Jump to content
alekos9

Golf 7 Tsi- Υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Πηγα πριν 1 εβδομάδα στην Auto Club κυρίως για το στροφόμετρο γιατί δέν δείχνει σωστες στροφές, και τους είπα και για τον θόρυβο της ανάρτησης και επίσης για ένα κουδούνισμα που ακούω  στο dsg. To στροφόμετρο οκ θα αλλαχτεί στην εγγύηση. Τα άλλα 2 δικαιολογούνται από την VW ως "λειτουργικοί θόρυβοι". Σύμφωνα λοιπόν με το τελευταιο, η VW με έπιασε κορόιδο...

Link to comment
Share on other sites

Πηγα πριν 1 εβδομάδα στην Auto Club κυρίως για το στροφόμετρο γιατί δέν δείχνει σωστες στροφές, και τους είπα και για τον θόρυβο της ανάρτησης και επίσης για ένα κουδούνισμα που ακούω  στο dsg. To στροφόμετρο οκ θα αλλαχτεί στην εγγύηση. Τα άλλα 2 δικαιολογούνται από την VW ως "λειτουργικοί θόρυβοι". Σύμφωνα λοιπόν με το τελευταιο, η VW με έπιασε κορόιδο...

Για το dsg δεν ξερω να σου πω (εχω συναντησει παντως διαφορα σε ξενα φορουμ). Για το θορυβο της αναρτησης, παλι απο ξενα φορουμ, σε παρα πολλους αλλαζουν αμορτισερ. Το προβλημα εξαφανιζεται αλλα μετα απο καποιο διαστημα σε καποιους επανερχεται.. Καποιοι παντως δεν εχουν προβλημα ή απλα δεν το εχουν παρατηρησει..

Αν υπαρχει η δυνατοτητα να δοκιμασεις αλλο αυτοκινητο και να συγκρινεις σιγουρα αυτο θα ηταν ενα μετρο συγκρισης...

Γιατι με αυτο περι... φυσιολογικων.. "λειτουργικων θορυβων".. σηκωνει πολυ συζητηση...

Link to comment
Share on other sites

Πηγα πριν 1 εβδομάδα στην Auto Club κυρίως για το στροφόμετρο γιατί δέν δείχνει σωστες στροφές, και τους είπα και για τον θόρυβο της ανάρτησης και επίσης για ένα κουδούνισμα που ακούω  στο dsg. To στροφόμετρο οκ θα αλλαχτεί στην εγγύηση. Τα άλλα 2 δικαιολογούνται από την VW ως "λειτουργικοί θόρυβοι". Σύμφωνα λοιπόν με το τελευταιο, η VW με έπιασε κορόιδο...

 

finikass τσεκαρε λιγο τα μυνηματα σου

Link to comment
Share on other sites

Το TDI έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων? Το πρόβλημα αφορά μόνο αυτοκίνητα με αυτή την ανάρτηση.

Link to comment
Share on other sites


 

Δεν ξέρω εάν σχετίζεται η πίσω ανάρτηση του Mk7 GTI με την πολλαπλών συνδέσμων στα ''απλά'' Golf Mk7...

Link to comment
Share on other sites

Ναι αφορα σιγουρα ολα τα με την πολλαπλών συνδέσμων αναρτηση. Καποιοι λενε οτι με την ρυθμιζομενη αναρτηση (DCC) δεν υπαρχει προβλημα..

Edited by pettros
Link to comment
Share on other sites

εδω και ενα μηνα εχω το edition40 1.4tsi act και ο μονος θορυβος που κανει ειναι ενα τρανταγμα της πλατης στα πισω καθισματα και ειδικα στην μεση εκει που ειναι το υποβραχιονιο.θορυβο απο την αναρτηση δεν ακουω και γενικα για χαμηλομενο αυτοκινητο με 45αρι προφιλ η αναρτηση του ειναι αρκετα γλυκια και καθολου κουραστικη.......

Link to comment
Share on other sites

εδω και ενα μηνα εχω το edition40 1.4tsi act και ο μονος θορυβος που κανει ειναι ενα τρανταγμα της πλατης στα πισω καθισματα και ειδικα στην μεση εκει που ειναι το υποβραχιονιο.

Στο παρακατω θεμα απο ενα ξενο φορουμ γινεται αναφορα για το συγκεκριμενο θορυβο και προτεινουν καποιες λυσεις. Αν θες ριξε μια ματια.

 

Rear seat/rear arm rest rattle
Link to comment
Share on other sites

 
107-15_open.jpg107-15_odiki-pisw-V.jpggte-engine-bay.jpg
107-15_priza-V.jpg
 
Η έκδοση GTE για το Golf, είναι κομβικής σημασίας για το μοντέλο της VW, μιας και για πρώτη φορά στην 40χρονη καριέρα του, βλέπουμε υβριδική τεχνολογία.
 
+ Κινητήρας-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση
- Χώρος αποσκευών, τιμή
 
Στα γρήγορα: 
  •  Είναι υβριδικό με 204 συνδυαστικούς ίππους
  •  Με 1,4 TSI κινητήρα 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 105 ίππων
  •  Καίει 1,5 λτ./100 χλμ.
  •  Δεν πληρώνει τέλη
 
Η πρώτη επαφή με το Golf GTE έγινε στην έκθεση του Παρισιού. Βέβαια είχε προηγηθεί η παρουσίαση της αποκλειστικά ηλεκτρικής έκδοσης του Golf. Τώρα με το Golf GTE, η VW δοκιμάζει τις δυνατότητές της και στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας, όπου τα όποια οφέλη συνδυάζονται και με σπορτίφ οδική συμπεριφορά.
204 συνδυαστικοί ίπποι
Το VW Golf GTE κινείται από υβριδικό σύστημα, όμοιο με αυτό που διαθέτει και το Audi A3 e-tron.
Έτσι κάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας βενζίνης 1.400 κ.εκ., 150 ίππων (δεν ενσωματώνει το σύστημα ACT όμως) και έναν ηλεκτροκινητήρα 105 ίππων, όπου και προκύπτει μια συνδυαστική ισχύς 204 ίππων και 330 Nm ροπής. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει μια άκρως ικανοποιητική επιτάχυνση παρά το αυξημένο βάρος λόγω της συστοιχίας των μπαταριών των 8,7 kWh και του ηλεκτροκινητήρα, με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 7,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 222 χλμ/ώρα. 
Βέβαια το GTE, διαθέτει μια διαφορετική τοποθέτηση του κινητήρα συγκριτικά με τις λοιπές συμβατικές εκδόσεις του Golf, ο οποίος έχει τοποθετηθεί ελαφρώς πιο δεξιά, δημιουργώντας χώρο και για τον ηλεκτροκινητήρα δίπλα του. Ο τελευταίος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο. Αυτό είναι DSG (κι αυτό έχει εξελιχθεί για τη συγκεκριμένη έκδοση του Golf), με την ειδοποιό διαφορά όμως ότι έχει χρησιμοποιηθεί ένας τρίτος συμπλέκτης στη διάταξη της μετάδοσης, για τη σύζευξη μεταξύ των δυο κινητήρων. 
Η μπαταρία 8,7 έχει βρει τη θέση της κάτω από τα πίσω καθίσματα, ενώ το ρεζερβουάρ τοποθετήθηκε κάτω από το πορτμπαγκάζ, μειώνοντας έτσι τη συνολική χωρητικότητα του στα 272 λίτρα (380 λίτρα διαθέτουν οι υπόλοιπες εκδόσεις του Golf). 
 
Εσωτερικό - Χώροι: Γνώριμο, με υβριδικές πινελιές
 
107-15_eswteriko-V.jpg107-15_deiktis-isxyos-V.jpg
 
Ο εσωτερικός κόσμος του VW Golf GTE διαθέτει πολλά κοινά στοιχεία με τα υπόλοιπα Golf της γκάμας. Μόλις όμως κάτσεις στη θέση του οδηγού, το μάτι σου θα πέσει κατευθείαν στο αριστερό αναλογικό όργανο (εκεί που στα άλλα Golf είναι το στροφόμετρο) το οποίο σου δείχνει το ποσοστό της ισχύος που χρησιμοποιείς κάθε στιγμή. Ακριβώς από κάτω και σε μικρότερη διάσταση βρίσκεται το στροφόμετρο που δείχνει τις στροφές του βενζινοκινητήρα μόλις τεθεί σε λειτουργία. Μόλις η βελόνα του πέσει κάτω από το 0 και πάει προς την πράσινη περιοχή τότε δείχνει τη φόρτιση που πραγματοποιείται στο κινητήρα μέσω της ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Πάνω από το 10 (το 100% δηλαδή) και όταν η βελόνα βουτήξει στη λέξη boost τότε ο οδηγός απολαμβάνει το μέγιστο που μπορούν να αποδώσουν συνδυαστικά οι κινητήρες. Σε ότι έχει να κάνει με τους χώρους επιβατών αυτοί δεν έχουν μεταβληθεί, όντας πολύ καλοί για τα γόνατα και το κεφάλι των επιβατών. Μόνο ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί κατά 108 λίτρα συγκριτικά με τα λοιπά Golf (380 λτ.), φτάνοντας τα 272 λίτρα, λόγω της θέσης του ρεζερβουάρ καυσίμου.
 
Στο δρόμο: Ηλεκτρική ηρεμία
 
Μόλις πατήσεις το start button δεν ακούγεται τίποτε. Όπως συμβαίνει άλλωστε και σε όλα τα υβριδικά αυτοκίνητα, μιας και η εκκίνηση γίνεται με την ηλεκτρική λειτουργία και μόνο η ένδειξη READY στο ταμπλό σου λέει ότι το Golf GTE είναι έτοιμο και σε περιμένει να πατήσεις το γκάζι. Ακόμα όμως και με το πάτημα του δεξιού πεντάλ τίποτε δεν αλλάζει. Πάλι επικρατεί η ησυχία και μόνο η βελόνα στο αριστερό αναλογικό όργανο σου δείχνει το ποσοστό ισχύος που χρησιμοποιείς, αλλά και το επίπεδο φόρτισης κάθε φορά που πατάς το φρένο. 
Έχοντας επιλέξει το «E-mode» (από το σχετικό κουμπί αριστερά του λεβιέ κιβωτίου) το GTE κινείται αμιγώς ηλεκτρικά αθόρυβα και χωρίς να ρυπαίνει το περιβάλλον. Όμως εδώ υπάρχει ένα μικρό εργονομικό φάουλ. Για να μπεις στα υπόλοιπα προγράμματα λειτουργίας του αυτοκινήτου, πρέπει να μπεις από το ανάλογο μενού από τη κεντρική οθόνη του GTE. Εκεί υπάρχει το πρόγραμμα 
Battery Charge, όπου με αυτό ο θερμικός κινητήρας χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας του ηλεκτροκινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει το Hybrid Auto, όπου εκεί το σύστημα αποφασίζει κατά βούληση ότι θεωρεί καλύτερο, ανάλογα με τα οδηγικά δεδομένα. Ένα ακόμα είναι το «Battery Hold» με το οποίο ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμοποιείται καθόλου και φυλάσσονται τα αποθέματα της μπαταρίας. Πιο εύκολη σε πρόσβαση είναι η λειτουργία GTE, απλά πατώντας το ανάλογο κουμπί αριστερά του λεβιέ, η οποία και προσδίδει σπορτίφ χαρακτηριστικά, παρά τον υβριδικό του χαρακτήρα του μοντέλου.
Αφήνοντας στην άκρη όλα αυτά τα λειτουργικά προγράμματα έρχεται η ώρα της κρίσης που είναι το πώς αποδίδει το Golf GTE στο δρόμο. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή όπως και η ηχομόνωση της καμπίνας, ακόμα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, ενώ παρά το αυξημένο βάρος του αμαξώματος, η ανάρτηση ανταποκρίνεται πολύ καλά και μόνο σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες διαμαρτύρεται.
Σε στροφές τώρα, το αυξημένο βάρος, λόγω μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρα δεν φαίνεται τόσο, με το τιμόνι να μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση. Πρώτα θα κάνει την εμφάνιση της η υποστροφή (το ESP μαζεύει τις όποιες υπερβολές) ενώ το πίσω μέρος λόγω και της κατανομής του βάρους ελεώ μπαταρίας, μένει ουδέτερο όσο άτσαλα κι αν φερθείτε στο GTE.
 
Η άποψή μας
 
Το VW Golf GTE αναμφίβολα είναι από τα πιο σπορτίφ, τα πιο υβριδικά αυτοκίνητο που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά. Η υβριδική του υπόσταση του χαρίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, χαμηλή κατανάλωση και αθόρυβη λειτουργία. Σε πάει παντού και σβέλτα, ενώ δεν θα σας αρνηθεί και μια πιο «άγρια» οδήγηση. Όμως αυτή η διαφορετικότητα πληρώνεται μιας και η τιμή απόκτησής του εκτιμάται ότι θα αγγίζει τα 38.000 ευρώ (το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα γίνει το Σεπτέμβριο). Αλλά μην ξεχνάτε πως όλα τα ωραία, ιδιαίτερα και διαφορετικά πράγματα σε αυτή τη ζωή πληρώνονται.

 

Edited by Katafractos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το GTE αλλά και τα 38.000€ αρκετά χρήματα...

η φωτό με τον κινητήρα ποιο πάνω ειναι απο TDI

αυτή ειναι η φωτό απο το GTE 3e510642bfaa272f3bf255771f3a71eb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by stellbouz
Link to comment
Share on other sites

Ναι το ξέρω.

Αυτοί που έκαναν το ρεπορτάζ έβαλαν άλλα ντι άλλων φωτογραφία και μετά το πήρα είδηση.  :D

Την άλλαξα και έβαλα τη σωστή.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο φόρουμ.

Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει για τα αυτοκίνητα που βγαίνουν τώρα από την παραγωγή (48η / 2015) τι χρώμα έχει το ταμπλό γιατί έχω μπερδευτεί;

Γκρι ή μαύρο (piano black);

Υπάρχει δυνατότητα επιλογής; Πάει ανάλογα το μοντέλο; Μιλάω για το TGI βασικά αλλά φαντάζομαι και για τα TSI - TDI τα ίδια θα ισχύουν.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

η ερωτηση που δεν βλεπω ακομη να εχει γινει....καλη χρυση η μπαταρια...αλλα ποτε ερχεται η ωρα της αντικαταστασης της ?στα ποσα χρονια και τι κοστος εχει?γιατι μπορει να το αγορασει αυτο το μοντελο και καποιος που δεν θα το δωσει στη πενταετια και να το κρατησει μια ζωη...

Link to comment
Share on other sites

Το ταμπλο παει αναλογα με την εκδοση, θα πρεπει να ρωτησεις στην αντιπροσωπεια γι αυτο που σ ενδιαφερει ωστε να σου πουν ποιο εχει.

Piano black εχω δει μονο στο δικο μου exclusive (tsi), τα bluemotion ερχονται με το αλουμινιο αλλα ρωτα πως βγαινει το tgi φανταζομαι πως θα χει το αλουμινιο

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ursus
Link to comment
Share on other sites

Στην αντιπρόσωπια μου είπαν για το γκρι (αλουμίνιο είναι, αλήθεια ; ) Το TGI BLUE MOTION είναι κι αυτή η έκδοση. Απλά επειδή δεν τους κόβω οτι τα ξέρουν όλα είπα να ρωτήσω.

Μου έλυσες πάντως την απορία για το ποια έρχονται πως.

Ευχαριστώ!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by alej
Link to comment
Share on other sites

Έχει παρατηρήσει κανεις κάποιο σφύριγμα στο ρελαντί και μόνο? Έχω αλλάξει αντλία νερού εντός εγγύησης, αλλά μετα απο 4-5χιλ km ο θόρυβος επανήλθε. Απώλεια ψυκτικού δεν υπάρχει, έχουν πρεσσάρει την αντλία και πάλι δεν έχει απώλεια και προσπαθώ να βρώ τι μπορεί να είναι γτ σίγουρα φυσιολογικός μηχανολογικός δεν είναι (παρόλα αυτά το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κάτι στην απόδοσή του).

 

 

*Έχω δημοσιεύσει και εδω

Edited by MadChemist
Link to comment
Share on other sites

Έχοντας έρθει το καινούργιο μου r line στην αντιπροσωπεια χθες, προκειμένου μέσα στις επόμενα μέρες να παραλαβω, παρατήρησα το εξής σε ένα εκθεσιακό golf: είχε την εμφάνιση του r line, το εσωτερικό του r line, αλλά στη μάσκα έγραφε bluemotion...ρωτώντας κάποια στιγμη, μου είπαν ότι υπάρχει κ αυτό, δηλ. έκδοση r line με στοιχεία από bluemotion, δηλαδή 6αρι σασμαν με την χαμηλη κατανάλωση...ομολογώ ότι δεν το ήξερα ότι βγαίνει κ έτσι...

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι κι οι αντιπροσωπείες δεν τα ξέρουν καλά καλά κι αυτές.

Άλλα καθίσματα μου έλεγε ο ένας, άλλα ο άλλος.

Anyway καλοτάξιδο να είναι sakplat!

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχει παρατηρήσει κανεις κάποιο σφύριγμα στο ρελαντί και μόνο? Έχω αλλάξει αντλία νερού εντός εγγύησης, αλλά μετα απο 4-5χιλ km ο θόρυβος επανήλθε. Απώλεια ψυκτικού δεν υπάρχει, έχουν πρεσσάρει την αντλία και πάλι δεν έχει απώλεια και προσπαθώ να βρώ τι μπορεί να είναι γτ σίγουρα φυσιολογικός μηχανολογικός δεν είναι (παρόλα αυτά το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κάτι στην απόδοσή του).

 

 

*Έχω δημοσιεύσει και εδω

Από την παραπομπή σου στην προηγούμενη δημοσίευσή σου "Έχω δημοσιεύσει και εδω" (στις 3-10-2015), παρατηρώ ότι αναφέρεσαι στον κινητήρα "1.2 με τα 86hp". Εγώ έχω τον 1.4 οπότε δεν μπορώ να σε διαφωτίσω (& δεν έχω τέτοιο πρόβλημα). Όποιος έχει τον 1.2 σε 7άρι, ίσως μπορεί να βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας έρθει το καινούργιο μου r line στην αντιπροσωπεια χθες, προκειμένου μέσα στις επόμενα μέρες να παραλαβω, παρατήρησα το εξής σε ένα εκθεσιακό golf: είχε την εμφάνιση του r line, το εσωτερικό του r line, αλλά στη μάσκα έγραφε bluemotion...ρωτώντας κάποια στιγμη, μου είπαν ότι υπάρχει κ αυτό, δηλ. έκδοση r line με στοιχεία από bluemotion, δηλαδή 6αρι σασμαν με την χαμηλη κατανάλωση...ομολογώ ότι δεν το ήξερα ότι βγαίνει κ έτσι...

 

Φιλε μου καλως το δεχτηκες! Οταν λες εσωτερικο του R line τι εννοεις? Το εσωτερικο πακετο R Line ή το εσωτερικο που εχει η R Line εκδοση στην Ελλαδα με τα ergoactive καθισματα?

Link to comment
Share on other sites

Καλως το δεχτηκες κι εσυ

Το δικο μου δε το γραφει μπροστα στη μασκα, αλλα πισω κατω απο το tsi λεει bluemotion technology. Οπως μου εξηγησαν, ολα τα καινουρια εχουν αυτη την τεχνολογια γι αυτο και το γραφουν.

Τωρα το συγκεκριμενο πλυ ειδες ισως ηταν εκδοση bluemotion με εξτρα εξωτερικο πακετο rline?

Κατι τετοιο φανταζομαι

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η ίδια η αντιπροσωπεία πάντως αναφέρει δύο εκδόσεις.

BLUEMOTION και BLUEMOTION technology.

Τις διαφορές δεν τις καταλαβαίνω.

Το δικό μου που περιμένω είναι TGI BLUEMOTION.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.