Jump to content
Dimitris.S

Κοτσαδόρος Tiguan Rline 2019

Recommended Posts

Καλημέρα, αφού τοποθέτησα κοτσαδόρο της  Westfalia στο αυτοκίνητό μου, δεν μου εκαναν σωστό προγραμματισμό και μου βγάζει το ACC εκτός λειτουργίας.  Στην αντιπροσωπεία ισχυρίζοναι ότι δεν κάνει ο εγκέφαλος της καλωδίωσης για το αυτοκίνητό μου. Εγώ το παράγγειλα με αριθμό πλαισιου και η πιθανότητα λάθους δεν υπάρχει. Υπάρχει κάποιος να με βοηθήσει; Ευχαριστώ. 

Link to comment
Share on other sites

Μόνος μου. Από Γερμανία μου απάντησαν οτι θέλει το αυτοκίνητο προγραμματισμο σε Trailer mode , πράγμα που δεν μου έκαναν στην vw.

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με την κωδικοποίηση κάπως;

 

Edited by Dimitris.S
Link to comment
Share on other sites

On 4/19/2021 at 3:47 PM, Dimitris.S said:

Μόνος μου. Από Γερμανία μου απάντησαν οτι θέλει το αυτοκίνητο προγραμματισμο σε Trailer mode , πράγμα που δεν μου έκαναν στην vw.

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με την κωδικοποίηση κάπως;

 

 

Εγω παντως θα πηγαινα μεχρι τον Σκούλικα να με βοηθήσει. Ετυχε και τον γνώρισα τώρα που πήρα τρέιλερ, και πρόκειται για άριστο επαγγελματία και καλό παιδί. Αποκλείεται να σου αρνηθεί.

Link to comment
Share on other sites

On 4/19/2021 at 3:47 PM, Dimitris.S said:

Μόνος μου. Από Γερμανία μου απάντησαν οτι θέλει το αυτοκίνητο προγραμματισμο σε Trailer mode , πράγμα που δεν μου έκαναν στην vw.

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με την κωδικοποίηση κάπως;

 

Αν δεν βρεις άκρη να έχεις πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι οι αριθμοί πλαισίου που δίνουν οι κατασκευαστές στην αγορά δεν ανταποκρίνονται πάντα στην αλήθεια (για ευνόητους λόγους)...

Έχω πάρει πολλές φορές πράγματα με το πλαίσιο του αυτοκινήτου και τελικά δεν ταίριαζαν...

Link to comment
Share on other sites

Και δεν είχαν ενημερωμένο πρόγραμμα στην αντιπροσωπεία;;;

Ωραίοι είναι αυτοί!!! 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω γιατί βαρέθηκαν να ασχοληθούν αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα... Όταν έρθει η ώρα για σέρβις θα ζητήσουν χρήματα και θα πάρουν... Βέβαια αυτό σε 3 χρόνια επειδή τα 4 πρώτα σέρβις είναι πληρωμένα... Μέχρι τότε εγώ θα το έχω κωδικοποιήσει.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πλέον ότι οι αντιπροσωπείες παντού το κάνουν επίτηδες επειδή το κόστος της τοποθέτησης εκεί είναι εξωφρενικό και ο πελάτης καταφεύγει στο ελεύθερο εμπόριο. Δεν μπορεί να ζητάνε για το ίδιο ανταλλακτικό 100% πάνω στην τιμή. Θέλουν να πέσεις στα χέρια τους...

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πλέον ότι οι αντιπροσωπείες παντού το κάνουν επίτηδες επειδή το κόστος της τοποθέτησης εκεί είναι εξωφρενικό και ο πελάτης καταφεύγει στο ελεύθερο εμπόριο. Δεν μπορεί να ζητάνε για το ίδιο ανταλλακτικό 100% πάνω στην τιμή. Θέλουν να πέσεις στα χέρια τους...

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα όπως τα λες. Έβαλα τον εργοστασιακό κοτσαδόρο και η αντιπροσωπεία χρέωσε 200 ευρώ εργατικά. Τα υπόλοιπα ήταν το κόστος του κοτσαδόρου, ο οποίος ήταν ο πρωτότυπος VW, ο ηλεκτρικά αναδιπλούμενος.

Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι και τον πρωτότυπο μα βάλεις όταν παραγγέλνεις το όχημα βγαίνει κάπου στα 800+φπα+ΤΤ
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, forza said:


Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα όπως τα λες. Έβαλα τον εργοστασιακό κοτσαδόρο και η αντιπροσωπεία χρέωσε 200 ευρώ εργατικά. Τα υπόλοιπα ήταν το κόστος του κοτσαδόρου, ο οποίος ήταν ο πρωτότυπος VW, ο ηλεκτρικά αναδιπλούμενος.

Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι και τον πρωτότυπο μα βάλεις όταν παραγγέλνεις το όχημα βγαίνει κάπου στα 800+φπα+ΤΤ

 

Και το 200€ εργατικα για τοποθετηση κοτσαδορου το βλεπεις φυσιολογικο? ακομα και για την αντιπροσωπεια??

Ενα κατεβασμα προφυλακτηρα και 8 βιδες βιδωμα ειναι. Με 200€ αγοραζεις κοτσαδορο μαζι με την τοποθετηση.

Εφτασαν να μας φαινονται φυσιολογικα ολα αυτα.... Να μας φαινονται φυσιολογικα τα 1000 και 1500 για ενα κομματι σιδερο αξιας 10-20-50€.

Η αληθεια ειναι οτι το εχουν ξεφτιλισει! Ο ορισμος της "μεγιστοποιησης κερδους". Οι τιμες ειναι εξωπραγματικές και ταυτοχρονα οι γνωσεις μηδενικες. Και δεν μιλαω μονο για VW... Μιλαω γενικα.

Ενας γνωρίζει 5 πράγματα, και αλλοι 10 δεν εχουν ιδέα.

 

Ας βρουν φθηνό χάλυβα της προκοπής οι Κινεζοι να μην γίνεσαι χαλκομανία στο τρακάρισμα, και θα δειτε τι θα γινει. Και απο αυτοκινητα και απο συντηρηση...

Η γενιά μας θα το ζήσει. Θα ζήσει την παρακμή των ευρωπαικών αυτοκινητοβιομηχανιών.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο το κομμάτι σίδηρο και το κατέβασμα του προφυλακτήρα. Είναι και η κωδικοποίηση (όπου είχε πρόβλημα ο άλλος φίλος που πόσταρε), το πέρασμα των καλωδίων και οι διακόπτες.
Το ξέρω ότι είναι ακριβούτσικο αλλά η ευκολία που προσφέρει είναι τεράστια.
Οποίος θέλει το βάζει, οποίος δεν θέλει δεν το βάζει.

Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό, δεν λέω ότι δεν είναι δουλειά, όμως η τακτική της αντιπροσωπείας είναι πάγια. Βάζεις εκεί κάτι έξτρα, όλα καλά και σε σκίζουν στην τιμή. Όταν τους πας το ίδιο ανταλλακτικό και ζητάς μόνο τοποθέτηση σου αρχίζουν τις μ@λ@κίες. Πληρώνω τοποθέτηση και προγραμματισμό και δεν τον κάνουν, αυτό λέω. Η κάθε εργασία πρέπει να πληρώνεται αλλά να γίνεται σωστά. Παρεμπιπτόντως, έβαλα τον κοτσαδόρο της Westfalia, αυτό που τοποθετεί η VW εργοστασιακά.

Edited by Dimitris.S
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα 

 

Θα παραθέσω και την δικιά μου εμπειρία ως προς το να τοποθετήσει κάτι η αντιπροσωπεία (μετά την αγορά του αυτοκινήτου)

 

Πριν από λίγα χρόνια έβαλα αυτόματο πιλότο (cruise control) σε αντιπροσωπεία vw.

 

Η ΜΌΝΟΙ αντιπροσωπεία που μπόρεσε να μου βάλει αυτόματο πιλότο ήταν vw Φιλιππαίος.

 

Σε όποια άλλη αντιπροσωπεία επίσημη που απευθύνθηκα όλες μου έλεγαν ότι δεν Μπαίνει.

 

Με την βοήθεια της kosmocar και με την vw Φιλιππαίος , τελικά έβαλα cruise control.

 

Και κωδικοποίηση μου έκαναν και τοποθέτηση.

 

 

Και ξανά λέω , η άλλες αντιπροσωπείες μου έλεγαν ότι ΔΕΝ ΜΠΑΊΝΕΙ.

Αποδεικτικε τελικά το αντίθετο στο τέλος.

 

 

Κόστος για το cruise control κάπου στα 500€ με όλο το πακέτο μέσα στην τιμή αυτή , εργασία τοποθέτηση και τα υλικά όλα.

 

Κάποιες φορές η αντιπροσωπεία είναι αναπόφευκτη... 

 

Και επίσης μην ξεχνάτε ότι το μια αντιπροσωπεία  που έχει το επίσημο μηχάνημα της για τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου (VCDS η vag com) 

Για να το κάνει αναβάθμιση - Ενημέρωση θα πρέπει να πληρώσουν και το ανάλογο κόστος η κάθε αντιπροσωπεία.

 

 

Επίσης μια ερώτηση , στον φίλο που αγόρασε τον κοτσαδορω.

 

Ο κοτσαδορως αυτός , είναι στον ΕΠΊΣΗΜΟ ΚΑΤΆΛΟΓΟ με τα αξεσουάρ της VW???

 

Αν δεν ειναι ΕΠΊΣΗΜΑ στον κατάλογο αυτό, πολύ πιθανών για αυτό δεν μπορούν να σου κάνουν αυτή την ενημέρωση.

 

Εσύ πως τον βρήκες τον κοτσαδορως.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ζήτω συγνώμη για το off topic.

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ανάγκη να μπει ο πρωτότυπος κοτσαδορος. Η westfalia έχει μακριά παράδοση στον χώρο και βγάζει επίσης ποιοτικούς κοτσαδορους. Είχα ψάξει το θέμα στο αγγλικό φόρουμ και το πρόβλημα που ίσως δημιουργηθεί (και μάλλον έτσι την πάτησε ο φίλος), είναι να μπει σωστά η καλωδίωση και να γίνει σωστά κωδικοποίηση.
Προφανώς στην Ελλάδα δεν έχουν όλοι αυτοί που τοποθετούν κοτσαδορους τις απαραίτητες γνώσεις ή το πρόγραμμα για να το κάνουν

Συγνώμη που απαντάω στην θέση του, αν κατάλαβα κάτι λάθος, ας με διορθώσει.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ο κοτσαδορο που έβαλε ο φίλος μας , Ναι μπορεί να είναι ποιοτικός να είναι μιας επώνυμης μάρκας κτλ.

Αλλά είναι ίδιος με τον επίσημο κατάλογο της VW ?? Έχουν ας πούμε τον ίδιο κωδικό?  

 

Γιατί η εταιρία αυτή που βγάζει κοτσαδορους μπορεί να έχει άλλον κωδικό για την ιδια και άλλο για την VW και να έχουν μικρό διαφορές.

 

Και Γιατί το λέω αυτό, όπως εγραψα ποιο πάνω σχετικά με το cruise control.

Όταν η kosmocar μου εδωσε επίσημα τον κωδικο του cruise control και μου είπε ότι ΝΑΙ μπαίνει στο αμάξι.

Τοτε εγώ πήγα στην VW Φιλιππαιος και τους εδωσα τον κωδικό ότι είναι αυτό και αυτό. 

 

Τότε τα παιδιά μου είπαν το εξής,  με τα υλικά Ναι είμαστε εντάξει μεχρι εδώ ολα Καλά

 

Πάμε να δούμε αν στο μηχάνημα - διαγνωστικό έχουμε και την επιλογή της ενεργοποιήσεις για το αμάξι σας.

Το ειδαν και αυτο και μετά,  όλα πήραν τον δρόμο τους.

 

 

Το μηχάνημα- διαγνωστικό της VW δεν μπορεί πάντα να σου παρέχει όλες της δυνατότητες και την ελευθερία να "πειράζεις" (να το πω έτσι ) λειτουργίες και προγραμματισμού.

 

Εχει μέχρι κάποια δυνατότητα από την ιδια την VW.

 

 

 

ΠΧ Αν θυμάστε κάποιοι,  την κωδικοποίηση για την μπαταρία του αυτοκινήτου στα Αμπερ που έχουν δηλωμένα στον εγκέφαλο.(Είχα κάνει και σχετικσ θέμα ) 

 

Με το διαγνωστικό της VW δεν μπορείς να αλλάξεις τα Αμπερ που έχει το εργοστάσιο

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.