Devote Posted May 24, 2020 Report Share Posted May 24, 2020 Ξαναχτύπησε ο διάολος P0420 ( Catalyst System Efficiency Below Threshol ) . Όπου και να το έχω πάει το αυτοκίνητο μου λένε ότι δεν τρέχει τίποτα . Ποιά είναι η άποψη σας ; Οφείλω να πω πως τους πιστεύω μιας που παρά το αναμμένο check engine δεν διαπιστώνω κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Σβήνω την ένδειξη με το διαγνωστικό και συνεχίζω χωρίς ( οπτικά ) θέματα. Είναι μία ένδειξη που προέρχεται από την υπερευαισθησία της διάγνωσης του καταλύτη ; Είναι θέμα βενζίνης ; Εχω αλλάξει πρόσφατα ( πριν από 1 χρόνο - 145000 km ) αισθητήρα λ , έβαλα της Denso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted May 24, 2020 Report Share Posted May 24, 2020 Ποιον λ απο ολους αλλαξες? Πολύ πιθανόν να προέρχεται και απο τον καταλύτη αυτο το σφάλμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devote Posted May 24, 2020 Author Report Share Posted May 24, 2020 αχχ δεν θυμάμαι ακριβώς ... νομίζω τον πίσω λ ( κανένα 70αρη μου βγήκε ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted May 24, 2020 Report Share Posted May 24, 2020 Μπορεί να ναι πολλα. Συνήθως αν έχεις πολυ ελεύθερη εξάτμιση θα ανάβει ούτως η άλλως, δεν είναι θεμα λάμδα. Λύνεται (?) με κάτι π@παριες που βάζουνε σαν ανταπτορες για να βιδωνει πανω ο 2oς λάμδα. (Lambda sensor free check). Αν δεν έχεις ελεύθερη εξάτμιση τότε είναι ο λάμδα ή κάποιο θεμα με το μίγμα ή την ανάφλεξη, θέλει ψάξιμο Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devote Posted May 25, 2020 Author Report Share Posted May 25, 2020 Ο "εξατμησας' μου είπε να πάω να μετρήσω τα καυσαέρια ( κατά προτίμηση σε κάποιο ΚΤΕΟ για πιο πλήρη εικόνα ) και τότε θα δούμε ... To do λοιπον η μέτρηση των καυσαερίων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 25, 2020 Report Share Posted May 25, 2020 1. Φορας revo?2. Φορας εξατμιση aftermarket?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devote Posted May 26, 2020 Author Report Share Posted May 26, 2020 Ολα μανίσια είναι... στα 147.000 Κμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 26, 2020 Report Share Posted May 26, 2020 1. Καταλυτη εχεις αλλαξει;2. Μετρα τον ψεκασμο υψηλης και μπεκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted May 27, 2020 Report Share Posted May 27, 2020 Και μέτρα και real time την τάση του 2ου λάμδα. Αν βγάζει συχνά πάνω απο 0.5V η ο καταλύτης σου χάλασε η κάτι γινεται με το καύσιμο και έχεις πολυ διορθωση. Στην τελικη βάλε μια zener 0.4V απο το σημα του 2ου λάμδα στη γείωση του, να ησυχασεις, αν δεν έχεις αλλά συμπτώματα.Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devote Posted May 29, 2020 Author Report Share Posted May 29, 2020 Καυσαέρια ΟΚ ... ( μου είπε ότι τα FSI B6 βγάζουν συχνά αυτήν την ένδειξη χωρίς ιδιαίτερο λόγο ) Επόμενο βήμα : - μέτρηση των τάσεων στους 2 λ - μέτρηση ψεκασμού υψηλής και μπεκ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...