Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
dj_michel

Golf FSI - Λαμπάκι μηχανής check engine [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά όταν είχα αγοράσει καινούριο το Golf μου (1,6 FSI με BAG κινητήρα) στις 40.000 χιλιόμετρα με πρωτοάναψε το λαμπάκι μηχανής, το είχα πάει στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει το καύσιμο φταίει ήταν ο NOX αισθητήρας. Από τότε μέχρι και σήμερα το φουλάριζα μόνο 100 βενζίνη. Τώρα έχω 100.000 χλμ, και ενώ με την κατοστάρα είχε ηρεμήσει αρκετά χρόνια, εδώ και 4 μήνες κάθε 1000 χλμ μου ανάβει το λαμπάκι μηχανής. Το βάζω με VA-COM και μου βγάζει τα εξής σφάλματα      

 

2 Faults Found:
17443 - Sensor for NOx (G295)
            P1035 - 008 - Signal Implausible - Intermittent


18702 - Oxygen (Lambda) Sensor Signal B1 S2
            P2270 - 001 - too Lean - MIL ON
Readiness: 0000 0000

 

100 αρα το βάζω πάντα από το ίδιο πρατήριο AEGEAN,  λέτε να θέλει άλλαγμα οι αισθητήρες ΝΟΧ και Λάμδα ? και σε τέτοιες εποχές ζήτω που την φάγαμε? Μήπως πρέπει να ρίξω κανένα ενισχυτικό καυσίμου? Δεν μου ανάβει συνέχεια κάθε 1000 χλμ περίπου μου πετά φετινή ένδειξη   Ευχαριστώ.

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ειχα 10 χρονια με 60.000χλμ συνολο. Μεχρι τα 13.000χλμ εβαζα 100αρα. Μετα μονο απλη. Ποτε δεν ειχα θεμα ουτε προβλημα

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια απο τα ιδια...με προγραμμα και χωρις,με 95αρα..ποτε προβλημα...βεβαια βαζω μονο απο το δικο μου μαγαζι και σπανια απο αλλο συνηθως οταν ειμαι εκτος της πολης μου (για διακοπες παραδειγμα)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα παιδια

μου αναψε το λαμπακι για το συστημα εξαγωγης καυσιμου αλλα στο αμαξι δεν παρατηρω καμμια διαφορα μια χαρα πηγαινει

τυχαινει το λαμπακι να σβηνει και να αναβει παλι...ειναι τιποτα σοβαρο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα χρειαστεί να πας στο αυτοκίνητο για διάγνωση, η ένδειξη της λυχνίας αναφέρεται σε πολλά σφάλματα.

Μπορεί να είναι πχ. λ, nox, egr ή ακόμα και περαστικό λόγω καυσίμου.

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους μετα απο κατι χρονακια.

Και μενα αναβει και σβηνει το check engine ο,ποτε του καπνισει...

Στην αρχη πιστευα οτι ηταν η βενζινη... 100αρα και γεμισμα ντεποζιτου για πανω απο 10 φορες με το λαμπακι να παραμενει αναμμενο, να σβηνει για καμια 15 χλμ. και μετα παλι να μενει αναμμενο. Το "γυρισα" σε 95αρα και παλι τα ιδια. Απο το συνεργειο μου ειπαν πως ειναι το φιλτρο NOx (υπαρχει φιλτρο; NOx;;) και οτι παει κανα 500αρικο για αλλαγη.

Παρατηρησα ομως πατωντας γκαζι με νεκρα απο ρελαντι μεχρι τις 2.000 με 2.500 στροφες και αφηνοντας το γκαζι κραταει για λιγο στις 1.000 με 1.050 και μετα πεφτει στις 750... 

Καμια ιδεα τι μπορει να παιζει;;

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 λεπτά πριν , Alexander The Sailor said:

Καλησπερα σε ολους μετα απο κατι χρονακια.

Και μενα αναβει και σβηνει το check engine ο,ποτε του καπνισει...

Στην αρχη πιστευα οτι ηταν η βενζινη... 100αρα και γεμισμα ντεποζιτου για πανω απο 10 φορες με το λαμπακι να παραμενει αναμμενο, να σβηνει για καμια 15 χλμ. και μετα παλι να μενει αναμμενο. Το "γυρισα" σε 95αρα και παλι τα ιδια. Απο το συνεργειο μου ειπαν πως ειναι το φιλτρο NOx (υπαρχει φιλτρο; NOx;;) και οτι παει κανα 500αρικο για αλλαγη.

Παρατηρησα ομως πατωντας γκαζι με νεκρα απο ρελαντι μεχρι τις 2.000 με 2.500 στροφες και αφηνοντας το γκαζι κραταει για λιγο στις 1.000 με 1.050 και μετα πεφτει στις 750... 

Καμια ιδεα τι μπορει να παιζει;;

Φίλε μου το ρελαντί έτσι ακριβός ειναι διλαδι πευτει αποτομα στισ 700 στροφες, τώρα οσον αφορα τον ΝΟΧ ειναι αισθητήρας και οχι φιλτρο και βρίσκετε πισω στον καταλήτη, κανει περίπου 500 ευρω στην αντιπροσωπεια έξω θα τον βρεις και φτηνότερα ειναι ακριβός γιατι συνοδεύετε με εγκεφαλάκι. Εγω απο την πρώτη μέρα που το αγορασα καινουριο βάζω 100 βενζίνη απο το ίδιο πρατήριο τωρα στις 95.000 χιλιομετρα μου αναβαει καθε 1.000 χιλιομετρα και το καλώδιο που το συν΄δέω μου λει οτι ειναι μια ο ΝΟΧ μια ο Λαμδα. τη να πεις όλα τα Golfakia πονανε στους αισθητηρες .

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago , dj_michel said:

Φίλε μου το ρελαντί έτσι ακριβός ειναι διλαδι πευτει αποτομα στισ 700 στροφες.

Ναι, λεω οτι πριν πεσει αποτομα στις 700 στροφες κραταει μερικα δευτερολεπτα στις 1000 και μετα πεφτει...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν , DubbeR_ChRoniS said:

ριξτε κανενα σπρευ επαφων στους αισθητηρες

Τύπου contact cleaner;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετσι δουλευει το ρελαντι σου λεω μην πειραζετε τιποτα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...