Alex.G Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 (edited) Γεια σε ολους θελω να δω ποσοι υπαρχουν που να μπορουν να γραψουν κατι θετικο για την εξυπερετηση, τις τιμες και την γενικη εικονα για τις αντιπροσωπειες της VW στην ελλαδα. Edited October 6, 2016 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAMMARIOS Posted November 8, 2016 Report Share Posted November 8, 2016 Σε 2 Karenta που έχω πάει αισθάνομαι ότι με το που μπαίνεις μέσα σου φοράνε την ταμπέλα του θέματος κι όλος ο διάλογος που εξελίσσεται μεταξύ συμβούλου service και πελάτη είναι μια τεράστια παπατζα με καλά δουλεμενες απαντήσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα:Πάω για αλλαγή φτερου.Τους ρωτάω θα επισκευασετε το παλιό ή θα βάλετε καινούριο;Απάντηση θα βάλουμε καινούριο γιατί έχει χτυπήσει νευρο.Ωραια του απαντάω.Θελω να μου επιστρέψετε το παλιό,το ττακαρισμενο αφού το αλλάξετε.Απαντηση:Δεν μπορούμε γιατί θα πάει για ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ(κεφάλαια για έμφαση). Ξαφνικά εκεί στη VW απέκτησαν οικολογική συνείδηση.Γι αυτό μάλλον φάγανε τις καμπάνες και τα πρόστιμα για τους ρύπους. Ήμαρτον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 αυτο απαγορευεται.. ειναι υποχρεωση τους να στο δωσουν..απλα εφτιαξαν το παλιο.. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 Η μόνη περίπτωση που υποχρεούσαι να τους αφήσεις το παλιό ανταλλακτικό, όποιο κι αν είναι, είναι κάλυψη λόγω εγγύησης, περίπτωση κατά την οποία εσύ δεν οφείλεις τίποτα ή σε ορισμένες περιπτώσεις έχεις μία μικρή συμμετοχή και ο αντιπρόσωπος υποχρεούται να επιστρέψει το ανταλλακτικό στη μαμά εταιρία. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που εσύ πληρώνεις το ανταλλακτικό, είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν το παλιό. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 On 6 October 2016 at 2:12 ΜΜ, Alex.G said: Γεια σε ολους θελω να δω ποσοι υπαρχουν που να μπορουν να γραψουν κατι θετικο για την εξυπερετηση, τις τιμες και την γενικη εικονα για τις αντιπροσωπειες της VW στην ελλαδα. Όπως αντιλαμβάνεσαι μετά από τόσο καιρό, όλοι έχουν να γράψουν και από κάτι. ΑΡΝΗΤΙΚΟ. Αρνητικό για ό,τι θέλεις, τιμές, εξυπηρέτηση, ειλικρίνεια, εμπιστοσύνη, γενική εικόνα για after sales υπηρεσίες. Προσωπικά, έχω παρομοιάσει τις αντιπροσωπείες service VW στην Ελλάδα (3ο VW στην οικογένεια) και ειδικά κάποια που αναφέρεται στο παρόν θέμα ως "μεγάλα ιατρικά κέντρα", που μπαίνεις μέσα έχοντας απλή γρίπη και καταλήγεις εγχειρισμένος σε πολλαπλά σημεία, έγκλειστος μέσα για πολλές μέρες δίχως νόημα, με ιατρικές υπηρεσίες που θεωρητικά είναι καλές, αλλά πρακτικά δεν είναι ούτε αποτελεσματικές, αλλά και καταλήγουν να είναι εξαιρετικά κοστοβόρες και ασύμφορες. Παραδείγματα έχω παραθέσει ήδη στο forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 Η εγγυηση ενος νεου ανταλλακτικου δεν εχει να κανει τιποτα και πουθενα με την αγορα του προηγουμενου ανταλλακτικου . Δεν μπορουν να σε υποχρεωσουν να το αφησεις για να αγορασεις νεο εντος εγγυησης . Ειναι παρανομο . Το παλιο ανταλλακτικο ειναι περιουσιακο σου στοιχειο και ουδεμια ισχυ εχει καποιος επανω αυτου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 Εγώ πρώτη εντύπωση καλή έχω από τον Gratsia. 28€ εργασία για αλλαγή λαδιού και φίλτρου, με δικά μου τα λαδια, και μια αναβάθμιση στην κονσόλα. Το πρώτο σέρβις το έχω δωρεάν και θα γίνει στης 15.000 χλμ μαζί με το φίλτρο πετρελαίου, σε ότι ζήτησα δεν φέρανε καμία αντίρρηση ακόμα και στο λάδι να είναι 5w/40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...