Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Μάρκος Γαμπιεράκης

Golf mk I μετατροπή σε 1.8 T

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους, πρόσφατα αγόρασα ένα golf mk ii και σκέφτομαι για μετατροπή σε 1.8 turbo. Δε γνωρίζω εάν είναι εφικτό και τι χρειάζεται όποτε θα ήθελα τα φώτα σας. Τι χρειάζομαι από καλωδιώσεις, βάσεις εάν κουμπώνει στις ήδη υπάρχων κλπ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεγαλο.μπλεξιμο και θα πρεπει να. Βρεις καλη μηχανη καλο μαστορα λεφτα και να πανε ολα καλα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψαξε καλυτερα για μοτερ απο vr6  που μπορεις να βαλεις και τουρμπο επανω που φορουσε το σκαφος αυτο παρα να κανεις πειραματα απο πιο νεο μοντελο κινητηρα..αποψη και γνωμη απο εναν που εχει κανει μετατροπη του δικου μου golfmk4 σε 1.8τ .πολλα λεφτα και πολυς κοπος αν πεσεις σε ασχετο μαστορα...δηλαδη ψαξε σε μοτερ που ταιριαζει στις βασεις του δικου σου.το 1.8τ θελει αλλες βασεις και μπαινεις σε περιπετειες.τσεκαρε εδω για πιο μοτερ..

 

Edited by Panagiotis Lamprinos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και αυτη καλη σκεψη σαν μηχανη αλλα ο vr6 εχει πιο πολλες δυνατοτητες για αργοτερη βελτιωση και πιο πολλα αλογα.6κυλιδρος και δυνατος σαν ατμοσφαιρα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε χρειαζεται να παει σε vr6 και μετα να βαλει τουρμπο και δε ξερω γω τι.
Το 1800 μια χαρα ειναι που βρηκε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτος ξερει και τι χρηματα θελει και μπορει να επενδυσει η επιλογη ειναι δικη του εγω απλα του λεω τι επιλογες εχει ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαλε 1.8 16V με τα 130, td05 16g (απο evo), 5o μπεκ ή megasquirt, δίσκο πλατο, κλειστό μοτέρ, 0.5 μπαρ, 200+ άλογα. To airflow νομίζω δε θα χει πρόβλημα με μισο μπαρ (εφόσον δε βάλεις megasquirt. Αν κόψει μπιελα (επειδή θα σου αρέσει με 300 άλογα και θα σηκώνεις συνέχεια 1.3 μπαρ) βάζεις και μπιελες, πιστονια δε χρειάζεται, κανε τα μαμα πιστονια, κεραμική.

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλά η άλλη απορία που έχω είναι, αξίζει να κάτσω πάνω ένα gti 16v 1,8 στο 1.3 που έχω ή καλύτερα να ψάξω να βρω ένα έτοιμο gti χωρίς να ασχοληθώ με βάλε βγάλε; Το 1.3 είναι ήδη στη κατοχή μου αλλά το πηρα σε τρομερά καλή τιμή της τάξης 200€ ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απλά η άλλη απορία που έχω είναι, αξίζει να κάτσω πάνω ένα gti 16v 1,8 στο 1.3 που έχω ή καλύτερα να ψάξω να βρω ένα έτοιμο gti χωρίς να ασχοληθώ με βάλε βγάλε; Το 1.3 είναι ήδη στη κατοχή μου αλλά το πηρα σε τρομερά καλή τιμή της τάξης 200€ ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εξαρτάται σε τι κατάσταση θα ναι το 1.8 golf που θα βρεις. Αν βρεις 1.8 σε καλή κατάσταση, ναι καλύτερα να πάρεις ολο το αμαξι. Αν δε βρίσκεις με τίποτα και σου χει "καρφωθει" όπως λέμε η καρότσα απο το mk2, βρες σε κάποια ανακύκλωση ή απο ιδιωτη που το δίνει για ανταλλακτικά, ενα κομμένο mk2 gti και πάρε προσφορές απο 5-6 συνεργεία που εξειδικεύονται σε vw για τα εργατικά. Πανω απο 300 ευρω, κανονικά δεν πρέπει να πάρουν (μαζί με τον ηλεκτρολόγο, χωρίς τα αναλώσιμα)

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...