Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα ομαδαρα,

 

Ήρθε η ώρα να γράψω και εγω τη δικιά μου τρέλα για βελτίωση.

Για αρχή σας παραθέτω μερικες φώτο πριν και μετά εξωτερικά + δυναμομετρηση! Πλέον το αμάξι σχεδόν 180 αλογα και 37 κιλά ροπή.

 

 

Μόλις βρω χρόνο έρχονται αναλυτικά όλες οι αλλαγές! 

received_285840105810550.jpeg

IMG_20200622_230427.jpg

120468991_1619361491572614_5080359203331603272_o.jpg

120400201_1619361454905951_3537383291065520977_o.jpg

received_10212068985174691.jpeg

IMG_20191120_172041.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

***Update***

 

Το αμαξι πλεον ειναι 190 αλογα με 36 κιλα ροπη.

 

Βελτιωσεις:

  • Μεγαλυτερη τουρμπινα Garrett 
  • Carbon Intake RTMG
  • Δοχειο αναθυμιασεων RTMG
  • Ζαντες Original BBS Ci-R
  • GTI-Style χειροποιητη εξατμιση απο τη μεση και πισω, με πιο ελευθερο καζανι πριν το διχαλο-Y  
  • Eibach ελατηρια χαμηλωματος 3cm, αντι των μαμα Rline που ηταν ηδη 1,5 cm

Με αυτες τις παρεμβασεις πλεον το αμαξι ειναι σβελτο και οικονομικο.

  • Μεση καταναλωση 5.7-6.2 ανα 100 χλμ αναλογα με το ποσο το πιεζεις
  • Επιδοσεις πολυ κοντα σε χρονους με το μεγαλυτερο αδερφακι Golf Mk7 GTD με τα 184 αλογα
Edited by Kazuhiro
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.