Jump to content
sirdimitris

esp σε polo 1,2 TSI 6R..on or off?

Recommended Posts

Το esp του polo ειναι απ τα καλυτερα της αγορας. Με 140-150 βραδυ και κινηση θελω να βγω απο αριστερη, 4η λωριδα δεξια να παω κατω απο γεφυρα τελευταια στιγμη. Δεξια τοιχος και απ την αλλη νησιδα και ισα που το νοιωσα να παει να πεταξει ο κωλος αλλα το esp το μαζεψε αμεσως.

Οπως ακριβως στο βιντεο στο 3:35

 

Link to comment
Share on other sites

Το έχω ξαναγράψει, εγώ αγόρασα το πολάκι για το ΕSP του (απόλαυση.......) , τα υπόλοιπα ήρθαν σε δεύτερη μοίρα.

Το ESP θα σε βοηθήσει να μείνεις πάνω στο δρόμο και στη σωστή θέση (ούτε στο πλάι ούτε ανάποδα) αλλά αν δεν έχεις λάστιχα θα σε περάσει εύκολα στο στρίψιμο κάποιος που θα έχει  και ας μην έχει ESP. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όταν θέλετε να πάτε γρήγορα να το βγάζετε το esp, λειτουργεί κόβοντας πίεση. Κ να θυμάστε να ζεσταίνετε τα λάστιχα πιο πριν για να μετριάσετε το σπινάρισμα. Εγώ αν το ξεχάσω μπορεί να σπινάρω κ μέχρι τα 140 στους φοβερούς ελληνικούς δρόμους.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει κατι επισημο που να λεει κατι τετοιο? Γιατι εγω νομιζω οτι σχετιζεται αποκλειστικα με τους τροχους και το συστημα φρεναρισματος.

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις μπαρόμετρο το βλέπεις πολύ εύκολα.

Εκτός αυτού: http://www.volkswagen.com.au/en/technology_and_service/technical-glossary/electronic-stabilisation-program--esp-.html

ABS and ASR traction control systems are integrated into the Electronic Stabilisation Program (ESP). In short, ESP helps ensure that the vehicle goes where you steer it even in extreme driving conditions. The ESP system constantly compares the actual movement of the vehicle with pre-determined values and should a situation arise where the vehicle starts to skid, ESP will apply the brakes to individual wheels and automatically adjust the engine’s power output to correct the problem. ESP helps prevent the vehicle from losing control when trying to avoid an accident, for example. It also helps prevent spinning off on a curve due to either understeer or oversteer.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , queen said:

Όταν θέλετε να πάτε γρήγορα να το βγάζετε το esp, λειτουργεί κόβοντας πίεση. Κ να θυμάστε να ζεσταίνετε τα λάστιχα πιο πριν για να μετριάσετε το σπινάρισμα. Εγώ αν το ξεχάσω μπορεί να σπινάρω κ μέχρι τα 140 στους φοβερούς ελληνικούς δρόμους.

Τι εννοείς να πάμε γρήγορα ? στην ευθεία φαντάζομαι , όπως κάνουν τα μικρά παιδάκια και χαίρονται και μόλις τελειώσει η ευθεία κλαίνε με μαύρο δάκρυ.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να εβγαινε το esp το εχουμε συζητησει σε αλλο θεμα. Ουτε κουμπι εχει οπως τα παλια ουτε μεσα απ την οθονη βγαινει :( 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , Vassilis63 said:

Τι εννοείς να πάμε γρήγορα ? στην ευθεία φαντάζομαι , όπως κάνουν τα μικρά παιδάκια και χαίρονται και μόλις τελειώσει η ευθεία κλαίνε με μαύρο δάκρυ.....

Όπου είναι να πας γρήγορα, είτε ευθεία είτε στροφές, δεν έχει νόημα να έχεις το esp μέσα γιατί όπως είπαμε κόβει πίεση κ πας χειρότερα απ' ότι με esp έξω. Προϋπόθεση γ' αυτό είναι να έχεις κ κανένα καλό λαστιχάκι κ να τα έχεις ζεστάνει κ να έχει κ κάποια δύναμη το αμάξι. Άμα επενδύσεις κ σε άλλα πράγματα όπως ανάρτηση, αντιστρεπτικές κλπ τότε μπορείς όλο κ πιο γρήγορα. Για τα παιδάκια που λες δεν ξέρω τι εννοείς, εγώ παιδάκια δεν έχω.

6 hours ago , sirdimitris said:

Μακαρι να εβγαινε το esp το εχουμε συζητησει σε αλλο θεμα. Ουτε κουμπι εχει οπως τα παλια ουτε μεσα απ την οθονη βγαινει :( 

Αλήθεια; Δεν το ήξερα... κρίμα πάντως κ βλακεία τους.

Edited by queen
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

    Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να πας πιο γρήγορα σε στροφιλίκι χωρίς ESP, αστεία πράγματα.....(δεν γράφω τίποτα περισσότερο γιατί οι ADMIN με έχουν τσακίσει στα  warning....μόλις έφαγα διπλό warning για τρολάρισμα λέει ...τόση εμπάθεια?).

    Η VW έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο αυτό το ηλεκτρονικό βοήθημα που είναι αστείο κάποιος να θέλει να το βγάλει εκτός. Καλώς και δεν υπάρχει διακόπτης ESP off , όπως φυσικά και δεν υπήρχε ποτέ από το πρώτο golf R που κυκλοφόρησε.

   Λέτε η VW να μην έκανε δοκιμές σε πίστα και δεν είδε τους χρόνους με ή χωρίς ESP ?  Αν όμως δεν to έκανε , ας πάμε εμείς που ξέρουμε να τους δείξουμε....

Link to comment
Share on other sites

On 03/08/2016 at 0:55 AM, sirdimitris said:

Το esp του polo ειναι απ τα καλυτερα της αγορας. Με 140-150 βραδυ και κινηση θελω να βγω απο αριστερη, 4η λωριδα δεξια να παω κατω απο γεφυρα τελευταια στιγμη. Δεξια τοιχος και απ την αλλη νησιδα και ισα που το νοιωσα να παει να πεταξει ο κωλος αλλα το esp το μαζεψε αμεσως.

Οπως ακριβως στο βιντεο στο 3:35

 

Ε ρε και να το έκανε αυτό κάποιος μπροστά μου.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Vassilis63 said:

    Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να πας πιο γρήγορα σε στροφιλίκι χωρίς ESP, αστεία πράγματα.....(δεν γράφω τίποτα περισσότερο γιατί οι ADMIN με έχουν τσακίσει στα  warning....μόλις έφαγα διπλό warning για τρολάρισμα λέει ...τόση εμπάθεια?).

    Η VW έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο αυτό το ηλεκτρονικό βοήθημα που είναι αστείο κάποιος να θέλει να το βγάλει εκτός. Καλώς και δεν υπάρχει διακόπτης ESP off , όπως φυσικά και δεν υπήρχε ποτέ από το πρώτο golf R που κυκλοφόρησε.

   Λέτε η VW να μην έκανε δοκιμές σε πίστα και δεν είδε τους χρόνους με ή χωρίς ESP ?  Αν όμως δεν to έκανε , ας πάμε εμείς που ξέρουμε να τους δείξουμε....

Έχεις δοκιμάσει να μπεις σε στροφές με esp off δηλαδή και είδες οτι όντως είσαι πιο αργός απ' οτι με esp on..Περίεργο γιατί όλος ο κόσμος έχει την αντίθετη άποψη και δεν εχω δει άνθρωπο να μπαίνει πίστα για να γράψει χρόνο και να χει esp on.Μάλλον στο scirocco f/l έκαναν λάθος που έβαλαν απενεργοποιούμενο esp σε όλες τις εκδόσεις.Όπως και να χει εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι σε αδύναμα αυτοκίνητα το esp δεν ενοχλεί 'τόσο πολύ' αλλά αν οδηγήσεις ένα λίγο πιο σβέλτο θα δεις οτι στις κλειστές κυρίως καμπές είναι πολύ ενοχλητικό και κόβει γκάζι όπως ανέφερε και η queen.. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , nektarios20vt said:

Έχεις δοκιμάσει να μπεις σε στροφές με esp off δηλαδή και είδες οτι όντως είσαι πιο αργός απ' οτι με esp on..Περίεργο γιατί όλος ο κόσμος έχει την αντίθετη άποψη και δεν εχω δει άνθρωπο να μπαίνει πίστα για να γράψει χρόνο και να χει esp on.Μάλλον στο scirocco f/l έκαναν λάθος που έβαλαν απενεργοποιούμενο esp σε όλες τις εκδόσεις.Όπως και να χει εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι σε αδύναμα αυτοκίνητα το esp δεν ενοχλεί 'τόσο πολύ' αλλά αν οδηγήσεις ένα λίγο πιο σβέλτο θα δεις οτι στις κλειστές κυρίως καμπές είναι πολύ ενοχλητικό και κόβει γκάζι όπως ανέφερε και η queen.. 

Έτσι είναι όπως τα λες, η VW βάζει ΕSP στα αυτοκίνητά της για να πηγαίνουν πιο αργά , ιδιαίτερα σε αδύναμα οχήματα όπως είναι το Golf R. 

Επίσης όσοι μπαίνουν σε πίστα βγάζουν το ESP επειδή είναι και πολύ χεράδες και δεν το χρειάζονται, τους εμποδίζει να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους στον ύπνο τους. Βέβαια όλοι αυτοί που περιγράφεις έχουν δει πίστα μόνο σε φωτογραφία.     (και άσε την queen να υπερασπίσει μόνη της την άποψή της δεν νομίζω να χρειάζεται άσχετους παρατρεχάμενους)

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, queen said:

Όπου είναι να πας γρήγορα, είτε ευθεία είτε στροφές, δεν έχει νόημα να έχεις το esp μέσα γιατί όπως είπαμε κόβει πίεση κ πας χειρότερα απ' ότι με esp έξω. Προϋπόθεση γ' αυτό είναι να έχεις κ κανένα καλό λαστιχάκι κ να τα έχεις ζεστάνει κ να έχει κ κάποια δύναμη το αμάξι. Άμα επενδύσεις κ σε άλλα πράγματα όπως ανάρτηση, αντιστρεπτικές κλπ τότε μπορείς όλο κ πιο γρήγορα. Για τα παιδάκια που λες δεν ξέρω τι εννοείς, εγώ παιδάκια δεν έχω.

Αλήθεια; Δεν το ήξερα... κρίμα πάντως κ βλακεία τους.

Ισχύει απολύτως. Τσεκαρισμένο με χρόνους. Καθόμαστε και το αναλύουμε :lol:

 

5 hours ago, nektarios20vt said:

Έχεις δοκιμάσει να μπεις σε στροφές με esp off δηλαδή και είδες οτι όντως είσαι πιο αργός απ' οτι με esp on..Περίεργο γιατί όλος ο κόσμος έχει την αντίθετη άποψη και δεν εχω δει άνθρωπο να μπαίνει πίστα για να γράψει χρόνο και να χει esp on.Μάλλον στο scirocco f/l έκαναν λάθος που έβαλαν απενεργοποιούμενο esp σε όλες τις εκδόσεις.Όπως και να χει εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι σε αδύναμα αυτοκίνητα το esp δεν ενοχλεί 'τόσο πολύ' αλλά αν οδηγήσεις ένα λίγο πιο σβέλτο θα δεις οτι στις κλειστές κυρίως καμπές είναι πολύ ενοχλητικό και κόβει γκάζι όπως ανέφερε και η queen.. 

Ακριβώς. Όπως είπα καθόμαστε και το αναλύουμε. Παρεπιπτόντως στο δικό μου βγαίνει τελείως.

Με ESP σε πίστα :lol:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

46 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

Έτσι είναι όπως τα λες, η VW βάζει ΕSP στα αυτοκίνητά της για να πηγαίνουν πιο αργά , ιδιαίτερα σε αδύναμα οχήματα όπως είναι το Golf R. 

Επίσης όσοι μπαίνουν σε πίστα βγάζουν το ESP επειδή είναι και πολύ χεράδες και δεν το χρειάζονται, τους εμποδίζει να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους στον ύπνο τους. Βέβαια όλοι αυτοί που περιγράφεις έχουν δει πίστα μόνο σε φωτογραφία.     (και άσε την queen να υπερασπίσει μόνη της την άποψή της δεν νομίζω να χρειάζεται άσχετους παρατρεχάμενους)

Καταρχήν δεν νοείται να βγει αμάξι στην εποχή μας χωρίς esp για λόγους ασφαλείας και όχι γιατί με τα esp γίνονται γρηγορότερα..δεν καταλαβαίνω που σκαλωσες με το σχόλιο μου για το λεγόμενα της queen,καλο καλοκαίρι να χεις!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , nektarios20vt said:

Καταρχήν δεν νοείται να βγει αμάξι στην εποχή μας χωρίς esp για λόγους ασφαλείας και όχι γιατί με τα esp γίνονται γρηγορότερα..

Προσωπική σου άποψη και μάλιστα ατεκμηρίωτη,  καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και σε σένα!

Link to comment
Share on other sites

Ο Βασίλης μάλλον το βλέπει αλλιώς με το ESP. Επειδή ξέρει ότι χωρίς αυτό μάλλον θα καρφωθεί σε κανένα δέντρο/τοίχο/μπαριέρα κτλ, λογικό είναι να θεωρεί ότι το ESP κάνει το αμάξι του πιό γρήγορο.

Πέρα από την πλάκα Βασίλη μου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες, έχουν σαν πρώτο μέλημα την ασφάλεια. Το ESP σε προστατεύει από πολλούς παράγοντες όπως φαγωμένα/παλιά ελαστικά, κακοί δρόμοι, αναπηρία στα χέρια και άλλα. Με το να λες  "χαζή είναι η VW που το βάζει στα γρήγορα μόντελα της?" είναι σαν να λες "οι αερόσακοι και το ABS κάνουν το αμάξι πιο γρήγορο, αλλιώς χαζή είναι η VW που το βάζει?" .

 

 

Όσο για το polάκι, ρίξε μία ματιά στα Bridgestone Potenza S001.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή συνεχίζεις να υπονοείς ότι το ESP, του οποίου η δουλειά είναι να "κόβει" το αμάξι για να μην σπινιάρει/φεύγει από τον δρόμο, κάνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορο? Και ότι ένας καλός οδηγός, στις σωστές συνθήκες κάνει χειρότερους χρόνους χώρις το ESP?

 

Ρητορικές είναι και οι δύο ερωτήσεις. Δεν το συνεχίζω γιατί είναι εκτός θέματος. και γιατί το αστείο παρατράβηξε.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, το ακούσαμε κ αυτό. Πάντως αν γυρνάς τα Μέγαρα με esp μέσα θα είσαι ο μόνος! :p
Δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω, έχω σταματήσει πλέον, το θεωρώ χάσιμο ενέργειας κ χρόνου. Δεν είναι "παρατρεχάμενοι" όπως λες τα παιδιά, απλώς σου λένε κ εκείνοι τι ισχύει, μην το παίρνεις αρνητικά, θέλω να πιστεύω πως κ στο δικό σου αμάξι αν μπορούσες να βγάλεις το esp (γιατί αν κατάλαβα καλά κ εσένα δεν βγαίνει όπως είπε ο sirdimitris) θα πήγαινες πιο γρήγορα κ θα το καταλάβαινες κ μόνος σου. Το esp υπάρχει για λόγους ασφαλείας όπως είπαν κ τα παιδιά παραπάνω. Αν σου τύχει κάτι απρόοπτο στο δρόμο όπως νερά, λάδια κτλ να μπορεί να σε επαναφέρει. Αυτό όμως δεν ισχύει σε πίστα την οποία έχεις μελετήσει, ξέρεις που είναι οι στροφές, η κλίση κ μπορείς να φέρεις (αναλόγως κ την ικανότητα σου κ το στήσιμο του αυτοκινήτου) το αμάξι στα όριά του. Το esp θα σε κόψει πολύ πριν τα όριά του.

1 hour ago , stratosg said:

Η αλήθεια να λέγεται. Βέβαια εμένα μου λείπει η αναβάθμιση των αναρτήσεων και οι αντιστρεπτικές (καλά.. .και οι ζάντες), αλλά αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να προσθέσω και τα φρένα του αυτοκινήτου.

Πολύ σωστό!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , queen said:

Μάλιστα, το ακούσαμε κ αυτό. Πάντως αν γυρνάς τα Μέγαρα με esp μέσα θα είσαι ο μόνος! :p
Δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω, έχω σταματήσει πλέον, το θεωρώ χάσιμο ενέργειας κ χρόνου. Δεν είναι "παρατρεχάμενοι" όπως λες τα παιδιά, απλώς σου λένε κ εκείνοι τι ισχύει, μην το παίρνεις αρνητικά, θέλω να πιστεύω πως κ στο δικό σου αμάξι αν μπορούσες να βγάλεις το esp (γιατί αν κατάλαβα καλά κ εσένα δεν βγαίνει όπως είπε ο sirdimitris) θα πήγαινες πιο γρήγορα κ θα το καταλάβαινες κ μόνος σου. Το esp υπάρχει για λόγους ασφαλείας όπως είπαν κ τα παιδιά παραπάνω. Αν σου τύχει κάτι απρόοπτο στο δρόμο όπως νερά, λάδια κτλ να μπορεί να σε επαναφέρει. Αυτό όμως δεν ισχύει σε πίστα την οποία έχεις μελετήσει, ξέρεις που είναι οι στροφές, η κλίση κ μπορείς να φέρεις (αναλόγως κ την ικανότητα σου κ το στήσιμο του αυτοκινήτου) το αμάξι στα όριά του. Το esp θα σε κόψει πολύ πριν τα όριά του.

Πολύ σωστό!

Έχεις απόλυτο δίκιο ότι είναι χάσιμο χρόνου να προσπαθείς να εξηγήσεις τα αυτονόητα και φυσικά μια βόλτα σε Μέγαρα  ή και σε Σέρρες  (να το συνδυάσουμε και με ταξιδάκι) για όποιον (όποια) έχει απορίες για το πως γράφονται οι χρόνοι.

Πιο κάτω βιντεάκι με R ,χωρίς ESP off φυσικά γιατί δεν υπάρχει.

 

Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν , queen said:

θέλω να πιστεύω πως κ στο δικό σου αμάξι αν μπορούσες να βγάλεις το esp (γιατί αν κατάλαβα καλά κ εσένα δεν βγαίνει όπως είπε ο sirdimitris) θα πήγαινες πιο γρήγορα κ θα το καταλάβαινες κ μόνος σου.

Δόξα τω Θεώ μέχρι τώρα έχω οδηγήσει αρκετά και είμαι χορτάτος τη στιγμή που πολλοί εδώ δεν είχαν γεννηθεί καν. Να αναφέρω μόνο ότι το golf V tsi που έχω με 235HP (δεν έχει ESP) κάνει λίγο καλύτερους μόνο καλύτερους χρόνους στα Μέγαρα από το ταπεινό πολάκι με τα 90. (για τους δύσπιστους η πρόσκληση ισχύει)

Link to comment
Share on other sites

 Κυριο μελημα του ESP ειναι να μην αφησει τους τροχους να σπιναρουν ανευ ελεγχου και να μην διπλωνει το αυτοκινητο .Για να επιτευχθει αυτο σαφως και μειωνει αλογα απο τον εκαστωτε τροχο η αξονα .Το θεμα ομως ειναι οτι εκει που χωρις ESP και ακριβως στο οριο να σπιναρεις η να διπλωσεις ισως περασεις πιο γρηγορα . Με τo ESP στην ιδια κατασταση θα περασεις ακριβως το ιδιο αφου ουτε διπλωσες ουτε σπινιαρες .Οταν ομως χωρις ESP διπλωσεις ( ντριφταρεις ) η σπινιαρεις ,σιγουρα χανεις χρονο αλλιως η F1 δεν θα ειχε κανενα ηλεκτρονικο βοηθημα .Με το ESP στην ιδια κατασταση ,κοβονται αλογα για να μεινης εντος σιρκουι .Το θεμα ειναι στην εξοδο της στροφης . Αυτος που ντριφταρει εχει ολα τα αλογα ετοιμα . Αυτος με το ESP μπορει να τα ανακτησει σε κλασματα του δευτερολεπτου ; Αυτο ειναι το στοιχημα για το ESP .  Εαν εχεις τα αλογα και εισαι σε ανοιχτη πιστα με λιγες και ανοιχτες στροφες ,κρατα το ON , εαν η πιστα ειναι με πολλες κλειστες στροφες και το ESP σε κρεμαει ,μαλλον πρεπει να ειναι OFF .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.