Jump to content
NtinosAmalia

Μπερδεμένος κ αναποφασιστος

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.πολυ παλιά ήμουν πάλι μέλος έχοντας στην κατοχή μου ένα σιροκο.το πούλησα κ σκέφτομαι να πάρω το tiguan r line.τον τελευταίο καιρό διαβάζω πολλά για τα πετρέλαια θα σταματησουν,μην παίρνετε πετρέλαιο κ κάτι τέτοια.η απορία μου είναι βενζίνη ή πετρέλαιο;πήρα πρόσφατα το πετρέλαιο 1.6 115  τεστ κ μου φάνηκε αρκετά καλό.κ μια άλλη ερώτηση είναι αν το πάρω r line πετρέλαιο θα μπορεί να πηγαίνει με 19αρες ζαντες ή θα το κόβει πολύ το αυτοκίνητο; Κ αν μπαίνουν 17αρες;από θέμα αξιοπιστίας του κινητήρα ξέρετε κάτι;

Edited by NtinosAmalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις το έτος; Αν έχεις πετρέλαιο θα αυξηθούν; (δλδ με τη βενζίνη το σκέφτεσαι λίγο παραπάνω το ταξιδάκι; )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε το ίδιο δίλημμα είχα και εγώ και κατέληξα στο πετρέλαιο επειδή γράφω χιλιόμετρα!όσο για κατάργηση πετρελαίου μιλάνε για euro4 και όχι κατάργηση απαγόρευση σε μεγάλες πόλεις!εγώ πέρσι διάβαζα ότι θα σταματήσουν την παραγωγή μικρών πετρελαιοειδών αλλά αν δεις διαφημίσεις βγάζουν μικρά 1.5 πετρέλαια πολλές εταιρείες και μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες!αν γράφεις χιλιόμετρα πετρέλαιο είναι η πρώτη επιλογή πάντως! υπολόγιζε γύρω στα 500 ευρώ κέρδος τον χρόνο από καύσιμα αν κάνεις 20.000 Χλμ και τα τέλη κυκλοφορίας ας πούμε είναι πιο λίγα ακόμα! σέρβις εγώ φέτος όλα τα φίλτρα λαδιού καμπίνας αέρος συν πετρελαίου αλλαγή λαδιών 200€! αλλά είναι και το άγχος ποιότητας καυσίμου!

 

 

 

Edited by Roksakis Krotafoss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τα χιλιόμετρα θα το αποφασίσεις, όχι με τα κριτήρια που σκέφτεσαι προς το παρόν.

19άρες με 1,6 πετρέλαιο αλλά σκέφτεσαι την κατανάλωση, μάλιστα..

 

 

Edited by nouli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίτα το ότι θα πάνε για κατάργηση η κινητήρες μικρού κυβισμού στο diesel αυτό είναι βέβαιο οτι θα γίνει, Πολλές εταιρίες έχουν αρχίσει να τα κόβουν , και έχουν κινητήρες diesel από 2000cc και επάνω.

 

Αυτή την στιγμή αν ήμουν στην θέση σου θα κοιτούσα και την περίπτωση του εργοστασιακού  αερίου.

 

Αν όμως θες πετρέλαιο οκ αλλά αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο αξίζει.

 

Αν δεν έχεις πρόβλημα οικονομικό με τέλη κυκλοφορίας η εφορία κτλ 

Πάρε πετρέλαιο από 2000cc 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago , Nrgakos3 said:

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις το έτος; Αν έχεις πετρέλαιο θα αυξηθούν; (δλδ με τη βενζίνη το σκέφτεσαι λίγο παραπάνω το ταξιδάκι; )

 

4 hours ago , Nrgakos3 said:

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις το έτος; Αν έχεις πετρέλαιο θα αυξηθούν; (δλδ με τη βενζίνη το σκέφτεσαι λίγο παραπάνω το ταξιδάκι; )

Δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα λόγω του ότι έχω κ ένα μικρό πετρέλαιο.πολυ πιθανόν κ να αυξηθούν.να πω την αλήθεια κοιτούσα βενζίνη να πάρω αλλά η κατανάλωση είναι αρκετά μεγάλη απ' ότι μου είπε φίλος που έχει το r line 1.5 150.11 με 12 λίτρα τα 100 κ ερχόμενος από το Σιρόκο που δεν έκαιγε τπτ έπαθα ένα σοκ.γι αυτό έκανα κ την σκέψη για πετρέλαιο.μου αρέσει η έκδοση r line αλλά με 19αρες θα πηγαίνει το αυτοκίνητο πετρέλαιο ή θα του πέσουν βαριές;πήρα τεστ τι απλό με 17αρες κ έμεινα ευχαριστημένος.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago , Roksakis Krotafoss said:

Καλησπέρα φίλε το ίδιο δίλημμα είχα και εγώ και κατέληξα στο πετρέλαιο επειδή γράφω χιλιόμετρα!όσο για κατάργηση πετρελαίου μιλάνε για euro4 και όχι κατάργηση απαγόρευση σε μεγάλες πόλεις!εγώ πέρσι διάβαζα ότι θα σταματήσουν την παραγωγή μικρών πετρελαιοειδών αλλά αν δεις διαφημίσεις βγάζουν μικρά 1.5 πετρέλαια πολλές εταιρείες και μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες!αν γράφεις χιλιόμετρα πετρέλαιο είναι η πρώτη επιλογή πάντως! υπολόγιζε γύρω στα 500 ευρώ κέρδος τον χρόνο από καύσιμα αν κάνεις 20.000 Χλμ και τα τέλη κυκλοφορίας ας πούμε είναι πιο λίγα ακόμα! σέρβις εγώ φέτος όλα τα φίλτρα λαδιού καμπίνας αέρος συν πετρελαίου αλλαγή λαδιών 200€! αλλά είναι και το άγχος ποιότητας καυσίμου!

 

 

 

Σε ευχαριστώ βγια την απάντηση.δεν κάνω χιλιόμετρα πολλά άλλα ίσως αυξηθούν στο μελλον κ να μην σκέφτομαι ένα ταξίδι επειδή η κατανάλωση βενζίνης θα είναι μεγάλη.καπως έτσι το σκέφτηκα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago , Nrgakos3 said:

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις το έτος; Αν έχεις πετρέλαιο θα αυξηθούν; (δλδ με τη βενζίνη το σκέφτεσαι λίγο παραπάνω το ταξιδάκι; )

Από 7000-10000.ισως ναι αυξηθούν κ σκέφτομαι και την βενζίνη σε μεγάλο ταξίδι πλεον

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago , nouli said:

Με τα χιλιόμετρα θα το αποφασίσεις, όχι με τα κριτήρια που σκέφτεσαι προς το παρόν.

19άρες με 1,6 πετρέλαιο αλλά σκέφτεσαι την κατανάλωση, μάλιστα..

 

 

Πιστεύεις ότι με 19αρες δεν θα πηγαίνει το πετρέλαιο;θα μπορούσα να κάνω αλλαγή σε 17αρες ή θα υπήρχε κάποιο θέμα;

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago , OMINUS said:

Κοίτα το ότι θα πάνε για κατάργηση η κινητήρες μικρού κυβισμού στο diesel αυτό είναι βέβαιο οτι θα γίνει, Πολλές εταιρίες έχουν αρχίσει να τα κόβουν , και έχουν κινητήρες diesel από 2000cc και επάνω.

 

Αυτή την στιγμή αν ήμουν στην θέση σου θα κοιτούσα και την περίπτωση του εργοστασιακού  αερίου.

 

Αν όμως θες πετρέλαιο οκ αλλά αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο αξίζει.

 

Αν δεν έχεις πρόβλημα οικονομικό με τέλη κυκλοφορίας η εφορία κτλ 

Πάρε πετρέλαιο από 2000cc 

 

 

Δεν θα πήγαινα σε 2000 γιατί οι ανάγκες οι οικονομικές είναι αρκετές.για το λόγο αυτό είμαι ανάμεσα σε 1.5 βενζίνη κ 1.6 πετρέλαιο.αν δεν μου έλεγαν ότι καίει αρκετά η βενζίνη με τιμές που δεν ανταποκρίνονται στις μετρήσεις της εταιρείας θα έπαιρνα βενζίνη όπως κ είχα.αλλα με φρενάρει η κατανάλωση που μου είπαν.11-12 κ κάποιες περιπτώσεις και 13..μιλάω για το r line βενζίνη χειροκίνητο που το χειμώνα φίλος.βεβαια είναι καινούργιο ακόμη 1600χιλιομετρα έχει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 λεπτά πριν , NtinosAmalia said:

Δεν θα πήγαινα σε 2000 γιατί οι ανάγκες οι οικονομικές είναι αρκετές.για το λόγο αυτό είμαι ανάμεσα σε 1.5 βενζίνη κ 1.6 πετρέλαιο.αν δεν μου έλεγαν ότι καίει αρκετά η βενζίνη με τιμές που δεν ανταποκρίνονται στις μετρήσεις της εταιρείας θα έπαιρνα βενζίνη όπως κ είχα.αλλα με φρενάρει η κατανάλωση που μου είπαν.11-12 κ κάποιες περιπτώσεις και 13..μιλάω για το r line βενζίνη χειροκίνητο που το χειμώνα φίλος.βεβαια είναι καινούργιο ακόμη 1600χιλιομετρα έχει.

 

Για το 1500αρι βενζινη δεν ξέρω? 

 

αλλα εγω με το 1400 tsi 122hp σε passat εχω μήνη  πάρα πολύ ευχαρηστημενος απο θεμα κατανάλωσης.  εχω κάνει καλύτερη κατανάλωση και από το diesel που είχα πριν  

 

Diesel είχα πριν από λίγα χρόνια καινουργιο , αλλα το πούλησα γιατι έβλεπα ότι θα πάρουν την κάτω βόλτα + και κάποια αλλα θέματα που ειχε σαν αμάξι που με οδήγησαν σε 2 χρόνια και 25.000 χιλιόμετρα να το πουλήσω       

Edited by OMINUS

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 λεπτά πριν , NtinosAmalia said:

Δεν θα πήγαινα σε 2000 γιατί οι ανάγκες οι οικονομικές είναι αρκετές.για το λόγο αυτό είμαι ανάμεσα σε 1.5 βενζίνη κ 1.6 πετρέλαιο.αν δεν μου έλεγαν ότι καίει αρκετά η βενζίνη με τιμές που δεν ανταποκρίνονται στις μετρήσεις της εταιρείας θα έπαιρνα βενζίνη όπως κ είχα.αλλα με φρενάρει η κατανάλωση που μου είπαν.11-12 κ κάποιες περιπτώσεις και 13..μιλάω για το r line βενζίνη χειροκίνητο που το χειμώνα φίλος.βεβαια είναι καινούργιο ακόμη 1600χιλιομετρα έχει.

Στο πορτοφόλι σου δεν θα μπούμε αλλά όταν κοιτάς το r-line δεν σκέφτεσαι κατανάλωση αλλιώς παίρνεις το απλό σε αντβανς που είναι πάλι σούπερ!αλλα τώρα οποίος σου λέει ότι καίει τόσο μου φαίνεται υπερβολικό τι 10-11!8 Μαξ θα καίει στα 135χλμ και αν!εγώ φίλε με το 1.6 6 λίτρα καίω στα 135-140!και μεταξύ μας τα 7-10 χειλιαδες χιλιόμετρα δεν θα γίνουν ποτέ πάνω από 20.000 οπότε κοίτα βενζίνη βγάλε το πετρέλαιο από το μυαλό σου!και στο πετρέλαιο η ζάντα δεν παίζει τόσο ρόλο όσο στη βενζίνη!και με 19 μια χαρά θα είσαι άντε από τα 6 να πας στα 6.5-7

Edited by Roksakis Krotafoss

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago , OMINUS said:

 

Για το 1500αρι βενζινη δεν ξέρω? 

 

αλλα εγω με το 1400 tsi 122hp σε passat εχω μήνη  πάρα πολύ ευχαρηστημενος απο θεμα κατανάλωσης.  εχω κάνει καλύτερη κατανάλωση και από το diesel που είχα πριν  

 

Diesel είχα πριν από λίγα χρόνια καινουργιο , αλλα το πούλησα γιατι έβλεπα ότι θα πάρουν την κάτω βόλτα + και κάποια αλλα θέματα που ειχε σαν αμάξι που με οδήγησαν σε 2 χρόνια και 25.000 χιλιόμετρα να το πουλήσω       

Καλημέρα.αν επιτρέπεται πιο diesel είχες;όταν λες άλλα θέματα τι εννοείς;προφανώς κάποιες ζημιες.αλλα τι;

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν , NtinosAmalia said:

Καλημέρα.αν επιτρέπεται πιο diesel είχες;όταν λες άλλα θέματα τι εννοείς;προφανώς κάποιες ζημιες.αλλα τι;

Δεν ήταν  VW το αμάξι, με εκείνο το αμάξι δεν είχα προβλήματα με το μοτέρ του.

Αλλά με όλο το υπόλοιπο σαν αμάξι,  όχι μηχανικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago , Roksakis Krotafoss said:

Στο πορτοφόλι σου δεν θα μπούμε αλλά όταν κοιτάς το r-line δεν σκέφτεσαι κατανάλωση αλλιώς παίρνεις το απλό σε αντβανς που είναι πάλι σούπερ!αλλα τώρα οποίος σου λέει ότι καίει τόσο μου φαίνεται υπερβολικό τι 10-11!8 Μαξ θα καίει στα 135χλμ και αν!εγώ φίλε με το 1.6 6 λίτρα καίω στα 135-140!και μεταξύ μας τα 7-10 χειλιαδες χιλιόμετρα δεν θα γίνουν ποτέ πάνω από 20.000 οπότε κοίτα βενζίνη βγάλε το πετρέλαιο από το μυαλό σου!και στο πετρέλαιο η ζάντα δεν παίζει τόσο ρόλο όσο στη βενζίνη!και με 19 μια χαρά θα είσαι άντε από τα 6 να πας στα 6.5-7

Καλημέρα.κ εμένα μου φάνηκε υπερβολική η  κατανάλωση αλλά το έχει ένας γνωστος κ έτσι μου είπε. Εννιεις ότι έχεις το τιγκουαν το καινούριο 1.6 diesel;προβλήματα;το πήρα τεστ.εμεινα ευχαριστημένος.μπορει κ να πηγαίνει καλύτερα σε δύναμη κ ροπή από την βενζίνη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 λεπτά πριν , OMINUS said:

Δεν ήταν  VW το αμάξι, με εκείνο το αμάξι δεν είχα προβλήματα με το μοτέρ του.

Αλλά με όλο το υπόλοιπο σαν αμάξι,  όχι μηχανικά.

Οκ.σε ευχαριστώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, NtinosAmalia said:

Από 7000-10000.ισως ναι αυξηθούν κ σκέφτομαι και την βενζίνη σε μεγάλο ταξίδι πλεον

για τοσο λιγα χλμ δεν αξιζει να παρεις πετρελαιο! δεν θα κανεις αποσβεση χρηματων

τα diesel αξιζουν αν κανεις πολλα χιλιομετρα. (πανω απο 17-20,000 τον χρονο). και αυτο γιατι οταν αγοραζεις πετρελαιο το παιρνεις ακριβοτερο για να εχεις οικονομια αργοτερα απο την καταναλωση. τα σερβις του επισης ειναι πιο ακριβα. οπως και οι βλαβες που βγαζουν στον κινητηρα.

αν κανεις τα φυσιολογικα χιλιομετρα μεσα σε 5 χρονια τα χρηματα που θα εχεις δωσει για την αγορα, την συντηρηση και την μετακινηση σου θα ειναι περισσοτερα στο συνολο απο το να παρεις εναν βενζινοκινητηρα. ετσι να το υπολογισεις. Το τι νομος θα βγει, αν απαγορευσουν την κυκλοφορια, αν τα τσακισουν στην φορολογια κτλ ειναι ολα στον αερα. ο κοσμος λεει και παντα θα λεει χωρις να ξερει λεπτομερειες. Να δεις τι σ αρεσει σαν οδηγηση και τι συμφερει την τσεπη σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλημέρα.κ εμένα μου φάνηκε υπερβολική η  κατανάλωση αλλά το έχει ένας γνωστος κ έτσι μου είπε. Εννιεις ότι έχεις το τιγκουαν το καινούριο 1.6 diesel;προβλήματα;το πήρα τεστ.εμεινα ευχαριστημένος.μπορει κ να πηγαίνει καλύτερα σε δύναμη κ ροπή από την βενζίνη.
Εγω εχω το 1.6 πετρελαιο.
Να πηγαινει καλυτερα απο το 150 βενζινη δε παιζει. Επισης η καταναλωση παιζει αναλογα υο καθενα που οδηγαει. Εσυ μπορει να εχεις 8 9 καταναλωση

Share this post


Link to post
Share on other sites



για τοσο λιγα χλμ δεν αξιζει να παρεις πετρελαιο! δεν θα κανεις αποσβεση χρηματων
τα diesel αξιζουν αν κανεις πολλα χιλιομετρα. (πανω απο 17-20,000 τον χρονο). και αυτο γιατι οταν αγοραζεις πετρελαιο το παιρνεις ακριβοτερο για να εχεις οικονομια αργοτερα απο την καταναλωση. τα σερβις του επισης ειναι πιο ακριβα. οπως και οι βλαβες που βγαζουν στον κινητηρα.
αν κανεις τα φυσιολογικα χιλιομετρα μεσα σε 5 χρονια τα χρηματα που θα εχεις δωσει για την αγορα, την συντηρηση και την μετακινηση σου θα ειναι περισσοτερα στο συνολο απο το να παρεις εναν βενζινοκινητηρα. ετσι να το υπολογισεις

Αυτη καραμελα οτι πρεπει να κανεις 20000 το χρονο για ν απαρεις πετρελαιο πρεπει να σταματησει.
Εμενα το τιγκ 1.6 advance ειχε 200 ευρω μονο πιο ακριβα απο το 1.4 125 advance.
Στα 10 χρονια που θα το κρατησω και παραπανω θα εχω κερδος.
Σερβις εχει ιδιες τιμες ενω εμενα δεν εχει μπουζι. Το αν θα κατσει βλαβη σε μπεκ η δε ξερω γω ειναι και θεμα ποιοτητας που αν βαζεις απο εταιρικα το εξαλειφεις. Αν ηταν ετσι οι ταξιτζηδες δε θα περνανε πετρελαιο γιατι μια βλαβη θα τους εβγαζε εκτος

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago , Kostas Tranoulis said:

για τοσο λιγα χλμ δεν αξιζει να παρεις πετρελαιο! δεν θα κανεις αποσβεση χρηματων

τα diesel αξιζουν αν κανεις πολλα χιλιομετρα. (πανω απο 17-20,000 τον χρονο). και αυτο γιατι οταν αγοραζεις πετρελαιο το παιρνεις ακριβοτερο για να εχεις οικονομια αργοτερα απο την καταναλωση. τα σερβις του επισης ειναι πιο ακριβα. οπως και οι βλαβες που βγαζουν στον κινητηρα.

αν κανεις τα φυσιολογικα χιλιομετρα μεσα σε 5 χρονια τα χρηματα που θα εχεις δωσει για την αγορα, την συντηρηση και την μετακινηση σου θα ειναι περισσοτερα στο συνολο απο το να παρεις εναν βενζινοκινητηρα. ετσι να το υπολογισεις. Το τι νομος θα βγει, αν απαγορευσουν την κυκλοφορια, αν τα τσακισουν στην φορολογια κτλ ειναι ολα στον αερα. ο κοσμος λεει και παντα θα λεει χωρις να ξερει λεπτομερειες. Να δεις τι σ αρεσει σαν οδηγηση και τι συμφερει την τσεπη σου.

Κοίτα? 

 

Η Volvo φαίνεται πως έχει στα σχέδια της να κόψει το Diesel.

 

Με την τελευταία γενιά Diesel που θα παρουσιάσει 

 

Πηγή εδώ

 

https://www.in.gr/2019/03/13/auto/kalokairi-volvo-ypodexetai-tin-teleytaia-genia-diesel-kinitiron/amp/

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago , NtinosAmalia said:

Καλημέρα.κ εμένα μου φάνηκε υπερβολική η  κατανάλωση αλλά το έχει ένας γνωστος κ έτσι μου είπε. Εννιεις ότι έχεις το τιγκουαν το καινούριο 1.6 diesel;προβλήματα;το πήρα τεστ.εμεινα ευχαριστημένος.μπορει κ να πηγαίνει καλύτερα σε δύναμη κ ροπή από την βενζίνη.

Ναι το 1.6 έχω μέχρι στιγμής όλα καλά 28.000 χλμ έχει  σε έναν χρόνο!

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 λεπτά πριν , OMINUS said:

Κοίτα? 

 

Η Volvo φαίνεται πως έχει στα σχέδια της να κόψει το Diesel.

 

Με την τελευταία γενιά Diesel που θα παρουσιάσει 

 

Πηγή εδώ

 

https://www.in.gr/2019/03/13/auto/kalokairi-volvo-ypodexetai-tin-teleytaia-genia-diesel-kinitiron/amp/

Ε οκ θα το κόψει η βολβό γτ λογικά δεν πουλούσε και επίσης πλέον τα μικρά αυτοκίνητα μικρού κυβισμού έχουν ρίξει πολύ την κατανάλωση οπότε δεν υπάρχει λόγος για ντίζελ και μιλάμε για μια δεκαετία τώρα όλα αυτά όταν θα υπάρχει η ηλεκτροκίνηση που θα είναι προσιτή σε όλους!οκ τότε δεν θα βγαίνουν ντίζελ! τώρα ν θες να κρατήσεις ένα αμάξι πάνω από 10 χρόνια σίγουρα το ντίζελ δεν είναι ιδανικό!για να σε προλάβω εννοώ σε δέκα χρόνια θα φανούν όλες αυτές οι απαγορεύσεις γτ εγώ βλέπω Μάζντα πεζό vw ακόμα 1.5 και 1.6 ντίζελ έχουν στα σκαριά!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ έχω γνωστό ταξιτζή σε vw με 1 μυριο χλμ και μου είπε δεν έχω πάει ποτέ σε συνεργείο μόνο για σέρβις άλλος θα σου πει μακρυά από ντίζελ γαμηθηκα και εγώ πριν το α4 είχα βενζίνη και μόνο προβλήματα έβγαζε κακά τα ψέματα είναι και πώς θα σου κάτσει για ίδιο μοντέλο θα ακούσεις θετικά και αρνητικά όπως και να έχει τιποτα δεν είναι σίγουρο γενικά για τα πάντα!

Edited by Roksakis Krotafoss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως αν ισχύει η κατανάλωση που λέτε για το βενζινοκίνητο τιγκουαν 8-9 λιτρα μιλάμε για μεγάλη διαφορά στη τσέπη!το ντίζελ καίει 6 λίτρα ακόμα και ίδια λεφτά να έχει το καύσιμο για ένα ταξίδι 500χλμ μιλάμε για 18 ευρώ παραπάνω με βενζίνη δεν είναι και λίγα!και αν βάζεις και την καλή βενζίνη άστο ξεφεύγει το θέμα!ας σχολιάσει κάποιος που έχει βενζίνη τι κατανάλωση έχει 8-9 λίτρα μου φαίνονται υπερβολή γτ μιλάνε για μεγάλη απόκλιση από αυτά που δεινουνε στα χαρτιά!

Edited by Roksakis Krotafoss

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, takpanos said:


 


Αυτη καραμελα οτι πρεπει να κανεις 20000 το χρονο για ν απαρεις πετρελαιο πρεπει να σταματησει.
Εμενα το τιγκ 1.6 advance ειχε 200 ευρω μονο πιο ακριβα απο το 1.4 125 advance.
Στα 10 χρονια που θα το κρατησω και παραπανω θα εχω κερδος.
Σερβις εχει ιδιες τιμες ενω εμενα δεν εχει μπουζι. Το αν θα κατσει βλαβη σε μπεκ η δε ξερω γω ειναι και θεμα ποιοτητας που αν βαζεις απο εταιρικα το εξαλειφεις. Αν ηταν ετσι οι ταξιτζηδες δε θα περνανε πετρελαιο γιατι μια βλαβη θα τους εβγαζε εκτος

μιλαω για γενικο κανονα! αν δεν βαλεις κατω τα οικονομικα να δεις ποσα δινεις συνολικα δεν ξερεις. δεν ειναι καραμελα! ειναι δεδομενο! οταν στο τιγκουαν ο φθηνοτερος βενζινοκηνητηρας ξεκιναει απο 27,680 ενω ο φθηνοτερος diesel ξεκιναει απο 31,900 (για την εκδοση r line που θελει ο φιλος) αν κανεις την πραξη η διαφορα ΞΕΚΙΝΑΕΙ απο 4,220 ευρω με το καλημερα.

αν εσυ το πηρες μολις 200 ευρω ακριβοτερο εισαι η εξαιρεση. ο χρονος αποσβεσης αυτων των 4220 ευρω με 10,000 τον χρονο αν τα βαλεις κατω οι βενζινες μπορει να σου ερθουν οικονομικοτερα. Το τι κινητηρα θελει ο καθενας να οδηγει σαν αισθηση ειναι υποκειμενικο και το αφηνω απ εξω. Σ αλλους αρεσει η βενζινη και σ αλλους ο τρακτερωτος ηχος του πετρελαιου. το καθε ενα εχει τα υπερ του και τα κατα του.

Γι αυτο θα επαναλαβω αυτο που ειπα. Για να δεις αν θα διαλεξεις βενζινη ή πετρελαιο πρεπει να δεις το συνολικο κοστος αγορας-σερβις-χρησης των κινητηρων και να δεις τι σε συμφερει οικονομικα.

Απο εκει και περα κοιτας τους λοιπους παραγοντες οπως οτι υπαρχουν βλεψεις καταργησης των diesel κτλ

τα βαζεις κατω και προς τα εκει που γερνει η ζυγαρια αγοραζεις.

Γενικα επειδη το εχεις τωρα τ αμαξι δεν ξερεις τι θα σου βγαλει ο diesel μεχρι να κλεισεις την 10ετια που λες. Σου ευχομαι τα καλυτερα εννοειται και να μην σου παθει ποτε τιποτα! Και οσο καλο καυσιμο και να βαζεις επειδη το diesel εχει τα θεματακια του οταν τ αμαξι καθεται και δεν κινηται δεν ειναι και το καλυτερο του...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×