Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Kapalo

Αγορα Gti mk5 κ04

Recommended Posts

Καλησπέρα ομάδα είμαι καινούργιο μέλος στην ομάδα και καινουργιος επίσης στα vw. Θέλω να πάρω ένα vw gti του 2006 αυτό εδώ http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/7740866/ τι πρέπει να προσέξω λέει ότι είναι κ04 . ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites

160.000 χιλιόμετρα 380 άλογα λέει ότι είναι .

Share this post


Link to post
Share on other sites

μεταφορα στην σωστη ενοτητα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έλεγχος για τα παρακάτω:

- Cam follower ή "ποτηράκι ή "ωστήριο" για την αντλία υψηλής. 15 λεπτά δουλειά, το ανταλλακτικό αν χρειάζεται αλλαγή κοστίζει ένα 30άρι. Μην το αμελήσεις αν στο φάει το έμβολο της αντλίας πας για μεγάλη ζημιά. Επίσης καλό είναι να το ελέγχεις ανά 7500 με 10000 ανάλογα πώς οδηγείς μιας και φοράς αναβαθμισμένη αντλία που το ταλαιπωρεί περισσότερο από την εργοστασιακή. Εγώ ανά 7500 που αλλάζω και λάδια. Cheap insurance λέγεται.

- Με την ευκαιρία ρίξε φως πίσω από εκεί που καθόταν το "ποτηράκι" και δες αν βλέπεις τίποτα φθορές στο υλικό. Βάλε τον μάστορα να το δει.

- PCV valve. Κοίτα αν φοράει αναβαθμισμένη, βγάζουν πολλές εταιρίες. Αν είναι μαμά δες αν λειτουργεί σωστά, βάλε μπροστά περίμενε να πέσουν οι στροφές κτλ. και όταν σταθεροποιηθεί το ρελαντί βγάλε το καπάκι λαδιού ή την βέργα που ελέγχεις τη στάθμη, ότι απ' τα δύο θες. Αν ξαφνικά το ρελαντί γίνει ασταθές είσαι οκ, αν συνεχίσει να είναι κανονικό σαν να μην τρέχει τίποτα θες αλλαγή PCV. Αν είναι αναβαθμισμένη ήδη δεν είπα να την τσεκάρεις γιατί υποτίθεται ότι δεν χαλάνε. Και η μαμά μπορεί να κρατήσει για πάρα πολλά χλμ, βέβαια για 160000 δεν ξέρω.

- Timing belt ή ιμάντας χρονισμού. Λογικά τον έχει αντικαταστήσει, κανονικά θέλει ανά 120000 σύμφωνα με το βιβλιαράκι αλλά καλό είναι ανά 6 χρόνια ή 90000 χλμ. Αν σπάσει ο ιμάντας πας για πολύ μεγάλη ζημιά, τόσο μεγάλη που βασικά πας για σφυρίλατος μια και καλή. Όλο το κιτ ιμάντα που αποτελείται από τεντωτήρες, ρόλλερς και τον ιμάντα με εργασία κομπλέ μπορείς να το κάνεις με 3 κατοστάρικα. 2-3 ώρες δουλειά. Μάθε πότε τον άλλαξε τελευταία, επίσης δες αν ακούς τίποτα περίεργους θορύβους όπως σαν να έχει μπει γρύλος (από αυτούς που ακούς τις καλοκαιρινές νύχτες) στο μοτέρ. Αν ακούς, κάποιος τεντωτήρας έχει αρχίσει να φθείρεται, ώρα για αλλαγή. Αλλά σε γενικές γραμμές αν χιλιομετρικά είναι εντάξει τότε είσαι οκ. Πληροφοριακά, αυτός ήταν ο παλιός ιμάντας μου όταν τον άλλαξα στα 6,5 χρόνια και 92000 χλμ:


timingbelt_92k.km_6.5y.jpg

Πρώτα σημάδια γήρανσης:

timingbelt_92k.km_6.5y2.jpg

 

- Μπουζί. Τσέκαρε ποια φοράει λογικά τα έχει αναβαθμίσει κι αυτά. Οι περισσότεροι στην Ελλάδα βάζουν τα NGK ιριδίου από 7άρια μέχρι 9άρια που δουλεύουν πολύ καλά για αυτά τα μοτέρ και όχι μόνο, εγώ έχω τα 8άρια. Για τα ιριδίου αλλαγή ανά 12000 αν και μπορείς και παραπάνω αν δεν το πατάς πολύ. Εγώ τόσο τα αλλάζω.

Δεν μου ρχεται κάτι άλλο αυτή τη στιγμή. ;)

Τώρα γενικά τα υπόλοιπα αφορούν στάνταρ ελέγχους για τουρμπάτα μοτέρ όπως έλεγχος για τζόγους της τουρμπίνας, όπως και γενικότεροι έλεγχοι όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο π.χ. αν έχει τρακάρει ειδικά στις κολώνες, τσάμπα το δίνει πάντως με αυτά που φοράει, τόσο έχουν πέσει πλέον οι τιμές στα δίλιτρα? Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω περισσότερο στους γενικότερους ελέγχους γιατί μεραχειρισμένο δεν έχει τύχει ακόμα να αγοράσω.

Edited by DarkX

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 λεπτά πριν , DarkX said:

 

- PCV valve. Κοίτα αν φοράει αναβαθμισμένη, βγάζουν πολλές εταιρίες. Αν είναι μαμά δες αν λειτουργεί σωστά, βάλε μπροστά περίμενε να πέσουν οι στροφές κτλ. και όταν σταθεροποιηθεί το ρελαντί βγάλε το καπάκι λαδιού ή την βέργα που ελέγχεις τη στάθμη, ότι απ' τα δύο θες. Αν ξαφνικά το ρελαντί γίνει ασταθές είσαι οκ, αν συνεχίσει να είναι κανονικό σαν να μην τρέχει τίποτα θες αλλαγή PCV. Αν είναι αναβαθμισμένη ήδη δεν είπα να την τσεκάρεις γιατί υποτίθεται ότι δεν χαλάνε. Και η μαμά μπορεί να κρατήσει για πάρα πολλά χλμ, βέβαια για 160000 δεν ξέρω.

 

 

Αυτο ισχυει μονο για το συγγεκριμενο 2λιτρο μοτερ ή γενικα για ολα τα τουρμπατα??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρητικά δεν νομίζω να ισχύει μόνο στο συγκεκριμένο αλλά δεν μπορώ να σου πω σίγουρα. Εγώ που φοράω 2λιτρο αλλά διαφορετικό μοτέρ από το παραπάνω, κατά τύχη το είχα ανακαλύψει πριν πολλά χρόνια όταν ήταν ακόμα μαμά το αμάξι, είχα πάει να τσεκάρω λάδι και ξέχασα να βάλω τη βέργα μέχρι μέσα, έβαλα μπροστά και είδα το ρελαντί να παίζει. Αμέσως την έβαλα μέσα και έστρωσε. Στη συνέχεια το έψαξα και βρήκα ότι και στα κανονικά TFSI είναι φυσιολογικό και αυτό που πρέπει να συμβαίνει όταν η PCV λειτουργεί σωστά. Και μάλιστα ότι αυτός είναι και ένας πρόχειρος αλλά αξιόπιστος τρόπος ελέγχου της. Και λίγος αέρας να μπορεί να περάσει μέσα είναι αρκετός για να δεις το ρελαντί να παίζει αν η PCV είναι καλή, οπότε ακόμα και η βέργα είναι αρκετή.

Edited by DarkX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χτες καθως δουλευε ρελαντι το αμαξι, ανοιξα την ταπα, δεν αλλαξε κατι, pvc βαλβιδα εχει ο 20vt, αλλα την εχει σε δυσκολο σημειο για να την ελενξω, λιγο που το εψαξα για ελενχο της λενε οτι αν ανοιξεις την ταπα λαδιου και βαλεις πχ μια κολλα Α4 και την ρουφηξει προς την τρυπα, τοτε η pvc δουλευει σωστα, αλλα σε εμενα δεν μου φανηκε να δημιουργει υποπιεση. Αν μπορει κανενας με 20vt να δοκιμασει με κολλα Α4 τι συμβαινει, θα τον ευχαριστουσα. 

Θα την βγαλω καποια στιγμη να την ελενξω, μην πω να την αλλαξω.

Αν ειναι χαλασμενη, τι προβλημα μπορει να δημιουργησει???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποτέ δεν μου άρεσε η μέθοδος του χαρτιού. Υπάρχει και η μέθοδος που βγάζεις έξω την PCV και φυσάς μέσα και περιμένεις να δεις αντίσταση. Η πιό απλή μέθοδος είναι αυτή που περιέγραψα βγάζεις τη βέργα ή το καπάκι λαδιού και περιμένεις να δεις το ρελαντί να παίζει. Αλλά δεν ξέρω για το δικό σου μοτέρ, σε μας αυτή η μέθοδος δουλεύει κανονικά.

Χαλασμένη PCV, πάλι για μας θα μιλήσω, προκαλεί αύξηση κατανάλωσης, μικρή πτώση πίεσης και πιθανόν λάδι σε διάφορα σημεία όπως γύρω από το καπάκι λαδιού, κάποιοι έχουν βρει και στους πολλαπλασιαστές και στην γύρω περιοχή. Επίσης έχω διαβάσει ότι σε μας πετάει και σφάλμα, misfires και fuel trims.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα 20vt δεν παρουσιαζει η pcv συχνα αστοχια όπως τα bwa,axx,bhz,byd

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ευχαριστω για τις απαντησεις, ο 20vt μεν εχει 2 εξοδους για αναθυμιασεις, μια στο κορμο μια στην κεφαλη, και ισως για αυτο δεν βεντουζαρει απο την ταπα λαδιων. Διαρροες λαδιων δεν εχω πουθενα το μοτερ ειναι θεοστεγνο, μια φορα εχανε απο το καπακι των εκκεντροφορων στο οποιο αλλαχτηκε η φλαντζα και δεν ξαναεχασε.

Οταν θα βγαλω την pcv να την ελενξω θα γραψω σε τι κατασταση την βρηκα, την ειχα βγαλει μια φορα πριν καμια 30.000 km αλλα δεν θυμαμαι αν την δοκιμασα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας επιστρέψουμε στο θέμα της μελλοντικής αγοράς του αυτοκινήτου με k4 setup ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...