dpap Posted April 10, 2021 Report Share Posted April 10, 2021 Καλησπέρα, αγορασα πρόσφατα ένα 1.6 FSI από φίλη (το γνωρίζω το αμαξι) με 110.000 χιλ. εχει κανει σερβις το 2014 τελευταια φορα (φιλτρα μπουζι κλπ) , και αλλαγές λαδιων κανονικα (εχει κανει 10.000 χμ απο το 2014) Στο δρομο αψογο οδηγικα, φρενα, μπροστινο, σασμαν κλπ, και δεν ακουγεται καδενα Την αλλη βδομαδα θα το παω για σερβις. Περα απο τις δυο κλειδαριες οδηγου και πισω που ειναι στο κοσμο τους, εχω ένα αεροσακο αναμενο και το σημαντικοτερο, μαλλον εχει σημαντικη πτωση δυναμης ψηλα. Το ανοιξα σε ευθεια, εγραφε το κοντερ 180 (αληθινα 162, αλλο και τουτο) ειτε με 5η ειτε με 6η. Επειδη με 160 πηγαινε το datsun cherry του 1981 με τα 70 αλογα (και με ιταλικη βενζινη :-)), ενω το μκ2 gti που ειχα πριν, το 210 το ειχε ψωμοτυρι, μηπως σας φαινεται οτι εχει μπουκωσει τπτ ή παιζει αυτή η φαση με βρωμικες βαλβιδες εισαγωγής που διαβαζω συνεχεια κλπ; προσπαθω να βρω λιγο καποιες παρομοιες περιπτωσεις αν εχετε εμπειρια. σε καθε περιπτωση θα το δει κ ο μηχανικος την αλλη εβδομαδα. (μικρη παρενθεση κλειδαριες πορτας τι προτιμαμε? σε μαρκα εννοω, Τα site εχουν 15 διαφορετικές μαρκες απο 40 έως 180 ευρω το ιδιο πραγμα) ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 10, 2021 Report Share Posted April 10, 2021 το αμάξι μπαταρία έχει αλλάξει?? και αν ναι πότε? για της κλειδαριές και τον αερόσακο μια αιτία είναι η μπαταρία του αυτοκινήτου. όταν η μπαταρία είναι στα τελευταία της δημιουργεί κάτι κουλά στο αμάξι. ξεκίνα με μπαταρία ένα κοίταγμα και μετά δες τα υπόλοιπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 11, 2021 Report Share Posted April 11, 2021 Μπουζι και φιλτρο καυσιμου αλλαγη.Αν κανει τα ιδια ελεγχο χρονισμου σε συνεργειο.Και βαζε βενζινη να κανει 3-4 κυκλους στο τεποζιτα παρατημενο αυτοκινητο πηρεςSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpap Posted April 11, 2021 Author Report Share Posted April 11, 2021 6 hours ago , nikdev said: Μπουζι και φιλτρο καυσιμου αλλαγη. Αν κανει τα ιδια ελεγχο χρονισμου σε συνεργειο. Και βαζε βενζινη να κανει 3-4 κυκλους στο τεποζιτα παρατημενο αυτοκινητο πηρες Sent from my iPhone using Tapatalk αυτα θ γινουν, επισης η μπαταρια ειναι καλη, 2 ετων. Εχω καψει 2 φουλ ντεποζιτα σε εθνικη για να το φερω σημερα παρατηρησα οτι κροταλιζουν πιρακια χαμηλα με 2α, ειναι πολυ ελαχιστο και δε το κανει παντα. παραξενο να ειναι καταλειπα γιατι θεωρώ οτι το ξεβρωμισα αρκετα με φοβιζει αυτο το θεμα με τις βαλβιδες εισαγωγης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpap Posted April 22, 2021 Author Report Share Posted April 22, 2021 ειναι συνεργειο για σερβις, ο μαστορας το οδηγησε και μου ειπε οτι πανω απο 4.000 στροφες κωλωνει και οτι το διαγνωστικο εδειξε βουλωμενο προκαταλυτη κατα 75%. οποτε θα αλαχθει. επισης θα γινει μια κουρα καθαρισματος των βαλβιδων εισαγωγης και θα δουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpap Posted May 6, 2021 Author Report Share Posted May 6, 2021 (edited) Βουλωμενος προκαταλυτης, από 162 πραγματική τελική πηγε στα 186 (το κοντερ εδειχνε 205, κουκουρουκου). Πρέπει να "ελειπαν" ψηλα καμια 30αρια αλογα -:))) Bαραει πυρακια , εβαλα 100σταρα και σταματησε. Tωρα που μαζευτηκε με το σερβις κλπ, εχει κανεις αποψη για υγραεριο? Εχω 2 γαλλικα και ένα κορεατικο 1.600 σαρια με υγραεριο και πανε καλα, αλλα ειναι με συμβατικο ψεκασμο, οχι direct. Το υγραεριο που μπαινει στα fsi ειναι συμβατικο, δηλαδή ψεκαζει κανονικα στους αυλους εισαγωγής και ταυτοχρόνα ψεκαζουν 5-15% και τα μπεκ βενζινη για να ψυχονται Αλλα ειναι ακριβό γυρω στα 1300 σε καλογριτσα και τσοπελογιαννη (ο τελευταιος εχει και δοσεις) Το θέμα ειναι, υπάρχουν και άλλα οφελη περα απο το 40% περιπου μειωση του κόστους; Αν ειναι να βαζω συνεχώς 100σταρα ισως συμφερει περισσότερο από 40%. Επίσης θα βαραει πυρακια με υγραέριο: Αν θυμαμαι καλα ειναι πιο υψηλων οκτανιων απο την 95αρα Επίσης καθαρίζει τις βαλβίδες εισαγωγής λόγω οτι πλέον το υγραεριο θα περνάει απο κεί; Μήπως θα πρέπει να μπει και κουβαδακι λίπανσης βαλβίδων μαζι; O εγκαταστάτης απλά είπε "ναι μπορεί να μπεί και λιπανση" χωρίς να εξηγεί αν είναι καλύτερο και αν διορθώνει το πρόβλημα μουργας στις βαλβίδες των fsi. Οποιος εχει εμπείρια ...ας πεί.... σημειωση κανω περιπου 60 χιλ τη μερα κατα μεσο όρο, γυρω στα 20.000 το χρόνο πολη και επαρχιακο, με κατοσταρα θελω κανα 3.000ραρο το χρονο. (υπολογιζω 8.5λτ/100, πολυ αισιοδοξα) Με το υγράεριο θα παει στα κατω απο τα μισα. Ηδη απο τη πρωτη χρονια θα βγαλω την εγκατασταση Edited May 6, 2021 by dpap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 εεεεεε λαθος αυτοκινητο πηρες φιλε μου.ντιζελ επρεπε να παρεις με τοσα χρηματα που ηδη ξοδεψες και θα ξοδεψεις 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpap Posted May 7, 2021 Author Report Share Posted May 7, 2021 (edited) 21 hours ago , DubbeR_ChRoniS said: εεεεεε λαθος αυτοκινητο πηρες φιλε μου.ντιζελ επρεπε να παρεις με τοσα χρηματα που ηδη ξοδεψες και θα ξοδεψεις Αυτό υπήρχε. Ηταν απο φίλη και το ηξερα. Αυτό που δεν ηξερα ήταν οτι θελει 100σταρα και οτι θελω 1400 εως 2000 ευρω για υγραεριο, που στα λλα μου αυτοκινητα ειχα βαλει με 700-800 Edited May 7, 2021 by dpap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris91 Posted May 8, 2021 Report Share Posted May 8, 2021 Νομίζω γίνεται να βάλεις και συμβατικό κιτ υγραερίου απλά μετά το αυτοκίνητο θα λειτουργεί σαν έμμεσου ψεκασμού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...