζιναδικο, πρεπει να αλλαξεις, γιατι σου βαζει βρωμικο πετρελαιο και ισως νοθευμενο με χρησημοποιημενα λαδια. Αν βαζεις απο πολλα βενζιναδικα, κοινως οπου τυχεις, καποιος απο ολους σου βαζει παλι βρωμικο πετρελαιο. Γνωμη μου πρεπει να βρεις ενα βενζιναδικο και να κατασταλαξεις ωστε να ξερεις τι σου γινετε. Εγω τα τελευταια 10 χρονια να πω?? βαζω απο ενα συγγεκριμενο βενζιναδικο και μονο, 1% να βαλω απο αλλου, παρακατω ειναι η φωτογραφια απο το δικο μου φιλτρο πετρελαιου στα 20000km, να σου πω περασε απο το μυαλο μου να το ξαναχρησημοποιησω!!! Μια εικόνα 1000 λέξεις που λένε.... Αν μπορείς με ΠΜ πες μου που βάζεις πετρέλαιο. Από ποιο αυτοκίνητο είναι το φίλτρο της εικόνας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Δεν τίθεται θέμα καλό φίλτρο ή μάπα. Τα μεγάλα φίλτρα μπορούν να φιλτράρουν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα πετρελαίου προτού μπουκώσουν από βρόμα. Επίσης τα μεγάλα φίλτρα παρουσιάζουν μικρότερη αντίσταση στη διέλευση του καυσίμου με αποτέλεσμα η αντλία να μη δουλεύει υπερωρίες. Για το καθαριστικό τώρα δεν έχω άποψη, αλλά σκέφτομαι αν ο άλλος πετάει μέσα στη δεξαμενή καμένο λάδι? το καθαριστικό τι θα κάνει ? θα το εξαφανίσει? Δεν εχει να κανει με το καμμενο λαδι που λες εσυ! Για να το κανει καποιος αυτο πρεπει να ειναι μεγας απατεωνας! Εχει να κανει με το βιοντιζελ το οποιο φυτρωνει Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 10, 2016 Author Report Share Posted April 10, 2016 (edited) 37 λεπτά πριν , TeoFele said: Δεν εχει να κανει με το καμμενο λαδι που λες εσυ! Για να το κανει καποιος αυτο πρεπει να ειναι μεγας απατεωνας! Εχει να κανει με το βιοντιζελ το οποιο φυτρωνει Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ο τελευταίος υπεύθυνος στην υπόθεση αυτή είναι το βιοντίζελ (μιλάμε για ποσοστό 7% περιεκτικότητας στο καύσιμο). Του φίλου πιο πάνω το φίλτρο γιατί είναι καθαρό? Μέγας απατεώνας.......τς τς τς.... και εγώ δεν το πιστεύω..... Υ.Γ Ελπίζω το φιλτράκι σου να είναι σε καλύτερη κατάσταση από το δικό μου Edited April 10, 2016 by Vassilis63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Ο τελευταίος υπεύθυνος στην υπόθεση αυτή είναι το βιοντίζελ (μιλάμε για ποσοστό 7% περιεκτικότητας στο καύσιμο). Του φίλου πιο πάνω το φίλτρο γιατί είναι καθαρό? Μέγας απατεώνας.......τς τς τς.... και εγώ δεν το πιστεύω..... Υ.Γ Ελπίζω το φιλτράκι σου να είναι σε καλύτερη κατάσταση από το δικό μου Η νεκροψια θα δειξει την τεταρτη μπιλη! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 13, 2016 Report Share Posted April 13, 2016 Καλησπερα στην παρεα! Σημερα η μερα ξεκινησε υποθετικα για ενα απλο τυπικο σερβις αλλα κατεληξε πολυ ζορικα! Εγιναν αλλαγη λαδια φιλτρο αερος καμπινας λαδιου πετρελαιου στο χωρο μηχανης και το αλλο κατω απο το ρεζερβουαρ! Και εκει καπου ξεκινησαν ολα! Μια λαθος συνδεσμολογια στα σωληνακια και πηρε ολο το συστημα αντλιας μεχρι μπροστα αερα! Εγκλοβιστηκε πολυ αερας και αναγκαστηκα βγαλαμε ολη την αντλια για δοκιμη! Ισως στην ατυχια μας να ημασταν και τυχεροι γτ η αντλια ειχε μερικα [καλα] σκουπηδια και εγινε ενας καλος καθαρισμος και ελεγχος! Τελος καλως ολα καλα παντως! Ανεβαζω και φωτο απο το "μυστικο" φιλτρο για να ξερετε και να εχετε υποψην σας! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 13, 2016 Author Report Share Posted April 13, 2016 (edited) 4 hours ago , TeoFele said: 4 hours ago , TeoFele said: Καλησπερα στην παρεα! Σημερα η μερα ξεκινησε υποθετικα για ενα απλο τυπικο σερβις αλλα κατεληξε πολυ ζορικα! Εγιναν αλλαγη λαδια φιλτρο αερος καμπινας λαδιου πετρελαιου στο χωρο μηχανης και το αλλο κατω απο το ρεζερβουαρ! Και εκει καπου ξεκινησαν ολα! Μια λαθος συνδεσμολογια στα σωληνακια και πηρε ολο το συστημα αντλιας μεχρι μπροστα αερα! Εγκλοβιστηκε πολυ αερας και αναγκαστηκα βγαλαμε ολη την αντλια για δοκιμη! Ισως στην ατυχια μας να ημασταν και τυχεροι γτ η αντλια ειχε μερικα [καλα] σκουπηδια και εγινε ενας καλος καθαρισμος και ελεγχος! Τελος καλως ολα καλα παντως! Ανεβαζω και φωτο απο το "μυστικο" φιλτρο για να ξερετε και να εχετε υποψην σας! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Καλησπερα στην παρεα! Σημερα η μερα ξεκινησε υποθετικα για ενα απλο τυπικο σερβις αλλα κατεληξε πολυ ζορικα! Εγιναν αλλαγη λαδια φιλτρο αερος καμπινας λαδιου πετρελαιου στο χωρο μηχανης και το αλλο κατω απο το ρεζερβουαρ! Και εκει καπου ξεκινησαν ολα! Μια λαθος συνδεσμολογια στα σωληνακια και πηρε ολο το συστημα αντλιας μεχρι μπροστα αερα! Εγκλοβιστηκε πολυ αερας και αναγκαστηκα βγαλαμε ολη την αντλια για δοκιμη! Ισως στην ατυχια μας να ημασταν και τυχεροι γτ η αντλια ειχε μερικα [καλα] σκουπηδια και εγινε ενας καλος καθαρισμος και ελεγχος! Τελος καλως ολα καλα παντως! Ανεβαζω και φωτο απο το "μυστικο" φιλτρο για να ξερετε και να εχετε υποψ Αυτό είναι το φίλτρο πετρελαίου??? Στη φωτό που ανέβασες υπάρχει ο κωδικός 1Κ0201051 που αντιστοιχεί στο κλασικό φίλτρο βενζίνης του group VAG. Όσοι εδώ μέσα έχουν βενζινοκίνητα θα επιβεβαιώσουν ότι φοράνε αυτό το φίλτρο. Tέλος πάντων στο 1.4 TDI δεν υπάρχει. Kαι σχετικό λινκ από ebay http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X1K0201051.TRS0&_nkw=1K0201051&_sacat=0 Κάνε ένα κόπο να ανοίξεις και τα δυο φίλτρα να δούμε σε τι κατάσταση είναι. Edited April 13, 2016 by Vassilis63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 14, 2016 Report Share Posted April 14, 2016 Καλημερα βασιλη! Θα τα ανοιξω σημερα! Βασιλη της βενζινης δουλευει σε αλλα bar! Αν σου βαλει καποιος απο βενζινης τη μαμησες! Ειναι διαφορετικα! Και ουσιαστικα ειναι κατι σαν νεροπαγιδα! Ενα σωληνακι μπαινει μονο απο μια πλευρα! Δεν εχει εισοδο και εξοδο! Στο εμποριο δεν το βρηκαμε και η καλυτερη λυση προς το παρον ειναι το ebay! Γιατι οι δικοι μας κλεφτες εδω της vw 48ευρω το χρεωνουν! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 15, 2016 Author Report Share Posted April 15, 2016 @TeoFele Στην πρώτη εικόνα το δικό σου, στην δεύτερη το δικό μου (χώρος κενός, άφαντο το φίλτρο...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 @TeoFele Στην πρώτη εικόνα το δικό σου, στην δεύτερη το δικό μου (χώρος κενός, άφαντο το φίλτρο...) Ναι μπορει βασιλη δεν αντιλεω! Εγω σε ειπα απο την αρχη οτι μιλουσα για το δικο μου! Καλα εκανες και ανεβασες και φωτο..μην νομιζεις οτι ξεχασα να βαλω και τα φιλτρα να δουμε ολοι μαζι τι γινεται απο μεσα απλα δεν βρηκα χρονο να τα κοψω ακομα! Αλλα ιδου το ερωτημα! Γιατι εμενα να το εχει και το δικο σου δεν εχει? Γτ σε ειπα δεν ειναι ακριβως φιλτρο! Η εισοδος και η εξοδος του καυσιμου γινεται απο μια παροχη! Κανει κατι σαν κυκλο μεσα και βγαινει απο το ιδιο σωληνακι! Εγω αν παω καμια μερα στην vw θα το ρωτησω.! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 17, 2016 Author Report Share Posted April 17, 2016 Θοδωρή Καλημέρα, για κάποιο λόγο φαίνεται μετά αφαίρεσαν αυτό το φίλτρο στα επόμενα TDI. Μόνο κάποιος στην αντιπροσωπεία που γνωρίζει το θέμα μπορεί να απαντήσει. Για το κόψιμο των φίλτρων δεν βιαζόμαστε, αλλά όποτε βρεις χρόνο άνοιξέ τα να δούμε πως είναι και μετά με ΠΜ να μου πεις τι πετρέλαια έβαζες και που. Με καίει πολύ αυτή η πληροφορία γιατί φίλος μου που του έδειξα το φίλτρο μου τρόμαξε γιατί στο δικό του GOLF 1.6 TDI είχε κάνει 45.000 και δεν το είχε αλλάξει ακόμα. Πηγαίνοντας τι επόμενη μέρα στην αντιπροσωπεία το άλλαξε αμέσως αλλά μου είπε ότι ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση από το δικό μου!!! φωτό δεν μου έδειξε αλλά πιστεύω ότι έλεγε αλήθεια. Αν και τα δικά σου φίλτρα είναι εντάξει, τότε πρέπει να αλλάξω επειγόντως βενζινάδικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtpaonik Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Που ακριβώς ειναι αυτο το φίλτρο γιατι εχω και εγω ενα golf 6 tdi.τωρα εχω 116000. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 17, 2016 Author Report Share Posted April 17, 2016 Είναι στη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου στην άκρη στο ρεζερβουάρ από κάτω. Υπάρχει σε POLO 1.2 TDI ενώ απουσιάζει από το POLO 1.4 TDI Γεια το δικό σου τώρα δεν γνωρίζω, απλά πέσε από κάτω και ρίξε μια ματιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Γεια σας και παλι..πριν 20 λεπτα τα εκοψα! Στην 1η εικονα ειναι το φιλτρο που βρισκεται στο χωρο της μηχανης, βαζω και εγω mann γιατι τα θεωρω καλα! Στην 2η ειναι το φιλτρο που ελεγα κατω απο το ρεζερβουαρ! Η αντιπροσωπεια το αλλαζει στις 30000χλμ. Τωρα το αυτοκινητο εχει 63000 και δεν πιστευω να το ειχε αλλαξει ο προηγουμενος ιδιωκτητης γιατι ισως ηταν ακομα καινουργιο το αμαξι η γιατι ηταν ολιγον τρομπας! Οποτε αν υποθεσουμε οτι το κατω δεν εχει αλλαχτει γιατι αυτο δειχνει και το βιβλιο σερβις τοτε ειναι σε αριστη κατασταση! Το μεσα το φιλτρο εχει κανει 10000χλμ εγω θεωρω φυσιολογικη την βρωμια που εχει! Πετρελαιο απο τον αυγουστο του 15 που το πηρα βαζω σε συγκεκριμενο μονο πρατηριο της εκο και χρησιμοποιω παντα avio! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 17, 2016 Author Report Share Posted April 17, 2016 Θοδωρή μια ακόμα φωτό σε παρακαλώ. Σκίσε το μεγάλο φίλτρο για να δούμε πως είναι από τη μέσα πλευρά του χαρτιού. Για το μικρό φίλτρο τι να πω ? δεν βγάζω άκρη, είναι σαν καινούργιο. Θα το ψάξω να δω σε πια θέση στο κύκλωμα καυσίμων το είχαν, για πιο σκοπό και γιατί το αφαίρεσαν στα επόμενα TDI. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 (edited) @TeoFele υπάρχει περίπτωση ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να είχε βάλει extra φίλτρο στη συγκεκριμένη θέση (γιατί έτσι ένιωθε πιο "ασφαλής" αυτός, αδιαφορώντας για πιέσεις στο κύκλωμα & για το ότι το πρώτο είναι αυτό που κάνει όλη τη δουλειά, πως αν μπουκώσει δεν πάει να έχει εν σειρά*** και ακόμα δέκα, δεν γίνεται κάτι καλύτερο) ή είναι 100% σίγουρο πως είναι εργοστασιακή η κατασκευή και τοποθέτηση; Κάτι δε μου πάει καλά, ειδικά στην κάτω ένωση του σωληνακίου που συνδέεται με το "κυρίως" σωληνάκι. ***αν ήταν συνδεδεμένα παράλληλα, λογικά θα φαινόταν αντίστοιχη βρώμα και στο άλλο φίλτρο. Edited April 17, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 @TeoFele υπάρχει περίπτωση ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να είχε βάλει extra φίλτρο στη συγκεκριμένη θέση (γιατί έτσι ένιωθε πιο "ασφαλής" αυτός, αδιαφορώντας για πιέσεις στο κύκλωμα & για το ότι το πρώτο είναι αυτό που κάνει όλη τη δουλειά, πως αν μπουκώσει δεν πάει να έχει εν σειρά*** και ακόμα δέκα, δεν γίνεται κάτι καλύτερο) ή είναι 100% σίγουρο πως είναι εργοστασιακή η κατασκευή και τοποθέτηση; Κάτι δε μου πάει καλά, ειδικά στην κάτω ένωση του σωληνακίου που συνδέεται με το "κυρίως" σωληνάκι. ***αν ήταν συνδεδεμένα παράλληλα, λογικά θα φαινόταν αντίστοιχη βρώμα και στο άλλο φίλτρο. Μπα δεν νομιζω να το εβαλε αυτος..σβαρνιαρης μου φανηκε εμενα, και στην vw που πηραμε τηλ το ξερανε! Τι να σου πω για τα υπολοιπα δεν γνωριζω γιατι ετσι λειτουργει! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Θοδωρή μια ακόμα φωτό σε παρακαλώ. Σκίσε το μεγάλο φίλτρο για να δούμε πως είναι από τη μέσα πλευρά του χαρτιού. Για το μικρό φίλτρο τι να πω ? δεν βγάζω άκρη, είναι σαν καινούργιο. Θα το ψάξω να δω σε πια θέση στο κύκλωμα καυσίμων το είχαν, για πιο σκοπό και γιατί το αφαίρεσαν στα επόμενα TDI. Παλι καλα που δεν το πεταξα δηλαδη γιατι ετοιμος ημουν..χαχαχα θα βγαλω βασιλη αλλα ισως το βραδυ να ανεβσω η αυριο.! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 (edited) 5 hours ago , Polakias TDI said: @TeoFele υπάρχει περίπτωση ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να είχε βάλει extra φίλτρο στη συγκεκριμένη θέση (γιατί έτσι ένιωθε πιο "ασφαλής" αυτός, αδιαφορώντας για πιέσεις στο κύκλωμα & για το ότι το πρώτο είναι αυτό που κάνει όλη τη δουλειά, πως αν μπουκώσει δεν πάει να έχει εν σειρά*** και ακόμα δέκα, δεν γίνεται κάτι καλύτερο) ή είναι 100% σίγουρο πως είναι εργοστασιακή η κατασκευή και τοποθέτηση; Κάτι δε μου πάει καλά, ειδικά στην κάτω ένωση του σωληνακίου που συνδέεται με το "κυρίως" σωληνάκι. ***αν ήταν συνδεδεμένα παράλληλα, λογικά θα φαινόταν αντίστοιχη βρώμα και στο άλλο φίλτρο. +1 ο κωδικος του φιλτρου αντιστοιχει σε φιλτρο βενζινης και οχι πετρελαιου, και το συγγεκριμενο εχει μεσα και ενσωματομενο ρυθμιστη πιεσης, ο οποιος στην θεση που ειναι το φιλτρο, παραλληλα και οχι σε σειρα, δεν κανει απολυτος τιποτα, και δεν φιλτραρει για αυτο ειναι και καθαρο, απο την στιγμη που το εμπρος ειναι βρωμικο. http://www.partsbase.org/vw/polo-derby-vento-ind-po-eu-2012-6r-c-000-001-20140-fuel-line-fuel-filter/#p-vw-1k0201051c Διωρθωνω γιατι εν το μεταξυ βρηκα μια απεικονηση η οποια το εχει σε diesel 1.2 tdi http://www.partsbase.org/vw/polo-derby-vento-ind-po-eu-2012-6r-c-000-001-20110-fuel-tank/ https://www.google.gr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=1K0201051E Edited April 17, 2016 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 (edited) " Vassilis63 Είναι στη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου στην άκρη στο ρεζερβουάρ από κάτω. Υπάρχει σε POLO 1.2 TDI ενώ απουσιάζει από το POLO 1.4 TDI Γεια το δικό σου τώρα δεν γνωρίζω, απλά πέσε από κάτω και ρίξε μια ματιά." Εχω Πολο 1.2 TDI, για περιπου 2 χρονια,με περιπου 35κ στο κοντερ,ειναι μοντελο 2013.Δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι σωστη πληροφορια αυτη εκτος εαν ειχαν τα πρωτα 1.2 .Το δικο μου,οσο και να εψαξα,δεν εχει φιλτο πετρελαιου κοντα στο ντεποζιτο,μονο το "γνωστο" ,στο χωρο του κινητηρα. Edited April 17, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...